dan heeft ie zeker kans,. maar ik zit er eigenlijk op te wachten totdat taylor in 1 keer het licht weer ziet, en dat zou best vannavond eens kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben benieuwd wat Mardle vanavond tegen Taylor kan, Hawaii 501 zou het moeten kunnen als Taylor weer zo speelt als de vorige potjes.
Net zoveel mazzel inderdaad, met een schijtloting de eerste rondes doormazzelen met 2x een gemiddelde van in de 70quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:48 schreef nightfall het volgende:
wat kan dat joch darten zeg,. een kwalifier ook nog geloof ik,. 2de klaassen..
Ik las iig dat 'ie zelf vond dat 'ie steeds beter ging spelen, dat belooft meestal niet veel goeds voor z'n tegenstandersquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:53 schreef nightfall het volgende:
[..]
dan heeft ie zeker kans,. maar ik zit er eigenlijk op te wachten totdat taylor in 1 keer het licht weer ziet, en dat zou best vannavond eens kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
iets minder mag ook wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:44 schreef nightfall het volgende:
stomme dikzak,. met dat roze t-shirt van em is het net een hangbuikzwijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Toevallig of niet, maar om exact dezelfde reden heb ik dat ook maar beslotenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:18 schreef nightfall het volgende:
ik denk dat ik maar wacht tot 20:30,. die kwaliteit van dat livekanaal gaat me nu toch een beetje tegenstaan..
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:22 schreef Ambrosius het volgende:Die zal ik dus maar niet lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Het zou op zich wel een mooie wedstrijd moeten kunnen worden, maar ja je weet nooit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:44 schreef nightfall het volgende:
, .het lijkt er alweer op dat mardle een halve offday heeft tegen taylor zoals ie zovaak heeft..
die mms is gejat van wat je nu op tv ziet, en die op internet zal wel flink gebufferd zijn en dus achterlopenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:00 schreef AchJa het volgende:
Btw, hoe kan het dat die copy/paste stream (mms) voor loopt op de silverlight stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |