Ik vind hem juist helemaal niet slecht spelen de laatste tijd. Simons, die speelt pas bagger de laatste wedstrijden!quote:Op maandag 31 december 2007 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Even over gisteren:
Kan iemand ervoor zorgen dat Culina NOOIT meer 1 seconde in het mooie roodwit speelt. Man man wat is die gozer slecht!
En ik vind het een mooi verhaal van Perez, heb er toch hardop om moeten lachen. Ben benieuwd welke paddo-eter dit verhaal weer uit zijn inmiddels, na alle zwetsverhalen van de afgelopen twee seizoenen over PSV, zeer kleine duim heeft gezogen!quote:Op maandag 31 december 2007 11:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind hem juist helemaal niet slecht spelen de laatste tijd. Simons, die speelt pas bagger de laatste wedstrijden het hele seizoen!
Dat dus!quote:
Poep!quote:Op maandag 31 december 2007 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Even over gisteren:
Kan iemand ervoor zorgen dat Culina NOOIT meer 1 seconde in het mooie roodwit speelt. Man man wat is die gozer slecht!
Is dat niet een beetje voorbarig? Wat als het nou wel waar blijkt te zijnquote:Op maandag 31 december 2007 11:52 schreef WooZ het volgende:
ik heb gelijk een mailtje naar vi gestuurd dat ik m'n abonnement heb opgezegd, die stemmingmakerij heb ik geen zin in
dan zeg ik m'n seizoenkaart opquote:Op maandag 31 december 2007 12:29 schreef keijz het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje voorbarig? Wat als het nou wel waar blijkt te zijn
Damm dat zou wel heel bizar zijn.. vooral omdat dit de laatste wedstrijd was van Jan Wouters als trainer..quote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
EXCLUSIEF - Ajax en PSV zijn dicht bij een akkoord over de transfer van Kenneth Perez (33) naar Amsterdam. Beide clubs zijn al een tijdje in gesprek over een overstap van de Deen, die zelf wel oren heeft naar een terugkeer in De Arena. Dat laten bronnen in de hoofdstad Voetbal International weten.
www.vi.nl als bron
omg![]()
Bookmark deze post...quote:
En ook deze transferperiode zullen er weer veel geruchten rondom Gomes zijn, maar ik verwacht wel dat 'ie blijft.quote:'PSV'er Gomes moet Dida opvolgen bij AC Milan'
Datum: 31-dec-2007 11:53
Het gezicht van PSV-doelman Heurelho Gomes (foto, links) siert de voorpagina van de laatste Corriere dello Sport van 2007. Volgens de Italiaanse krant beschouwt AC Milan de Braziliaan als ideale opvolger van Dida, die onder vuur ligt na enkele blunders. De wereldkampioen zou in de zomer een bod van zeven à acht miljoen euro willen uitbrengen.
Gomes verlengde medio december zijn contract bij PSV tot 2013. In de week daarvoor dreigde de Braziliaan met een vertrek omdat PSV, volgens Gomes, zijn beloftes niet nakwam. (MA)
Moehoehaha 7 à 8 miljoenquote:Op maandag 31 december 2007 12:38 schreef MaatjeTho het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En ook deze transferperiode zullen er weer veel geruchten rondom Gomes zijn, maar ik verwacht wel dat 'ie blijft.
Wat een kutkrant trouwens, PSV met maar een hoofdletter![]()
![]()
Was de transfer van Perez niet voor het seizoen?quote:Op maandag 31 december 2007 12:38 schreef LudoSanders het volgende:
Maar een speler mag toch niet binnen een jaar tweemaal van werkgever veranderen zonder erg goede redenen?
Volgens mij mag je niet voor meer dan 2 clubs in een seizoen uitkomen.quote:Op maandag 31 december 2007 12:38 schreef LudoSanders het volgende:
Maar een speler mag toch niet binnen een jaar tweemaal van werkgever veranderen zonder erg goede redenen?
En 2008 het jaar van de Uefacup hoop ikquote:Op maandag 31 december 2007 13:38 schreef the_legend_killer het volgende:
2007 het jaar van het doelsaldo
Mogen ze een shirtje hebben en als ze er 2 miljoen bijdoen krijgen ze zijn gesigneerde handschoenen er ook bijquote:
okequote:Op maandag 31 december 2007 11:16 schreef WooZ het volgende:
als dat van perez waar is zeg ik m'n seizoenkaart op stelletje idioten
ik loop de hele tijd psv.nl te f5enquote:Op maandag 31 december 2007 15:01 schreef Morrigun99 het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat er iemand van PSV reageert op deze geruchten?!?!
En het liefste Perez/Gomes zelf? Oh en Hiddink ook?!?
Begin er behoorlijk zenuwachtig van te worden.![]()
Van de Supver.quote:Perez moet blijven!
Vertrek Perez nabij?
31 dec 2007 - Door: DvG
Diverse bronnen, zoals vi.nl en Omroep Brabant, melden dat PSV en Ajax dichtbij een akkoord zijn over de terugkeer van de Deen Kenneth Perez naar Ajax.
Gisteren al sprak Kenneth Perez zijn bezorgdheid uit dat sommige fans zijn verblijf bij PSV niet zouden waarderen. Zo zou hij langs de zijlijn regelmatig worden uitgemaakt voor ... Ajacied. Hij had het vermoeden dat men hem liever zou zien vertrekken.
Gelukkig is uit de ontvangst van de vele fans in het Supportershome na afloop van de wedstrijd tegen NAC voor Perez anders gebleken.
Hartelijke ontvangst voor Perez in het Supportershome
Veel supporters spraken hun waardering uit voor de inzet van Kenneth Perez tijdens de wedstrijd tegen NAC. Ook zij lieten merken dat zijn kwaliteiten onmisbaar zijn voor PSV. Zijn prestaties zijn een toegevoegde waarde voor het huidige team en zijn mindere kwaliteiten dienen gecompenseerd te worden door het opstellen van andere spelers. Niet alleen de mindere kanten dienen belicht te worden.
Uiteindelijk is het elftal de basis voor de prestaties en bepaalt de trainer welke spelers het meest geschikt zijn om de tegenstander te bestrijden.
Wij roepen dan ook alle fans in het Philips Stadion op hun steun aan Kenneth Perez te laten blijken en ook achter hem te gaan staan!
NOS Teletekst meldt het op eigen risico, ze vermelden nergens vi.nl.. daarnaast hebben nu.nl etc het ook overgenomen en ik neem aan dat zij even informeren bij VIquote:Op maandag 31 december 2007 15:41 schreef Morrigun99 het volgende:
Dit is nu serieus een storm in een glas water. Natuurlijk bestaat de kans - en is misschien zelfs groot -, maar ALLE media hebben het overgenomen van de VI site. Kortom: er bestaat nog steeds maar één bron en tijdens de vorige Ajax - Feijenoord (of andersom) zou Huntelaar ook zo goed als verkocht zijn.
Ik ontkracht het verhaal zeker niet, maar nu ontstaat er in de media weer van die typerende massa hysteria. Eerst zien, dan geloven.
Het zou geen ramp zijn als Perez weggaat; Aissati zou immers de volledig kans krijgen om door te groeien. Met Affelay samen, zouden we gemiddeld niet direct aan kwaliteit inleveren. Maar Perez is een man die een wedstrijd kan beslissen. Dat bewijst hij de afgelopen weken wel. Bovendien vind ik zijn vurige persoonlijkheid en ervaring iets wat wij bij PSV missen. Ik zie van alle PSV spelers Perez het liefste. Ik wil ook écht niet dat hij gaat.
Bovendien heb ik ook nog nergens het argument gehoord dat Perez wel eens een heel klein balletje heeft opgegooid om op deze manier bij Vergoossen een basisplek af te dwingen.
Echt niet, Perez speelt de laatste tijd erg goed. Niet gaan verkopenquote:Op maandag 31 december 2007 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:![]()
Ik ben geen fan van de persoon Perez, maar als speler is hij erg nuttig. Ik vind het dom als PSV hem verkoopt.
Dat zegt hij toch?quote:Op maandag 31 december 2007 16:14 schreef andre347 het volgende:
[..]
Echt niet, Perez speelt de laatste tijd erg goed. Niet gaan verkopen
Luka Modric idd, via Chelsea.quote:Op maandag 31 december 2007 17:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
PSV heeft allang iemand achter de hand...
Als dat zo is, dan ga ik me echt helemaal kapot lachen en tegelijkertijd kapot ergeren aan en om v geelquote:Op maandag 31 december 2007 17:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Luka Modric idd, via Chelsea.
Lijkt me erg sterk. Nu komt het straks zelfs in het journaal.quote:Op maandag 31 december 2007 18:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan ga ik me echt helemaal kapot lachen en tegelijkertijd kapot ergeren aan en om v geel
Hoe dacht je dat wij Ajacieden ons in de zomer voelden?quote:Op maandag 31 december 2007 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
Perez is weg, daar kun je nu wel vanuit gaan. Dan ben ik toch erg benieuwd naar de verklaring van PSV, want de speler in 'vorm' laten vertrekken naar de grote concurrent is redelijk vreemd te noemen.
Dat was een andere situatie. Perez kon het niet met ten Cate vinden en was aan het einde van het seizoen.quote:Op maandag 31 december 2007 18:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat wij Ajacieden ons in de zomer voelden?
Misschien is het succes qua landstitels het bestuur naar het hoofd gestegen. De concurrent versterken zodat het nog wat spannend blijft.quote:Op maandag 31 december 2007 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
Perez is weg, daar kun je nu wel vanuit gaan. Dan ben ik toch erg benieuwd naar de verklaring van PSV, want de speler in 'vorm' laten vertrekken naar de grote concurrent is redelijk vreemd te noemen.
Zo praten ze niet in Brabantquote:Op maandag 31 december 2007 18:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien is het succes qua landstitels het bestuur naar het hoofd gestegen. De concurrent versterken zodat het nog wat spannend blijft.
"Mien jongens, na wat handjeklappen is Perez verkocht aan Ajax"
"Hoezee, nu hoeven we de winterbanden pas in maart tevoorschien te toveruh"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |