Het thema is niet Nederlandstalig, maar Nederlands product in het buitenland. Kleine kans dus dat er Nederlandstalig gezongen wordtquote:Op zondag 30 december 2007 11:33 schreef Dizer het volgende:
gevarenzone:
Nigel, Nathalie, Bas
Exit Nathalie
Finale Nikki vs Charlene
Winnaar Nikki
(waarom exit Nathalie? Zal voor geen meter klinken met haar gebrekkig nederlands)
oh jammer. Even editen danquote:Op zondag 30 december 2007 13:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het thema is niet Nederlandstalig, maar Nederlands product in het buitenland. Kleine kans dus dat er Nederlandstalig gezongen wordt.
nee hoor, die gaat niet winnen, ik denk nikki, moehhhquote:Op zondag 30 december 2007 20:43 schreef BVO het volgende:
Gevarenzone Mirjam, Nigel, Asnat.
Exit Mirjam.
Finale Nathalie vs Charlene.
Winnaar Nathalie.
Ja, ennnnnnnnnn???????????quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:09 schreef Zhenar het volgende:
MissBliss, je hebt bijna dezelfde prono als ik, met uitzondering van jouw Tiffany / mijn Bas![]()
Die!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:36 schreef Woelli het volgende:
Gevarenzone: Neil, Mirjam, Pauline.
Exit: Mirjam.
Finale: Nikki vs Charlene.
Winnaar: Niki.
Wel,quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:42 schreef Liquidootje het volgende:
Je hebt de rest niet eens gelezen
Wel leuk voor BVO al die last minute inzendingen
Knap hoor, helemaal goed! (de finale weten we natuurlijk nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:32 schreef livelink het volgende:
Gevarenzone: Nigel, Bas en Asnat
Exit: Asnat (hoop ik toch)
Finale: Charlene vs Nikki
Winnares: Nikki
Bij Sandy had je mazzel, bij Neil wss ook, mis je minpunten. Tiffany, Pauline en Mirjam zijn ook potentiële minpunters, terwijl Charlene, Nathalie, Nikki, Bas en Nigel vrij verwacht gaan eindigen. Denk dat je op de meesten niet heel veel verliezen zal.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:24 schreef Svensational het volgende:
Wat ik me dan afvraag he, vanaf wanneer begint het mij te wreken dat ik die top12 vergeten ben?
Maar mis ik nou potentiele pluspunten, of krijg ik ook nog minpunten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij Sandy had je mazzel, bij Neil wss ook, mis je minpunten. Tiffany, Pauline en Mirjam zijn ook potentiële minpunters, terwijl Charlene, Nathalie, Nikki, Bas en Nigel vrij verwacht gaan eindigen. Denk dat je op de meesten niet heel veel verliezen zal.
Idolsprono Liveshow 4!
Ja, dat leg ik dus uit. Mensen die onverwacht eindigen (Neil, Mirjam aangezien velen har 12e hadden, Sandy) mis je minpunten. Mensen die verwacht eindigen (Charlene, Nikki, Nathalie, Nigel verwacht ik) mis je pluspunten. Jij scoort 0 punten, de anderen afgelopen jaren -20 tot 60 ofzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar mis ik nou potentiele pluspunten, of krijg ik ook nog minpunten?
mja, toen ik eens wat dieper nadacht kwam ik daar zelf ook achterquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat leg ik dus uit. Mensen die onverwacht eindigen (Neil, Mirjam aangezien velen har 12e hadden, Sandy) mis je minpunten. Mensen die verwacht eindigen (Charlene, Nikki, Nathalie, Nigel verwacht ik) mis je pluspunten. Jij scoort 0 punten, de anderen afgelopen jaren -20 tot 60 ofzo.
Wiehoeeeeeeee ik sta niet meer in de min!quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ennnnnnnnnn???????????![]()
![]()
DEZE ronde ga ik het goedmaken, mark my words!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |