Hopenlijk is ie volgende week exit. Kan het niet meer aanhoren.quote:
Eens.quote:Op zondag 30 december 2007 00:25 schreef Kleihe het volgende:
[..]
Hopenlijk is ie volgende week exit. Kan het niet meer aanhoren.
Inderdaad.quote:
Op basis van dat filmpje dat de jury hem niet eens doorgelaten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:49 schreef Marissje het volgende:
Die TT..![]()
Toch vind ik hem nog wel leuk, en geloof ik nog steeds wel dat hij het kan. Maar hij moet het wel even snel laten zien, anders ligt hij er echt uit..
![]()
In dit filmpje wat ik had gevonden, vind ik hem echt heel goed, veel meer het niveau van de chorusline & in ieder geval veel beter dan wat hij tot nu in de liveshows laat zien.
Is dat met opzet of toeval, dat jouw naam een anagram is van Ollie en dan nog een W, en met de W kun je de 'dubbele punt + W' smiley maken, oftewelquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef Woelli het volgende:
Theater vond ik hem erg goed, maar nu mag hij wel exit
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat met opzet of toeval, dat jouw naam een anagram is van Ollie en dan nog een W, en met de W kun je de 'dubbele punt + W' smiley maken, oftewel?
ik heb een idee wat ie gaat zingen... valt niet echt in de categorie "doe eens een makkelijker liedje" denk ik...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk niet dat hij exit gaat hoor. Hij zat vorige week niet eens in de gevarenzone en dat na een redelijk dramatisch optreden.. neem toch wel aan dat hij het morgen beter gaat doen.
Aansluit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry Bas... ik kan er niks aan doen, maar bij deze zeg ik mijn fan-schap op...
Je bent een leuke jongen, leuke kop, maar idd... dat wat je deed bij de voorrondes lijkt echt een gelukje geweest te zijn...
Sorry.
Ik snap dat je het doet omdat je familie bent, maar zeg nou eerlijk, het was niet om aan te horen.quote:
Ja, want stel je voor dat je blij bent als je door bentquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:10 schreef AssyriskaFF het volgende:
Kutzooi. En wat een loser om zo te juichen. Egoist.
Hij stond daar echt alsof hij een of andere grote prijs heeft gewonnenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:10 schreef AssyriskaFF het volgende:
Kutzooi. En wat een loser om zo te juichen. Egoist.
Iemand die het hetzelfde ziet als ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:17 schreef Cee het volgende:
Ik zag het meer als opluchting, maar ja wie ben ik.
Ja preciesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:25 schreef SSJKliko het volgende:
Hij moet een trap voor z'n hol krijgen, vuile egoïstgeen greintje medeleven, niet eens een bedankje aan z'n fans en sympathie voor de anderen opbrengen ho maar
![]()
Haha ja inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij klinkt een beetje alsof hij met een koptelefoon op mee zit te zingen en de tekst niet goed kent. Oh, en ook niet kan zingen.
Een simpel woordje als bedankt wat desnoods alleen te liplezen valtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:41 schreef sbientje het volgende:
hahaha wat een sufferds zijn jullie hier.. dan is ie blij en dan is ie egoïst... hoe kan ie zijn fans bedanken, heeft ie spreektijd gehad?![]()
@erik: als hij geen familie was, stemde ik idd niet of op iemand anders
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja preciesZe zouden een programma moeten maken waar je kan stemmen op de leukste, sympathiekste deelnemer die lief met de rest van de kandidaten omgaat
![]()
Oh ja, Big Brother.
Bas mag nog even blijven. Maar nog een weekje dan hoor, want ik heb de hoop opgegeven, en het is uiteindelijk een zangwedstrijd.
Ik vond ook dat hij goed begon. Maar op een gegeven moment miste hij een noot en het leek alsof hij daarna helemaal onzeker werd, want hij begon meteen wat zachter en daardoor onzuiverder te zingenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:34 schreef Fir3fly het volgende:
Doet ie eindelijk eens een goed nummer, begint ie leuk, gaat ie vals zingen! Eikel!
Heerlijk dat mensen zeggen dat ze vanaf gisteren pas vinden dat ze Bas "minder" vinden zingen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad.
Ik begin Bas wel minder te vinden nu, had toch wel verwacht dat het deze week beter zou gaan. Gaat het potverdorie nog slechter. Volgende week moet het goed zijn hoor, anders mag hij wel exit.
Ik vind hem helemaal niet vanaf gisteren pas 'minder' zingenquote:Op zondag 6 januari 2008 11:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Heerlijk dat mensen zeggen dat ze vanaf gisteren pas vinden dat ze Bas "minder" vinden zingen.
Dat is net zoals Ivar toch nog 5 liveshows extra geven nadat hij de eerste 4 keer de teksten was vergeten.
whehe, had ik dit eerder gezienquote:Op maandag 7 januari 2008 00:56 schreef Cairon het volgende:
Sbien neeee ben jij familie!
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij probeert noten te raken maar raakt ze niet. Hij haalt alles maar voor een procent of 75, het komt als net niet en geforceerd over. Zijn stem komt tekort, niet prettig meer om naar te luisteren. Helaas.
Ik vind hemzelf ook wel leuk. Maar zijn prestaties zijn zodanig bedroevend dat ik hem liever wegheb.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:24 schreef BVO het volgende:
Ik kan hem eigenlijk op geen enkele manier onsympathiek vinden. Oke, zingen is niet zijn sterke kant, maar heb niet zoiets van "rot toch eens op", zoals bij Neil.
Beter, een bierbuikjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:24 schreef Svensational het volgende:
Heb jij ook zo'n strak wasbordje, Zhenar?
hij lijkt op die EO-presentator die een tijdje sexloos door het leven wilt gaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan het er wel op hoor.
Juustem.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef PeRi het volgende:
Best leuk gedaan, wat valse tonen, maar hij deed het best leuk. Van mij mag ie blijven.
Die gordon is maar sneakyquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:50 schreef _Arual_ het volgende:
Begreep ik nou goed dat Gordon hem enkel bejubelde om sympatiestemmen tegen te gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |