Of nietquote:
Goed zo.quote:Op zondag 30 december 2007 00:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Of niet
En jij mocht openen dus ik zeg deze
Er zijn wel meer dingen waarvan men zegt dat je er niets van voelt ... maar ondertussenquote:
Is't echt?quote:Op zondag 30 december 2007 00:10 schreef Godt het volgende:
Deze dus
Aansteller.quote:Op zondag 30 december 2007 00:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen waarvan men zegt dat je er niets van voelt ... maar ondertussen
Ben je weg geweest dan? Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef webspider het volgende:
Wat een gedoe over openen ... Het is alsof ik nooit weg ben geweest
Je hoefde niet terug te komen of zoquote:Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef webspider het volgende:
Wat een gedoe over openen ... Het is alsof ik nooit weg ben geweest
Ik ben de virtuele weerspiegeling van dat brakke persoon op de blauwe kussens tijdens Lowlands.quote:Op zondag 30 december 2007 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je weg geweest dan? Wie ben jij eigenlijk?
En waarom zou ik dat doen?quote:Op zondag 30 december 2007 00:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Je hoefde niet terug te komen of zo
Dus verander dieMaar in een
Ik ook niet. WTF boeit het.quote:Op zondag 30 december 2007 00:12 schreef Pheno het volgende:
Ik snap het gedoe niet
Doe het dan nietquote:Op zondag 30 december 2007 00:13 schreef webspider het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat doen?
En hoeven ... nee ... maar er is wel meer dat ik niet hoef, maar wel doe!.
Zou wel moeten als je eerst 1 had.quote:Op zondag 30 december 2007 00:25 schreef CherryLips het volgende:
Tsk, nu heb ik eindelijk USB2.0 en dan is er niks sneller.
Dat dacht ik ook.quote:
Beide kanten moeten compatible zijn.quote:Op zondag 30 december 2007 00:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Even met m'n iPod proberen dan, als een cd erop zetten nog steeds lang duurt, weet ik genoeg en gaat m'n pc dood.
Sterkte, Ph!quote:Op zondag 30 december 2007 01:00 schreef Pheno het volgende:
* Pheno weer offline, mobiel meeneemt naar bed.
En uit de dood herrezen!quote:
Als ik dit topic uit de dood kan laten herrijzen, kan ik jou ook warm water geven. Bij deze geregeld!quote:Op zondag 30 december 2007 08:56 schreef MNR het volgende:
Ik hoop op warm water... Over 5 minuten zal ik het weten.
Sim-pel.quote:Op zondag 30 december 2007 03:20 schreef webspider het volgende:
Hoe krijgen ze het voor mekaar om rond 3u snachts zelfs Fok! traag te laten zijn?
Zie daar, het warme water dat ik je heb toegezegd...quote:Op zondag 30 december 2007 09:02 schreef MNR het volgende:
Gelukkig heb ik nog mijn waterkoker! *pling*
Douchen met een waterkoker is ook al zo wat.quote:Op zondag 30 december 2007 09:02 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen Q.
Helaas, geen warm water. Gelukkig heb ik nog mijn waterkoker! *pling*
Ah, dan doen we nog een keer maar dan voor een hele leuke ventquote:Op zondag 30 december 2007 09:04 schreef AirwiN het volgende:
Zie daar, het warme water dat ik je heb toegezegd...
Is wel een beetje warm he?quote:Op zondag 30 december 2007 09:05 schreef Q. het volgende:
Douchen met een waterkoker is ook al zo wat.
*ping* Hier ben ik!quote:Op zondag 30 december 2007 09:22 schreef MNR het volgende:
Ah, dan doen we nog een keer maar dan voor een hele leuke vent
Wat ga je doen?quote:Op zondag 30 december 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Zondags ontbijt. En vanavond naar Utrecht. Shakin' already
.
Verlaat kerstdiner met groepje vrinden. En ik zal zwaaienquote:Op zondag 30 december 2007 09:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat ga je doen?
Wel zwaaien he, ik ben vanavond ook weer in Utrecht
Dat klinkt goed.quote:Op zondag 30 december 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verlaat kerstdiner met groepje vrinden. En ik zal zwaaien.
Ja, ben benieuwd. De kaart zag er wel oké uit.quote:Op zondag 30 december 2007 09:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat klinkt goed.
Hehehequote:Op zondag 30 december 2007 09:26 schreef AirwiN het volgende:
*ping* Hier ben ik!
Nee, ik moet je hoop weer aan diggelen slaan.quote:
Best okay.quote:Op zondag 30 december 2007 09:17 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe voel je je Q?
Ja, Amstel, dat kan ik ook wel.quote:Op zondag 30 december 2007 09:56 schreef Pheno het volgende:
Q.! Ik kan bier plassen! met een schuimlaagje!
Ehm. Goeie vraagquote:Op zondag 30 december 2007 03:20 schreef webspider het volgende:
Hoe krijgen ze het voor mekaar om rond 3u snachts zelfs Fok! traag te laten zijn?
Ajuus!.
Kantoor? Op de dag des heren?quote:Op zondag 30 december 2007 09:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Zo! Gewassen, aangekleed en opgemaakt. Nu nog even ontbijten en dan lekker naar kantoor![]()
Allemaal een fijne zondag gewenst!![]()
Nog 1 dagje!
Dankzij die gillende en stampende kutkleinkinderen van de bovenburen heb ik dat een uur geleden al mogen doenquote:Op zondag 30 december 2007 10:11 schreef Q. het volgende:
Zo maar eens opstaan.
Heb je lekker veel aan je zondag.quote:Op zondag 30 december 2007 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dankzij die gillende en stampende kutkleinkinderen van de bovenburen heb ik dat een uur geleden al mogen doen.
Moet je nagaan, straks heb jij ook van zulke kinderen. Beetje aan wennen is wel het beste wat je kan doen.quote:Op zondag 30 december 2007 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dankzij die gillende en stampende kutkleinkinderen van de bovenburen heb ik dat een uur geleden al mogen doen.
Ik ben van plan ook nog aan lichaamsbeweging te doen vandaag: een keer de trap op en af lopen lijkt me wel aardig wat.quote:Op zondag 30 december 2007 10:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo eens sporten.
Ik sla 't vandaag maar over. Spierpijn all the way.quote:Op zondag 30 december 2007 10:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo eens sporten.
quote:Op zondag 30 december 2007 10:14 schreef Q. het volgende:
Ik ben van plan ook nog aan lichaamsbeweging te doen vandaag: een keer de trap op en af lopen lijkt me wel aardig wat.
Zolang ik vrijgezel ben hoef ik nog nergens aan te wennenquote:Op zondag 30 december 2007 10:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet je nagaan, straks heb jij ook van zulke kinderen. Beetje aan wennen is wel het beste wat je kan doen.
Ik ga slechts 3 kwartier hoor. Ik heb niet zo bijster veel zin. Maar ik heb toch al niks gedaan deze weekquote:Op zondag 30 december 2007 10:14 schreef Sjowhan het volgende:
Ik sla 't vandaag maar over. Spierpijn all the way.
Mijn sportschool is tot 2 januari gesloten... dus al zou ik willen, ik kan niet eensquote:Op zondag 30 december 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga slechts 3 kwartier hoor. Ik heb niet zo bijster veel zin. Maar ik heb toch al niks gedaan deze week.
Morgen nog tot 14uur. Denk dat ik nog even 's ochtends ga.quote:Op zondag 30 december 2007 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn sportschool is tot 2 januari gesloten... dus al zou ik willen, ik kan niet eens.
True truequote:Op zondag 30 december 2007 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zolang ik vrijgezel ben hoef ik nog nergens aan te wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |