quote:Op zondag 30 december 2007 21:57 schreef Wexy het volgende:
[..]
nee snorry... er is me wel opgevallen dat radio via internet veel later is dan via de kabel.....
telt dat ook?
Mag ik bedanken?quote:Op zondag 30 december 2007 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand een versgebakken oliebol voor tijdens het nieuws?? Tast toe:
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op zondag 30 december 2007 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel nieuw in de lijstquote:Op zondag 30 december 2007 22:01 schreef Yoghii het volgende:
Don't fear the reaper is een heel goed nummer, en al helemaal niet nieuw
Ach gossie....quote:Op zondag 30 december 2007 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet te veel goeie muziek straks svp.
Moet morgen weer werken
Bedankt, maar ik wacht wel tot de sterretjes uitgebrand zijn...quote:Op zondag 30 december 2007 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
krijg je daar laaghangende billen van?quote:
Het gaat verder dan uitlachen...quote:Op zondag 30 december 2007 22:03 schreef Wickedangel het volgende:
Ik word hier natuurlijk uitgelachen als ik zeg dat ik dit nummer beter vind van Billy Idol. Maar Idols versie vind ik dus beter.
Ik had geloof ik al verteld dat ik geen hangbillen hebquote:Op zondag 30 december 2007 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
krijg je daar laaghangende billen van?
Ongetwijfeld wordt er flink geschoven met de nummers, zodat het een beetje 'mooi' uitkomt. Er zijn ook allerlei 'rare' nieuwe binnenkomers, zowel oude als nieuwe nummers.quote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die hele lijst is doorgestoken kaart joh, de DJs zoeken gewoon hun eigen plaatjes uit en als de één er 1 graag ook wilde draaien, daalt of stijgt ie volgend jaar zodat ie in zijn uur zit. Simpel.
Dan is het een grof schandaal! Heel blue oyster cult is onderschatquote:Op zondag 30 december 2007 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wel nieuw in de lijst![]()
En laat ik het daar nou over hebben
quote:Op zondag 30 december 2007 22:03 schreef Wickedangel het volgende:
Ik word hier natuurlijk uitgelachen als ik zeg dat ik dit nummer beter vind van Billy Idol. Maar Idols versie vind ik dus beter.
Uberschattig zo...hoe oud issie?quote:Op zondag 30 december 2007 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het zo geen schatje...![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 22:04 schreef peaceman het volgende:
Op dit nummer valt trouwens niet fatsoenlijk te dansen weet ik uit ervaring, maar misschien lag dat ook wel aan mij...
Verteld wel ja, maar of we je geloven.....quote:Op zondag 30 december 2007 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had geloof ik al verteld dat ik geen hangbillen heb
Dat compenseert je cup A dan weer...quote:Op zondag 30 december 2007 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had geloof ik al verteld dat ik geen hangbillen heb
5 jaar, wordt in maart 6.quote:Op zondag 30 december 2007 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uberschattig zo...hoe oud issie?
quote:Op zondag 30 december 2007 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat compenseert je cup A dan weer...
Ian Ashbury heeft een andere mening...quote:Op zondag 30 december 2007 22:06 schreef Yoghii het volgende:
The doors hebben wel vrij uniek geluid, denk niet dat dit nummer veel beter gedaan kan worden
het meerendeel van de stemmers is sowieso geen Radio 2 luisteraar, die kennen bijv die hele gepromote platen niet, die nu opeens heel hoog binnenkomen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wordt er flink geschoven met de nummers, zodat het een beetje 'mooi' uitkomt. Er zijn ook allerlei 'rare' nieuwe binnenkomers, zowel oude als nieuwe nummers.
quote:Op zondag 30 december 2007 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het zo geen schatje...![]()
![]()
Okequote:
Ik wel, dus ik kan het beoordelenquote:Op zondag 30 december 2007 22:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
het meerendeel van de stemmers is sowieso geen Radio 2 luisteraar, die kennen bijv die hele gepromote platen niet, die nu opeens heel hoog binnenkomen.
Nee dank je...ik oefen zelf liever ff doorquote:
wat beoordelen, het promoten?quote:Op zondag 30 december 2007 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wel, dus ik kan het beoordelen
ik kan beoordelen welke gepromoot zijn.quote:Op zondag 30 december 2007 22:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
wat beoordelen, het promoten?
quote:
Ik was nooit zoquote:Op zondag 30 december 2007 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Het is ook een leuk ventje..... en soms heel lief maar soms ook helemaal niet lief.... maar ja zo is bijna ieder kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |