Kan geen kwaad. Net als klompen trouwens.quote:Op zondag 30 december 2007 22:23 schreef MUUS het volgende:
Moet ik mijn zwemkleding meenemen of is dat nog geheim?
Bij de ene mod voor een doodsverwensing, bij de andere mod voor een hikje.quote:Op zondag 30 december 2007 22:26 schreef zquing het volgende:
gefeliciteerd
waar krijg je eigenlijk allemaal notes voor?
Waren die klompen too much, ja?quote:Op zondag 30 december 2007 22:28 schreef popolon het volgende:
Zal ik de TT even aanpassen in 302 SCH?
Nee gekkie, je kan iets toch wel eens wat later vieren. Wij vieren binnenkort toch ook ons 5-jarige relatie terwijl het dan al 5 jaar en 16 dagen is. Dat staat toch ook niet op de uitnodiging.quote:Op zondag 30 december 2007 22:28 schreef popolon het volgende:
Zal ik de TT even aanpassen in 302 SCH?
Die van SCH zijn allemaal stiekeme liefdesverklaringen.quote:
Neen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:30 schreef SCH het volgende:
Maar is het echt een record?
* SCH is trotsch
Sufkop, we hebben al veel langer dan vijf jaar wat.quote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee gekkie, je kan iets toch wel eens wat later vieren. Wij vieren binnenkort toch ook ons 5-jarige relatie terwijl het dan al 5 jaar en 16 dagen is. Dat staat toch ook niet op de uitnodiging.
Eerst had jij die ander nog, je kon niet kiezenquote:Op zondag 30 december 2007 22:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Sufkop, we hebben al veel langer dan vijf jaar wat.
Hé witlof, *por*, hoeveel heb ik er nu? En staat er nou eindelijk een beetje een sappige note in of is het alleen nog jolige slowchat van crew?quote:
Monogaam is ook zo ...... mono zeg maar.quote:Op zondag 30 december 2007 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Eerst had jij die ander nog, je kon niet kiezen![]()
Klein feestje bij jou dan.quote:Op zondag 30 december 2007 22:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hé witlof, *por*, hoeveel heb ik er nu? En staat er nou eindelijk een beetje een sappige note in of is het alleen nog jolige slowchat van crew?
Ik wil ook meefeesten namelijk..
Daar ging 't eik al fout he.quote:Op zondag 30 december 2007 22:34 schreef Renesite het volgende:
Ik dacht
STOELENDANS MENSEN !quote:Op zondag 30 december 2007 22:34 schreef MUUS het volgende:
*confetti strooit*
*K3 muziek aanzet*
*slingers in haar haar hangt*
*klompen aantrekt*
*de horlepiep danst*
Goed feest wel.
En dat allemaal alleen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:34 schreef MUUS het volgende:
*confetti strooit*
*K3 muziek aanzet*
*klompen aantrekt*
*de horlepiep danst*
Goed feest wel.
zet jij de muziek af en toe uit ?quote:
Ik blijf gewoon zitten.quote:
Een of andere user wiens notes veranderd zijn in een orgie van html-codes en slowchat, en waar iedere nieuwe mod wel even iets voor het nageslacht neergezet heeft.quote:
Feestje van 5 minuten.quote:Op zondag 30 december 2007 22:34 schreef MUUS het volgende:
*confetti strooit*
*K3 muziek aanzet*
*klompen aantrekt*
*de horlepiep danst*
Goed feest wel.
Ze zijn niet noemenswaardigquote:Op zondag 30 december 2007 22:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hé witlof, *por*, hoeveel heb ik er nu? En staat er nou eindelijk een beetje een sappige note in of is het alleen nog jolige slowchat van crew?
Ga je gangquote:Ik wil ook meefeesten namelijk..
luie yankiesquote:
Ik vertrouw die Chinees niet. Die ziet eruit alsof ze ieder moment voor die brunette kan gaan.quote:
Tja da's de Nederlandse gierigheid, MIJN STOEL, deed ik vroeger ook altijd.quote:
O was JIJ dat.....quote:Op zondag 30 december 2007 22:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja da's de Nederlandse gierigheid, MIJN STOEL, deed ik vroeger ook altijd.
Gewoon blijven zitten, geheid dat er een paar begonnen te janken omdat je valsspeelde.
Je had de foto hierna moeten zien.quote:Op zondag 30 december 2007 22:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Chinees niet. Die ziet eruit alsof ze ieder moment voor die brunette kan gaan.
quote:Wanneer zet ik een note?
Als het nodig is. Een note op zich is geen meetmiddel, de inhoud ervan wel. Als er dus iets bewaard moet worden ter naslag, graag even in een note vermelden. Als er het liefst even door een FA direct actie ondernomen moet worden, graag ook even naar de note verwijzen in het centrale Note-topic in Forum-Crew.
Notes
Waarschijnlijk heb je de term "notes" wel eens horen vallen en heb je ook je eigen notes al bekeken Notes zijn aantekeningen bij een user, gemaakt door een crewlid. Het idee van de notes is een overzicht te creeëren van het verleden van een user. Dit is handig wanneer bijvoorbeeld een FA (yvonne, Cynix, Breuls) een ban uit moet delen. Met behulp van de notes kan dan worden aangetoond dat het niet om een incident ging, maar dat er een patroon van slecht gedrag bestaat. Het zijn voornamelijk de mods die notes plaatsen en de FA's die hier dus iets mee doen
Wanneer je dus iets opvalt van een user waarvan je denkt "eigen kan dat niet door de beugel", plaats dit dan in een note bij deze persoon. Dit is niet gebonden aan het forum waar je zelf mod van bent, maar geldt over het hele forum. Als je een note plaatst waarvan het zeker wel loont als er een FA even naar kijkt (om bijvoorbeeld actie te ondernemen) kun je die melden in het note-topic in het crewforum.
Erg herkenbaar.quote:Op zondag 30 december 2007 22:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja da's de Nederlandse gierigheid, MIJN STOEL, deed ik vroeger ook altijd.
Gewoon blijven zitten, geheid dat er een paar begonnen te janken omdat je valsspeelde.
Dan lik jij je maar ff verder in, dan ga ik ff lol maken in GCquote:Op zondag 30 december 2007 22:47 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja zij hebben tenslotte dit feestje in gang gezet![]()
Dark_Angelus, vertel 't 'squote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
zeg, kan een modje even vertellen op hoeveel ik nu zit?
ben wel nieuwsgierig namelijk.
Bvd,
Veldmuis Isdatzo
WOAR DEN?quote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dan lik jij je maar ff verder in, dan ga ik ff lol maken in GC
11 keer meer dan MUUSquote:
Ze zijn al gewaarschuwdquote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dan lik jij je maar ff verder in, dan ga ik ff lol maken in GC
Delen door 11 en je komt eruit.quote:Op zondag 30 december 2007 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
MUUS![]()
HA--HAAAAAAAAAA
en hoeveel heeft zij er dan
Ik denk dat ik een rekenfout maak, kan je even de goede bereking geven dan?quote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Delen door 11 en je komt eruit.
Neuh, jij bent een veuls te brave userquote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
mag ik mijn global mes meenemen?
over notes gesproken, denk dat ik er meer heb.
Tuurlijk.quote:Op zondag 30 december 2007 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een rekenfout maak, kan je even de goede bereking geven dan?
Maar ik was bezig met het kruislings vermenigvuldigen van een regressie-tabel.. ik heb meer aan het antwoord bij nader inzienquote:Op zondag 30 december 2007 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Y x 11 = X
X : 11 = Y
55quote:Op zondag 30 december 2007 23:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar ik was bezig met het kruislings vermenigvuldigen van een regressie-tabel.. ik heb meer aan het antwoord bij nader inzien
Er zijn notes weggehaald bij je?quote:
waat je het zeker? heb jij inzage? en verjaren notes?quote:Op zondag 30 december 2007 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
Neuh, jij bent een veuls te brave user
Wanneer kom je weer naar Valkenswaard eigenlijk?
Ik vond het een suf gesprek voor een feestje en riep dus maar wat in de hoop dat het op zou houden.quote:Op zondag 30 december 2007 23:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Er zijn notes weggehaald bij je?
Nou die niet zo flauwquote:Op zondag 30 december 2007 23:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Er zijn notes weggehaald bij je?
Enlighten mequote:Op zondag 30 december 2007 23:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waat je het zeker? heb jij inzage? en verjaren notes?
het heidense lichtfeest is afgelopen. ik vroeg iets over mijn notes, niet over wanneer ik weer eens in valkenswaard zou komen...quote:
Het wilt niet echt lukken hèquote:Op zondag 30 december 2007 23:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik vond het een suf gesprek voor een feestje en riep dus maar wat in de hoop dat het op zou houden..
Nee, dat heb je goed.. dat vroeg íkquote:Op zondag 30 december 2007 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het heidense lichtfeest is afgelopen. ik vroeg iets over mijn notes, niet over wanneer ik weer eens in valkenswaard zou komen...![]()
OpSCHepperquote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
kan jij mijn notes zien? ik denk dast ik er 3 heb. keurig als ik ben.quote:Op zondag 30 december 2007 23:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, dat heb je goed.. dat vroeg ík
Ik denk het niet.quote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
mag ik mijn global mes meenemen?
denk het ook muggescheet.quote:
Zal ik je naar huis brengen?quote:Op zondag 30 december 2007 23:48 schreef Zotheid het volgende:
*Burp*
Maar maar, je bent een man.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |