Kan geen kwaad. Net als klompen trouwens.quote:Op zondag 30 december 2007 22:23 schreef MUUS het volgende:
Moet ik mijn zwemkleding meenemen of is dat nog geheim?
Bij de ene mod voor een doodsverwensing, bij de andere mod voor een hikje.quote:Op zondag 30 december 2007 22:26 schreef zquing het volgende:
gefeliciteerd
waar krijg je eigenlijk allemaal notes voor?
Waren die klompen too much, ja?quote:Op zondag 30 december 2007 22:28 schreef popolon het volgende:
Zal ik de TT even aanpassen in 302 SCH?
Nee gekkie, je kan iets toch wel eens wat later vieren. Wij vieren binnenkort toch ook ons 5-jarige relatie terwijl het dan al 5 jaar en 16 dagen is. Dat staat toch ook niet op de uitnodiging.quote:Op zondag 30 december 2007 22:28 schreef popolon het volgende:
Zal ik de TT even aanpassen in 302 SCH?
Die van SCH zijn allemaal stiekeme liefdesverklaringen.quote:
Neen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:30 schreef SCH het volgende:
Maar is het echt een record?
* SCH is trotsch
Sufkop, we hebben al veel langer dan vijf jaar wat.quote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee gekkie, je kan iets toch wel eens wat later vieren. Wij vieren binnenkort toch ook ons 5-jarige relatie terwijl het dan al 5 jaar en 16 dagen is. Dat staat toch ook niet op de uitnodiging.
Eerst had jij die ander nog, je kon niet kiezenquote:Op zondag 30 december 2007 22:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Sufkop, we hebben al veel langer dan vijf jaar wat.
Hé witlof, *por*, hoeveel heb ik er nu? En staat er nou eindelijk een beetje een sappige note in of is het alleen nog jolige slowchat van crew?quote:
Monogaam is ook zo ...... mono zeg maar.quote:Op zondag 30 december 2007 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Eerst had jij die ander nog, je kon niet kiezen![]()
Klein feestje bij jou dan.quote:Op zondag 30 december 2007 22:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hé witlof, *por*, hoeveel heb ik er nu? En staat er nou eindelijk een beetje een sappige note in of is het alleen nog jolige slowchat van crew?
Ik wil ook meefeesten namelijk..
Daar ging 't eik al fout he.quote:Op zondag 30 december 2007 22:34 schreef Renesite het volgende:
Ik dacht
STOELENDANS MENSEN !quote:Op zondag 30 december 2007 22:34 schreef MUUS het volgende:
*confetti strooit*
*K3 muziek aanzet*
*slingers in haar haar hangt*
*klompen aantrekt*
*de horlepiep danst*
Goed feest wel.
En dat allemaal alleen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:34 schreef MUUS het volgende:
*confetti strooit*
*K3 muziek aanzet*
*klompen aantrekt*
*de horlepiep danst*
Goed feest wel.
zet jij de muziek af en toe uit ?quote:
Ik blijf gewoon zitten.quote:
Een of andere user wiens notes veranderd zijn in een orgie van html-codes en slowchat, en waar iedere nieuwe mod wel even iets voor het nageslacht neergezet heeft.quote:
Feestje van 5 minuten.quote:Op zondag 30 december 2007 22:34 schreef MUUS het volgende:
*confetti strooit*
*K3 muziek aanzet*
*klompen aantrekt*
*de horlepiep danst*
Goed feest wel.
Ze zijn niet noemenswaardigquote:Op zondag 30 december 2007 22:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hé witlof, *por*, hoeveel heb ik er nu? En staat er nou eindelijk een beetje een sappige note in of is het alleen nog jolige slowchat van crew?
Ga je gangquote:Ik wil ook meefeesten namelijk..
luie yankiesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |