Het kind heet PC denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat vind de dokter van die laptop je buik terwijl hij het hoofdje ondersteunt
Hé, ik dacht dat jij aan het bevallen was!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig wat een nare avond zeg...
Back to the eighties... alle kansen op een leuk feestje, wordt het helemaal niets.
Wat een slechte dingen zaten er tussen.
Te veel om op te noemen.
Wie er weg gaat? Ik denk (hoop?) Mirjam. Althans... die vond ik iig verreweg het slechtst.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gek he? Aangezien we hier gewoon in Nederland is daar niks mis mee.
Zeg jood moet je mij hebbenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een beetje geestelijk instabiel?
Zou echt lollig zijn als Tiffany en Ollie vandaag als laatste overblijvenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mirjam was trouwens echt dramatisch.. maar Ollie mag exit. Lekker dat stomme loveduo uit elkaar. Muahahahaaaaaaaaaaaaaaaa
.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:22 schreef Fir3fly het volgende:
1. Tiffany
2. Mirjam
3. Asnat
4. Bas
5. Nigel
6. Neil
7. Nikki
8. Pauline
9. Ollie
10. Charlene
11. Nathalie
En dan zie je tiffany meteen de handjes loslaten en rennen naar de finalisten uit pure instinctquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou echt lollig zijn als Tiffany en Ollie vandaag als laatste overblijven
Fucking hell, wat een dramatisch lijstjequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:23 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die hier om gniffelen moet?.
[..]
Ik doe m'n best, maar het is nog niet zo ver.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:19 schreef MissBliss het volgende:
BE, ga eens wat anders doen joh! Baren ofzoAan Idols mis je niks
Ik heb de Wii voor kerst gehad en sta hier de godganse dag midden in de kamer tegen de tv te tennissenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Martijn!
Gestemd op Nigel. Maar vooral omdat ik een Wii of 2008 euro wil winnen
.
Misschien dat een paarquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar het is nog niet zo ver.
Zelfs die vreselijke zang soms krijgt hem er niet uit. [afbeelding]
Omgquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:23 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die hier om gniffelen moet? [afbeelding].
[..]
misschien is het 'gezang' juist wel de reden dat ie er niet uit wilquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar het is nog niet zo ver.
Zelfs die vreselijke zang soms krijgt hem er niet uit.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
Kap eens met dat gekat. Stelletje wijven.
Hij zingt beter dan menig ander vanavond heeft gedaan hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:28 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil niks weten over sonny.
Nou, eitje dus. En zo te horen is hij dat ook by far.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:30 schreef Liquidootje het volgende:
Zou wel cool zijn als hij een beter zou zijn als alle kandidaten van vandaag
Hoe ironischquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij zingt beter dan menig ander vanavond heeft gedaan hoor!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:32 schreef Together het volgende:
Ik dacht even dat ze ook I-Jay hadden teruggehaald.
Will Young!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat kon Will Young van de Britse Idols beter.
Die blonde wilde gewoon een zwarte piemel voelenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef Liquidootje het volgende:
Haha kijk al die jongeren niet weten wie het is, maar de ouders gaan helemaal uit hun dak
De camera man wist wel "milfjes" eruit te halen ja.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die blonde wilde gewoon een zwarte piemel voelen
Sonny is homo dus heeft ze pechquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die blonde wilde gewoon een zwarte piemel voelen
Ik had het ook over dat Zwarte Woud genaamd Forrestquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:38 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Sonny is homo dus heeft ze pech
goed voor m'n pronoquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:38 schreef MNR het volgende:
Pauline, Bas, Mirjam.. en ik kan niet anders bedenken dan dat Pauline eruit gaat op een of andere manier.
Hoe heet hij nou ook alweer?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef robert2006 het volgende:
ziet eruit als een alcoholist, deze man met de hoed
Blijdschap hier toen, dat was echt tof!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen weer een exit... de meest geweldige exit was toch wel die van Serge in Idols 3... niemand die dat had verwacht, zelfs Ellen niet en die brak toen echt qua
Zo![]()
![]()
hind en dewi was pas legendarischquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen weer een exit... de meest geweldige exit was toch wel die van Serge in Idols 3... niemand die dat had verwacht, zelfs Ellen niet en die brak toen echt qua
Zo![]()
![]()
Is het ook, was een tijdje terug te gast in de gouden kooi met zijn bandje en dronk toen gewoon een hele fles jenever op tijdens optreden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef robert2006 het volgende:
ziet eruit als een alcoholist, deze man met de hoed
dat ook maar ik vond die reactie van Ellen toen echt zo mooi....quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Blijdschap hier toen, dat was echt tof!
Laten we hopen van nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:23 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die hier om gniffelen moet?.
[..]
De exit van Hind staat bij mij op 2, daar was ik zelf ook best stil vanquote:
weet niet ken hem niet, en die vent met die 3 zangeressen in rode ochtendjas, totale campquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe heet hij nou ook alweer?
Van de Time Bandits toch?
Dat was een mooie avond op 't forum toenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Zo![]()
![]()
Dit gaat nog in vele tv/programma´s voorbijkomen. Wereld Draait Door, Jensen... genante tv.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo beter rochelt hij even ofzo, het zit een beetje vast geloof ik.
Hind...quote:
En dan dat lambada meisje erbijquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:44 schreef MNR het volgende:
Krijgen we dan dadelijk ook Lam Bada van Kaoma? Dat zou echt helemaal te gek zijn
Hij moet nog tot zijn 90se doordansen want zijn manager zit met zijn geld op de bahama'squote:Op zaterdag 29 december 2007 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk best genant om dit te zien die Bobby Farrell
Ach hij treed nog elke avond op, moet ook wel want hij heeft natuurlijk geen cent overgehouden met dank aan Frank Farian. Hij woont ergens op een flatje in Amsterdam Zuid-Oost, treurig wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk best genant om dit te zien die Bobby Farrell
Maar toentertijd stond heel NL ook gewoon op z'n kop door zo'n exit. Ik herinner me zelfs nog ooit op NOS-TT 101: "David verlaat Idols"quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hind...
Ik woonde toen nog in de binnenstad en er werd ineens op mijn raam geklopt door 2 Marokkaanse jongens 'Jammer he!'![]()
De verbroedering als je uit dezelfde stad komt als iemand.
Lang blond haar. Know the song and clip by heartquote:
Dat zei ik alquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik moet nu eigenlijk alleen maar aan dat t-shirtengedoe denken. Dat spelletje toen wat iedereen honderden keren speelde om een t-shirtje te winnen.
Heeft iemand die link nog naar dat fragment/moment?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was een mooie avond op 't forum toen![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |