Ab Klink is zelf een rokerquote:Op maandag 31 december 2007 11:43 schreef Party_P het volgende:
En alweer bewijs dat Ab Klink een enorme mongool is. Als dit mensen helpt, waarom dan een verbod. Maja een CDA'er hè, die gelovigen willen het liefste alles verbieden
Hij heeft zeker aandelen bij marlboro.quote:
quote:Nicotine is een krachtig zenuwgif, vooral voor insecten. Het zit dan ook in verschillende insecticiden. Ook voor mensen is nicotine giftig: een sigaar bevat voldoende nicotine om een kleuter te doden, als de kleuter de sigaar opeet.
dat zal wel komen doordat het verkocht wordt als medicijn dan?quote:Op maandag 31 december 2007 18:55 schreef DennisMoore het volgende:
Maareh... waarom moeten nicotine-pleisters en nicotine-kauwgom aan regels voldoen, en vergunningen enzo? En deze nicotine-dingen niet?
Omdat het geen medicijn is, het is geen hulp bij het stoppen met roken..quote:Op maandag 31 december 2007 18:55 schreef DennisMoore het volgende:
Maareh... waarom moeten nicotine-pleisters en nicotine-kauwgom aan regels voldoen, en vergunningen enzo? En deze nicotine-dingen niet?
Waarom moeten die pleisters en kauwgom verkocht worden als medicijn dan, en deze dingen niet?quote:Op maandag 31 december 2007 18:57 schreef LoggedIn het volgende:
dat zal wel komen doordat het verkocht wordt als medicijn dan?
Omdat je daar een overdosis van in kan nemen, en dat gaat je bij een e-sigaret niet lukken.quote:Op maandag 31 december 2007 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom moeten die pleisters en kauwgom verkocht worden als medicijn dan, en deze dingen niet?
En toch is dat een van de gebruikte verkoopargumentenquote:Op maandag 31 december 2007 18:58 schreef gelly het volgende:
het is geen hulp bij het stoppen met roken..
Nee, wel dat je minder gaat roken en dat het gezonder is.quote:Op maandag 31 december 2007 19:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En toch is dat een van de gebruikte verkoopargumenten?
Nou, ik denk het niet sprekende uit ervaring ...quote:Misschien kauwen mensen ook wel nicotine-kauwgom omdat ze 't lekker vinden.
Ik denk ook niet dat het met inkomstenverlies heeft te maken, maar meer met of het medisch verantwoord is etc.quote:Op zondag 30 december 2007 10:34 schreef Joachim het volgende:
Het heeft er ook mee te maken dat je op deze wijze heel gemakkelijk een overdosis nicotine binnenkrijgt.
In Amerika is een fag een homo.quote:Op maandag 31 december 2007 09:05 schreef Dodecahedron het volgende:
Dat klinkt gay.
Kun je dit nader verklaren?quote:Op maandag 31 december 2007 21:47 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het met inkomstenverlies heeft te maken, maar meer met of het medisch verantwoord is etc.
Van wat ik er van begrijp kleven er bepaalde risico's aan het gebruik van de elektronische sigaret, en is het gevaar voor de omstaanders niet minder.
Als het echt om inkomsten ging, dan subsidieerde de staat ook geen "roken schaadt je gezondheid" campagnes, en verboden ze het roken in de horeca niet. Maar ja, de schatkist is geloof ik zo'n beetje het laatste goedpratertje van de rokers zo onderhand...., het laatste "voordeel" van roken zegmaar....
Afhankelijk van het merk of type, kun je met een electronische sigaret veel makkelijker grote hoeveelheden nicotine inhaleren, wat het potentieel gevaarlijk maakt voor de gebruiker.quote:Op maandag 31 december 2007 22:06 schreef nokwanda het volgende:
Kun je dit nader verklaren?
en in Engelande is gay, happyquote:Op maandag 31 december 2007 21:53 schreef maartena het volgende:
[..]
In Amerika is een fag een homo.
In Engeland is het een sigaret.
Tis maar net of je liever Amerikaans Engels of Brits Engels als standaard hanteert.
Er zijn er al 100000 verkocht.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:16 schreef maartena het volgende:
Hoeveel rokers gebruiken zo'n ding eigenlijk serieus?
Ben er nog over aan het denken. Wil eerst even meliften op de ervaringen van anderen, die behoorlijk divers zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:16 schreef maartena het volgende:
Hoeveel rokers gebruiken zo'n ding eigenlijk serieus?
In de handleiding staat hoe je kunt voorkomen dat je teveel neemt. Dat is een eigen verantwoordelijkheid. Kijk... je kunt ook de ene peuk met de andere aansteken en dan krijg je ook teveel binnen in een keer.quote:Op maandag 31 december 2007 23:24 schreef maartena het volgende:
[..]
Afhankelijk van het merk of type, kun je met een electronische sigaret veel makkelijker grote hoeveelheden nicotine inhaleren, wat het potentieel gevaarlijk maakt voor de gebruiker.
Verder is de "rook" (meer een gas eigenlijk) die je weer uitademt niet perse minder gevaarlijk - of verslavend - voor omstaanders, zeker niet als de concentratie nicotine groter is.
Het fijne weet ik er ook niet van. Maar voordat een product waarmee je bepaalde gassen inademt zomaar moet worden toegelaten, vind ik dat het testen van zo'n apparaat door een instantie geen slecht idee is. En ik denk dat het daarom gaat trouwens, niet om het "rokertje pesten" wat natuurlijk het eerste is waar de rokers aan denken.
Ondertussen rijden er ook veel auto's rond en produceren fabrieken ook *dampen/gassen* die indirect gevaarlijk zijn voor de mensen. Roken is idd niet gezond maar dat eeuwige gezeur over schadelijke stoffen die de omgeving zou binnenkrijgen gaat toch nergens meer over?quote:Op maandag 31 december 2007 23:24 schreef maartena het volgende:
Verder is de "rook" (meer een gas eigenlijk) die je weer uitademt niet perse minder gevaarlijk - - voor omstaanders,
Grappig idee, roken verbieden en blowen gedogenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:18 schreef nokwanda het volgende:
Vraag me wel af waarom men roken dan niet gewoon verbiedt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |