Ik kom er nooit. Heb een vriendin in Limburg zitten en dat is al lastig genoeg als ze Limburgs praat. Als Brabants daar ook maar een beetje in de buurt komt haak ik af. Af en toe grabbel je er een woord uit wat je kan ontcijferen en daarmee is dan ook alles gezegd.quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 19:11 schreef Nashje het volgende:
jammer jongens.
Ajax kampioen 2007/2008
jij zult er dan niet bij zijnquote:Op maandag 31 december 2007 19:11 schreef WooZ het volgende:
en ikb en benieuwd of de gemoederen al wat bedaard zijn de 23e (eerstvolgende thuiswedstrijd)
quote:Kenneth Perez keert per direct terug naar Ajax
31 december 2007 19:30
PSV heeft na langdurige gesprekken met de directie van Ajax een akkoord bereikt over de terugkeer van Kenneth Perez naar Amsterdam. De 33-jarige Deen vertrekt per direct uit Eindhoven en tekent een contract dat hem per 1 januari weer aan Ajax verbindt, de club die hij in de zomer van 2007 verliet voor PSV.
Kenneth Perez.
Acht competitiegoals
Kenneth Perez had oren naar een terugkeer bij de club waar hij eerder één seizoen speelde. PSV heeft begrip voor de wens van de speler en ziet nu tevens mogelijkheden voor een snellere ontwikkeling van eigen talenten die op dezelfde positie uit de voeten kunnen. Bij PSV stond Perez sinds de zomer onder contract en maakte hij op 25 augustus zijn debuut tegen N.E.C. (5-0). Eerder speelde de aanvallende middenvelder voor Ajax, AZ, MVV en FC Kopenhagen. In de competitie stond hij voor PSV veertien keer in de basis en maakte hij acht doelpunten. In de Champions League was hij eenmaal trefzeker.
PSV.NL
De persoon Perez kan ik missen als kiespijn, maar de voetballer had ik graag zien blijven. Of iig niet naar Ajax.quote:Op maandag 31 december 2007 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Top! We hebben toch al veel te veel goede ervaren spelers. Blij dat ie weg is, met z'n doelpunten en assists, kutdeen!
Van mijn part laat je hem de rest van het seizoen op de tribune zitten, Ajax wordt zo fluitend kampioen....quote:Op maandag 31 december 2007 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De persoon Perez kan ik missen als kiespijn, maar de voetballer had ik graag zien blijven. Of iig niet naar Ajax.
Die heeft al een wat leukere naam dan K. Perezquote:Op maandag 31 december 2007 19:47 schreef ruud.nl het volgende:
Ik mag toch wel hopen dat die Hongaar nu in de winterstop al komt.
Ja inderdaad, met hun onpasseerbare verdediging.quote:Op maandag 31 december 2007 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van mijn part laat je hem de rest van het seizoen op de tribune zitten, Ajax wordt zo fluitend kampioen....
Doedelzak bedoel je?quote:Op maandag 31 december 2007 19:52 schreef andre347 het volgende:
[..]
Die heeft al een wat leukere naam dan K. Perez
Ze hebben iig een geweldige goalgetter en een goede nummer 10 nou. Zij worden er sterker door en wij zwakker. Als het zo dicht bij elkaar ligt als de top 3 op dit moment is dat gewoon een foute keuze, maar ik zal wel weer te negatief zijnquote:Op maandag 31 december 2007 19:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ja inderdaad, met hun onpasseerbare verdediging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |