quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Pas je nog wel de wiki aan dan?quote:Op zondag 30 december 2007 03:24 schreef Dylanesque het volgende:
Alleen moet t vorige deeltje 33 zijn, maar daar is een topicreportje van gemaakt
quote:Op zondag 30 december 2007 03:24 schreef Ferdo het volgende:
Ik hou het gezien voor vannacht.
Slaap lekker/veel luisterplezier nog! (doorhalen wat niet van toepassing is)
Ja Veerman was nogal dominant ..maar hij kreeg wel altijd zijn zinquote:Op zondag 30 december 2007 03:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Piet Veerman vs. de rest zeker? Want Veerman ging als eerste weg.
Bijna alles wat Veerman heet, schijnt autoritair te zijn, getuige het verval van The Cats.quote:Op zondag 30 december 2007 03:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ja Veerman was nogal dominant ..maar hij kreeg wel altijd zijn zin
(de eerste nummers waren niet van zijn hand of stem dat weet ik niet meer)
Ik haak bijna af..
quote:Op zondag 30 december 2007 03:30 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
deze pak ik nog even mee
Wat is dat dan voor nummer? Nooit van gehoord.quote:Op zondag 30 december 2007 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
532 Meat Loaf - Alive (2006) ----
Van z'n nieuwe album lijkt me, ken 'm ook niet. Misschien een keer gehoord toen dat album net uitkwam, volgens mij niet heel veel bijzondersquote:Op zondag 30 december 2007 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor nummer? Nooit van gehoord.
Akkerman viond dat jodelen maar niets..quote:Op zondag 30 december 2007 03:32 schreef broer het volgende:
Nou, kom op. Jodelen, allemaal!
En toch zo (relatief) hoog. Dat is dan wel weer bijzonder.quote:Op zondag 30 december 2007 03:34 schreef Dylanesque het volgende:
volgens mij niet heel veel bijzonders
Akkerman was wrong!quote:Op zondag 30 december 2007 03:35 schreef qonmann het volgende:
Akkerman viond dat jodelen maar niets..
In mijn iTunes staat een negen minuten durend nummer dat 'Oh Well (Parts 1 & 2)' heet. Dat begint hetzelfde als we zonet hoorden en gaat daarna nog een paar minuten door.quote:Op zondag 30 december 2007 03:38 schreef qonmann het volgende:
Is er ooit een Oh Well Part 2 gekomen ?
Ja, hoor. Wees welkom.quote:Op zondag 30 december 2007 03:42 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen is het ok dat ik weer even aanschuif ?
Ok Gelukkig maarquote:
O, wacht. Mijn vraag blijkt bij nader inzien eigenlijk te zijn: "Waarover?"quote:Op zondag 30 december 2007 03:48 schreef Ofyles2 het volgende:
In een vlaag van verstandsverbijstering, zeg ik.
Gewoon, een algemene brief.quote:Op zondag 30 december 2007 03:51 schreef broer het volgende:
[..]
O, wacht. Mijn vraag blijkt bij nader inzien eigenlijk te zijn: "Waarover?"
Neuken ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |