Ga je ook nog stappenquote:Op zondag 30 december 2007 19:31 schreef DJ_ het volgende:
met oud en nieuw drink ik alleen maar bij de buren en olibollen eten , heb geen eens vuurwerk dit jaar
op wat nitraten na
wat dan?quote:Op zondag 30 december 2007 19:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga je ook nog stappenIk weet het tofste ding van allemaal op 30 min van jou vandaan!!
lolquote:Op zondag 30 december 2007 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat het een oud spelletje is! Maar wel het spel voor Oud op Nieuw!!!
nee hoe kan ik nou gaan stappen als ik oud en nieuw met de buren vier ?quote:Op zondag 30 december 2007 19:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga je ook nog stappenIk weet het tofste ding van allemaal op 30 min van jou vandaan!!
Gratis bier bij aquila!quote:Op zondag 30 december 2007 19:40 schreef BMH het volgende:
Ik hoorde gratis.. GRATIS ? WAA?
Omdat je het tot half 2 viert en daarna gaat stappen??quote:Op zondag 30 december 2007 19:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee hoe kan ik nou gaan stappen als ik oud en nieuw met de buren vier ?![]()
en ehhh je hebt het toch niet over de flamingo club he ? ( aka de wallen )
dan is het te laat , ik ga niet voor 4 uurtjes nog naar de stad terwijl ik al bezopen benquote:Op zondag 30 december 2007 19:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Omdat je het tot half 2 viert en daarna gaat stappen??
Bij mij idd gratis bier al moet je dan wel snel over op water ben ik bang
Alles is langer open hoorquote:Op zondag 30 december 2007 20:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan is het te laat , ik ga niet voor 4 uurtjes nog naar de stad terwijl ik al bezopen ben
Ik had beter eerst het vorige topic door kunnen lezen, dan had ik al geweten dat het het niet deed.quote:Op zondag 30 december 2007 20:20 schreef Scarface2004 het volgende:
Live stoort bij mij Gupje.
Guitar Hero kan ik niet online spelen, alle room connecties zijn rood en ik zie 30 keer dezelfde mensen online komen :p
nee dank jequote:Op zondag 30 december 2007 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alles is langer open hoortot 10 ofzo?
Des te meer voor mijquote:
nope, hartstikke dood als een pierquote:Op zondag 30 december 2007 20:07 schreef Gupje het volgende:
Doet live het bij jullie?
Ik ook! GOTY 2008 kanshebber wat mij betreft!quote:Op zondag 30 december 2007 21:01 schreef Wouter2006 het volgende:
ben benieuwd naar borderlands
Als je buiten de garantie valt wel ja.quote:Op zondag 30 december 2007 21:59 schreef MMaRsu het volgende:
anne, als je dvd drive geen 360 games of normale dvd's ( grappig genoeg wel gebrande xvid dvd's ) leest, moet ik dan betalen of wat?
Weet ik niet uit mijn hoofd. De prijs valt (naar mijn mening) wel mee.quote:Op zondag 30 december 2007 22:38 schreef MMaRsu het volgende:trieste service. En hoeveel moet dat gaan kosten?
-edit-
Kan ik dus beter zorgen dat ik een RROD krijg
Voor de drie rode lampjes ja.quote:Op zondag 30 december 2007 22:41 schreef koei het volgende:
De garantie is toch verlengd naar 3 jaar? Dan kan je er nog niet buiten vallen lijkt me?
Echter moet je wel echt iets stoms doen om geen RROD te krijgenquote:Op zondag 30 december 2007 23:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor de drie rode lampjes ja.
De 'gewone' garantie is 2 jaar.
Ik heb nog steeds geen RRODquote:Op zondag 30 december 2007 23:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Echter moet je wel echt iets stoms doen om geen RROD te krijgen
Mijne bleef soms hangen op games, heel kort. Dat deed ie 6 maanden geleden of zo al. En nu is ie RROD en is hij EINDELIJK in duitsland!quote:Op zondag 30 december 2007 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen RROD.
Wel dat mijn disclade vaag doet, maar daarvoor stuur ik hem niet op. Geen zin in, want hij doet het wel gewoon.
Al over een half uur dus!quote:Op zondag 30 december 2007 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wacht trouwens nog steeds op 'mijn' HD-DVD's.
Op het formulier stond dat het minimaal 24 dagen duurt, maar geen maximaal. En dan staat er leuk bij dat als je ze niet binnen de levertijd hebt, dat je moet mailen naar yaddayadda. Wat nou "binnen de levertijd".
Grr. Als ik ze deze week niet binnen heb mail ik gewoon om te vragen of ze mijn aanvraag in ieder geval wel al binnen hebben ja oder nein.
Nee, krijg een MTU errorquote:Op zondag 30 december 2007 20:07 schreef Gupje het volgende:
Doet live het bij jullie?
Dat had ik afgelopen weekend ook een paar keer.. en met Forza kon ik helemaal geen room joinen.quote:Op maandag 31 december 2007 01:33 schreef Def1987 het volgende:
Ik heb er ook last van. Dashboard laden duurt eeuwen en als ik er eindelijk inzit duurt het eeuwen voordat ik een halo3 game kan joinen.
Zou als betalende klant wel zo netjes zijn inderdaad. Groot gedeelte van de Kerstvakantie niet beschikbaar zijn of traag. Ik eis een SLA op mijn volgende contractquote:Op maandag 31 december 2007 07:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is er al een officiele verklaring voor die crap van de afgelopen tijd op live
Ja inderdaadquote:Op maandag 31 december 2007 08:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou als betalende klant wel zo netjes zijn inderdaad. Groot gedeelte van de Kerstvakantie niet beschikbaar zijn of traag. Ik eis een SLA op mijn volgende contract
Irritante is ook dat ik daardoor ook geen video's kan streamen... ondanks het feit dat de divx/aac codec is gedownload wil hij nog steeds op live checken voordat de video is afgespeeld. Gisteren al een paar keer gehad dat hij in een film (op pakweg 50%) aangaf dat hij de video niet af kon spelen omdat het een ongeldig formaat isquote:Op maandag 31 december 2007 08:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou als betalende klant wel zo netjes zijn inderdaad. Groot gedeelte van de Kerstvakantie niet beschikbaar zijn of traag. Ik eis een SLA op mijn volgende contract
quote:Op zondag 30 december 2007 22:38 schreef MMaRsu het volgende:trieste service. En hoeveel moet dat gaan kosten?
-edit-
Kan ik dus beter zorgen dat ik een RROD krijg
Feitelijk heb je een jaar of 5 garantie, of MS het nou toegeeft of nietquote:Op zondag 30 december 2007 23:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor de drie rode lampjes ja.
De 'gewone' garantie is 2 jaar.
Feitelijk wel ja... maar vaak moet je naar de rechter om je gelijk te krijgen. En dat is nou net wat veel mensen niet doen...quote:Op maandag 31 december 2007 10:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Feitelijk heb je een jaar of 5 garantie, of MS het nou toegeeft of niet
Ik doe mee,quote:Op maandag 31 december 2007 10:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mijn 360 is zojuist weer bezorgd op het werk
quote:Op maandag 31 december 2007 10:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Feitelijk heb je een jaar of 5 garantie, of MS het nou toegeeft of niet
Dit stukje?quote:Het kan zijn dat buiten de gegeven garantietermijn uw product kapot gaat. Ook dan moet de verkoper uw product herstellen, vervangen of vergoeden.
Maar dit gebeurt (vaak) niet kosteloos. In de berekening van de kosten kunt u rekening houden met de economische levensduur en afschrijving van een product. De leeftijd van het product staat in verhouding met de kosten voor reparatie.
In de praktijk gaat dat als volgt:
Stel, uw tv gaat na twee jaar stuk. U mag van een tv verwachten dat deze langer meegaat dan twee jaar. Een tv heeft een economische levensduur van 8 tot 10 jaar. De reparatie van de tv kost bijvoorbeeld 100 euro. U heeft 2 jaar gebruik gemaakt van de tv, dus de afschrijving is 20%. Dat betekent dat u 20% van de kosten zelf moet dragen en de verkoper 80%.
Van de winkelier krijgt u een of twee jaar garantie. Daarna zegt de winkelier: uw garantie is afgelopen! Dit kan niet zomaar. U mag ervan uitgaan dat een product langer meegaat dan de twee jaar garantie die u heeft gekregen.
Nog een rekensommetje:
U koopt een wasmachine met twee jaar garantie. Na die garantieperiode gaat de wasmachine stuk. Een wasmachine heeft een levensduur van ongeveer 10 jaar. Gaat hij na vijf jaar stuk, en de reparatiekosten komen op 500 euro, dan kunt u tegen de winkelier zeggen 50% van de reparatiekosten voor zijn rekening zijn.
quote:Op maandag 31 december 2007 07:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen weekend ook een paar keer.. en met Forza kon ik helemaal geen room joinen.
Is er al een officiele verklaring voor die crap van de afgelopen tijd op live
Soort van verklaringquote:You may have noticed that the LIVE service has been having a few issues over the past few days. This includes things like signing in, matchmaking and account recovery. Not everyone has had problems, but I know some of you have and I wanted to give you and update. While the service was never completely offline, problems like this are not acceptable. The entire LIVE team has been working day and night to ensure that you can have a great LIVE experience. While we’re not done yet, I wanted to let you know that things are getting better each hour and that no one on the team is going anywhere until the job is done. Thanks for your patience.
GokuSFE had precies hetzelfde verhaal, na 2 uur spelen was die van hem ook gaar.quote:Op maandag 31 december 2007 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
En ja hoor na een beetje kloten in het menu van PGR 4 , weer 3 rode lichten.
En hij start weer eens niet meer op
Wat hebben ze nou veranderd man ,
Waar slaat dit op,
Waarom heb ik nog een xbox 360
Ik kotst hier van :|
Ik heb net mijn xbox 360 een uur terug en hij is alweer kapot, gewoon weer ROD.
Nu ben ik hem weer een tijd kwijt denk ik
Ik wil gewoon een nieuwe :|
Het is touwtrekkerij natuurlijk met een hoop wellus niettus acties.quote:Op maandag 31 december 2007 11:28 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
Dit stukje?
Je hebt dus wel garantie na de drie jaar, maar dan moet je gaan sowieso gaan betalen. De vraag is dan hoeveel je moet gaan betalen en dat zal een vervelend juridisch gevecht gaan worden![]()
We gaan dus uit van een levensduur van 5 jaar voor consoles, als hij dan na drie jaar kapot gaat zal je 60% van de kosten zelf moeten betalen. Zal dan niet echt de moeite zijn om hier moeilijk over te doen, maar je kan het altijd proberen natuurlijk
Ik heb steeds dat ik ingelogt ben op live, alleen in mijn dashboard blijft het hangen op : sign in to xbox live, rare shit.quote:Op maandag 31 december 2007 11:46 schreef Wouter2006 het volgende:
Xbox live is idd kut de laatste paar dagen, duurt allemaal verschrikkelijk lang.
serieus wat belachelijk zegquote:Op maandag 31 december 2007 11:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GokuSFE had precies hetzelfde verhaal, na 2 uur spelen was die van hem ook gaar.
En je gaat geen nieuwe krijgen, ze maken hem weer en als je geluk hebt dan blijft hij het doen.
[..]
Het is touwtrekkerij natuurlijk met een hoop wellus niettus acties.
Maargoed, dit is sowieso een mooi stukje voor mensen die na 1 jaar en 2 maanden iets hebben dat stuk gaat en vervolgens de kosten mogen betalen omdat ze maar 1 jaar garantie hebben.
Je hebt hoe dan ook 2 jaar garantie, als ik dit 3 jaar geleden wist dan had ik toen der tijd geen nieuwe telefoon hoeven halen.
"Nee je hebt geen garantie, er komt hoe dan ook 80 euro onderzoeks kosten bij + het maken van het toestel zelf"
Dat was dus na 13 maanden, en ik had natuurlijk maar 12 maanden garantie.
Hoeft niet per se, ik heb het ook een keer gehad twee jaar geleden. Hij is uiteindelijk kapot gegaanquote:Op maandag 31 december 2007 12:39 schreef VAgeNERATION het volgende:
Gisteren wou ik op mn xbox spelen en kreeg ik de ring of death, toen heb ik hem maar uit gezet en durfde hem niet meer aan te zetten, toen ik heb ik het vanochtend toch nog maar eens geprobeerd en nou doet ie het gewoon weer!
Kan ik nou gewoon doorspelen of is dit een teken dat ik hem maar eens op moet sturen?
had ik net ookquote:Op maandag 31 december 2007 12:39 schreef VAgeNERATION het volgende:
Gisteren wou ik op mn xbox spelen en kreeg ik de ring of death, toen heb ik hem maar uit gezet en durfde hem niet meer aan te zetten, toen ik heb ik het vanochtend toch nog maar eens geprobeerd en nou doet ie het gewoon weer!
Kan ik nou gewoon doorspelen of is dit een teken dat ik hem maar eens op moet sturen?
PGR 4 was tof maar ook echt een tussendoortje. Dat spel had beter half jaartje later kunnen uitkomen!quote:Op maandag 31 december 2007 11:18 schreef Bastard het volgende:
Ja inderdaad.. PGR4.. daar hoor je ook niemand over eigenlijk![]()
Heeft iemand hem hier, hoe bevalt ie?
PGR4 viel mij tegen eerlijk gezegd. Die weersomstandigheden waren leuker op papier dan in het echt en ik vond de careermode van PGR3 veel beter.quote:Op maandag 31 december 2007 13:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
PGR 4 was tof maar ook echt een tussendoortje. Dat spel had beter half jaartje later kunnen uitkomen!
Maar wel tof met die motors enz
Dat is juust tof!quote:Op maandag 31 december 2007 14:17 schreef existenz het volgende:
Al die klote engelse pubers van 14 jaar verneuken heel die PGR4 multiplayer.
Dat wil ik nog wel is zien. nog niks van gemerktquote:Op maandag 31 december 2007 14:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou geen cooler nemen, kan je Xbox verneuken.
Het is echt zonde van je geld hoor en totaal overbodig!quote:Op maandag 31 december 2007 14:38 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel is zien. nog niks van gemerkt
Wordt dus een GELUKKIG NIEUWJAAR voor jouquote:Op maandag 31 december 2007 19:01 schreef existenz het volgende:
Mijn oud en nieuw begint met: Status van de reparatie:Apparaat verzonden naar de klant
Ijmeis jeeej gelukkig ben je er nog in 2007quote:Op maandag 31 december 2007 20:56 schreef ijsmeis het volgende:
Wat was het druk op de support-lijn. Not.
Ik moest ook al lang weg zijnquote:Op maandag 31 december 2007 21:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, maar nu niet meer.
Alvast een gelukkig nieuwjaar in ieder geval!
Denk je dat het bij andere mensen 10 graden is op hun kamer?quote:Op maandag 31 december 2007 21:38 schreef mark2012 het volgende:
Wat is eigenlijk een ideale temperatuur voor de xbox 360 (of maximaal acceptabel) ? Op mijn kamer is het soms wel 21 graden of zo, heeft dit gevolgen voor de xbox?
Ik merk dat het uren goed gaat, dan ineens weer kut.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Weet niet waar je last van hebt ?
Maar FIFA 08 , Halo 3. PGR 4 probleemloos op live...
Wees blij, ik heb me gister het hemd van het lijf geluld op mijn werk....Denk je een rustige Oudejaarsdag te hebben, gaan mensen dan ineens in de telefoon klimmen.quote:Op maandag 31 december 2007 20:56 schreef ijsmeis het volgende:
Wat was het druk op de support-lijn. Not.
1 telefoontje in één uur en drie kwartier is ook niet tofquote:Op dinsdag 1 januari 2008 08:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb me gister het hemd van het lijf geluld op mijn werk....Denk je een rustige Oudejaarsdag te hebben, gaan mensen dan ineens in de telefoon klimmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |