Leuke verjaardag gehad TD?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik blijf het houden op meneer Litpho.
Waar lijkt het op?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben jij nu overgeschakeld van account?
Ja dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:40 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
?
Je wilt tot 0:00 posten met dat accountquote:
Dat is een hamsterquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja dus
Staat je leuk dat beverpakje. Ze zoeken nog extra hulp bij de AH.
01 01 2008 00.00quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt tot 0:00 posten met dat account
Minstensquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:40 schreef MNR het volgende:
[..]
En uit eten is altijd leuk. Was het minstens zo gezellig als toen in Den Bosch?
Same difquote:
Dat mag jij dan weerquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik blijf het houden op meneer Litpho.
Kijk, dat zijn de uitdagingenquote:
Op een spelletje. En ben nu te moe daarvoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:42 schreef Godt het volgende:
Waar lijkt het op?
Ja, nog eventjes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Twist! Snoetje! Gefeliciteerd! Toch?
Bijna niet meer jarig
I know.. maar het verschil merk je niet direct op. Ze vinden je vast schattigquote:
Jeuj twist is rijk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, nog eventjes.
Het was leuk, de hele dag door visite zo'n beetje. Nog nooit zoveel geld gekregen.![]()
Daar kan ik wel een tft-scherm van kopen denk ik.
Al zit iedereen hier weer te zeiken of ik het daar nou wel aan zou uitgeven, want m'n oude scherm werkt toch nog gewoon.
Alsof zij alleen nieuwe dingen kopen als er iets kapot is gegaan.
Dat vind ik dan wel weer een beetje jammer.
Maar verder was het gezellig.
Als je dat verschil al niet ziet dan moeten we je misschien even meenemen naar hans anders.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:46 schreef MNR het volgende:
[..]
I know.. maar het verschil merk je niet direct op. Ze vinden je vast schattig
Owww......?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef Q. het volgende:
Even drie kwartier met een collega aan de telefoon gehangen..
Het is jouw geld, have fun shoppingquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, nog eventjes.
Het was leuk, de hele dag door visite zo'n beetje. Nog nooit zoveel geld gekregen.![]()
Daar kan ik wel een tft-scherm van kopen denk ik.
Al zit iedereen hier weer te zeiken of ik het daar nou wel aan zou uitgeven, want m'n oude scherm werkt toch nog gewoon.
Alsof zij alleen nieuwe dingen kopen als er iets kapot is gegaan.
Dat vind ik dan wel weer een beetje jammer.
Maar verder was het gezellig.
Ze moeten nu te hard werken?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannelijke collega hoor. Ze missen me erg op mn werk.
Tis vakantie! En weekend!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Vraag een laptop en een mogelijkheid tot VPNquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou okay, jij hebt een iets dikker buikje, grotere tanden en je bent ws iets langzamer, maar dat maakt niet uit, want je bent sterk en dan kun je mooi de grote pakketjes aannemenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:47 schreef Godt het volgende:
Als je dat verschil al niet ziet dan moeten we je misschien even meenemen naar hans anders.
Precies, en ik wil al heel lang een nieuw scherm. Dus het is geen impuls-idee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is jouw geld, have fun shopping
Soms he, blijken zelfs impuls ideeen een goed idee!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Precies, en ik wil al heel lang een nieuw scherm. Dus het is geen impuls-idee.
Verdomme, heb je mijn foto online gevonden?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou okay, jij hebt een iets dikker buikje, grotere tanden en je bent ws iets langzamer, maar dat maakt niet uit, want je bent sterk en dan kun je mooi de grote pakketjes aannemen
Ik ben die bever heul niequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou okay, jij hebt een iets dikker buikje, grotere tanden en je bent ws iets langzamer, maar dat maakt niet uit, want je bent sterk en dan kun je mooi de grote pakketjes aannemen
Is dat niet standaard?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag een laptop en een mogelijkheid tot VPN
Tof,quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef Pheno het volgende:
Al ga ik maandag zelf even werken op locatie
Overdracht met klant
En geen files
Ja maar als iets (voor mij) heel erg duur is dan denk ik er liever even goed over na over het algemeen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Soms he, blijken zelfs impuls ideeen een goed idee!
Het is een ideaal excuus om minder op Fok! te verblijven. Het is een stuk minder gebruikersvriendelijk geworden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat nog eens opgelost gaat worden?
Blijkbaar nietquote:
Is ook niks mis mee hoor!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja maar als iets (voor mij) heel erg duur is dan denk ik er liever even goed over na over het algemeen.
Hehe...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef liefie_ het volgende:
Soms he, blijken zelfs impuls ideeen een goed idee!
Ach, het went.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is een ideaal excuus om minder op Fok! te verblijven. Het is een stuk minder gebruikersvriendelijk geworden.
Later als ik echt rijk ben dan mogen impulsen ook duur zijn.quote:
Niet? Bij ons alleen maar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:53 schreef Godt het volgende:
[..]
Bij ons wel
Er zijn geen eens desktops
Een zegen, bij ons ook niet meer, weg met die kleredingen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:53 schreef Godt het volgende:
[..]
Bij ons wel
Jij bent lief.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Tis vakantie! En weekend!
Ik mis school
Ik ben eng
Anders?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Net aan Hans gevraagd
Maar ik bedoelde ook meer zo in het levenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Later als ik echt rijk ben dan mogen impulsen ook duur zijn.
Hoeveel heb je gedronken Q?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent lief.. Liefie zelfs.
En vakantie is het nooit.
Werk is maar werk! Alles eromheen is de restquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef Q. het volgende:
Dus? Werk stopt nooit!
Maar wel ergonomisch dan enzo? Zoals houders, aparte toetsenborden etc?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:53 schreef Godt het volgende:
[..]
Bij ons wel
Met andere zaken kan ik zeker impulsief zijn, dat bevalt ook zeer goed.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde ook meer zo in het leven
Niet alleen qua geld
Mensen zijn zo weinig impulsief
Och knoop jij ook al aan met zij-die-meer-knopjes-hebben om daar dan mee te pochen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Net aan Hans gevraagd
Mooi!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met andere zaken kan ik zeker impulsief zijn, dat bevalt ook zeer goed.
Vijf bier maar. Ik zou niet weten wat het hier is, ik ben de weg helemaal kwijt. Dat krijg je als je een maand lang binnen zit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gedronken Q?
En hier is het toch echt echt echt vakantie
Voordeel van het onderwijs
Dat kloptquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een zegen, bij ons ook niet meer, weg met die kleredingen.
Arme Qquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Vijf bier maar. Ik zou niet weten wat het hier is, ik ben de weg helemaal kwijt. Dat krijg je als je een maand lang binnen zit.
Ik ervaar het volop.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie heeft jou dat nou weer wijs gemaakt?
Zelfs in bad?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:56 schreef Godt het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik vind het ideaal het maakt geen hol uit waar ik zit ik kan altijd alles.
Ja? Geloof er niets van! Dan moet ik snel nog even naar de kapper!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Arme Q
Het is bijna oud en nieuw!
Ga bij de arbo werkenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar wel ergonomisch dan enzo? Zoals houders, aparte toetsenborden etc?
Het boeit mij momenteel allemaal geen ene fuck.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ervaar het volop.
Mijn GSM is leeg. Big deal, het is vakantie.
Mijn werk mail al een week niet gelezen. Big deal, het is vakantie.
Collega's al een week niet gesproken. Big deal, het is vakantie!.
Vervoer vind ik nog wat lastig, autorijden is nog steeds niet echt lekker om te doen met die drukte. Maar zo kan ik ook thuiswerken, dus ideaal. Maandag kan ik rustig door rijden, zodat ik wat korter in die auto hoef te zittenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:56 schreef Godt het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik vind het ideaal het maakt geen hol uit waar ik zit ik kan altijd alles.
Overmorgen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja? Geloof er niets van! Dan moet ik snel nog even naar de kapper!
12V in het badwater schijnt helemaal hip te zijn.quote:
Haal je acculader!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:58 schreef liefie_ het volgende:
Mijn mobi is ook bijna leeg normaal vind ik dat niet erg, maar nu heb ik m toch maar uit gezet hoor
Ik wil met de jaarwisseling wel wat batterij over hebben
Huh.....?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:55 schreef webspider het volgende:
Och knoop jij ook al aan met zij-die-meer-knopjes-hebben om daar dan mee te pochen?.
Dat is me dan weer te veel moeitequote:
Maar dan kan je mij niet SMSen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:58 schreef liefie_ het volgende:
Mijn mobi is ook bijna leeg normaal vind ik dat niet erg, maar nu heb ik m toch maar uit gezet hoor
Ik wil met de jaarwisseling wel wat batterij over hebben
Ik heb je nr niet en jij dat van mij nietquote:
Dat kan ook. Ik begrijp dat de acculader niet op grijpafstand ligtquote:Op zondag 30 december 2007 00:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat is me dan weer te veel moeite
Hij kan prima uit staan tot maandag 0.00 hoor
Truste MNR
Yep.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:57 schreef Godt het volgende:
[..]
Ga bij de arbo werken![]()
Ik ben gezond en ik moet al die troep niet en RSI zit tussen je oren
Daar kunnen we iets aan doen!quote:Op zondag 30 december 2007 00:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb je nr niet en jij dat van mij niet
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Huh.....?
Te laat om na te denken. Ik ga slapen, morgen werken en ik wil jullie allemaal een fijne nachtrust. Droom zacht, Q., L, Bevertje, liefie_, Pheno, TD en jij ook webspider. Have some sweet dreams![]()
*off
Dat leek me wel logischquote:Op zondag 30 december 2007 00:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik begrijp dat de acculader niet op grijpafstand ligt
Heb je niks aan, hij staat uitquote:
Shit. Maar je kan altijd je nummer geven. Voor het geval dat.quote:Op zondag 30 december 2007 00:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Heb je niks aan, hij staat uit
tot maandag 0.00
Voel je niks vanquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:59 schreef webspider het volgende:
[..]
12V in het badwater schijnt helemaal hip te zijn.
Of nietquote:Op zondag 30 december 2007 00:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Shit. Maar je kan altijd je nummer geven. Voor het geval dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |