En de scheids besloot heel bewust geen kaart te geven omdat het KJH wasquote:Op zondag 30 december 2007 23:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zoveelste keer dit seizoen dat hij wappert met die arm
In de voetbalwereld liegen ze allemaalquote:Op zondag 30 december 2007 23:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe vaak moet Hiddink nog zeggen dat dat helemaal niet aan de orde is.
Het zou mij niks verbazen als Guus na het EK gewoon stopt.
Nou nou wat een mazzel zeg, poeh poeh wat mogen wij in onze handjes knijpenquote:Op zondag 30 december 2007 23:50 schreef SCH het volgende:
Mooie analyse van Van Halst over KJH. Ongelooflijke mazzel dat ie geen rood kreeg trouwens.
Ik vind het geweldig dat Ajax prutsers als furby en maduro voor de hoofdprijs kunnen verkopen, hopelijk leren die gare clubs als real dan een keer dat je niet blind allemaal spelers moet kopenquote:Op zondag 30 december 2007 23:51 schreef Brammie het volgende:
Worden jullie er verder ook niet kwaad over dat types als Maduro en Urby nog geen seizoen constant gepresteerd hebben en nu al klaar denken te zijn voor de stap naar het buitenland? Ik weet dat clubliefde niet meer bestaat maar hierbij krijg ik toch Vieri achtige gevoelens...
"Compensatie" voor alle penalties die Huntelaar niet krijgt!quote:Op zondag 30 december 2007 23:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou nou wat een mazzel zeg, poeh poeh wat mogen wij in onze handjes knijpen
Maduro heeft toch nooit echt de kans als basis gekregen ?quote:Op zondag 30 december 2007 23:51 schreef Brammie het volgende:
Worden jullie er verder ook niet kwaad over dat types als Maduro en Urby nog geen seizoen constant gepresteerd hebben en nu al klaar denken te zijn voor de stap naar het buitenland? Ik weet dat clubliefde niet meer bestaat maar hierbij krijg ik toch Vieri achtige gevoelens...
idd zeg, en voor alle andere ongein die hij te verduren krijgtquote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef Luco het volgende:
[..]
"Compensatie" voor alle penalties die Huntelaar niet krijgt!
Ja. Ik leef alleen in het moment en hoop dat de cijfermatige dip niet komt.quote:Op zondag 30 december 2007 22:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij bent een Feyenoorder, toch? Denk niet dat het slim is om op dit moment Ajacieden uit te lachen, jullie dip komt nog wel en weet wel zeker dat Ajax dit seizoen boven Feyenoord eindigt.
Maduro heeft genoeg kansen gekregen en liet zien het niveau nog niet aan te kunnen. De laatste paar wedstrijden gaat het wat beter en meneer wil gelijk weg... Echt te belachelijk voor woorden.quote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maduro heeft toch nooit echt de kans als basis gekregen ?
Terwijl het wel een goede speler is
Stel je niet aan man, voetbal is een mannensport, was weinig aan de hand, niet eens een slaande beweging.quote:Op zondag 30 december 2007 23:50 schreef SCH het volgende:
Mooie analyse van Van Halst over KJH. Ongelooflijke mazzel dat ie geen rood kreeg trouwens.
Ja en anders santi kolk ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 00:05 schreef jorienvdherik het volgende:
als huntelaar weg gaat, dan komt alves echt wel
Daar loopt ie stage. Maar die komt echt niet terug naar Nederlandquote:Op maandag 31 december 2007 00:02 schreef twi het volgende:
Hatem is toch al van Marseille?
Welterustenquote:Op maandag 31 december 2007 00:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nooit, Huntelaar wordt voor de hoofdprijs verkocht en dat ligt tussen de 25 en 30 miljoen euro!
Inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2007 23:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe vaak moet Hiddink nog zeggen dat dat helemaal niet aan de orde is.
Hij is aangesteld met het oog op het WK van 2010, plaatsing voor EK van 2008 was alleen maar mooi meegenomen.quote:Het zou mij niks verbazen als Guus na het EK gewoon stopt.
Hij wordt gezocht toch ook door mensen die geld van hem willen hierquote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef jna het volgende:
[..]
Daar loopt ie stage. Maar die komt echt niet terug naar Nederland
Jij hier?quote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef PLAE@ het volgende:
Aaajeeeaaaikss de rest die doet ons niks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |