Eén keer een polletje mag toch wel?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:02 schreef Svensational het volgende:
Wat wachten jullie allemaal lang!
Mirjam.quote:
Je doet net alsof niks mag van mijquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Eén keer een polletje mag toch wel?.
Je zat vroeger altijd zo te mopperen om mijn polls in het chattopicquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je doet net alsof niks mag van mij!
Wat een smerige poll. Plaats je Nigel en Neil boven aan. Wedden dat een paar mensen in een snelle blik denken dat daar Nikki staat en erop kliktquote:
niet persé.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef Svensational het volgende:
Kritiek is altijd negatief, Erik.
Geniet er dan nu van dat hij nu zo mild isquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zat vroeger altijd zo te mopperen om mijn polls in het chattopic.
Volgens mij heeft Jerney al het mogelijke gebotoxt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft Jerney haar nek ook gebotoxt?
Ja.quote:
Omdat je ze toen overal plaatste geloof ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zat vroeger altijd zo te mopperen om mijn polls in het chattopic.
Opbouwende kritiek waarbij je mindere punten van een persoon aanwijst en suggesties geeft hoe ze die punten kunnen verbeteren zodat ze op het niveau komen van de positieve kwaliteiten?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef Svensational het volgende:
Ik twijfel nog tussen Bas en Neil.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef conleche het volgende:
Mirjam was wel dramatisch, maar is al wel een paar x goed geweest. Ik vind dat Bas eruit moet.
Ik begon met degene waar ik het eerst aan dacht, Nigel, en besloot toen de mannen door te voeren. Dus eh, datquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat een smerige poll. Plaats je Nigel en Neil boven aan. Wedden dat een paar mensen in een snelle blik denken dat daar Nikki staat en erop klikt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kritiekquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef Svensational het volgende:
Ik heb de tip van Svensational ter harte genomen en druk op "nieuwe topics" en dat werkt als een charm.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik kan het volgende topic altijd zo slecht vinden
Als een hamster jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:07 schreef MissBliss het volgende:
Omg, hoe dat gezicht van Ollie vertrekt als hij lacht
Kom op Sven, dit was toch echt crap vanavond van Mirjam....quote:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=kritiekquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kritiek
Hoeft niet negatief te zijn......
ze komt uit St-Oedenrode, da's bijna bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef Liquidootje het volgende:
Nikki heeft echt wel een zachte g.
Ja, maar niet iedereen kan eruit hequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kom op Sven, dit was toch echt crap vanavond van Mirjam....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef BVO het volgende:
Ik zeg alleen: Jennifer.
Neil zou ik ook geen traan om latenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen Bas en Neil.
Maar omdat BE aan het bevallen is en zij fan is van Bas, mag Neil van mij weg deze keer.
Oh!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb de tip van Svensational ter harte genomen en druk op "nieuwe topics" en dat werkt als een charm.
"2 deskundige beoordeling van voortbrengselen van wetenschap of kunst"quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=kritiek
Weet je nog hoe ze When the Rain begins to fall spontaan begon te zingen? Dat was al beter dan de meeste van vandaagquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef BVO het volgende:
Ik zeg alleen: Sandy.
Asnat verdient het op basis van vanavond niet om exit te gaan... als het Ollie, Bas of Neil is vind ik het ook goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen kan eruit he! Ik heb liever Ollie of Asnat eruit eerst.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Weet je nog hoe ze When the Rain begins to fall spontaan begon te zingen? Dat was al beter dan de meeste van vandaag
2 deskundige beoordeling van voortbrengselen van wetenschap of kunstquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond de popmuziek in de jaren 80 van de meer rock georiënteerde bandjes (bijv. Toto, Alan Parsons Project) toch een stuk beter dan die bash van de Backstreet Boys ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:07 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik snap niet waarom ze altijd teruggrijpen naar 80's. Ook op feesten en dergelijke.
De 90's had veel beter gepast bij Idols, de kandidaten en de doelgroep.
Gemiste kans.
De dikke van Dale geeft een hele andere beschrijving. Daar staat zowel goede als slechte hoedanigheden van voortbrengselen bla bla bla.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Schei uit zeg, die mocht al blij zijn dat ze de laatste 18 haaldequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:10 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom is die dochter van Maitai nou niet doorgegaan....dat was ook wel een goede
Ach rot op, Aisha had ze laatste 4 gehaald.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schei uit zeg, die mocht al blij zijn dat ze de laatste 18 haalde
ivar had net zo goed door kunnen gaan, zo hoog is de kwaliteit bij de heren niet, had idols naw nog meer sms-inkomstenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schei uit zeg, die mocht al blij zijn dat ze de laatste 18 haalde
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
"2 deskundige beoordeling van voortbrengselen van wetenschap of kunst"
Dus niet altijd negatief. Wat onderbouw je je punt toch weer goed.
Die was gewoon dramatisch met Won't Cry en dan ook nog denken dat het een liedje van Anouk is.... I rest my casequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach rot op, Aisha had ze laatste 4 gehaald.
Ik bevestigde haar/zijn opmerkingquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
"2 deskundige beoordeling van voortbrengselen van wetenschap of kunst"
Dus niet altijd negatief. Wat onderbouw je je punt toch weer goed.
Ok zijn mode beschrijving. Ja het moet welquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef robert2006 het volgende:
[quote]Op zaterdag 29 december 2007 22:06 schreef Liquidootje het volgende:
Is martijn eigenlijk ook gay?
[/quo]
ik denk dat hij bi is, zijn vader in ieder geval wel
Nee maar ik was ook al niet gelukkig met die laatste 18quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dus die was slechter dan Neil en Mirjam?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach rot op, Aisha had ze laatste 4 gehaald.
Zo hey gebasseerd op 1 heel liedje...Neil heeft alleen vorige week iets laten zien....schei zelf toch lekker uit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was gewoon dramatisch met Won't Cry en dan ook nog denken dat het een liedje van Anouk is.... I rest my case
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:14 schreef Together het volgende:
Volgende week: Nederlands product.
Ik kijk er niet eens meer naar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef MissBliss het volgende:
Yeah yeah, wat is die backstageshow eigenlijk saai
Oh je bent er nog wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig wat een nare avond zeg...
Back to the eighties... alle kansen op een leuk feestje, wordt het helemaal niets.
Wat een slechte dingen zaten er tussen.
Te veel om op te noemen.
Wie er weg gaat? Ik denk (hoop?) Mirjam. Althans... die vond ik iig verreweg het slechtst.
Wie zegt nou dat ik Neil geweldig vind? Die is ook verschrikkelijk... maar Aisha heeft me nooit kunnen bekoren, Neil ook niet... als ik het voor het zeggen had hadden we nu naar Jennifer en Anupa kunnen kijken bijvoorbeeld en naar Gerdine en Marijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zo hey gebasseerd op 1 heel liedje...Neil heeft alleen vorige week iets laten zien....schei zelf toch lekker uit.
within temptation, maar zal wel te moeilijk zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Nederlands product, tof!!
Dat zal wel weer Borsato, Blof, Anouk enzo worden. Maar hopelijk ook wat originelers.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef Svensational het volgende:
In deze compilatie klinkt Mirjam een stuk beter.
ze hebben van iedereen de beste 5 seconden genomenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef Svensational het volgende:
In deze compilatie klinkt Mirjam een stuk beter.
ik quote hem ffquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
Serieus als iemand Jantje smith of frans bauer doet, dan snij ik mijn polsen door.
Wat vind de dokter van die laptop je buik terwijl hij het hoofdje ondersteuntquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Back to the eighties... alle kansen op een leuk feestje, wordt het helemaal niets.
Te veel om op te noemen.
Wie er weg gaat? Ik denk (hoop?) Mirjam. Althans... die vond ik iig verreweg het slechtst.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Te veel om op te noemen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie zegt nou dat ik Neil geweldig vind? Die is ook verschrikkelijk... maar Aisha heeft me nooit kunnen bekoren, Neil ook niet... als ik het voor het zeggen had hadden we nu naar Jennifer en Anupa kunnen kijken bijvoorbeeld en naar Gerdine en Marijn
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef MissBliss het volgende:
www PUNT idols Punt nl, Martijn [ afbeelding ] Waarom wordt die eerste punt toch altijd vergeten [ afbeelding ]
Gek he? Aangezien we hier gewoon in Nederland is daar niks mis mee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:15 schreef dronkeykong het volgende:
Kenker toch op met die Nederlandse shit...krijg je weer Jantje Shit gedoe
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
Serieus als iemand Jantje smith of frans bauer doet, dan snij ik mijn polsen door.
Het kind heet PC denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat vind de dokter van die laptop je buik terwijl hij het hoofdje ondersteunt
Hé, ik dacht dat jij aan het bevallen was!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Te veel om op te noemen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gek he? Aangezien we hier gewoon in Nederland is daar niks mis mee.
Zeg jood moet je mij hebbenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een beetje geestelijk instabiel?
Zou echt lollig zijn als Tiffany en Ollie vandaag als laatste overblijvenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mirjam was trouwens echt dramatisch.. maar Ollie mag exit. Lekker dat stomme loveduo uit elkaar. Muahahahaaaaaaaaaaaaaaaa
.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:22 schreef Fir3fly het volgende:
1. Tiffany
2. Mirjam
3. Asnat
4. Bas
5. Nigel
6. Neil
7. Nikki
8. Pauline
9. Ollie
10. Charlene
11. Nathalie
En dan zie je tiffany meteen de handjes loslaten en rennen naar de finalisten uit pure instinctquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou echt lollig zijn als Tiffany en Ollie vandaag als laatste overblijven
Fucking hell, wat een dramatisch lijstjequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:23 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die hier om gniffelen moet?.
[..]
Ik doe m'n best, maar het is nog niet zo ver.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:19 schreef MissBliss het volgende:
BE, ga eens wat anders doen joh! Baren ofzoAan Idols mis je niks
Ik heb de Wii voor kerst gehad en sta hier de godganse dag midden in de kamer tegen de tv te tennissenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Martijn!
Gestemd op Nigel. Maar vooral omdat ik een Wii of 2008 euro wil winnen
.
Misschien dat een paarquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar het is nog niet zo ver.
Zelfs die vreselijke zang soms krijgt hem er niet uit. [afbeelding]
Omgquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:23 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die hier om gniffelen moet? [afbeelding].
[..]
misschien is het 'gezang' juist wel de reden dat ie er niet uit wilquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar het is nog niet zo ver.
Zelfs die vreselijke zang soms krijgt hem er niet uit.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
Kap eens met dat gekat. Stelletje wijven.
Hij zingt beter dan menig ander vanavond heeft gedaan hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:28 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil niks weten over sonny.
Nou, eitje dus. En zo te horen is hij dat ook by far.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:30 schreef Liquidootje het volgende:
Zou wel cool zijn als hij een beter zou zijn als alle kandidaten van vandaag
Hoe ironischquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij zingt beter dan menig ander vanavond heeft gedaan hoor!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:32 schreef Together het volgende:
Ik dacht even dat ze ook I-Jay hadden teruggehaald.
Will Young!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat kon Will Young van de Britse Idols beter.
Die blonde wilde gewoon een zwarte piemel voelenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef Liquidootje het volgende:
Haha kijk al die jongeren niet weten wie het is, maar de ouders gaan helemaal uit hun dak
De camera man wist wel "milfjes" eruit te halen ja.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die blonde wilde gewoon een zwarte piemel voelen
Sonny is homo dus heeft ze pechquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die blonde wilde gewoon een zwarte piemel voelen
Ik had het ook over dat Zwarte Woud genaamd Forrestquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:38 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Sonny is homo dus heeft ze pech
goed voor m'n pronoquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:38 schreef MNR het volgende:
Pauline, Bas, Mirjam.. en ik kan niet anders bedenken dan dat Pauline eruit gaat op een of andere manier.
Hoe heet hij nou ook alweer?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef robert2006 het volgende:
ziet eruit als een alcoholist, deze man met de hoed
Blijdschap hier toen, dat was echt tof!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen weer een exit... de meest geweldige exit was toch wel die van Serge in Idols 3... niemand die dat had verwacht, zelfs Ellen niet en die brak toen echt qua
Zo![]()
![]()
hind en dewi was pas legendarischquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen weer een exit... de meest geweldige exit was toch wel die van Serge in Idols 3... niemand die dat had verwacht, zelfs Ellen niet en die brak toen echt qua
Zo![]()
![]()
Is het ook, was een tijdje terug te gast in de gouden kooi met zijn bandje en dronk toen gewoon een hele fles jenever op tijdens optreden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef robert2006 het volgende:
ziet eruit als een alcoholist, deze man met de hoed
dat ook maar ik vond die reactie van Ellen toen echt zo mooi....quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Blijdschap hier toen, dat was echt tof!
Laten we hopen van nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:23 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die hier om gniffelen moet?.
[..]
De exit van Hind staat bij mij op 2, daar was ik zelf ook best stil vanquote:
weet niet ken hem niet, en die vent met die 3 zangeressen in rode ochtendjas, totale campquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe heet hij nou ook alweer?
Van de Time Bandits toch?
Dat was een mooie avond op 't forum toenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Zo![]()
![]()
Dit gaat nog in vele tv/programma´s voorbijkomen. Wereld Draait Door, Jensen... genante tv.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo beter rochelt hij even ofzo, het zit een beetje vast geloof ik.
Hind...quote:
En dan dat lambada meisje erbijquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:44 schreef MNR het volgende:
Krijgen we dan dadelijk ook Lam Bada van Kaoma? Dat zou echt helemaal te gek zijn
Hij moet nog tot zijn 90se doordansen want zijn manager zit met zijn geld op de bahama'squote:Op zaterdag 29 december 2007 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk best genant om dit te zien die Bobby Farrell
Ach hij treed nog elke avond op, moet ook wel want hij heeft natuurlijk geen cent overgehouden met dank aan Frank Farian. Hij woont ergens op een flatje in Amsterdam Zuid-Oost, treurig wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk best genant om dit te zien die Bobby Farrell
Maar toentertijd stond heel NL ook gewoon op z'n kop door zo'n exit. Ik herinner me zelfs nog ooit op NOS-TT 101: "David verlaat Idols"quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hind...
Ik woonde toen nog in de binnenstad en er werd ineens op mijn raam geklopt door 2 Marokkaanse jongens 'Jammer he!'![]()
De verbroedering als je uit dezelfde stad komt als iemand.
Lang blond haar. Know the song and clip by heartquote:
Dat zei ik alquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik moet nu eigenlijk alleen maar aan dat t-shirtengedoe denken. Dat spelletje toen wat iedereen honderden keren speelde om een t-shirtje te winnen.
Heeft iemand die link nog naar dat fragment/moment?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was een mooie avond op 't forum toen![]()
!
http://youtube.com/watch?v=2Mq9fEmVcRoquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
Hij kent de tekst ook niet meer, heb ik het idee. Het nummer zelf blijft natuurlijk geweldig.
Dramatisch slecht was het deze keer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef Cee het volgende:
Ik kom net thuis en heb even teruggekeken wat ik heb gemist, maar m'n dvd-recorder heeft per ongeluk een slecht karaoke-programma opgenomen de afgelopen uren. Weet iemand of Idols leuk was?
hehe, die clip erbijquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom zingt hij niet Stiekem met je gedanst, dat is zo'n leuk nummer.
Ja! Dat hebben ze volgens mij net gezegdquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:48 schreef Greys het volgende:
Dat zal hij toch ook nog wel gaan zingen?
Ja toch? Ja toch?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef Cee het volgende:
Ik kom net thuis en heb even teruggekeken wat ik heb gemist, maar m'n dvd-recorder heeft per ongeluk een slecht karaoke-programma opgenomen de afgelopen uren. Weet iemand of Idols leuk was?
In de OP staan alle filmpjes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef Cee het volgende:
Ik krijg de geluidskaart van m'n nieuwe laptop niet aan de praat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:48 schreef Re het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=2Mq9fEmVcRo
greatest cover ooit
Najib Amhali zou zeggen: Hoe kun je nou in vredes naam stiekem met iemand dansenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom zingt hij niet Stiekem met je gedanst, dat is zo'n leuk nummer.
Nou idd, blij dat ik het niet kenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:49 schreef robert2006 het volgende:
wat zijn deze artiesten allemaal oud, zijn er hier op het forum echt mensen die dit bewust hebben meegemaakt?
Hij noemt idols dus dat slechte karaoke programma sherlockquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
In de OP staan alle filmpjes.
Wel meer dan één hoor!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:49 schreef robert2006 het volgende:
wat zijn deze artiesten allemaal oud, zijn er hier op het forum echt mensen die dit bewust hebben meegemaakt?
Nou... ik verlangde haast terug naar Neil.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hij noemt idols dus dat slechte karaoke programma sherlock
He, dat riep mijn paps ook altijd over 'vroeger', alleen was hij van 1940quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:52 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
![]()
Toen werd er nog echt muziek gemaakt
Misshien krijgt ie wel een zak rijst in plaats van een platencontractquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef BVO het volgende:
Nigel is echt zo'n schattig FosterParent-kindje in zijn reacties.
Ik wil hem wel adopteren hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef BVO het volgende:
Nigel is echt zo'n schattig FosterParent-kindje in zijn reacties.
Kunnen we meteen een maatschappelijk medewerker op afsturen dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik wil hem wel adopteren hoor.
Whehe. Die reactie van Sven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedankt dat je de enige was die de cynische ondertoon in mijn post door had.
Ik ben een uitstekende moeder hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Kunnen we meteen een maatschappelijk medewerker op afsturen dus
Nigel als boytoy adoptie kindje van s_s
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He, dat riep mijn paps ook altijd over 'vroeger', alleen was hij van 1940
eerlijk is eerlijk, is ook zo muv een heel klein aantalquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:00 schreef BVO het volgende:
Ik verwacht deze week wel weer een zeikstukje van Henkjan "Niveau kandidaten wel erg laag!".
iddquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was heel ijverig en lief, die reactie![]()
Ik denk Paulien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef BVO het volgende:
We gaat exit denken jullie? Op basis van kwaliteit en populariteit denk ik Mirjam of Bas.
Pauline of Ollie denk ik..quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef BVO het volgende:
We gaat exit denken jullie? Op basis van kwaliteit en populariteit denk ik Mirjam of Bas.
Ik vrees voor Mirjam.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef BVO het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |