Eén keer een polletje mag toch wel?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:02 schreef Svensational het volgende:
Wat wachten jullie allemaal lang!
Mirjam.quote:
Je doet net alsof niks mag van mijquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Eén keer een polletje mag toch wel?.
Je zat vroeger altijd zo te mopperen om mijn polls in het chattopicquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je doet net alsof niks mag van mij!
Wat een smerige poll. Plaats je Nigel en Neil boven aan. Wedden dat een paar mensen in een snelle blik denken dat daar Nikki staat en erop kliktquote:
niet persé.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef Svensational het volgende:
Kritiek is altijd negatief, Erik.
Geniet er dan nu van dat hij nu zo mild isquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zat vroeger altijd zo te mopperen om mijn polls in het chattopic.
Volgens mij heeft Jerney al het mogelijke gebotoxt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft Jerney haar nek ook gebotoxt?
Ja.quote:
Omdat je ze toen overal plaatste geloof ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zat vroeger altijd zo te mopperen om mijn polls in het chattopic.
Opbouwende kritiek waarbij je mindere punten van een persoon aanwijst en suggesties geeft hoe ze die punten kunnen verbeteren zodat ze op het niveau komen van de positieve kwaliteiten?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef Svensational het volgende:
Ik twijfel nog tussen Bas en Neil.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef conleche het volgende:
Mirjam was wel dramatisch, maar is al wel een paar x goed geweest. Ik vind dat Bas eruit moet.
Ik begon met degene waar ik het eerst aan dacht, Nigel, en besloot toen de mannen door te voeren. Dus eh, datquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat een smerige poll. Plaats je Nigel en Neil boven aan. Wedden dat een paar mensen in een snelle blik denken dat daar Nikki staat en erop klikt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kritiekquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef Svensational het volgende:
Ik heb de tip van Svensational ter harte genomen en druk op "nieuwe topics" en dat werkt als een charm.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik kan het volgende topic altijd zo slecht vinden
Als een hamster jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:07 schreef MissBliss het volgende:
Omg, hoe dat gezicht van Ollie vertrekt als hij lacht
Kom op Sven, dit was toch echt crap vanavond van Mirjam....quote:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=kritiekquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kritiek
Hoeft niet negatief te zijn......
ze komt uit St-Oedenrode, da's bijna bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef Liquidootje het volgende:
Nikki heeft echt wel een zachte g.
Ja, maar niet iedereen kan eruit hequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kom op Sven, dit was toch echt crap vanavond van Mirjam....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef BVO het volgende:
Ik zeg alleen: Jennifer.
Neil zou ik ook geen traan om latenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen Bas en Neil.
Maar omdat BE aan het bevallen is en zij fan is van Bas, mag Neil van mij weg deze keer.
Oh!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb de tip van Svensational ter harte genomen en druk op "nieuwe topics" en dat werkt als een charm.
"2 deskundige beoordeling van voortbrengselen van wetenschap of kunst"quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=kritiek
Weet je nog hoe ze When the Rain begins to fall spontaan begon te zingen? Dat was al beter dan de meeste van vandaagquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef BVO het volgende:
Ik zeg alleen: Sandy.
Asnat verdient het op basis van vanavond niet om exit te gaan... als het Ollie, Bas of Neil is vind ik het ook goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen kan eruit he! Ik heb liever Ollie of Asnat eruit eerst.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Weet je nog hoe ze When the Rain begins to fall spontaan begon te zingen? Dat was al beter dan de meeste van vandaag
2 deskundige beoordeling van voortbrengselen van wetenschap of kunstquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond de popmuziek in de jaren 80 van de meer rock georiënteerde bandjes (bijv. Toto, Alan Parsons Project) toch een stuk beter dan die bash van de Backstreet Boys ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:07 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik snap niet waarom ze altijd teruggrijpen naar 80's. Ook op feesten en dergelijke.
De 90's had veel beter gepast bij Idols, de kandidaten en de doelgroep.
Gemiste kans.
De dikke van Dale geeft een hele andere beschrijving. Daar staat zowel goede als slechte hoedanigheden van voortbrengselen bla bla bla.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Schei uit zeg, die mocht al blij zijn dat ze de laatste 18 haaldequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:10 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom is die dochter van Maitai nou niet doorgegaan....dat was ook wel een goede
Ach rot op, Aisha had ze laatste 4 gehaald.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schei uit zeg, die mocht al blij zijn dat ze de laatste 18 haalde
ivar had net zo goed door kunnen gaan, zo hoog is de kwaliteit bij de heren niet, had idols naw nog meer sms-inkomstenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schei uit zeg, die mocht al blij zijn dat ze de laatste 18 haalde
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
"2 deskundige beoordeling van voortbrengselen van wetenschap of kunst"
Dus niet altijd negatief. Wat onderbouw je je punt toch weer goed.
Die was gewoon dramatisch met Won't Cry en dan ook nog denken dat het een liedje van Anouk is.... I rest my casequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach rot op, Aisha had ze laatste 4 gehaald.
Ik bevestigde haar/zijn opmerkingquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
"2 deskundige beoordeling van voortbrengselen van wetenschap of kunst"
Dus niet altijd negatief. Wat onderbouw je je punt toch weer goed.
Ok zijn mode beschrijving. Ja het moet welquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef robert2006 het volgende:
[quote]Op zaterdag 29 december 2007 22:06 schreef Liquidootje het volgende:
Is martijn eigenlijk ook gay?
[/quo]
ik denk dat hij bi is, zijn vader in ieder geval wel
Nee maar ik was ook al niet gelukkig met die laatste 18quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dus die was slechter dan Neil en Mirjam?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach rot op, Aisha had ze laatste 4 gehaald.
Zo hey gebasseerd op 1 heel liedje...Neil heeft alleen vorige week iets laten zien....schei zelf toch lekker uit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was gewoon dramatisch met Won't Cry en dan ook nog denken dat het een liedje van Anouk is.... I rest my case
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:14 schreef Together het volgende:
Volgende week: Nederlands product.
Ik kijk er niet eens meer naar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef MissBliss het volgende:
Yeah yeah, wat is die backstageshow eigenlijk saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |