Als je het tegen mij hebt?, Ik denk dat anderen daar meer geschikt voor zijn. Kijk dit is leuk om het van de grond af op te bouwen, dat intereseert me. Nieuwe functionaliteit. Mwoah. Maar ja mss later ooit.quote:Op maandag 31 december 2007 01:08 schreef Litso het volgende:
En wat houdt je tegen om met deze kennis je aan te melden als developer?
Het gaat het namaken niet op de users. Als ik hem heb nagemaakt bouw ik hem om naar een forum voor een ander onderwerp of als voorbeeld site voor mijn bedrijf.quote:Op maandag 31 december 2007 01:28 schreef DaMook het volgende:
STEL he, stel dat het je lukt om FOK! te kopieren. Zal je vast wel lukken, hoe kom je dan aan de users ??? en wat ga je dan doen aan de vertraging die de ads meebrengen ???
Ah okquote:Op maandag 31 december 2007 01:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Het gaat het namaken niet op de users. Als ik hem heb nagemaakt bouw ik hem om naar een forum voor een ander onderwerp of als voorbeeld site voor mijn bedrijf. [afbeelding]
Tuurlijk ben ik bereid tot een testrondje. Kijken waneer hij begint te kraken. Maar goed dat is voor achteraf.quote:Op maandag 31 december 2007 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, dat lijkt me niet zo moeilijk
, genoeg php dingen die hetzelfde kunnen
. Alleen het aantal users blijft dan het probleem , al kan phpbb die schijnbaar makkelijk aan
(mischien wel makkelijker dan replique
.
quote:Op zondag 30 december 2007 22:32 schreef Paramnesia het volgende:
(...) Schiet mijn idee af. Ben benieuwd. Ik moet wat over het hoofd zien.(...)
De site zal niet bestand zijn tegen veel bezoek bijv. of grote drukte.
Als hij voor een paar duizend euro servers koopt valt dat vast ook wel te realiseren (indien de rest wél lukt)quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 02:57 schreef leolinedance het volgende:
Als hij voor een paar duizend euro servers koopt valt dat vast ook wel te realiseren (indien de rest wél lukt)
ermm, replique is van de grond af opgebouwd hoorquote:Op maandag 31 december 2007 03:33 schreef 8D het volgende:
Hoop dan dat je echt alles vanaf het begin op bouwt, en niet zoals Fok gewoon replique software erop zet en aanpast.
Verder ben ik het eens dat het mogelijk is in 2 maanden. Alleen zul je daarvoor wel 2 maanden gemotiveerd achter elkaar door moeten werken, dat is wellicht het lastigste. Maar succes.
Users nabootsen met kunstmatige intelligentie.quote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef Topspin het volgende:
Vaste bezoekers.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | class Maikel extends fokUser { function postReply($topic) { while( !$this->has_hendig_sjiek_geslipt() ) { $this->slip(); } $GLOBALS['fokForum']->replyToTopic($topic, 'boh gek, dat was een hendig sjieke slip!1 jewaids'); } } ?> |
quote:Op maandag 31 december 2007 09:22 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, replique is van de grond af opgebouwd hoor
Verder is dit topic te grappig voor woorden, maar wil ik er wel even op wijzen dat het overnemen van de layout of enig andere content uiteraard gebonden is aan bla bla en bla beperkingen.
Verder is dit gewoon een tvp
Is dat een doodsbedreiging?quote:Op maandag 31 december 2007 09:22 schreef Danny het volgende:
maar wil ik er wel even op wijzen dat het overnemen van de layout of enig andere content uiteraard gebonden is aan wettelijk vastgestelde auteursrechtelijke beperkingen.
Geen ads en andere rommel op je site gooien.quote:Op maandag 31 december 2007 01:28 schreef DaMook het volgende:
STEL he, stel dat het je lukt om FOK! te kopieren. Zal je vast wel lukken, hoe kom je dan aan de users ??? en wat ga je dan doen aan de vertraging die de ads meebrengen ???
bepaald geen loze praatquote:Op maandag 31 december 2007 09:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Is dat een doodsbedreiging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |