dan heeft ie zeker kans,. maar ik zit er eigenlijk op te wachten totdat taylor in 1 keer het licht weer ziet, en dat zou best vannavond eens kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben benieuwd wat Mardle vanavond tegen Taylor kan, Hawaii 501 zou het moeten kunnen als Taylor weer zo speelt als de vorige potjes.
Net zoveel mazzel inderdaad, met een schijtloting de eerste rondes doormazzelen met 2x een gemiddelde van in de 70quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:48 schreef nightfall het volgende:
wat kan dat joch darten zeg,. een kwalifier ook nog geloof ik,. 2de klaassen..
Ik las iig dat 'ie zelf vond dat 'ie steeds beter ging spelen, dat belooft meestal niet veel goeds voor z'n tegenstandersquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:53 schreef nightfall het volgende:
[..]
dan heeft ie zeker kans,. maar ik zit er eigenlijk op te wachten totdat taylor in 1 keer het licht weer ziet, en dat zou best vannavond eens kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
iets minder mag ook wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:44 schreef nightfall het volgende:
stomme dikzak,. met dat roze t-shirt van em is het net een hangbuikzwijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Toevallig of niet, maar om exact dezelfde reden heb ik dat ook maar beslotenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:18 schreef nightfall het volgende:
ik denk dat ik maar wacht tot 20:30,. die kwaliteit van dat livekanaal gaat me nu toch een beetje tegenstaan..
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:22 schreef Ambrosius het volgende:Die zal ik dus maar niet lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Het zou op zich wel een mooie wedstrijd moeten kunnen worden, maar ja je weet nooit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:44 schreef nightfall het volgende:
, .het lijkt er alweer op dat mardle een halve offday heeft tegen taylor zoals ie zovaak heeft..
die mms is gejat van wat je nu op tv ziet, en die op internet zal wel flink gebufferd zijn en dus achterlopenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:00 schreef AchJa het volgende:
Btw, hoe kan het dat die copy/paste stream (mms) voor loopt op de silverlight stream?
meestal zoals het nu gaat niet nee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
Mjah, misschien wordt het nog wat, maar ik ben bang van niet.
Mja, hij weet hoe Mardle is, dus daar kan hij rekening mee houden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:34 schreef AchJa het volgende:
Taylor wordt boos...
Dat iig nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:57 schreef nightfall het volgende:
en dan is taylor het zat en gooid het in 3-0 uit zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens normaal, daar zijn dus de spoilers voor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef AchJa het volgende:
Opzouten wimderon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:25 schreef Jnk18 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Omdat ik nieuwsgierig was>? Beoeit me verder niet hoor maar daar had wimderon ook wel even mee kunnen wachten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan in een spoiler?
Neuh daar zijn de spoilers voorquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig was>? Beoeit me verder niet hoor maar daar had wimderon ook wel even mee kunnen wachten.![]()
En jij knalt er weer zo'n fucking smiley doorheen....quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig was>? Beoeit me verder niet hoor maar daar had wimderon ook wel even mee kunnen wachten.![]()
Inderdaad, daar zijn spoilers voor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Neuh daar zijn de spoilers voorZo gaat het al meerdere topics/maanden/jaren
Waarom ben je uberhaupt in dit topic als je nog niks wil weten? Ik zet het in een spoiler, maar als er toevallig iemand niet op de hoogte was van het spoilergebruik en post? Of als ik er wat smilies bij had gepost?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef AchJa het volgende:
Opzouten wimderon
Misschien druk ik wel op ctrl+a per ongeluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
Kijk maar weer naar het resultaat wat je indirect behaald hebt...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom ben je uberhaupt in dit topic als je nog niks wil weten? Ik zet het in een spoiler, maar als er toevallig iemand niet op de hoogte was van het spoilergebruik en post? Of als ik er wat smilies bij had gepost?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:29 schreef Wopper1 het volgende:
Stelletje azijnpissers, kijk dan verdomme niet in die spoilers![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom stel je je zo aan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk maar weer naar het resultaat wat je indirect behaald hebt...
Nogmaals: spoilers zijn er voor om dingen te vermelden die niet iedereen wil zien omdat het bijvoorbeeld niet live op tv is. Als je dus NIET ALLES wil weten, bijv. de winnaar, dan moet je die spoilers niet openen. Zo kunnen de mensen die de uitslag wel weten ook communiceren over de wedstrijden. Ze hoeven dan niet te wachten op de infantiele mensen die gaan klagen dat ze per ongeluk een spoiler gelezen hadden.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Dat ik een stoere boy als jij toevallig irriteer? Niemand tilt er verder aan hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk maar weer naar het resultaat wat je indirect behaald hebt...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]Is die fucking 5/10 minuten nou echt teveel gevraagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waarom stel je je zo aan.
Nogmaals: spoilers zijn er voor om dingen te vermelden die niet iedereen wil zien omdat het bijvoorbeeld niet live op tv is. Als je dus NIET ALLES wil weten, bijv. de winnaar, dan moet je die spoilers niet openen. Zo kunnen de mensen die de uitslag wel weten ook communiceren over de wedstrijden. Ze hoeven dan niet te wachten op de infantiele mensen die gaan klagen dat ze per ongeluk een spoiler gelezen hadden.
De wereld draait niet om de mensen die niet live kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is die fucking 5/10 minuten nou echt teveel gevraagd?
Ik open ze ook niet, maar 1 of andere joker hier had er alweer zo'n suggestieve smiley tussengedrukt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De wereld draait niet om de mensen die niet live kijken.
Ik zal het je nog een maal vertellen: spoilers zijn ervoor om te communiceren over zaken die niet iedereen wil volgen. Zo kunnen de mensen die het WEL live volgen het ook bespreken zonder dat jij er last van hoeft te hebben.
Is het zo fucking moeilijk om die niet te openen als je daar allergisch voor bent?
Dus een smiley verraadt de uitslag?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik open ze ook niet, maar 1 of andere joker hier had er alweer zo'n suggestieve smiley tussengedrukt.
Niemand verplicht je toch om in dit topic te zijn, laat staan spoilers aan te klikken, laat staan er dan over te gaan klagen. Ga dan bij Sport1 klagen dat ze niet live zijn, maar val mij er niet mee lastigquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is die fucking 5/10 minuten nou echt teveel gevraagd?
Het is een fantastisch toernooi dit jaar.quote:
idd, super veel goede partijen, heerlijk niveau en bijna alle wedstrijden eindeigen wel in beslissende setsquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:38 schreef nightfall het volgende:
wat een tournooi zeg,. supergaaf
Lazer toch op, iedereen die hier kan posten kan de stream bekijken en nu gaan we voor een handjevol schotelbikkels dom doen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niemand verplicht je toch om in dit topic te zijn, laat staan spoilers aan te klikken, laat staan er dan over te gaan klagen. Ga dan bij Sport1 klagen dat ze niet live zijn, maar val mij er niet mee lastig
Oh en kan er dan morgen dan de hele dag niet gepost worden, ik ben van plan pas 's avonds de samenvattingen van SBS te gaan kijken
Hou er a.u.b. over op. Je bereikt er niets mee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:39 schreef AchJa het volgende:![]()
Mardle!!!!
![]()
![]()
![]()
Dacht het al door die fuck smiley
Hehe mij kan het echt niet schelen als het gespoiled is, is ook mn eigen schuld om het te lezen..quote:
En goh, waar zouden die spoilers nou voor dienenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lazer toch op, iedereen die hier kan posten kan de stream bekijken en nu gaan wel voor een handjevol schotelbikkels dom doen.
Ach, als jij gewoon niet in die spoilers kijkt, want je weet dat de stand/uitslag daar instaat (anders worden er namelijk geen spoilers gemaakt), is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lazer toch op, iedereen die hier kan posten kan de stream bekijken en nu gaan wel voor een handjevol schotelbikkels dom doen.
Als ik bij een wedstrijd tussen Taylor en Mardle eenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dus een smiley verraadt de uitslag?
Ik geniet er ook zeker van en heb ook absoluut geen moeite met spoilers, MITS goed gebruikt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef Jnk18 het volgende:
Kan ook simpelweg beteken dat Mardle slecht had gegooid ofsow. Dat jij daar in ziet dat Mardle gewonnen heeft kan ik niets aan doen, mja ik zou zeggen take a chill pill en geniet van de overwinning.
Trusten.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik bij een wedstrijd tussen Taylor en Mardle eensmiley voorbij zie komen in een spoiler weet ik wel hoe laat het is. En ja dat is simpelweg 1 en 1 is 2 met de populariteit van Mardle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak eerst nog een biertje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan hebben we al drie mooie wedstrijden gehad vandaag, en dan komt er nog een die ook wel mooi kan worden.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
ik denk toch dat part en painter de meeste aanspraak mogen maken op de titel nu,. vooral als je painter ziet gooien,. die man heeft echt een missie.![]()
Ik hoop het.quote:Dan hebben we al drie mooie wedstrijden gehad vandaag, en dan komt er nog een die ook wel mooi kan worden.![]()
die lewis schijn met ze'n ogen dicht 180 te kunnen gooien,. maar in tournooien is het toch geen hoogvlieger,. behoorlijk wisselvallig eigenlijktquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:55 schreef AchJa het volgende:
Painter pakt Lewis in!![]()
Attentie: tussenstand cq eindstand in de eerstvolgende spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was weer een mooie dartavond.
Benieuwd of dat morgen weer zo is.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
Wat een heerlijke dartavond was dit zeg, allemachtig. Lang geleden datk zo heb genoten van darts
Ook nog mn favo Mardle die Taylor beatHEEEEEEEEEERLIJK!
Part-Mardle finale!10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!![]()
Potverdorie zeg! Wat een aardverschuiving!
2 mensen waar ik praktisch nog nooit van heb gehoord in de halve finales. En Part en Mardle had ik ook niet meer van gedacht dat ze dat zouden halen.![]()
verrassend
En verfrissend. En een getregde Taylor en v Barneveld, dus het komende jaar kunnen weer een hoop leuke wedstrijden verwachten :p![]()
Wat een wedstrijd, ik dacht dat het wel beslist was bij 3-0 Taylor, schakelde een uur later eens in en nog volop genoten.
sig verwijderd door FA![]()
Mardle.
Zes, zeven jaar geleden kon je al zien dat die kerel enorm veel potentie heeft.
Misschien kan ie nu eens een echt groot toernooi naar zijn hand zetten.![]()
Ik teken trouwens voor een finale Part-Mardle.
Twee van mijn favoriete darters.
Phil heb ik ook zeer hoog in achting overigens, maar een andere kampioen dan Taylor of Van Barneveld zou leuk zijn en ook goed voor de PDC.![]()
![]()
Wie is naast Shepherd die andere dan?quote:Op zondag 30 december 2007 06:58 schreef wormwood het volgende:
Potverdorie zeg! Wat een aardverschuiving!
2 mensen waar ik praktisch nog nooit van heb gehoord in de halve finales. En Part en Mardle had ik ook niet meer van gedacht dat ze dat zouden halen.![]()
Painter is een gevestigde naam in het darts circuit hoor.![]()
Part is al een keer kampioen geworden dus Painter mag het van mij worden na zijn verloren finale tegen Taylor.quote:Op zondag 30 december 2007 11:21 schreef Leatherface het volgende:
Ik teken trouwens voor een finale Part-Mardle.
Twee van mijn favoriete darters.
Phil heb ik ook zeer hoog in achting overigens, maar een andere kampioen dan Taylor of Van Barneveld zou leuk zijn en ook goed voor de PDC.![]()
SBS zendt elke dag een samenvatting uit.quote:Op zondag 30 december 2007 11:19 schreef Leatherface het volgende:
Maar zenden ze de finale wel nog ergens uit op SBS of RTL?
Ook de finale wordt, tenminste volgens de TV Gids, pas om 23:15 uitgezonden.
De stream van Sport1/SBS is overigens wel erg goed te doen. De echte livestream van Sky hapert helaas net iets teveel om er prettig naar te kijken.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
Dat zonder meer.quote:Op zondag 30 december 2007 11:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Painter is een gevestigde naam in het darts circuit hoor.
in het WK van 2003/2004 nam ie al bijna Taylor te grazen in de finale, maar mistte hij de koelbloedigheid om het af te maken (de koelbloedigheid die Part wel had een jaar eerder, en barney de voorbije keer)![]()
Dat snap ik wel, maar Part is gewoon een favoriet van mij. Painter, met alle respect hoor, niet echt.quote:Op zondag 30 december 2007 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Part is al een keer kampioen geworden dus Painter mag het van mij worden na zijn verloren finale tegen Taylor.![]()
Wat een entertainer is die Mardle, 'I win, i win' toen die achterstond in de beslissende set.
Had verwacht dat Phil het beste voor het laatst had bewaard, wat hij meestal doet, in iedere geval een grote verrassing en een grandioze partij.
Zoals Phil al zei, nu moet Mardle de klus maar afmaken.
Jammer voor Phil, maar die heeft al zo veel gewonnen, volgend jaar weer een kans, hij is wel sportief kun je van van Barneveld niet zeggen.![]()
Taylor is zeker sportief.quote:Op zondag 30 december 2007 11:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Jammer voor Phil, hij is wel sportief
Valse bescheidenheid zal je bij hem niet zien, want hij roept dikwijls dat hij heel moeilijk te verslaan is. Maar als iemand er dan in slaagt om Phil te kloppen, zal hij die speler alle credits geven en zelden met excuses op de proppen komen.
Ook heb ik Taylor nog nooit een verkeerd woord horen zeggen over de Nederlanders, in tegenstelling tot een figuur als Bobby George die via de media een soort van hetze begon zodra Van Barneveld aan de weg ging timmeren.
Merv King, door velen hier vroeger uitgekotst, nam het destijds trouwens ook op voor de Nederlanders.![]()
![]()
Hij moet wel, hij speelt (speelde?) bij team Keukenconcurrentquote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef Leatherface het volgende:
Merv King, door velen hier vroeger uitgekotst, nam het destijds trouwens ook op voor de Nederlanders..
king wilde vorig jaar niet darten tegen pdc-ers, dat weigerde die zelfs op een toernooi, en in 1 keer is ie toen overgestapt naar de pdc samen met dat hele keukenconcurrent-team, hij gaf toen als reden dat hij tegen de beste wilde spelen, en die zitten bij de pdc,. dusssssss..
ik had eerst een enorme hekel aan die gast omdat ie altijd aan het zoeken was naar flauwe dingen -> airco staat te hard, bord hangt scheef, zaal is te rumoerig, altijd wat,.. maar dat is de laatste jaren toch wat beter geworden,. hij heeft ook geen makkelijk jaar gehad, een scheiding en na die overstap heeft ie ook niet echt meer meegedaan in de top. maar opzich wel een aanwinst voor de pdc, ik hoop dat gary anderson en somin withlock ook nog overstappen, dan heb je pas echt een sterk veld.
als je het schema van lakeside dit jaar ziet is een lachertje,. stompe zal wel ver komen met zo'n veld.![]()
Maar ik heb het over de tijd van Barney's eerste Embassytitel. Toen had je nog geen keukenconcurrent.quote:Op zondag 30 december 2007 13:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij moet wel, hij speelt (speelde?) bij team Keukenconcurrent.
Bobby George heeft 25 jaar de clown uitgehangen, zelden wat noemenswaardig gewonnen (nooit een Embassy) maar maakte wel op tv telkens iedereen belachelijk.
Geen recht van spreken, lijkt me dan.![]()
Hij heeft natuurlijk veel minder gepresteerd dan Barneveld, wel twee Embassy-finales. Daarnaast ook wel opmerkelijk:quote:Op zondag 30 december 2007 19:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar ik heb het over de tijd van Barney's eerste Embassytitel. Toen had je nog geen keukenconcurrent.
Bobby George heeft 25 jaar de clown uitgehangen, zelden wat noemenswaardig gewonnen (nooit een Embassy) maar maakte wel op tv telkens iedereen belachelijk.
Geen recht van spreken, lijkt me dan.
Zijn opmerkelijkste prestatie in ongetwijfeld het bereiken van de Embassy-finale in 1994. Met een gebroken rug en een 4-2 achterstand tegen de Zweed Magnus Caris wist George alsnog de finale te halen; deze verloor hij echter kansloos tegen de Canadees John Part.
(wikipedia)sig verwijderd door FA![]()
Sorryquote:Op zondag 30 december 2007 11:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie is naast Shepherd die andere dan?![]()
Painter is een gevestigde naam in het darts circuit hoor.![]()
Ik volg toch al een aantal jaar het darten. Maar ik kan me niet herinneren dat ik Painter eerder heb zien gooien. Misschien wel gezien, maar niet 'opgeslagen'.![]()
Op de Sport1 stream zijn ze een beetje aan het klotenSport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
De Sport 1 uitzending begint eigenlijk pas om 20.30. Waarschijnlijk hebben ze die site dan te vroeg "open" gezet.![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 20:20 schreef Bruce117 het volgende:
Op de Sport1 stream zijn ze een beetje aan het klotenDag lieve kijkbuiskinderen...
![]()
je bent me voorquote:Op zondag 30 december 2007 20:28 schreef AchJa het volgende:
Ze hebben echt niet door dat ze on air zijn.![]()
![]()
John Part gewonnen dus? ben het helemaal vergeten omdat mn club het nodig vond punten te verspelen tegen een degredatie kandidaat![]()
![]()
of toch nietquote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef nightfall het volgende:
het lijkt we wel erg op dat mardle eraf gaat..
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
dat joch staat echt goed te gooien zeg,. maar dat is ook echt iets voor dat soort knulletjes,. als je de eerste paar rondes overleefd dan groei je ook in zo'n tournooi en ga je boven je normale nivo op een gegeven moment en voel jeje opppermachtig,. hij is gewoon niet te stoppen meer lijkt wel.![]()
![]()
Ik vind die tune in de break (ook bij de Premier League) ook altijd geweldig, weet iemand mss hoe dat nummer heet?![]()
![]()
Planet Funk - Chase the Sunquote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef Blawh het volgende:
Ik vind die tune in de break (ook bij de Premier League) ook altijd geweldig, weet iemand mss hoe dat nummer heet?
dankzij google![]()
![]()
Dankje, ik heb serieus gezocht een jaar ofzo geleden, kon het nooit vinden.quote:Op maandag 31 december 2007 00:12 schreef nightfall het volgende:
[..]
Planet Funk - Chase the Sun
dankzij google
Nogmaals dank![]()
![]()
Leuk, spannend toernooi dat alles wel heeft.
Nu zit ik echter op SBS te kijken en ineens realiseer ik me dat ik George "The Puppy" Noble hoor. Sinds wanneer zit die bij de PDC dan ?I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
Finale Ladbrokes.com World Championchip 2008
Part - Shepherd
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
Het is na twaalven dus theoretisch heb je gelijk.quote:Op maandag 31 december 2007 00:26 schreef nightfall het volgende:
pffm, hij gaat em winnen ook morgen,.![]()
Geweldig. Die Mardle is leuk maar wel het slachtoffer van zijn eigen clowns-gedoe.
Heerlijk nuchter en geconcentreerd die Kirk, zo hoort het.![]()
Maar ik denk dat Part toch gaat winnen.
Shepherd mag het momentum aan zijn zijde hebben, Part heeft de routine van drie eerdere WK-finales.
Ik vond Darth Maple ook goed spelen en erg koelbloedig tegen Painter.![]()
Maar Shepherd heeft helemaal niks te verliezen. Ik zet toch op hem in. Blijkbaar telt die routine niet altijd zo sterk.![]()
Twee ijskonijnen in de finale.quote:Op maandag 31 december 2007 01:10 schreef SCH het volgende:
Geweldig. Die Mardle is leuk maar wel het slachtoffer van zijn eigen clowns-gedoe.
Heerlijk nuchter en geconcentreerd die Kirk, zo hoort het.
Waarvan Part de meest geroutineerde is.![]()
Niet altijd nee, zie Klaasen.quote:Op maandag 31 december 2007 01:13 schreef SCH het volgende:
Maar Shepherd heeft helemaal niks te verliezen. Ik zet toch op hem in. Blijkbaar telt die routine niet altijd zo sterk.
Maar dat niks te verliezen geloof ik niet zo in.
Die Shepherd gaat echt wel denken: wow, ik sta in de finale! Die gaat echt wel meer druk voelen dan wanneer hij een clubwedstrijdje speelt in de kroeg op de hoek. Hij is tot zover een ijskonijn gebleken, maar benieuwd of ie dat dinsdag ook is.![]()
Als hij het niet gedaan had, had hij waarschijnlijk met veel grotere cijfers verloren.quote:Op maandag 31 december 2007 01:10 schreef SCH het volgende:
Geweldig. Die Mardle is leuk maar wel het slachtoffer van zijn eigen clowns-gedoe.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
Na de Lakeside vorig jaar.quote:Op maandag 31 december 2007 00:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Leuk, spannend toernooi dat alles wel heeft.
Nu zit ik echter op SBS te kijken en ineens realiseer ik me dat ik George "The Puppy" Noble hoor. Sinds wanneer zit die bij de PDC dan ?![]()
En eigenlijk staat Part heel de week al beter te gooien. Shepherd had natuurlijk nooit in de finale mogen staan met een average van 79 en 76 maar goed hij staat er nu dus laat 'm maar genieten.quote:Op maandag 31 december 2007 01:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Twee ijskonijnen in de finale.
Waarvan Part de meest geroutineerde is.![]()
Inderdaad, in 3 wedstrijden al matchdarts tegen gehad, geen enkele keer 30+ average, terwijl Part daar structureel boven zat en soms ver, en in tegenstelling tot Shepherd geen schijtloting heeft gehad. Zou volledig in het beeld van het toernooi passen als Shepherd de finale nu gaat winnen met een veel lager gemiddelde dan Part door een paar gemiste dubbels van Part, maar ik hoop gewoon op Part, die andere knakker hoef ik ook niet in de Premier League te zien trouwens.quote:Op maandag 31 december 2007 11:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En eigenlijk staat Part heel de week al beter te gooien. Shepherd had natuurlijk nooit in de finale mogen staan met een average van 79 en 76 maar goed hij staat er nu dus laat 'm maar genieten.![]()
Ik in principe ook, maar ik heb ook altijd sympathie gehad voor Part. De beste mag van mij dus winnen, een keer kijken zonder echte voorkeur.quote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef SCH het volgende:
Ik ben altijd voor de underdog. Hup Shepherd.![]()
Part - Taylor (Finale) 2003
Toch blijft dit de mooiste finale die ik ooit heb gezien, toen was Taylor jaren ongenaakbaar en werd hij (eidenlijk) verslagen. Wat een spanning en ontknoping.![]()
![]()
Sinds het PDC WK van 2003 ben ik fan van Part.
Wat een geweldige pot tegen Taylor was dat toen. Echt top-entertainment.![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 12:12 schreef Leatherface het volgende:
Sinds het PDC WK van 2003 ben ik fan van Part.
Wat een geweldige pot tegen Taylor was dat toen. Echt top-entertainment.
Zoals ik al zei eerder, dat was voor mij de mooiste finale die ik ooit heb gezien. Bovendien komt hij op mij altijd erg sympathiek en sportief over.
Was dat niet het eerste jaar dat RTL het PDC WK uitzond?![]()
Zou goed kunnen ja, ik kan me iig herinneren dit ik toen tot in de nacht die finale heb zitten kijken.quote:Op maandag 31 december 2007 18:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zoals ik al zei eerder, dat was voor mij de mooiste finale die ik ooit heb gezien. Bovendien komt hij op mij altijd erg sympathiek en sportief over.
Was dat niet het eerste jaar dat RTL het PDC WK uitzond?sig verwijderd door FA![]()
Voor mij was dit ook de spannendste en mooiste finale die ik ooit zag.quote:Op maandag 31 december 2007 18:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Was dat niet het eerste jaar dat RTL het PDC WK uitzond?
Barney - Taylor vorig jaar was ook een thriller. Maar Part-Taylor was nog sensationaler. The Power werd toen nog als onverslaanbaar gezien en verloor voor het eerst in 10 jaar een Wk-finale. Toen Barney won, was Phil al aards en verslaanbaar.![]()
Taylor - Part hoort idd bij de mooiste wedstrijden die ik ken, maar er zijn er meer.
Zal volgend jaar eens kijken of ik nog een overzichtje kan maken.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
Barney's Embassy Finales in '98 tegen Burnett en in '99 tegen Baxter waren ook thrillers.quote:Op maandag 31 december 2007 20:15 schreef Bruce117 het volgende:
Taylor - Part hoort idd bij de mooiste wedstrijden die ik ken, maar er zijn er meer.
Zal volgend jaar eens kijken of ik nog een overzichtje kan maken.
Embassy Finale '92 Phil Taylor - Mike Gregory moet ook een knetterspannende pot zijn geweest, maar die heb ik helaas nooit gezien.![]()
Dan hadden zij het waarschijnlijk wel uitgezonden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:49 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk joh, waar is SBS mee bezig? En als een Nederlander de finale had gehaald?sig verwijderd door FA![]()
Dan hadden ze waarschijnlijk wel wat live uitgezonden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:49 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk joh, waar is SBS mee bezig? En als een Nederlander de finale had gehaald?
Helaas trekt darts zonder Nederlanders in de finale heel wat minder kijkers dan een herhaling van Wegmisbruikers ofzo.![]()
Het was vorig jaar nog een revolutie toen Hart van Nederland ineens 2 uur later begon vanwege de finale Taylor - Barney.![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens zin in het kampioenschap van volgende week, toch vaak een stuk leukere sfeer!!!
Als SBSnou eens zoveel aandacht had gegeven aan het PDC WK ipv de Embassy dan was ik tevreden geweest.![]()
sms6 gaat dit jaar ook weinig aandacht besteden tov voorgaande jarenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als SBSnou eens zoveel aandacht had gegeven aan het PDC WK ipv de Embassy dan was ik tevreden geweest.quote:Uitzendschema op SBS 6 en internet
SBS 6 doet dagelijks live en in samenvatting verslag van de Lakeside.
Zaterdag 5 januari: 14.00 – 17.00 uur en 23.55 - 00.30 uur
Zondag 14 januari: 14.00 – 16.00 uur en 23.50 - 00.30 uur.
En maandag 7 tot vrijdag 11 januari van 23.20 uur tot 00.30 uur.
Zaterdag 12 januari vanaf 18.00 uur de halve finales
en op zondag 13 januari vanaf 19.00 uur de finale
Op internet zijn de wedstrijden vanaf ongeveer 19.00 uur tot 23.00 uur te zien (tijden onder voorbehoud) en als de uitzendingen op SBS 6 synchroon lopen dan wordt daarnaartoe overgeschakeld voor de voice-over. Waar mogelijk zijn de wedstrijden online dus voorzien van commentaar. De wedstrijden zijn ook na afloop nog terug te zien.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
SBS heeft geen tv rechten om het live te mogen uitzenden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan hadden zij het waarschijnlijk wel uitgezonden.
Gelukkig ook maar,want SBS bakt er niet veel van
Sport 1![]()
![]()
Waaromquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
SBS heeft geen tv rechten om het live te mogen uitzenden.
Gelukkig ook maar,want SBS bakt er niet veel van
Sport 1? Sport 1 is ook niet live.
En die finale was ook niet live want Barney was op de sport al kampioen en waren ze op sbs nog aan het gooien.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:56 schreef wormwood het volgende:
Het was vorig jaar nog een revolutie toen Hart van Nederland ineens 2 uur later begon vanwege de finale Taylor - Barney.
Daar lagen ze zeker een uur achter.
SBS wil de PDC uitzenden maar ze krijgen de rechten niet.
PDC is veel duurder.![]()
De SPort brengt de show veel beter.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Sport 1 is ook niet live.
Daar hoef ik niet tegen een Stompe aan te kijken met zijn Leendesk
Maar op de Sport liggen ze geen uren achter op een belangrijke partij![]()
Als ik me niet vergis heeft SBS de hoofd rechten om het uit te zenden maar laten ze het vooral over aan Sport1.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En die finale was ook niet live want Barney was op de sport al kampioen en waren ze op sbs nog aan het gooien.
Daar lagen ze zeker een uur achter.
SBS wil de PDC uitzenden maar ze krijgen de rechten niet.
PDC is veel duurder.
Ik denk dat de slechte kijkcijfers de grootste reden zijn waarom SBS zo weinig live uitzend. De meeste mensen gaan pas kijken als het een finale met een Nederlander is.![]()
Bij SBS hoor je het hele jaar niks over de PDC alleen bij het WKquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:50 schreef wormwood het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft SBS de hoofd rechten om het uit te zenden maar laten ze het vooral over aan Sport1.
Ik denk dat de slechte kijkcijfers de grootste reden zijn waarom SBS zo weinig live uitzend. De meeste mensen gaan pas kijken als het een finale met een Nederlander is.
EN bij SPort zenden ze alle grote toernooien uit.
Ze krijgen vast wel kijkcijfers bij de PDC vanwege Taylor en Barney
Ze hebben ook altijd goede kijkcijfers bij de BDO gekregen terwijl daar het niveau lager is.
Maar als je veel Nederlanders erbij hebt dan kijkt iedereen wel.![]()
Nee hoor. SBS heeft, net als nu, bij diverse grote toernooien 's avonds laat samenvattingen laten zien.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij SBS hoor je het hele jaar niks over de PDC alleen bij het WK
EN bij SPort zenden ze alle grote toernooien uit.
En Taylor en Barney zijn er nu uit, 2 voor het grote publiek onbekenden in de finale. Zal echt niet veel kijkers trekken als ze dat gaan uitzenden.![]()
Ja het zijn geen Nederlanders he.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:08 schreef wormwood het volgende:
[..]
Nee hoor. SBS heeft, net als nu, bij diverse grote toernooien 's avonds laat samenvattingen laten zien.
En Taylor en Barney zijn er nu uit, 2 voor het grote publiek onbekenden in de finale. Zal echt niet veel kijkers trekken als ze dat gaan uitzenden.
Denk ook dat er maar weinig mensen zijn die weten dat PArt al 2-voudig wereldkampioen is.
Opzich staat er gewoon een grote jongen in de finale.
Maar ik ga vanavond in ieder geval kijken
Hopelijk wint Part zijn 3de titel.
Maar over SBS.
Ik vond ze het in hun beginjaren leuk deden met het darten, maar de laatste jaren erger ik me kapot.
Halve partijen en dan hart van NLtussendoor
Veel te veel geouwehoer van Kraay en STompe.
Bij de sport kijk ik wel naar een hele dartwedstrijd zonder me te ergeren
De BDO heeft nu niks meer te bieden qua darten, want op hun grote toernooien komen steeds meer PDC spelers meedoen...
Maar dat zullen de mensen van tv wel weer willen om zo grote namen op de toernooien van de BDO te krijgem
[ Bericht 14% gewijzigd door the_legend_killer op 01-01-2008 14:24:09 ]![]()
Sfeertje bij de PDC is een stuk beter hoor, de zaal bij de BDO is een mak lammetje vergeleken bij dit WK of de Premier League bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens zin in het kampioenschap van volgende week, toch vaak een stuk leukere sfeer!!!
Daarnaast heeft de PDC alle goede mastercallers (Noble, Spendley, Russ Bray) , terwijl de BDO het tegenwoordig moet doen met Rab Butler die niet kan rekenen en die andere kerel die zestig als siiiiiiiiiiiiiiixty callt.
Terwijl de PDC meegaat met haar tijd, staat de BDO al jaren stil. Na de Lakeside gaat Anderson waarschijnlijk ook naar de PDC, terwijl er ook wel weer een paar anderen zullen gaan zoals steeds de laatste jaren. Wat blijft er dan over? Martin Adams en Co'tje Stompe.![]()
hoelaat is de finaleHet is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]![]()
20.30.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:15 schreef 9christensen het volgende:
hoelaat is de finalesig verwijderd door FA![]()
Ik niet echt, in de beginjaren dat het op tv kwam was dat ook het enige wat te volgen was hier in Nederland. De PDC volgde een paar jaar later op RTL5 ofzo. Toen vond ik de PDC al leuker om naar te kijken. En nu helemaal met het deelnemersveld bij de BDO. Er zijn een paar namen bij waarvan ik zeg ja, zoals een Fitton, Fordham, Whitlock (oud PDC'er) en Adams. Voor de rest vind ik het niet zo fantastisch. Neemt niet weg dat ik wel ga kijken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens zin in het kampioenschap van volgende week, toch vaak een stuk leukere sfeer!!!![]()
Ik zou bijna sport1 nemen alleen voor darts. Er is zo treurig weinig uitgezonden van dit tournooi.
Maar ja, dan moet je gelijk zo'n pluspakket nemen bij casema![]()
![]()
ik verwacht wel een mooie wedstrijd vannavond, ik denk dat het alle kanten op kan gaan,. stiekem hoop ik ook wel een beetje dat die sheperd wint,. maar part is ook wel okay eigenlijk![]()
![]()
Die beginnen om 21.00, maar het is nog niet begonnen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:36 schreef AchJa het volgende:
Nou gaat het nog wat worden met dat Sport1???sig verwijderd door FA![]()
Hmm, ik meende 7PM te lezen op de Ladbrokes site, dus ging er vanuit dat het 20:30 Nl'se tijd zou worden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die beginnen om 21.00, maar het is nog niet begonnen.![]()
De 'echte ' live stream heeft nu al meer dan 1100 viewers en is maar matig.
Toch maar de Sport1 stream pakken dan.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
De spelers komen nu de zaal in.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hmm, ik meende 7PM te lezen op de Ladbrokes site, dus ging er vanuit dat het 20:30 Nl'se tijd zou worden.
Stream (redelijk live): http://www.ustream.tv/swf/3/viewer.1.swf?embed=KpUnxmctlarGP1L3TusHVQ&loc=/&cid=KpUnxmctlarGP1L3TusHVQsig verwijderd door FA
Forum Opties Forumhop: Hop naar: