Leuke verjaardag gehad TD?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik blijf het houden op meneer Litpho.
Waar lijkt het op?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben jij nu overgeschakeld van account?
Ja dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:40 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
?
Je wilt tot 0:00 posten met dat accountquote:
Dat is een hamsterquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja dus
Staat je leuk dat beverpakje. Ze zoeken nog extra hulp bij de AH.
01 01 2008 00.00quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt tot 0:00 posten met dat account
Minstensquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:40 schreef MNR het volgende:
[..]
En uit eten is altijd leuk. Was het minstens zo gezellig als toen in Den Bosch?
Same difquote:
Dat mag jij dan weerquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik blijf het houden op meneer Litpho.
Kijk, dat zijn de uitdagingenquote:
Op een spelletje. En ben nu te moe daarvoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:42 schreef Godt het volgende:
Waar lijkt het op?
Ja, nog eventjes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Twist! Snoetje! Gefeliciteerd! Toch?
Bijna niet meer jarig
I know.. maar het verschil merk je niet direct op. Ze vinden je vast schattigquote:
Jeuj twist is rijk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, nog eventjes.
Het was leuk, de hele dag door visite zo'n beetje. Nog nooit zoveel geld gekregen.![]()
Daar kan ik wel een tft-scherm van kopen denk ik.
Al zit iedereen hier weer te zeiken of ik het daar nou wel aan zou uitgeven, want m'n oude scherm werkt toch nog gewoon.
Alsof zij alleen nieuwe dingen kopen als er iets kapot is gegaan.
Dat vind ik dan wel weer een beetje jammer.
Maar verder was het gezellig.
Als je dat verschil al niet ziet dan moeten we je misschien even meenemen naar hans anders.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:46 schreef MNR het volgende:
[..]
I know.. maar het verschil merk je niet direct op. Ze vinden je vast schattig
Owww......?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef Q. het volgende:
Even drie kwartier met een collega aan de telefoon gehangen..
Het is jouw geld, have fun shoppingquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, nog eventjes.
Het was leuk, de hele dag door visite zo'n beetje. Nog nooit zoveel geld gekregen.![]()
Daar kan ik wel een tft-scherm van kopen denk ik.
Al zit iedereen hier weer te zeiken of ik het daar nou wel aan zou uitgeven, want m'n oude scherm werkt toch nog gewoon.
Alsof zij alleen nieuwe dingen kopen als er iets kapot is gegaan.
Dat vind ik dan wel weer een beetje jammer.
Maar verder was het gezellig.
Ze moeten nu te hard werken?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannelijke collega hoor. Ze missen me erg op mn werk.
Tis vakantie! En weekend!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Vraag een laptop en een mogelijkheid tot VPNquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou okay, jij hebt een iets dikker buikje, grotere tanden en je bent ws iets langzamer, maar dat maakt niet uit, want je bent sterk en dan kun je mooi de grote pakketjes aannemenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:47 schreef Godt het volgende:
Als je dat verschil al niet ziet dan moeten we je misschien even meenemen naar hans anders.
Precies, en ik wil al heel lang een nieuw scherm. Dus het is geen impuls-idee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is jouw geld, have fun shopping
Soms he, blijken zelfs impuls ideeen een goed idee!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Precies, en ik wil al heel lang een nieuw scherm. Dus het is geen impuls-idee.
Verdomme, heb je mijn foto online gevonden?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou okay, jij hebt een iets dikker buikje, grotere tanden en je bent ws iets langzamer, maar dat maakt niet uit, want je bent sterk en dan kun je mooi de grote pakketjes aannemen
Ik ben die bever heul niequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou okay, jij hebt een iets dikker buikje, grotere tanden en je bent ws iets langzamer, maar dat maakt niet uit, want je bent sterk en dan kun je mooi de grote pakketjes aannemen
Is dat niet standaard?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag een laptop en een mogelijkheid tot VPN
Tof,quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef Pheno het volgende:
Al ga ik maandag zelf even werken op locatie
Overdracht met klant
En geen files
Ja maar als iets (voor mij) heel erg duur is dan denk ik er liever even goed over na over het algemeen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Soms he, blijken zelfs impuls ideeen een goed idee!
Het is een ideaal excuus om minder op Fok! te verblijven. Het is een stuk minder gebruikersvriendelijk geworden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat nog eens opgelost gaat worden?
Blijkbaar nietquote:
Is ook niks mis mee hoor!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja maar als iets (voor mij) heel erg duur is dan denk ik er liever even goed over na over het algemeen.
Hehe...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef liefie_ het volgende:
Soms he, blijken zelfs impuls ideeen een goed idee!
Ach, het went.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is een ideaal excuus om minder op Fok! te verblijven. Het is een stuk minder gebruikersvriendelijk geworden.
Later als ik echt rijk ben dan mogen impulsen ook duur zijn.quote:
Niet? Bij ons alleen maar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:53 schreef Godt het volgende:
[..]
Bij ons wel
Er zijn geen eens desktops
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |