[Jeroen v/d Boom modus] Je bent zo! [/Jeroen v/d Boom modus]quote:
Wie is dat?quote:Op zondag 30 december 2007 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ian Ashbury heeft een andere mening...
ok, een rechtgeaarde muziekliefhebber met historisch besef laat zijn keuze toch niet beïnvloeden door promotie van een recent niemendalletje?quote:Op zondag 30 december 2007 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kan beoordelen welke gepromoot zijn.
Ikke niet nee, maar al die vroeg-dementen welquote:Op zondag 30 december 2007 22:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
ok, een rechtgeaarde muziekliefhebber met historisch besef laat zijn keuze toch niet beïnvloeden door promotie van een recent niemendalletje?
That's where you're wrong. Die lijst is niet van de luisteraars.quote:Op zondag 30 december 2007 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ikke niet nee, maar al die vroeg-dementen wel
quote:
Ach gewoon is ook maar gewoon, een beetje saai.quote:Op zondag 30 december 2007 22:13 schreef Yoghii het volgende:
[..]
Ik was altijd gewoon lief, ik hou niet van overdreven doen
Dus ik ben gewoon naief?quote:Op zondag 30 december 2007 22:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
That's where you're wrong. Die lijst is niet van de luisteraars.
Die er ook al niet in staanquote:Op zondag 30 december 2007 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meneer rechts, samen met Ray en Robbie.
Spelde vroeger in een ander vrij vaag bandje...
Helaas welquote:Op zondag 30 december 2007 22:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Kent men Ian hier niet?
Janis Ian?quote:Op zondag 30 december 2007 22:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Kent men Ian hier niet?
yeppaquote:
quote:
herstel: naief èn paranoïdequote:Op zondag 30 december 2007 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Was die popquiz soms ook doorgestoken kaart?
Ja, je kan niks meer uit de media vertrouwen! (incl. internet)quote:Op zondag 30 december 2007 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Was die popquiz soms ook doorgestoken kaart?
quote:Op zondag 30 december 2007 22:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
herstel: naief èn paranoïde
Geen inside info wat betreft radio 2, wel van andere lijsten van zenders en daar is 0,0 % echt van.quote:Op zondag 30 december 2007 22:22 schreef Neleos het volgende:
Maarre newbie, van jou zijn het toch ook gewoon vermoedens, of heb je inside informatie?
.. wordt zelden gedraaid..er zijn bekendere nummers van de Moody Bluesquote:
Het was anders best een zielig verhaaltje jaquote:Op zondag 30 december 2007 22:25 schreef peaceman het volgende:
Ik word daar zo treurig van... van dat gewauwel er doorheen en het afkappen!
quote:Op zondag 30 december 2007 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
Nou vooruit, omdat ze uit Twente komt.....
Die ken ik natuurlijk wel.. en volgens Peaceman ken ik ook nog een andere van ze.quote:Op zondag 30 december 2007 22:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
.. wordt zelden gedraaid..er zijn bekendere nummers van de Moody Blues
(dus meestal hoor je "nghts in wite satin" ofzo)
Er zit een knop op je TV (en vast ook op je radio)...quote:Op zondag 30 december 2007 22:25 schreef peaceman het volgende:
Ik word daar zo treurig van... van dat gewauwel er doorheen en het afkappen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |