abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55675135
Even over gisteren:

Kan iemand ervoor zorgen dat Culina NOOIT meer 1 seconde in het mooie roodwit speelt. Man man wat is die gozer slecht!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_55676044
als dat van perez waar is zeg ik m'n seizoenkaart op stelletje idioten
  maandag 31 december 2007 @ 11:26:03 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55676318
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Even over gisteren:

Kan iemand ervoor zorgen dat Culina NOOIT meer 1 seconde in het mooie roodwit speelt. Man man wat is die gozer slecht!
Ik vind hem juist helemaal niet slecht spelen de laatste tijd. Simons, die speelt pas bagger de laatste wedstrijden!
  maandag 31 december 2007 @ 11:28:13 #104
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_55676373
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik vind hem juist helemaal niet slecht spelen de laatste tijd. Simons, die speelt pas bagger de laatste wedstrijden het hele seizoen!
En ik vind het een mooi verhaal van Perez, heb er toch hardop om moeten lachen. Ben benieuwd welke paddo-eter dit verhaal weer uit zijn inmiddels, na alle zwetsverhalen van de afgelopen twee seizoenen over PSV, zeer kleine duim heeft gezogen!

VI
  maandag 31 december 2007 @ 11:47:20 #105
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_55676940
quote:
Op maandag 31 december 2007 00:35 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

De stagiaire verveelde zich .
Dat dus!
Die ga je halverwege het seizoen toch niet verkopen aan een grote concurrent om de landstitel?
Ajax - PSV komt er notabene aan...
pi_55677094
ik heb gelijk een mailtje naar vi gestuurd dat ik m'n abonnement heb opgezegd, die stemmingmakerij heb ik geen zin in
pi_55677581
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Even over gisteren:

Poep!

Één slechte pass gaf ie gisteren. Voor de rest is ie voortdurend aan het aanjagen, storen, spelverdelen...die gast is in bloedvorm! Hij zorgt voor controle als we in balbezit zijn op het middenveld.
pi_55677882
Culina speelde voor zijn blessure het beste voetbal uit zijn carriere, hopelijk gaat hij dat niveau weer halen na de winterstop.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_55678274
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:52 schreef WooZ het volgende:
ik heb gelijk een mailtje naar vi gestuurd dat ik m'n abonnement heb opgezegd, die stemmingmakerij heb ik geen zin in
Is dat niet een beetje voorbarig? Wat als het nou wel waar blijkt te zijn
pi_55678321
Culina speelde voor zijn blessure inderdaad opvallend goed. Sinds zijn rentree is het weer huilen met de pet op. Wat loopt die vent op het middenveld te doen, controlerend my ass! Hij veroverd zelden een bal en aanvallend, volgens mij zou hij oog in oog met de keeper nog terugkappen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55678459
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:29 schreef keijz het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje voorbarig? Wat als het nou wel waar blijkt te zijn
dan zeg ik m'n seizoenkaart op
  maandag 31 december 2007 @ 12:35:50 #112
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_55678499
quote:
Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
EXCLUSIEF - Ajax en PSV zijn dicht bij een akkoord over de transfer van Kenneth Perez (33) naar Amsterdam. Beide clubs zijn al een tijdje in gesprek over een overstap van de Deen, die zelf wel oren heeft naar een terugkeer in De Arena. Dat laten bronnen in de hoofdstad Voetbal International weten.

www.vi.nl als bron

omg
Damm dat zou wel heel bizar zijn.. vooral omdat dit de laatste wedstrijd was van Jan Wouters als trainer..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 31 december 2007 @ 12:36:12 #113
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_55678511
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:34 schreef WooZ het volgende:

[..]

dan zeg ik m'n seizoenkaart op
Bookmark deze post...
Al hoop ik dat het niet gebeurd...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_55678578
quote:
'PSV'er Gomes moet Dida opvolgen bij AC Milan'

Datum: 31-dec-2007 11:53

Het gezicht van PSV-doelman Heurelho Gomes (foto, links) siert de voorpagina van de laatste Corriere dello Sport van 2007. Volgens de Italiaanse krant beschouwt AC Milan de Braziliaan als ideale opvolger van Dida, die onder vuur ligt na enkele blunders. De wereldkampioen zou in de zomer een bod van zeven à acht miljoen euro willen uitbrengen.

Gomes verlengde medio december zijn contract bij PSV tot 2013. In de week daarvoor dreigde de Braziliaan met een vertrek omdat PSV, volgens Gomes, zijn beloftes niet nakwam. (MA)
En ook deze transferperiode zullen er weer veel geruchten rondom Gomes zijn, maar ik verwacht wel dat 'ie blijft.

Wat een kutkrant trouwens, PSV met maar een hoofdletter
pi_55678588
Maar een speler mag toch niet binnen een jaar tweemaal van werkgever veranderen zonder erg goede redenen?
Ik typ straat.
  maandag 31 december 2007 @ 13:29:51 #116
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_55680234
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:38 schreef MaatjeTho het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

En ook deze transferperiode zullen er weer veel geruchten rondom Gomes zijn, maar ik verwacht wel dat 'ie blijft.

Wat een kutkrant trouwens, PSV met maar een hoofdletter
Moehoehaha 7 à 8 miljoen

Ik hoop tenminste toch dat PSV zo slim is geweest om die clausule te zetten op een bedrag rond de 15 miljoen euro
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:38 schreef LudoSanders het volgende:
Maar een speler mag toch niet binnen een jaar tweemaal van werkgever veranderen zonder erg goede redenen?
Was de transfer van Perez niet voor het seizoen?
pi_55680372
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:38 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij mag je niet voor meer dan 2 clubs in een seizoen uitkomen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55680458
2007 het jaar van het doelsaldo
pi_55680715
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:38 schreef the_legend_killer het volgende:
2007 het jaar van het doelsaldo
En 2008 het jaar van de Uefacup hoop ik
pi_55680771
als die transfer doorgaat heb ik maar liefst 2 kaartjes voor helsinborg in de aanbieding op oost, 32,50 per stuk
pi_55682070
7 a 8 miljoen Contract tot 2013
pi_55682484
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
7 a 8 miljoen Contract tot 2013
Mogen ze een shirtje hebben en als ze er 2 miljoen bijdoen krijgen ze zijn gesigneerde handschoenen er ook bij
Patat Friet
  maandag 31 december 2007 @ 14:43:13 #123
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55682516
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:16 schreef WooZ het volgende:
als dat van perez waar is zeg ik m'n seizoenkaart op stelletje idioten
oke
pi_55683059
Wordt het niet eens tijd dat er iemand van PSV reageert op deze geruchten?!?!
En het liefste Perez/Gomes zelf? Oh en Hiddink ook?!?

Begin er behoorlijk zenuwachtig van te worden.
  maandag 31 december 2007 @ 15:17:24 #125
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55683507
Ach, stel Perez gaat weg. Nou en. Dan gaat Aissati daar spelen. Of Bakkal. Ook goed.

Maar ik geloof er helemaal niks van.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_55683538
als het niet waar is en het is buiten Perez omgegaan, lijkt me dat trouwens wel behoorlijk kut voor hem, die heeft dan waarschijnlijk een roodgloeiende telefoon...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_55683583
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:01 schreef Morrigun99 het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat er iemand van PSV reageert op deze geruchten?!?!
En het liefste Perez/Gomes zelf? Oh en Hiddink ook?!?

Begin er behoorlijk zenuwachtig van te worden.
ik loop de hele tijd psv.nl te f5en
pi_55683855
quote:
Perez moet blijven!
Vertrek Perez nabij?
31 dec 2007 - Door: DvG

Diverse bronnen, zoals vi.nl en Omroep Brabant, melden dat PSV en Ajax dichtbij een akkoord zijn over de terugkeer van de Deen Kenneth Perez naar Ajax.

Gisteren al sprak Kenneth Perez zijn bezorgdheid uit dat sommige fans zijn verblijf bij PSV niet zouden waarderen. Zo zou hij langs de zijlijn regelmatig worden uitgemaakt voor ... Ajacied. Hij had het vermoeden dat men hem liever zou zien vertrekken.

Gelukkig is uit de ontvangst van de vele fans in het Supportershome na afloop van de wedstrijd tegen NAC voor Perez anders gebleken.

Hartelijke ontvangst voor Perez in het Supportershome

Veel supporters spraken hun waardering uit voor de inzet van Kenneth Perez tijdens de wedstrijd tegen NAC. Ook zij lieten merken dat zijn kwaliteiten onmisbaar zijn voor PSV. Zijn prestaties zijn een toegevoegde waarde voor het huidige team en zijn mindere kwaliteiten dienen gecompenseerd te worden door het opstellen van andere spelers. Niet alleen de mindere kanten dienen belicht te worden.

Uiteindelijk is het elftal de basis voor de prestaties en bepaalt de trainer welke spelers het meest geschikt zijn om de tegenstander te bestrijden.

Wij roepen dan ook alle fans in het Philips Stadion op hun steun aan Kenneth Perez te laten blijken en ook achter hem te gaan staan!
Van de Supver.

Gelukig spelen we de komende weken ook heel vaak thuis
pi_55683867
Edit

[ Bericht 98% gewijzigd door LudoSanders op 31-12-2007 15:31:18 (MaatjeTho was me voor) ]
Ik typ straat.
pi_55683922
Nu ook op TT.

Het zal toch niet echt
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 31 december 2007 @ 15:33:41 #131
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_55683958

LAAAAAAATER
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  maandag 31 december 2007 @ 15:34:02 #132
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55683969
pi_55684017
Ik denk dat we Maduro er voor terug krijgen.
Ik typ straat.
pi_55684201
Dit is nu serieus een storm in een glas water. Natuurlijk bestaat de kans - en is misschien zelfs groot -, maar ALLE media hebben het overgenomen van de VI site. Kortom: er bestaat nog steeds maar één bron en tijdens de vorige Ajax - Feijenoord (of andersom) zou Huntelaar ook zo goed als verkocht zijn.

Ik ontkracht het verhaal zeker niet, maar nu ontstaat er in de media weer van die typerende massa hysteria. Eerst zien, dan geloven.

Het zou geen ramp zijn als Perez weggaat; Aissati zou immers de volledig kans krijgen om door te groeien. Met Affelay samen, zouden we gemiddeld niet direct aan kwaliteit inleveren. Maar Perez is een man die een wedstrijd kan beslissen. Dat bewijst hij de afgelopen weken wel. Bovendien vind ik zijn vurige persoonlijkheid en ervaring iets wat wij bij PSV missen. Ik zie van alle PSV spelers Perez het liefste. Ik wil ook écht niet dat hij gaat.

Bovendien heb ik ook nog nergens het argument gehoord dat Perez wel eens een heel klein balletje heeft opgegooid om op deze manier bij Vergoossen een basisplek af te dwingen.
pi_55684280
Inderdaad, Perez is gewoon echt een van de weinige persoonlijkheden in het veld bij PSV. Die wil je nu eigenlijk echt niet missen. Zeker niet nu het toch al niet loopt.... wie moet anders de kar gaan trekken? Ik zie het de rest nog niet zo doen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 31 december 2007 @ 15:51:35 #136
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_55684543
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:41 schreef Morrigun99 het volgende:
Dit is nu serieus een storm in een glas water. Natuurlijk bestaat de kans - en is misschien zelfs groot -, maar ALLE media hebben het overgenomen van de VI site. Kortom: er bestaat nog steeds maar één bron en tijdens de vorige Ajax - Feijenoord (of andersom) zou Huntelaar ook zo goed als verkocht zijn.

Ik ontkracht het verhaal zeker niet, maar nu ontstaat er in de media weer van die typerende massa hysteria. Eerst zien, dan geloven.

Het zou geen ramp zijn als Perez weggaat; Aissati zou immers de volledig kans krijgen om door te groeien. Met Affelay samen, zouden we gemiddeld niet direct aan kwaliteit inleveren. Maar Perez is een man die een wedstrijd kan beslissen. Dat bewijst hij de afgelopen weken wel. Bovendien vind ik zijn vurige persoonlijkheid en ervaring iets wat wij bij PSV missen. Ik zie van alle PSV spelers Perez het liefste. Ik wil ook écht niet dat hij gaat.

Bovendien heb ik ook nog nergens het argument gehoord dat Perez wel eens een heel klein balletje heeft opgegooid om op deze manier bij Vergoossen een basisplek af te dwingen.
NOS Teletekst meldt het op eigen risico, ze vermelden nergens vi.nl.. daarnaast hebben nu.nl etc het ook overgenomen en ik neem aan dat zij even informeren bij VI
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_55684574

Ik ben geen fan van de persoon Perez, maar als speler is hij erg nuttig. Ik vind het dom als PSV hem verkoopt.
pi_55685267
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:

Ik ben geen fan van de persoon Perez, maar als speler is hij erg nuttig. Ik vind het dom als PSV hem verkoopt.
Echt niet, Perez speelt de laatste tijd erg goed. Niet gaan verkopen
pi_55685638
hmmmmmm psv.nl is net geüpdate, echter niks over enige weerlegging van het vi artikel
  maandag 31 december 2007 @ 16:39:39 #140
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55686003
quote:
Op maandag 31 december 2007 16:14 schreef andre347 het volgende:

[..]

Echt niet, Perez speelt de laatste tijd erg goed. Niet gaan verkopen
Dat zegt hij toch?
pi_55687969
En Hiddink, het zou me erg tegenvallen als hij bij Ajax aan de slag gaat. Ik weet dat loyaliteit ver te zoeken is in de voetbalwereld. Maar ik had van Guus toch meer verwacht.
pi_55688034
PSV heeft allang iemand achter de hand...
pi_55688063
quote:
Op maandag 31 december 2007 17:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
PSV heeft allang iemand achter de hand...
Luka Modric idd, via Chelsea.
Ik typ straat.
pi_55688210
quote:
Op maandag 31 december 2007 17:55 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Luka Modric idd, via Chelsea.
Als dat zo is, dan ga ik me echt helemaal kapot lachen en tegelijkertijd kapot ergeren aan en om v geel
pi_55688237
quote:
Op maandag 31 december 2007 18:01 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan ga ik me echt helemaal kapot lachen en tegelijkertijd kapot ergeren aan en om v geel
Lijkt me erg sterk. Nu komt het straks zelfs in het journaal.
Ik typ straat.
pi_55688982
Perez is weg, daar kun je nu wel vanuit gaan. Dan ben ik toch erg benieuwd naar de verklaring van PSV, want de speler in 'vorm' laten vertrekken naar de grote concurrent is redelijk vreemd te noemen.
Ik typ straat.
pi_55689319
quote:
Op maandag 31 december 2007 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
Perez is weg, daar kun je nu wel vanuit gaan. Dan ben ik toch erg benieuwd naar de verklaring van PSV, want de speler in 'vorm' laten vertrekken naar de grote concurrent is redelijk vreemd te noemen.
Hoe dacht je dat wij Ajacieden ons in de zomer voelden?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55689377
quote:
Op maandag 31 december 2007 18:47 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hoe dacht je dat wij Ajacieden ons in de zomer voelden?
Dat was een andere situatie. Perez kon het niet met ten Cate vinden en was aan het einde van het seizoen.
Ik typ straat.
pi_55689450
quote:
Op maandag 31 december 2007 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien is het succes qua landstitels het bestuur naar het hoofd gestegen. De concurrent versterken zodat het nog wat spannend blijft.

"Mien jongens, na wat handjeklappen is Perez verkocht aan Ajax"
"Hoezee, nu hoeven we de winterbanden pas in maart tevoorschien te toveruh"
  maandag 31 december 2007 @ 18:56:06 #150
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55689496
quote:
Op maandag 31 december 2007 18:53 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Misschien is het succes qua landstitels het bestuur naar het hoofd gestegen. De concurrent versterken zodat het nog wat spannend blijft.

"Mien jongens, na wat handjeklappen is Perez verkocht aan Ajax"
"Hoezee, nu hoeven we de winterbanden pas in maart tevoorschien te toveruh"
Zo praten ze niet in Brabant .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')