Hopenlijk is ie volgende week exit. Kan het niet meer aanhoren.quote:
Eens.quote:Op zondag 30 december 2007 00:25 schreef Kleihe het volgende:
[..]
Hopenlijk is ie volgende week exit. Kan het niet meer aanhoren.
Inderdaad.quote:
Op basis van dat filmpje dat de jury hem niet eens doorgelaten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:49 schreef Marissje het volgende:
Die TT..![]()
Toch vind ik hem nog wel leuk, en geloof ik nog steeds wel dat hij het kan. Maar hij moet het wel even snel laten zien, anders ligt hij er echt uit..
![]()
In dit filmpje wat ik had gevonden, vind ik hem echt heel goed, veel meer het niveau van de chorusline & in ieder geval veel beter dan wat hij tot nu in de liveshows laat zien.
Is dat met opzet of toeval, dat jouw naam een anagram is van Ollie en dan nog een W, en met de W kun je de 'dubbele punt + W' smiley maken, oftewelquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef Woelli het volgende:
Theater vond ik hem erg goed, maar nu mag hij wel exit
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat met opzet of toeval, dat jouw naam een anagram is van Ollie en dan nog een W, en met de W kun je de 'dubbele punt + W' smiley maken, oftewel?
ik heb een idee wat ie gaat zingen... valt niet echt in de categorie "doe eens een makkelijker liedje" denk ik...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk niet dat hij exit gaat hoor. Hij zat vorige week niet eens in de gevarenzone en dat na een redelijk dramatisch optreden.. neem toch wel aan dat hij het morgen beter gaat doen.
Aansluit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry Bas... ik kan er niks aan doen, maar bij deze zeg ik mijn fan-schap op...
Je bent een leuke jongen, leuke kop, maar idd... dat wat je deed bij de voorrondes lijkt echt een gelukje geweest te zijn...
Sorry.
Ik snap dat je het doet omdat je familie bent, maar zeg nou eerlijk, het was niet om aan te horen.quote:
Ja, want stel je voor dat je blij bent als je door bentquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:10 schreef AssyriskaFF het volgende:
Kutzooi. En wat een loser om zo te juichen. Egoist.
Hij stond daar echt alsof hij een of andere grote prijs heeft gewonnenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:10 schreef AssyriskaFF het volgende:
Kutzooi. En wat een loser om zo te juichen. Egoist.
Iemand die het hetzelfde ziet als ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:17 schreef Cee het volgende:
Ik zag het meer als opluchting, maar ja wie ben ik.
Ja preciesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:25 schreef SSJKliko het volgende:
Hij moet een trap voor z'n hol krijgen, vuile egoïstgeen greintje medeleven, niet eens een bedankje aan z'n fans en sympathie voor de anderen opbrengen ho maar
![]()
Haha ja inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij klinkt een beetje alsof hij met een koptelefoon op mee zit te zingen en de tekst niet goed kent. Oh, en ook niet kan zingen.
Een simpel woordje als bedankt wat desnoods alleen te liplezen valtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:41 schreef sbientje het volgende:
hahaha wat een sufferds zijn jullie hier.. dan is ie blij en dan is ie egoïst... hoe kan ie zijn fans bedanken, heeft ie spreektijd gehad?![]()
@erik: als hij geen familie was, stemde ik idd niet of op iemand anders
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja preciesZe zouden een programma moeten maken waar je kan stemmen op de leukste, sympathiekste deelnemer die lief met de rest van de kandidaten omgaat
![]()
Oh ja, Big Brother.
Bas mag nog even blijven. Maar nog een weekje dan hoor, want ik heb de hoop opgegeven, en het is uiteindelijk een zangwedstrijd.
Ik vond ook dat hij goed begon. Maar op een gegeven moment miste hij een noot en het leek alsof hij daarna helemaal onzeker werd, want hij begon meteen wat zachter en daardoor onzuiverder te zingenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:34 schreef Fir3fly het volgende:
Doet ie eindelijk eens een goed nummer, begint ie leuk, gaat ie vals zingen! Eikel!
Heerlijk dat mensen zeggen dat ze vanaf gisteren pas vinden dat ze Bas "minder" vinden zingen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad.
Ik begin Bas wel minder te vinden nu, had toch wel verwacht dat het deze week beter zou gaan. Gaat het potverdorie nog slechter. Volgende week moet het goed zijn hoor, anders mag hij wel exit.
Ik vind hem helemaal niet vanaf gisteren pas 'minder' zingenquote:Op zondag 6 januari 2008 11:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Heerlijk dat mensen zeggen dat ze vanaf gisteren pas vinden dat ze Bas "minder" vinden zingen.
Dat is net zoals Ivar toch nog 5 liveshows extra geven nadat hij de eerste 4 keer de teksten was vergeten.
whehe, had ik dit eerder gezienquote:Op maandag 7 januari 2008 00:56 schreef Cairon het volgende:
Sbien neeee ben jij familie!
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij probeert noten te raken maar raakt ze niet. Hij haalt alles maar voor een procent of 75, het komt als net niet en geforceerd over. Zijn stem komt tekort, niet prettig meer om naar te luisteren. Helaas.
Ik vind hemzelf ook wel leuk. Maar zijn prestaties zijn zodanig bedroevend dat ik hem liever wegheb.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:24 schreef BVO het volgende:
Ik kan hem eigenlijk op geen enkele manier onsympathiek vinden. Oke, zingen is niet zijn sterke kant, maar heb niet zoiets van "rot toch eens op", zoals bij Neil.
Beter, een bierbuikjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:24 schreef Svensational het volgende:
Heb jij ook zo'n strak wasbordje, Zhenar?
hij lijkt op die EO-presentator die een tijdje sexloos door het leven wilt gaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan het er wel op hoor.
Juustem.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef PeRi het volgende:
Best leuk gedaan, wat valse tonen, maar hij deed het best leuk. Van mij mag ie blijven.
Die gordon is maar sneakyquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:50 schreef _Arual_ het volgende:
Begreep ik nou goed dat Gordon hem enkel bejubelde om sympatiestemmen tegen te gaan?
dat leek er wel op.... ik hoop dat t helpt... ik heb steeds last van plaatsvervangende schaamte als ik die jongen hoor zingenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:50 schreef _Arual_ het volgende:
Begreep ik nou goed dat Gordon hem enkel bejubelde om sympatiestemmen tegen te gaan?
Zo kwam het op mij wel over ja. Best wel vals.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:50 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind Neil nog wel een aantal niveaus slechter hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:56 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry Bas... hier nog maar een keer. Ik vond je heel leuk, ik vind je nog steeds leuk, maar je hebt gewoon niets te zoeken bij Idols.
Wmb mag je vanavond naar huis.
Sorry!
Kwel die arme jongen niet langer en laat hem naar huis gaanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Neil was deze avond idd tientallen malen slechter.
Ehm nou...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:40 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vind Neil nog wel een aantal niveaus slechter hoor.
Je hebt toch niet gesms't mag ik hopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:20 schreef sbientje het volgende:
ik vond het ook echt heel erg..
deze week niet neequote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:48 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Je hebt toch niet gesms't mag ik hopen.
we hebben een grote familie ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:46 schreef Brighteyes het volgende:
Hij had er van mij wel uit gemogen, maar ik ben niet verbaasd dat hij er nog in zit.
Ik denk dat hij best wel wat sympathisanten heeft...
Je hebt het duidelijk niet begrepen. Gordon zei daarvoor dat het publiek juist sympathiestemmen uitdeelt op het moment dat de jury een (slechte) kandidaat afkraakt. Om dat te voorkomen, moet de jury een slechte kandidaat dus de hemel in prijzen.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:07 schreef Rnnz het volgende:
Ik kijk nu nog een keer de herhaling. Hoe kan Gordon in godsnaam zeggen dat ie eindelijk goed zingt? Het zal wel aan mij liggen maar elke keer in het refrein klinkt ie naar mijn gevoel knettervals.
nee, dat is niet waarquote:Op zondag 13 januari 2008 22:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk niet begrepen. Gordon zei daarvoor dat het publiek juist sympathiestemmen uitdeelt op het moment dat de jury een (slechte) kandidaat afkraakt. Om dat te voorkomen, moet de jury een slechte kandidaat dus de hemel in prijzen.
HIj was bezig om het bij Bas te zeggen maar werd onderbroken door Eric. Hij meende het duidelijk niet. Zie vanaf 05:06 in het jurycommentaar.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee, dat is niet waardat zei ie wel zoiets bij neil, maar niet bij bas hoor
quote:Bas heeft een heel grote fanclub. We zitten zodra het zover is met 4.000 man klaar om te gana sms-en en tot nu toe heeft het goed gewerkt.
Liesbeth, Rotterdam Noord | 10:10 | 13.01.08
Waar zitten ze met die 4000 man? In de kuip?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:39 schreef Together het volgende:
Een reactie op de site van de Telegraaf:
[..]
Ipv van breezers in de pubertijd stemmen dan allemaal mannen in de penopauzequote:Op maandag 14 januari 2008 14:53 schreef Scandalous het volgende:
Hij is zooo slechtIk denk dat ik volgend jaar ook mee doe aan Idols
is wel een doelgroep met veel geld te bestedenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ipv van breezers in de pubertijd stemmen dan allemaal mannen in de penopauze
* vw_caddy eens is.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:04 schreef Liquidootje het volgende:
Gordon had dat heus niet pas halverwege de uitzending "bedacht" hoor. Als valse nicht was het natuurlijk onder voorbedachteraden geexecuteerd.
Maar Gordon is een praatgraag dus hij kon het niet verbergen tot het eind.
Dat wat betreft de beleving omtrent Bas lijkt mij wel een vast gegeven
Hij is gewoon arrogant. . bleeegh! Mijn held is 't nietquote:Op zondag 13 januari 2008 20:56 schreef Liquidootje het volgende:
Geweldig weer ja. De uitslag online bekeken. Boe-geroep is classic.
De spanning stijgt. Nikki, Mirjam, Tiffany en Bas zitten op de kruk.
Nikki mag als eerste terug naar de groep. Ze knuffelt Mirjam, loopt naar Tifanny en Bas. Knuffel en wenst ze succes.
Dan komt Bas. Deze laat de hand los van Tiffany. Geen enkele vorm van steunbetuiging. Loopt naar voren met zijn armen geheven. Loopt naar de groep toe en zegt luidruchtig "Ik heb het helemaal gehad met die kruk".
Zelfs de neppe Tiffany in haar wanhopige gehuil keert zich tot Mirjam en geef haar een knuffel.
De stoerheid, je elegante hals, knobbelneus, rattenogen en waterhoofd. Bas. Je bent mijn held.
Hier regent het ook al de hele dag.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:56 schreef BVO het volgende:
Erg slecht weer.
Zei hij dat echt?quote:Op zondag 20 januari 2008 02:46 schreef CJ het volgende:
En dan dat Exit Interview.... "Ik ben een winnaar".
Tuurlijk Bas. Tuurlijk.![]()
![]()
ik ben het met je eens, het was z'n beste optreden tot nu toe.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef nineke het volgende:
Waarschijnlijk dat niemand mij gelijk gaat geven, maar ik vond dit optreden toch wel het beste van hem uit de liveshows...
Idd. Dat gezeik van "hij kan het echt" moet maar eens ophoudenquote:Op zondag 20 januari 2008 12:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft het echt zelf verpest hoor. Als ie zo veel talent heeft dan kon ie wel beter presteren.
Ik heb Idols niet gezien gister en ga puur af op zijn optreden van vorige week en de reacties van posters die bij mij in hoog aanzien staanquote:Op zondag 20 januari 2008 12:17 schreef Idolsje het volgende:
Zo slecht was ie deze keer niet maar je hebt gelijk hij had beter gekund de laatste tijd
quote:
Hehe maar dan nog hoeft hij het niet te doenquote:Op zondag 20 januari 2008 15:13 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat doen veel vrouwen met plezier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |