Donequote:Op maandag 12 mei 2008 21:48 schreef DaFrenk het volgende:
Per ongeluk dubbel: Bladeren venster: sortering
Kan hij verwijderd worden?![]()
quote:
Het gaat in dat OS Wars topic dan ook niet specifiek over OS'en, maar het is Alles vs Alles. Op zich was dat topic prima, maar het ging in de eerste instantie over wat voor Laptop de TS moet kopen. Dat er dan plaatjes van de MAC gepost worden met slijtage lijkt mij in dat geval dan ook compleet offtopic...quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:19 schreef Jarno het volgende:
Apple of andere Laptop?
Wat een but-slotje. Een laptop heeft toch helemaal niks met OS Wars te maken? Op het laatst ging het nota bene over garantie en support (op hardware), iets dat écht helemaal los staat van je OS.
Daar heb je wel een goed punt, het was dan ook niet echt een bash topic geworden. Maar aangezien het ging om de laptop die de TS wou kopen voor zijn vriendin, is eigenlijk alles daarna offtopic...quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Inderdaad een vreemd slotje. Vooral omdat het hele topic ook beschaafd verloopt.
Je hebt in principe een geldig argument, ik heb met Wyri overlegd, we gaan het topic weer open stellen. Wel haal ik die paar fanboy en fApple reacties wegquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:44 schreef Jarno het volgende:
Toch jammer. Lóópt er een keer een fatsoenlijke discussie op dit front, wordt het afgekapt omdat de vraag van TS 'in principe beantwoord' is. Dat kan toch geen maatstaf zijn voor het sluiten van topics?. Ik zie bijna nergens topics gesloten worden omdat de vraag van TS beantwoord is, of het moet om FB (het forum, niet dit topic) gaan. Vaak loopt er toch nog één of andere discussie die voortgekomen is uit de oorspronkelijke vraag, zo ook met dit topic. Ik snap de angst voor Windows vs. OSX vs. Linux etc topics, maar dit liep nou net lekker. D'r kan toch altijd nog een slotje op?
.
Een centraal Flash topic, tja als er echt zoveel vraag naar is, maar heb nog niet echt veel flash topics gezien. Met de komst van filters kunnen we die straks ook eventueel afvangen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:29 schreef donroyco het volgende:
Beste mods,
ik zie dat er geen (centraal) Flash-topic is, zou die gemaakt mogen worden?
Daarnaast klopt de FAQ niet meer helemaal.. moet ik die herzien?
Laat je je de kast op jagen door 1 josti?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:47 schreef JimmyJames het volgende:
Ervaringen met terugzetten naar de fabrieksinstellingen DELL
Dicht plz.
Done.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:35 schreef Parafernalia het volgende:
Problemen met functioneren computer
Kan de naam van het topic aangepast worden? Iets van "ik heb PC problemen" of iets dergelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |