quote:
Op 155quote:Op zondag 30 december 2007 23:21 schreef Zwansen het volgende:
Don't stop me now is mn favoriet eigenlijk. Staat die er in btw?
Ik ga er wel van uit, die is namelijkquote:Op zondag 30 december 2007 23:22 schreef Homdeck het volgende:
Zullen ze van You Can't Always Get What You Want de versie met het koortje draaien? vast niet hè?
ik vind hem ookquote:Op zondag 30 december 2007 23:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit, die is namelijk
Nummer 155, vanaf 9:00 uur.quote:Op zondag 30 december 2007 23:21 schreef Zwansen het volgende:
Don't stop me now is mn favoriet eigenlijk. Staat die er in btw?
Ah, wel hoog dus.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 23:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik maak nummer 41.. compleet en wel.....
en zal hem laten staan voor we hier aan de 7 zijn.. anders is hij waarschijnlijk vol voor we aan de 41 toe zijn officieel
Inderdaadquote:Op zondag 30 december 2007 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je vrouw hier niet is...
quote:
Nou inderdaad.....quote:Op zondag 30 december 2007 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je vrouw hier niet is...
deze zou ik braaf onder ene spoiler zetten maar toen begon t nummer al... dacht doe ik m in een nieuwe reactie.....quote:
je neemt de tekst wel heel letterlijkquote:
Dat geldt eigenlijk ook voor de meeste nummers onder de 100.quote:Op zondag 30 december 2007 23:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, wel hoog dus.
Eik is Bohemian R. wel een geniaal nummer... Alleen erg jammer dat het gewoon teveel gedraaid is.
De genialiteit ervan wordt zn eigen ondergang...
Ik snap niet waar je het over hebtquote:Op zondag 30 december 2007 23:26 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ik had me voorgenomen niets meer te zeggen over afkappen, maar dit is erg
die was idd heel slechtquote:Op zondag 30 december 2007 23:26 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ik had me voorgenomen niets meer te zeggen over afkappen, maar dit is erg
Otis ging eruit tijdens z'n gefluitquote:Op zondag 30 december 2007 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je het over hebt
Da's het mooie van muziek...quote:Op zondag 30 december 2007 23:26 schreef peaceman het volgende:
je neemt de tekst wel heel letterlijk
Weet ik wel joh... ik zit de hele avond al te klagen over dat afkappen!quote:Op zondag 30 december 2007 23:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Otis ging eruit tijdens z'n gefluit
Nee hoor, bv. Child in Time en Stairway to heaven kunnen hun genialiteit niet verliezenquote:Op zondag 30 december 2007 23:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk ook voor de meeste nummers onder de 100.
Haha ik vond t al mafquote:Op zondag 30 december 2007 23:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weet ik wel joh... ik zit de hele avond al te klagen over dat afkappen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |