Natuurlijk ben ik veel te negatief. Reker heeft al lang geweldige vervangers voor Cocu en Alex gestrikt! Dat maakt ie allemaal morgen bekend!quote:Op maandag 31 december 2007 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hebben iig een geweldige goalgetter en een goede nummer 10 nou. Zij worden er sterker door en wij zwakker. Als het zo dicht bij elkaar ligt als de top 3 op dit moment is dat gewoon een foute keuze, maar ik zal wel weer te negatief zijn
Die goalgetter moeten ze ook nog maar eens zien te behouden.quote:Op maandag 31 december 2007 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hebben iig een geweldige goalgetter en een goede nummer 10 nou. Zij worden er sterker door en wij zwakker. Als het zo dicht bij elkaar ligt als de top 3 op dit moment is dat gewoon een foute keuze, maar ik zal wel weer te negatief zijn
Hopen dat je gelijk hebtquote:Op maandag 31 december 2007 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik veel te negatief. Reker heeft al lang geweldige vervangers voor Cocu en Alex gestrikt! Dat maakt ie allemaal morgen bekend!
...
Dat is wel het plan natuurlijk, alleen zal het weer wel net zo'n debacle worden als bij de trainersfunctie.quote:Op maandag 31 december 2007 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik veel te negatief. Reker heeft al lang geweldige vervangers voor Cocu en Alex gestrikt! Dat maakt ie allemaal morgen bekend!
...
Transfersom zal niet veel afwijken van de 1.8 miljoen. Vermoedelijk gewoon hetzelfde bedrag.quote:Op maandag 31 december 2007 20:17 schreef Paran0id het volgende:
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de transfersom.
Reker is nu overigens wel verplicht goede aankopen te doen, anders kan hij imo opstappen.
Heb je je seizoenskaart al opgezegt?quote:Op maandag 31 december 2007 19:10 schreef WooZ het volgende:
tyfus zeg ik ben blij dat ik op vakantie ben, hoef ik me niet groen en geel te zitten ergeren, lees alles wel tussendoor een keer op m'n gemak
Ging zijn naam er van de week op laten zetten. Gelukkig nog niet gedaan.quote:Op maandag 31 december 2007 20:06 schreef BigFire het volgende:
iemand nog een psv shirtje met PEREZ achterop?
had het al gevraagdquote:Op maandag 31 december 2007 20:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je je seizoenskaart al opgezegt?
Dat is het ook natuurlijk, Feyenoord maakt ook nog wel kans als ze zich fatsoenlijk versterken.quote:Op maandag 31 december 2007 20:04 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die goalgetter moeten ze ook nog maar eens zien te behouden.![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik had Perez ook het liefst hier gehouden, maar ik vind het nogal voorbarig om te stellen dat Ajax nu met gemak kampioen wordt.
Zo net op het randje nog even de understatement van het jaarquote:PSV is op het moment niet goed, maar heb je gezien hoe zij de laatste tijd spelen?
De kans dat PSV wel het vertrek van Perez bekend maakt maar de aankoop van 2 toppers geheim houdt lijkt mij helaas nihil.quote:
Inderdaad. Dan heb ik liever dat Aissati blijft (is nog jong) dan dat Perez weg gingquote:Op maandag 31 december 2007 21:22 schreef vw_caddy het volgende:
Zie daar de reden waarom Aisatti onverwacht toch nog zijn contract verlengde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |