abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55784344
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ach ja. de nicotinebehoefte optimaal!
eigenlijk is nicotine geen verslaving als je rookt, t is de gewoonte van t roken, een knop omzetten in je kop met hulp, dat wel. en je kunt stoppen, als je wil, ik heb 3 jaar niet gerookt, en jah na een boek van ene Jansen.. en weer begonnen uit verveling.
om toen te stoppen was niet van de ene op de andere dag, ik wilde van die gewoonte af. dit boek hielp me echt.
nu rook ik weer als een ketter, en ben er nog niet aan toe om te stoppen, roken is een vieze gewoonte, ik schaam me er ook voor, vooral na die 3 jaar niet roken, ik rook ook nooit waar anderen mensen bij zijn,
De Puta Madre
pi_55788633
Ik ben eigenlijk helemaal een rare roker. Ik rook alleen als ik drink (en nee, ik zit niet 's morgens om 10.00 uur aan de sherry). Als ik bijvoorbeeld op dinsdag bij een vriendin een wijntje drink rook ik twee sigaretten, dan weer een paar dagen niet, als ik dan op zaterdag uit ga kan ik zo een of twee pakjes achter elkaar wegstomen, dan weer een week niet etc. etc. En eigenlijk word ik dus straks dubbel gestraft, als je in de kroeg niet meer mag roken, omdat dat bijna de enige plek is waar ik rook! Maar ik stop daar niet mee, ik vind het gewoon lekker en bij drank horen, een soort sex-and-drugs-and-rockandroll-gevoel.

Maar daar ging het niet over, het ging over de supersmoker. Maar die smaakt vies en ziet er belachelijk uit.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 11:45:11 #128
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_55790970
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:35 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal een rare roker. Ik rook alleen als ik drink (en nee, ik zit niet 's morgens om 10.00 uur aan de sherry). Als ik bijvoorbeeld op dinsdag bij een vriendin een wijntje drink rook ik twee sigaretten, dan weer een paar dagen niet, als ik dan op zaterdag uit ga kan ik zo een of twee pakjes achter elkaar wegstomen, dan weer een week niet etc. etc. En eigenlijk word ik dus straks dubbel gestraft, als je in de kroeg niet meer mag roken, omdat dat bijna de enige plek is waar ik rook! Maar ik stop daar niet mee, ik vind het gewoon lekker en bij drank horen, een soort sex-and-drugs-and-rockandroll-gevoel.

Maar daar ging het niet over, het ging over de supersmoker. Maar die smaakt vies en ziet er belachelijk uit.
Maar was jouw eerste sigaret ook niet eerst vies dan?
Drugs are good mkay?
pi_55794790
Ja zeker wel. En ik heb nu nog wel eens als ik na een week niet gerookt te hebben er een op steek dat ik er helemaal duizelig van wordt. Maar denk je dat als ik de hele dag aan de Supersmoker ga, dat ik hem lekker ga vinden? Kan best, vroeger lustte ik geen Cola Light, daarna alleen dat gaan drinken en nu lust ik geen gewone Cola meer...
pi_85281380
wat vind je van deze:[
goud batterijen!!
Zij beweren wereldwijde service ook.

[ Bericht 45% gewijzigd door yvonne op 14-08-2010 18:40:16 ]
Gezond en gelukkig iedere dag
www.onlyecig.com Rook-vrij leven
  Admin zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:13:08 #131
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85281442
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:09 schreef chirs het volgende:
wat vind je van deze:
goud batterijen!!
Zij beweren wereldwijde service ook.
Van dat produkt word je doodziek,
jij spamt,
je product is slecht en spammen kun je niet echt goed.
Je bent een waardeloze cheap ass die te beroerd is geld uit te geven voor wat reclame.
Ik hoop dat je product snel faalt
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:39:34 #132
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_85284587
lol

Dacht al, wat doet dit ineens weer in mn AT.

"Zij beweren wereldwijde service ook." :')
pi_85284970
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:39 schreef NorthernStar het volgende:
lol

Dacht al, wat doet dit ineens weer in mn AT.

"Zij beweren wereldwijde service ook." :')
Na ongeveer 2 en half jaar wel een aardig moment om eens te checken hoe het er voor staat met de voorgenomen plannen.
Is er idd al onderzoek gedaan/is er een verbod/wat zijn de conclusies of is dit ook ergens onderin een bureaula beland?
pi_85288377
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:54 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Na ongeveer 2 en half jaar wel een aardig moment om eens te checken hoe het er voor staat met de voorgenomen plannen.
Is er idd al onderzoek gedaan/is er een verbod/wat zijn de conclusies of is dit ook ergens onderin een bureaula beland?
Net als ieders electronische sigaret :')
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_85292404
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Net als ieders electronische sigaret :')
allemaal onzin, je rookt, of niet, vervanging laat je niet stoppen.
De Puta Madre
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:02:07 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85293629
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:29 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

allemaal onzin, je rookt, of niet, vervanging laat je niet stoppen.
elec.sig. wordt dan ook niet gebruikt om te stoppen met roken. in tegendeel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85294235
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

elec.sig. wordt dan ook niet gebruikt om te stoppen met roken. in tegendeel.
Inderdaad, het is een andere manier van roken. En ik vind de motivatie om dat ding uit de handel te willen halen ronduit hypocriet. "Omdat nicotine een gevaarlijke en verslavende stof is." Haal dan meteen maar alle rookwaar uit de schappen. Dit slaat toch werkelijk nergens meer op? Het gaat wel degelijk over geld dit. Verlies aan inkomsten voor de staat en de pharmaceutische industrie.
Het is net als die auto die een tijd terug was uitgevonden, die bij een aanrijding geen enkele schade opliep en dus super veilig was voor de inzittenden. Maar nee hoor, dan zou de hele markt in gevaar komen. En dat is belangrijker natuurlijk.
En de zorg is ook een markt tegenwoordig dus daar word lustig aan de roker verdiend.
pi_85294533
Zo, moet er eentje meer accijnzen hebben.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85301017
Ach, dit topic kan ook gesloten, net als de discussie rond de elektronische sigaret. Niemand gebruikt toch zo'n ding?
  maandag 27 september 2010 @ 14:01:56 #140
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_86898802
Is dit nog een issue voor de politiek? Ik merk dat in de VS de belangstelling wel toe aan 't nemen is. Er is zelfs een e-cigarette forum waar al bijna 2 miljoen posts opstaan in vrij korte tijd.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_86898847
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:01 schreef popolon het volgende:
Is dit nog een issue voor de politiek? Ik merk dat in de VS de belangstelling wel toe aan 't nemen is. Er is zelfs een e-cigarette forum waar al bijna 2 miljoen posts opstaan in vrij korte tijd.
Het leuke aan zo'n ding is dat je op allerlei plaatsen waar roken verboden is lekker anderen kunt irriteren...heerlijk.
pi_86928774
Klink moet ook een keer een harde klap tegen zijn kop krijgen :r
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:58:07 #143
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86951056
Ik snap ook niet waarom je zo'n ding wil. Je rookt OF wel, OF je rookt gewoon niet.

Misschien om af te bouwen als je wil stoppen..... maar wil je echt met zo'n ding rondlopen in een kroeg? :D
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:07:30 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86954115
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:58 schreef maartena het volgende:
Ik snap ook niet waarom je zo'n ding wil. Je rookt OF wel, OF je rookt gewoon niet.

Misschien om af te bouwen als je wil stoppen..... maar wil je echt met zo'n ding rondlopen in een kroeg? :D
jij begrijpt er idd niets van. ben je wel een roker? met af en toe nicotine gebrek?

ik heb een tijd gefreelanced. lekker veel geld verdienen en veel vrije tijd. enig nadeel, je werd per uur betaald, en flink ook. dan wil je niet elk half uur even een peukie gaan roken. catch my drift?

in loondienst kan ie mijn ballen kussen, cause i'm gonna smoke.
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:24:37 #145
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_86958155
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:58 schreef maartena het volgende:

Het is dan ook geen ROKEN. Het is waterdamp dus iets totaal anders, en daarbij honderden keren minder schadelijk in vergelijking met tabaksrook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:49:20 #146
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86962810
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
jij begrijpt er idd niets van. ben je wel een roker? met af en toe nicotine gebrek?
Nee, ik was een roker. 8 pakjes per week gemiddeld.... en op een gegeven moment werd ik volwassen (nou ja, 23....) en zag ik weinig redenen om nog verder te roken, en ben ik er maar mee gestopt.

Dat lijkt me ook verstandiger dan over te stappen op een waterdamp-variant eigenlijk. :P
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_86973356
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:49 schreef maartena het volgende:

[..]

Nee, ik was een roker. 8 pakjes per week gemiddeld.... en op een gegeven moment werd ik volwassen (nou ja, 23....) en zag ik weinig redenen om nog verder te roken, en ben ik er maar mee gestopt.

Dat lijkt me ook verstandiger dan over te stappen op een waterdamp-variant eigenlijk. :P
Probeer je hier nu te vertellen dat roken vooral iets van en voor kinderen is? :D
Zou mooi zijn als ze kinderen gingen stimuleren wat meer te roken, maar ik zie het niet zo snel gebeuren.
  donderdag 30 september 2010 @ 19:45:12 #148
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_87033933
facisten aan de macht..
  donderdag 30 september 2010 @ 20:15:52 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_87035142
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef fs180 het volgende:
facisten aan de macht..
eerder on-humanisten. gelukkig is het meerdendeel bedacht door cda die hebben een christelijke agenda.
  donderdag 30 september 2010 @ 20:43:44 #150
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_87036574
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef Kingstown het volgende:
Probeer je hier nu te vertellen dat roken vooral iets van en voor kinderen is? :D
Ik vertel dat tieners vaak beginnen omdat ze geen interesse hebben in de gezondheidsaspecten, vaak gewoon willen meedoen met de anderen die ook al roken, en dat een GROOT deel van de tieners er uiteindelijk ergens in de 20 mee stoppen, omdat ze zich realiseren dat het toch wel heel slecht is voor je gezondheid, en ook nog eens flink in de portemonnee gaat zitten.

Hen die tegen de 30 nog roken, WILLEN vaak wel stoppen, maar KUNNEN het niet vanwege de verslavende factor. Er is dan nog maar een hele kleine groep die echt niet WIL stoppen.

Uiteraard is dat de huidige situatie, waar mensen gewoon weten wat voor effecten het heeft op de gezondheid. Ik bedoel, in mijn huidige familie zijn er welgeteld 3 rokers die ik zo kan bedenken, van de +/- 80+ verdeeld over beide kanten van mijn ouders..... terwijl dit toen ik zelf een jaar of 10 was in de vroege jaren 80, bijna de HELFT was - ik herinner me familiefeesten waar de feestzaaltjes letterlijk blauw stonden, en men er niet zoveel om gaf dat alle kinderen die troep ook inademden..... Vrijwel iedereen is gestopt, en de 3 rokers zijn allemaal leden van de jongere generatie, en in de 20.

Ik denk dus inderdaad dat als men ouder wordt, men ook wijzer wordt, en zich wellicht inziet dat roken niet zo'n geweldig idee meer is. Ach, als die waterdamp-sigaret kan helpen bij de nicotine afbouw, dat is wel leuk inderdaad. Maar het staat verder natuurlijk niet, zo'n apparaatje aan je lippen. :D
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')