Pleur op, nepmod. Alsof dit topic ook maar enige discussiewaarde bevat.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij het Puber & Tienertalk slowchattopic!
Slowchat is een variant op het normale chatten, wat veel pubers uren kunnen doen op bijvoorbeeld MSN. Het verschil is echter dat het hier wat langzamer gaat, maar je wel met veel meer mensen tegelijk praat. Zin om even lekker te kibbelen over je favoriete artiest, je mening te geven over de binnenlandse politiek of even te vertellen waar je vanavond uitgaat? Alles kan en (bijna) alles mag, zolang je je maar houdt aan de FOK!regels.
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, das wel zo leuk voor de mensen
die hier al wat langer komen. OP
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan moet ze je denk ik wat vertellen nog...
huh wait wat?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:32 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Pleur op, nepmod. Alsof dit topic ook maar enige discussiewaarde bevat.
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
huh wait wat?
Dat zat onder mijn Ctrl + V
Oh, ik dacht dat 'ie vijandig bedoelt was.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
huh wait wat?
Dat zat onder mijn Ctrl + V
Ik heb op dat gebied niks te vrezen en je bent ongeloofwaardig.quote:
Fucking hell, een schametloze spam actie!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:58 schreef tuvokki het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/6901/1
Uiteraard aan het spammen!
Ej! Het zat in mijn ctrl-v (dat betekent niet dat ik niet aan het spammen ben. Uiteraard moet ik mijn moeder even de link naar mijn column mailen)quote:Op maandag 7 januari 2008 16:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Fucking hell, een schametloze spam actie!
En dat van de Crew!![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:19 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ej! Het zat in mijn ctrl-v (dat betekent niet dat ik niet aan het spammen ben. Uiteraard moet ik mijn moeder even de link naar mijn column mailen)
Me moedr!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Dude.
Oh, ik was de PI vergeten, maar anyhow, boeie.
Verdedig u niet!
Ik zal er even uitleg bij gevenquote:Kinderen: 80%, de leraren moet dit omhoog houden/brengen tussen de 80% en 100%
Moet je er ook uitleg bij geven? Dan wordt het lastig ...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik zal er even uitleg bij gevenhet gaat over doelstellingen van voorlichting voor gezondheid
.
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:36 schreef XxxXxxxxx het volgende:
[..]
Apelko?
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:53 schreef grizegrijn het volgende:
Ik wil van de zomer naar Groningen
Waarvandaan: Rotterdam, Breda, Utrecht zijn mogelijk, andere plekken in Noord Brabant eventueel ook en Breda heeft m'n voorkeur.
Waarheen: Groningen, eindbestemming Ezinge.
Hoe; Zo goedkoop mogelijk, ik ben in 2006 met de trein geweest en die 30 euro vind ik vrij pittig voor een enkele reis. Ik zoek dus eigenlijk meer iets van streekacties, zoals het dagkaartje hier in brabant waarmee je voor 3 euro onbeperkt kan reizen in heel dae provincie. Ik weet niet of andere regio's ook zoiets hebben.
Hoelang en de precieze data weet ik niet, gewoon een paar dagen in de zomervakantie.
Ik hoop dat er goedkopere manieren zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |