abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56322101
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:39 schreef Bos81 het volgende:

[..]

hoewel het volgens mij geen Rottweiler is, is het wel een goede ingeving
't Is een dwergpinscher, soort dobermann in mini-formaat.
pi_56322600
Interview met Veeveevee, de hond van André Wetzel.

Veeveevee, hoe ben je aan die toch wel vreemde naam gekomen?
Geen enkel idee. Ik ben trouwens niet zo tevreden met die naam. Als mijn baasje mij roept denken de mensen altijd dat hij zijn koeien roept. Een boer is mijn baasje niet, tenminste zo ziet hij er niet uit. En zeg nou eerlijk, ik toch ook niet?

Nee, je lijkt wel een beetje op je baas.
Dank je. Dat beschouw ik als een compliment. Mensen moeten altijd wennen aan ons. Toen mijn baasje pas in Noord-Limburg aan het werk ging, waren de supporters eerst niet zo blij met hem en mij negeerden ze ook totaal. Gingen af op ons uiterlijk blijkbaar. Ze noemden mijn baasje maar een arrogante betweter en tijdens de trainingen, die ik altijd bijwoonde langs de zijlijn, kreeg ik nooit een aai. Ik werd volkomen over het hoofd gezien. Nee, die beginperiode was niet zo leuk.

Hoe denken ze nu over jullie in Venlo?
Totaal anders. De promotie naar de eredivisie was al een omslag, maar de successen dit seizoen maakt ons leven bijzonder aangenaam. Mijn baasje en ik kunnen niet normaal meer over straat lopen en ik kan geen dierenspeciaalzaak binnenkomen of ik krijg een grote kluif in mijn bek gestopt. Gratis! En bij de trimsalons hoeft mijn baasje ook nooit te betalen.

Veeveevee, ik heb je zojuist gestoord bij het lezen. Wat las je eigenlijk?
Mijn baasje heeft verhaaltjes van Fok! over voetbalhonden uitgeprint en ik moet zeggen dat ik me daarmee kostelijk amuseer. Het enige spijtige aan dat topic was dat ik nog niet aan bod gekomen ben, maar zo gaat het altijd. De honden van voetballers en trainers van grote clubs krijgen altijd alle aandacht en wij hangen er zo maar bij. Dat vind ik niet terecht. Er is toch geen andere hond die kan lezen? Andere honden rennen altijd achter stokken aan, maar ik verdiep me niet alleen in verhalen over andere voetbalhonden, ik interesseer me ook erg in de geschiedenis van voormalig Nederlands-Indië, het geboorteland van mijn trainer.

Je bent blijkbaar een bijzonder hondje.
Ja, net als mijn baasje. De vergelijking die je maakte was goed gezien. Welke trainer presteert met een verzameling zeer onbekende voetballers zo goed als mijn baasje? Niemand toch? Ik ben zo trots op hem en heel dankbaar dat ik zijn hond ben. We hebben punten gepakt van Feyenoord, Ajax én PSV, terwijl iedereen verwachtte dat we dit seizoen maar heel weinig punten zouden halen. De club heeft naam gemaakt en ik word elke dag verwend. Als mijn baasje aan het werk is op het veld, worden mij de lekkerste hapjes voorgezet. Alles kan tegenwoordig. Ik kon zelfs neuken met de poes van Dione de Graaff als ik dat wilde, maar dat heb ik maar niet gedaan. Voor je het weet sta je in de roddelbladen en dat is wel het laatste wat ik wil.

Heb je tot slot nog iets op te merken, Veeveevee?
Ja. Mijn baasje heeft onlangs gezegd dat handhaving in de eredivisie nog veel knapper is dan de promotie van vorig jaar. Dat is ook zo. We staan nu veertiende, maar alles is nog mogelijk. Ik hoop zo dat het mijn baasje lukt om de ploeg op het hoogste niveau te houden. Misschien richten ze dan in Venlo wel een standbeeld voor hem op. Een beeld waar alleen ik tegen mag plassen. Ik droom daar wel eens van. Laten we hopen dat deze droom uitkomt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 januari 2008 @ 19:57:53 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_56324962
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Grappen over Theo Lucius in combinatie met vuuwerk zijn inderdaad erg origineel.
Ik las alleen de tekst bij het scrollen en wist dat deze post van jou was.

Even kijken....en ja hoor.

Ben jij in azijn gedoopt na je geboorte ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 28 januari 2008 @ 10:11:42 #154
52871 Blight
Supersized.
pi_56356832
Vandaag dan mijn allerlaatste interview. De eer is aan de hond van Jack van Gelder: Ajacks.

Ha, Ajacks. Net zo voetbalgek als je baasje?
Jazeker! Ik volg het voetbal op de poot ('op de voet', red) en ben uitstekend op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het wereldje. Voetbal is mijn passie.

En, nog nieuwtjes?
Jongen, ik barst van de nieuwtjes. Wat wil je weten?

Wat weet jij van de zaak Alves?
Alves. Tja. Goede voetballer die jongen, maar jammer dat het zo moet gaan. Ik denk dat hij gewoon in Engeland zal komen te spelen, maar eigenlijk had hij ook een prima speler voor Ajax kunnen zijn. Als Huntelaar volgend seizoen vertrekt, wat niet onwaarschijnlijk is, dan hadden ze met Alves de ideale opvolger in huis kunnen halen. Hij is een balvaste en veel scorende spits, en dat kan Ajax prima gebruiken.

Zijn huidige club, Heerenveen, doet het ook zonder Alves uitstekend. Verrassend?
Nee, ik kijk er niet van op. Heerenveen is een prima club en weet altijd leuke voetballers aan te trekken. Het is natuurlijk niet voor niets dat een club als Ajax graag bij Heerenveen komt winkelen. Kijk naar Klaas Jan Huntelaar. Die jongen heeft mooi kunnen rijpen bij Heerenveen, en is nu van grote waarde bij Ajax. Hij scoort aan de lopende band! Het zal voor Ajax nog lastig worden om die jongen te behouden aan het einde van het seizoen, en ik heb dan ook gehoord dat ze al druk bezig zijn met het zoeken naar een opvolger. Het is voor Ajax toch altijd lastig om een complete spits te vinden. Als spits van Ajax moet je gewoon veel meer kunnen dan alleen scoren, en dat type spits is zeldzaam. Kijk maar naar Rosenberg: een goede spits, maar niet compleet genoeg voor Ajax. Die zoektocht gaat nog een lastig verhaal worden, let op mijn woorden.

De spelers van de clubs uit het noorden zijn sowieso hot op de transfermarkt. Terecht?
Ik denk het wel. Ajax heeft met Bruno Silva en Rasmus Lindgren twee prima aankopen gedaan. Ook Luis Suarez doet het vanaf dag één bij Ajax uitstekend, dus we kunnen wel stellen dat die jongens goed bezig zijn. Een transfer naar Ajax verdien je niet zomaar, want het is toch nog steeds de grootste club van Nederland. Ik denk dat ze zich bij Ajax prima kunnen ontwikkelen. Wie weet maken ze Ajax zelfs kampioen.

Ook de andere clubs uit de Eredivisie transfereren er lustig op los. Welke transfers vallen je op?
Hier kan ik natuurlijk niet anders dan de transfer van Samuel Kuffour noemen. Ik ben erg benieuwd hoe hij het bij Ajax zal doen. Hij mist natuurlijk wat westrijdritme, maar als hij op zijn niveau kan komen dan kan hij zeer waardevol worden voor Ajax. Zo'n type speler hadden ze wel nodig, en aangezien hij gratis is kunnen ze die gok bij Ajax prima nemen. Een spraakmakende transfer hoor, zeg ik je.

Balázs Dzsudzsák is toch ook een leuke aankoop?
Wie? Wie noem je nou een zoutzak?

Nee. Dzsudzsák. Die nieuwe linksbuiten van PSV.
Oh. Nou, die ken ik niet. Maar PSV kennende zal dat wel een aardige aankoop zijn. PSV maakt het Ajax immers al jaren lastig om kampioen te worden. Sterker nog: PSV is kampioen, tenzij ze na vierendertig wedstrijden geen eerste staan. en dat zit Ajax dwars hoor. Daar willen ze in Amsterdam echt verandering in brengen!

Over de aanstaande kampioen gesproken: een kampioen van de armoede?
Dat vind ik zo'n onzin. Het niveau in de Eredivisie gaat juist vooruit. Ga maar na: vroeger werd Ajax met grote regelmaat kampioen. Negenentwintig titels hebben ze al, daar in Amsterdam! Tegenwoordig is het voor Ajax veel lastiger om kampioen te worden, en dat is toch de verdienste van de andere clubs uit de competitie. De concurrentie is bikkelhard. Ajax is geen alleenheerser meer. Maarja, dat maakt het geheel wat spannender, zullen we maar zeggen.

Leg je de aandacht niet iets te veel op Ajax?
Te veel? Nee, dat vind ik niet. Je moet je aandacht verdelen afhankelijk van hoeveel animo ergens voor is. De topclubs in Nederland zijn nu eenmaal een aantrekkelijker onderwerp dan de kleinere clubs. Ik vind niet dat ik het te veel over Ajax heb. Dit artikel kent nu zo'n tweehonderd woorden, waarvan een keer of tien het woord 'Ajax'. Reken maar uit. Dat is procentueel gezien echt niet zo gek veel.

Nog andere feitjes die je met de lezers wilt delen?
Nou, ik heb gehoord dat Ajax ondanks het aantrekken van Samuel Kuffour nog opzoek is naar een andere verdediger. Ik denk dat ze wel een type als Boulahrouz kunnen gebruiken, maar het schijnt dat hij momenteel geen interesse heeft. Ik ben erg benieuwd of Ajax.. <Onze excuses: wegens 'technische' problemen hebben wij dit interview moeten onderbreken>.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 28 januari 2008 @ 14:55:10 #155
52871 Blight
Supersized.
pi_56362703
De rek is er uit hč?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56362804
Mooi werk Blight, ook weer een hond die afgericht is naar de normen en waarden van z'n baasje.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 januari 2008 @ 15:58:25 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56363840
Blight
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56363939
Haha, hij is weer leuk Blight
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56364053
Snuffie krijgt net zo weinig aandacht als zn baasje
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56366889
Blight
pi_56789679
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 16:06 schreef SCH het volgende:
Briljant, vooral omdat ik eerst geen idee had waar het naar toe ging en de eerste 2 antwoorden nogal suf vond.

Een lijnkeeper
  maandag 17 maart 2008 @ 03:11:46 #162
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_57425480
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand een idee van wie dit hondje is?
Overmars?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 17 maart 2008 @ 03:15:09 #163
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_57425491
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:15 schreef EnGCatjuh het volgende:

Wat voor keeper is je baasje?

Maikel is een echte lijnkeeper. Hij is er niet van af te slaan, zo geconcentreerd is hij altijd bezig.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_57425783
quote:
Op maandag 31 december 2007 04:42 schreef DrDentz het volgende:
Hond van Wesley Sneijder

[ afbeelding ]

een zeldzame blinde tyfushond

tvp
  maandag 17 maart 2008 @ 09:05:27 #165
113682 WeebI
Wee Bull
pi_57426506
goeie kick
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_65537787
Historisch topic Zijn er nog mensen met talent, energie en tijd voor nieuwe bijdragen?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_65537935
goeie kick
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_65538074
Misschien wil iemand de hond van Hofland interviewen?
pi_65538191
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')