Eén keer een polletje mag toch wel?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:02 schreef Svensational het volgende:
Wat wachten jullie allemaal lang!
Mirjam.quote:
Je doet net alsof niks mag van mijquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Eén keer een polletje mag toch wel?.
Je zat vroeger altijd zo te mopperen om mijn polls in het chattopicquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je doet net alsof niks mag van mij!
Wat een smerige poll. Plaats je Nigel en Neil boven aan. Wedden dat een paar mensen in een snelle blik denken dat daar Nikki staat en erop kliktquote:
niet persé.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef Svensational het volgende:
Kritiek is altijd negatief, Erik.
Geniet er dan nu van dat hij nu zo mild isquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zat vroeger altijd zo te mopperen om mijn polls in het chattopic.
Volgens mij heeft Jerney al het mogelijke gebotoxt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft Jerney haar nek ook gebotoxt?
Ja.quote:
Omdat je ze toen overal plaatste geloof ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zat vroeger altijd zo te mopperen om mijn polls in het chattopic.
Opbouwende kritiek waarbij je mindere punten van een persoon aanwijst en suggesties geeft hoe ze die punten kunnen verbeteren zodat ze op het niveau komen van de positieve kwaliteiten?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef Svensational het volgende:
Ik twijfel nog tussen Bas en Neil.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef conleche het volgende:
Mirjam was wel dramatisch, maar is al wel een paar x goed geweest. Ik vind dat Bas eruit moet.
Ik begon met degene waar ik het eerst aan dacht, Nigel, en besloot toen de mannen door te voeren. Dus eh, datquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat een smerige poll. Plaats je Nigel en Neil boven aan. Wedden dat een paar mensen in een snelle blik denken dat daar Nikki staat en erop klikt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kritiekquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef Svensational het volgende:
Ik heb de tip van Svensational ter harte genomen en druk op "nieuwe topics" en dat werkt als een charm.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik kan het volgende topic altijd zo slecht vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |