eigenlijk is nicotine geen verslaving als je rookt, t is de gewoonte van t roken, een knop omzetten in je kop met hulp, dat wel. en je kunt stoppen, als je wil, ik heb 3 jaar niet gerookt, en jah na een boek van ene Jansen.. en weer begonnen uit verveling.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach ja. de nicotinebehoefte optimaal!
Maar was jouw eerste sigaret ook niet eerst vies dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:35 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal een rare roker. Ik rook alleen als ik drink (en nee, ik zit niet 's morgens om 10.00 uur aan de sherry). Als ik bijvoorbeeld op dinsdag bij een vriendin een wijntje drink rook ik twee sigaretten, dan weer een paar dagen niet, als ik dan op zaterdag uit ga kan ik zo een of twee pakjes achter elkaar wegstomen, dan weer een week niet etc. etc. En eigenlijk word ik dus straks dubbel gestraft, als je in de kroeg niet meer mag roken, omdat dat bijna de enige plek is waar ik rook! Maar ik stop daar niet mee, ik vind het gewoon lekker en bij drank horen, een soort sex-and-drugs-and-rockandroll-gevoel.
Maar daar ging het niet over, het ging over de supersmoker. Maar die smaakt vies en ziet er belachelijk uit.
Van dat produkt word je doodziek,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:09 schreef chirs het volgende:
wat vind je van deze:
goud batterijen!!
Zij beweren wereldwijde service ook.
Na ongeveer 2 en half jaar wel een aardig moment om eens te checken hoe het er voor staat met de voorgenomen plannen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:39 schreef NorthernStar het volgende:
lol
Dacht al, wat doet dit ineens weer in mn AT.
"Zij beweren wereldwijde service ook."
Net als ieders electronische sigaretquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na ongeveer 2 en half jaar wel een aardig moment om eens te checken hoe het er voor staat met de voorgenomen plannen.
Is er idd al onderzoek gedaan/is er een verbod/wat zijn de conclusies of is dit ook ergens onderin een bureaula beland?
allemaal onzin, je rookt, of niet, vervanging laat je niet stoppen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net als ieders electronische sigaret
elec.sig. wordt dan ook niet gebruikt om te stoppen met roken. in tegendeel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:29 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
allemaal onzin, je rookt, of niet, vervanging laat je niet stoppen.
Inderdaad, het is een andere manier van roken. En ik vind de motivatie om dat ding uit de handel te willen halen ronduit hypocriet. "Omdat nicotine een gevaarlijke en verslavende stof is." Haal dan meteen maar alle rookwaar uit de schappen. Dit slaat toch werkelijk nergens meer op? Het gaat wel degelijk over geld dit. Verlies aan inkomsten voor de staat en de pharmaceutische industrie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
elec.sig. wordt dan ook niet gebruikt om te stoppen met roken. in tegendeel.
Het leuke aan zo'n ding is dat je op allerlei plaatsen waar roken verboden is lekker anderen kunt irriteren...heerlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 14:01 schreef popolon het volgende:
Is dit nog een issue voor de politiek? Ik merk dat in de VS de belangstelling wel toe aan 't nemen is. Er is zelfs een e-cigarette forum waar al bijna 2 miljoen posts opstaan in vrij korte tijd.
jij begrijpt er idd niets van. ben je wel een roker? met af en toe nicotine gebrek?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:58 schreef maartena het volgende:
Ik snap ook niet waarom je zo'n ding wil. Je rookt OF wel, OF je rookt gewoon niet.
Misschien om af te bouwen als je wil stoppen..... maar wil je echt met zo'n ding rondlopen in een kroeg?
Het is dan ook geen ROKEN. Het is waterdamp dus iets totaal anders, en daarbij honderden keren minder schadelijk in vergelijking met tabaksrook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:58 schreef maartena het volgende:
Ik snap ook niet waarom je zo'n ding wil. Je rookt OF wel, OF je rookt gewoon niet.
Nee, ik was een roker. 8 pakjes per week gemiddeld.... en op een gegeven moment werd ik volwassen (nou ja, 23....) en zag ik weinig redenen om nog verder te roken, en ben ik er maar mee gestopt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
jij begrijpt er idd niets van. ben je wel een roker? met af en toe nicotine gebrek?
Probeer je hier nu te vertellen dat roken vooral iets van en voor kinderen is?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, ik was een roker. 8 pakjes per week gemiddeld.... en op een gegeven moment werd ik volwassen (nou ja, 23....) en zag ik weinig redenen om nog verder te roken, en ben ik er maar mee gestopt.
Dat lijkt me ook verstandiger dan over te stappen op een waterdamp-variant eigenlijk.
eerder on-humanisten. gelukkig is het meerdendeel bedacht door cda die hebben een christelijke agenda.quote:
Ik vertel dat tieners vaak beginnen omdat ze geen interesse hebben in de gezondheidsaspecten, vaak gewoon willen meedoen met de anderen die ook al roken, en dat een GROOT deel van de tieners er uiteindelijk ergens in de 20 mee stoppen, omdat ze zich realiseren dat het toch wel heel slecht is voor je gezondheid, en ook nog eens flink in de portemonnee gaat zitten.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef Kingstown het volgende:
Probeer je hier nu te vertellen dat roken vooral iets van en voor kinderen is?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |