Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Aber Natürlich.quote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
oh dit is de nieuwe?
tyquote:Op maandag 31 december 2007 23:00 schreef zarGon het volgende:
Mneh, TS reageert op alles wat vast en los zit. Houd [FOK!radio] zeiken op FOK! en afscheid van hogere crew maar in de gaten. Daar worden over een paar dagen links gepost, waardoor het terug te luisteren is.
Hoe noem je een slotje dan van een moderator van een ander subforum, op een topic van een moderator van dat betreffende subforum?quote:Op maandag 31 december 2007 20:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Een gastslotje is als een moderator van een subforum ergens anders een slotje zet.
Dat niet alleen, maar je opent ook het ene kuttopic na het andere. Denk voortaan iets langer na voordat je op die "nieuw topic" knop ramt, ok?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:16 schreef MouzurX het volgende:
Was nog best veel animo voor mijn topic, maarja opsomtopic dan als jij het zegt, zargon.
Fyi ben van plan veel minder te gaan baggeren, dus dit was eig. wel serieus bedoelt maarja kuttopic dusquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar je opent ook het ene kuttopic na het andere. Denk voortaan iets langer na voordat je op die "nieuw topic" knop ramt, ok?
Animo zal er altijd zijn, aangezien ONZ altijd bruisend is. Je hoeft niet voor elke brainfart een topic te openen. De afgelopen 2 dagen heb jij er al meer dan 8 topics geopend, meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:16 schreef MouzurX het volgende:
Was nog best veel animo voor mijn topic, maarja opsomtopic dan als jij het zegt, zargon.
Is ook wel te hopen, je bent redelijk door je kuttopickrediet heenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Fyi ben van plan veel minder te gaan baggeren, dus dit was eig. wel serieus bedoelt maarja kuttopic dus
naja ik dacht misschien komen er wel leuke verhalen over mensen die hun huis niet meer in konden ofzo of ergens gewoon in slaap zijn gedonderd maarjaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is ook wel te hopen, je bent redelijk door je kuttopickrediet heen.
Okquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Animo zal er altijd zijn, aangezien ONZ altijd bruisend is. Je hoeft niet voor elke brainfart een topic te openen. De afgelopen 2 dagen heb jij er al meer dan 8 topics geopend, meer dan genoeg.
Denk gewoon even na voordat jij een topic opent. Jouw topics gaan nergens over. Men komt, post en gaat weg. Even nadenken dus voordat je op de 'nieuwe topic' knopje drukt.
Ik neem aan dat je 'Ok' bedoelt met 'Kk'...quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 'Ok' bedoelt met 'Kk'....
Braaf.
Het is irritant, wordt overgenomen, voegt niets toe en wordt meestal geplaatst na een nietszeggende reactie. Het wordt bovendien overgenomen. D'r is nu iemand bezig die een zekere iemand achtervolgt en alleen -xxx- achterlaat. Paar keer verwijderd. Het is dus niet positief bevorderend voor de algehele sfeer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Waarom mag ik geen -xxx- zeggen?
Oeh nu ben ik bang voor je.
Als ik geen -xxx- mag zeggen mag tong80 geen '''' meer doen. Verbal mag niet meer afsluiten met V. groetjes veldmuis/kreator mag dan ook niet. Ik bepaal zelf wel wat ik zeg. Ik beledig niemand ermee. Of vind je -xxx- soms schadelijk voor je? Get a life ipv 15 jarige jongentjes lastigvallen.
Daar ging wat mis met je topic.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:08 schreef MouzurX het volgende:
interessants
De ene heeft een plaatje en is gericht voor iemand. Plaatje was niet geinig en topic gaat op slot. Tweede van jou kwam niet eens in de buurt van een nachtelijk topic.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:08 schreef MouzurX het volgende:
Er is al zo weinig interessants om in te posten en dan doe jij ook nog een slotje op die 2 topics
*stil*quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij hadden afgesproken dat jij zou nadenken bij het openen van topics?
welkom in ONZ, nieuwe stijlquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:08 schreef MouzurX het volgende:
Er is al zo weinig interessants om in te posten en dan doe jij ook nog een slotje op die 2 topics
Neh, denk na voor je iets posts.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:49 schreef Devrim_ het volgende:
Psst
DjDev feli!!!!!!!!
Doe is topic hernoemen naar
Devrim_ feli!!!!!
spamquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:54 schreef rienlems het volgende:
kom ff naar deze sites echt grappig
...
veel plezier ermee je lacht je dood
Isdatzo, je post is per ongeluk verwijderd. Bedankt voor het melden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef MouzurX het volgende:kut spammer ... ban graag
Zargon verwijder/verhul je die laatste posts dan ook ff?
ook die van isdatzo
Done.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:28 schreef Sjowhan het volgende:
Bier & Tieten.
A_A post hierin een leuke foto die ik al eerder in ONZ ben tegengekomen
Kan deze verwijderd worden?
Geen Bier en Piemels, sorryquote:Op zondag 6 januari 2008 02:16 schreef Cahir het volgende:
Ik werd hiernaar verwezen door iemand.
Ken er een tegensteller van het Bier en Tieten topique komen?
quote:Op zondag 6 januari 2008 02:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Geen Bier en Piemels, sorry
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:50 schreef Het_hupt het volgende:
Broer van Zwanger Bob !!! is al eens gepost en gesloten met het argument dat het in Fok! Youtube talentenjacht! thuis hoorde.
Wijn en piemels wordt het dan nog altijdquote:Op zondag 6 januari 2008 02:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Geen Bier en Piemels, sorry
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Funny links, pics en clips topic. Deel 24
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en aan Devill en SOL, schattepoepekes, dit is FB, geen SC, dank u
Klik eens op die link van die post?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en aan Devill en SOL, schattepoepekes, dit is FB, geen SC, dank u
geeditquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Klik eens op die link van die post?
vooruit, ik laat het voor vanavond open, maar ik garandeer niet dat de anderen hem ook open houdenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:37 schreef WilliamMcCall het volgende:
Sneue Bol.com-shit
Waarom is mijn topic in godsnaam gesloten?
kijk eens in het topicquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
Kutmurp waar is dat Algemene fantopique dan?
nou, dan maar snel op zwartquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:32 schreef jordeeeh het volgende:
Oja, dankjewel remmie/zarGon
murp als user
murp nu
Voorkauwen? Een topic werkt niet als de TS niet begint. Simpel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:58 schreef MouzurX het volgende:
jezus moet ik alles voorkauwen ofzo![]()
ook "je generaliseert" ,,,,tis ONZ hier
Je krijgt ze gratis en voor niksquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik zie allemaal headlines en zo bovenin.
Kan iemand daar wat aan doen? Daar betaal ik niet voor.
Oh, da's snel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Je krijgt ze gratis en voor niks
Let vooral op het speciale linkdumpformpje rechts bovenin, speciaal voor ONZinnertjes die hun te kekke link graag met heel FOK! willen delen
D'r ging wat mis met klikken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:17 schreef MouzurX het volgende:
geen lapo bij viswijfje topic?
edit: hmmm trage donder![]()
Dan moet je me niet quoten hequote:Op woensdag 16 januari 2008 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
D'r ging wat mis met klikken.
Ik heb een post van jou en PeZu verwijderd. Elkander verbaal opgeilen kan elders, met PM bijvoorbeeld. Niet hier, graag.
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:52 schreef Waris7 het volgende:
Dit topic doet tenminste de TT eer aan! Kunnen we een ontopic zegeltje krijgen?
D'r wordt toch al ontopic gepaint? Zonder een banner? De TS liet zien hoe het moest en de rest heeft vrolijk ontopic meezitten posten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:24 schreef dubidub het volgende:
Aandacht gærne veur het volgende:
[..]
Da gebeurt neit vaak!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
D'r wordt toch al ontopic gepaint? Zonder een banner? De TS liet zien hoe het moest en de rest heeft vrolijk ontopic meezitten posten?
geen topicwaardig topic, het was niet leuk, je kan niets met zo'n topic, baggerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey prutsmod deo waarom is m'n topic dicht
Ik mag hem toch wel leuk vindenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:23 schreef murp het volgende:
[..]
neuh, dan weet je meteen eigenlijk dat het een mindere ONZ topic is
ja,hoor, succes verder in CULquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik mag hem toch wel leuk vindendat jullie een chagerijnig zootje bij elkaar zijn kan ik niet helpen
kon een leuk topic wordenquote:
goed idee, maar dit was typisch weer zo'n Dribbel_ topic, vandaar het slotje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
kon een leuk topic worden
zoek kookboken die in het nederlands onsmakelijke titels hebben bv
![]()
maja onz zit natuurlijk al vol met leuke kwaliteit topics_!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Remlof je maakte toch een grapje he
Paultjuhhh had even last van een baggeraanvalletjuhhh gisteravond en toen heb ik hem genote en gewaarschuwd. That's allquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat is er paultjuhhh?
fijn , maar waar zijn alle reacties gebleven ??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Omdat het een goed topic is, zo goed, en zo passend, dat het wel een plakkertje verdient.
die heb ik verwijderd, omdat het topic zo beter uit de verf komt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:55 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
fijn , maar waar zijn alle reacties gebleven ??![]()
't waren geen pareltjesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:55 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
fijn , maar waar zijn alle reacties gebleven ??![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Omdat het een goed topic is, zo goed, en zo passend, dat het wel een plakkertje verdient.
wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 januari 2008 08:33 schreef OFfSprngr het volgende:
Mijn topic heeft WEL potentiëel: Ik wil zo'n lekkere Japanse chick met 1 oog..
na lang en diep te hebben overlegd ben ik toch van mening dat ie dicht moet blijvenquote:Op zondag 20 januari 2008 08:39 schreef OFfSprngr het volgende:
1) men kan praten over lekkere Japanse chicks
2) hij's lekker hard/luguber
3) Japanse chicks hebben eenmaal een lekker spleetje
4) hoe sexy is een chick zonder diepte perceptie?
5) zwaar goed reactie potentiëel.
ACCOUNT WARMING PARTY!quote:Op zondag 20 januari 2008 08:40 schreef murp het volgende:
[..]
na lang en diep te hebben overlegd ben ik toch van mening dat ie dicht moet blijven
Kap nou eens met het verpesten van topic, bijvoorbeeld met slotjesrequest. Als een topic je niet aanstaat, klik je niet of als het je zo ergert, plaats je een topicreport.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:48 schreef MouzurX het volgende:
Kan er iemand ff een blik modjes opentrekken, deze zijn niet meer goed
O ja, ik heb het topic verneukt, er waren ook nogal veel mensen die serieus reageerden....quote:Op maandag 21 januari 2008 20:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kap nou eens met het verpesten van topic, bijvoorbeeld met slotjesrequest. Als een topic je niet aanstaat, klik je niet of als het je zo ergert, plaats je een topicreport.
Helicopter vliegen. Ik haat dat spel heb je goed zitten verpesten. Er was werk gemaakt van de OP, zulke topics zijn eerder langsgekomen (Hamsterspel bijvoorbeeld) en het is nu stil in ONZ (mede doordat het hele forum een beetje hapert).
Slotjes vragen is nergens goed voor en help je het topic niet mee.
Het topic had niet eens een kans gekregen, werd meteen vergald. Ik zie jou daar nog eens extra posts maken, allemaal om het topic sneller dicht te krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O ja, ik heb het topic verneukt, er waren ook nogal veel mensen die serieus reageerden....
Het gaat gewoon nergens over, dan kan je met elk stom internetspel wel zon topic maken
Maar oke, geen slotjesposts meer (is ook verboden volgens mij ?) alleen topicreports dan.
ik vind wel dat er sommig kut topics te lang open blijven en sommige potentieel leuek topics te snel dicht gaanquote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Met andere woorden, kap eens met oordelen over topics, daar zijn wij voor.
Ik moet blijkbaar topics de kans gevenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind wel dat er sommig kut topics te lang open blijven en sommige potentieel leuek topics te snel dicht gaan
maw jullie oordeel is ook niet perfect
gedraag je daar ook niet naar
staat zo arrogant
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik moet blijkbaar topics de kans geven
maargoed, over op FB
topic-gerelateerde FB, vriendquote:
dat dusquote:Op maandag 21 januari 2008 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind wel dat er sommig kut topics te lang open blijven en sommige potentieel leuek topics te snel dicht gaan
maw jullie oordeel is ook niet perfect
gedraag je daar ook niet naar
staat zo arrogant
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
topic-gerelateerde FB, vriend
tuurlijk mag dat, alleen wat de modjes denken weegt net iets wat zwaarder, maar dat betekent niet dat we nooit luisteren naar wat users te melden hebbenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus wij mogen geen ordeel over kuttopics hebben en
weet je, laat ook maar
pretty useless anyway
Dat wat de mod denkt boeit niemand ene flikker. Dat wat de mod doet, niet eenmalig maar wat de mod als zijn stijl heeft, dát heeft invloed. Luisteren naar de users bestaat overigens niet, daar zijn er teveel users voor. Het zou dan gaan om de user met de grootste bek.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat, alleen wat de modjes denken weegt net iets wat zwaarder, maar dat betekent niet dat we nooit luisteren naar wat users te melden hebben
afgezien van die laatste zin is dit waarempel leerzaam voor mij.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat wat de mod denkt boeit niemand ene flikker. Dat wat de mod doet, niet eenmalig maar wat de mod als zijn stijl heeft, dát heeft invloed. Luisteren naar de users bestaat overigens niet, daar zijn er teveel users voor. Het zou dan gaan om de user met de grootste bek.
Als een mod gewoon zich zelf is en een lekker duidelijk "beleid" heeft dan is de mod ontspannen en de persoon die er mee te maken heeft ook. Win win situatie.
Verder moeten alle onz-mods dood, allemaal kutnewbies.
Had het best kunnen zijn, als mensen het zouden begrijpen en mee zouden doen in plaats van dom om slotjes te gaan schreeuwen. Maarja, nu was het topic toch al vernaggeld, dus so be it.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:26 schreef murp het volgende:
leuk dit
jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Ja ik ga even klagen over murp, hij modereert inconsequent. Ik voel mij benadeeld en gediscrimineerd. Komt zeker omdat ik zwart ben.
Ik wil ook graag een aanklacht indienen.quote:
dat heb je nu dus gedaanquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:56 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een aanklacht indienen.
Is dicht, bedankt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:26 schreef TNA het volgende:
Het grote "wat-heb-jij-vandaag-gelegd" topic
..
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Wie zijn de modjes.
De officiële modjes zijn:
Snakey
remlof
murp
Maisnon
Deze mensen bepalen in eerste instantie wat er allemaal mag en niet mag. Er zijn er nog meer, zoals de admins waar je gewoon niet tegen in moet gaan. Our way or the highway.
Maar we staan altijd open voor discussie. Er hangt altijd boven aan de topiclijst een FB topic. Als je het niet in onze mening kan vinden kan je proberen daar verhaal te halen. Daar posten zegt nog niet dat je topic weer open gaat.
Vr. Gr.
"wij"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |