Hopenlijk is ie volgende week exit. Kan het niet meer aanhoren.quote:
Eens.quote:Op zondag 30 december 2007 00:25 schreef Kleihe het volgende:
[..]
Hopenlijk is ie volgende week exit. Kan het niet meer aanhoren.
Inderdaad.quote:
Op basis van dat filmpje dat de jury hem niet eens doorgelaten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:49 schreef Marissje het volgende:
Die TT..![]()
Toch vind ik hem nog wel leuk, en geloof ik nog steeds wel dat hij het kan. Maar hij moet het wel even snel laten zien, anders ligt hij er echt uit..
![]()
In dit filmpje wat ik had gevonden, vind ik hem echt heel goed, veel meer het niveau van de chorusline & in ieder geval veel beter dan wat hij tot nu in de liveshows laat zien.
Is dat met opzet of toeval, dat jouw naam een anagram is van Ollie en dan nog een W, en met de W kun je de 'dubbele punt + W' smiley maken, oftewelquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef Woelli het volgende:
Theater vond ik hem erg goed, maar nu mag hij wel exit
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat met opzet of toeval, dat jouw naam een anagram is van Ollie en dan nog een W, en met de W kun je de 'dubbele punt + W' smiley maken, oftewel?
ik heb een idee wat ie gaat zingen... valt niet echt in de categorie "doe eens een makkelijker liedje" denk ik...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk niet dat hij exit gaat hoor. Hij zat vorige week niet eens in de gevarenzone en dat na een redelijk dramatisch optreden.. neem toch wel aan dat hij het morgen beter gaat doen.
Aansluit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry Bas... ik kan er niks aan doen, maar bij deze zeg ik mijn fan-schap op...
Je bent een leuke jongen, leuke kop, maar idd... dat wat je deed bij de voorrondes lijkt echt een gelukje geweest te zijn...
Sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |