Simpel of niet, het lijkt mij genoegquote:Op zondag 30 december 2007 17:28 schreef _Administr8or_ het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
Of is dat te simpel
Anders hele kleine broodjes hamburger maken. Heb ik een keer ergens op, compleet met sla en saus, met een doorsnede van 5 cm ofzo.quote:Op zondag 30 december 2007 17:29 schreef Mapani het volgende:
Nee, dat is te simpel. Ik wil lekker origioneel uit de bus komen.
Geen idee, ooit eens op een verjaardag bij m'n oom gehad (die kan nl. wel koken, ik niet).quote:Op zondag 30 december 2007 17:19 schreef kabelhaspel het volgende:
Geroosterde champigons met chorizo en kaas
Bruschetta doet het eigenlijk altijd goedquote:Op zondag 30 december 2007 17:33 schreef Mapani het volgende:
Hey sambuca, das leuk, dat ga ik denk ik wel doen.
Maar alle ideeën zijn welkom. Ook altijd leuk voor op een verjaardag oid.
En je word er snel misselijk van door de kaas ofniet?quote:Op zondag 30 december 2007 17:36 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Geen idee, ooit eens op een verjaardag bij m'n oom gehad (die kan nl. wel koken, ik niet).
Maar lijkt me niet zo moeilijk.
Champigons vullen met een lekkere kaas en de champi's inpakken in chorizo, prikkertje erdoorheen en klaar.
Nadeel: je blijft ervan vreten
Erg goed recept moet ik zeggenquote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef roooosje het volgende:
http://www.tapas-recepten(...)_hapje_met_zalm.html
Die zijn simpel en heerlijk
Klinkt ook ergquote:Op maandag 31 december 2007 00:49 schreef Killer_Mom het volgende:
hier komt het recept:eerst moet je knoflookboter maken.
een half pakje roomboter en knoflook zoveel als je lekker vindt niet te zuinig zijn.
knoflook persen en door de boter doen.
zoete ketjap,oestersausen een glas witte wijn,dit alles bij elkaar doen.
lente ui in ringetjes snijden,op de garnalen peper en zout doen.
als je verse garnalen hebt kijken of het darmkanaal eruit is,dat is zo n zwart sliertje.
de garnalen grillen in een laagje olie in de grilpan.
in een andere pan de knoflookboter en de lenteui een beetje aan fruiten,dan het mengseltoevoegen van de ketjap,oestersaus en witte wijn.
de garnalen verdelen in voorverwarmde schaaltjes en het sausje er over heen doen.
met afgebakken brood en nog wat sla en zo.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |