Waar moet Feyenoord tegen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:08 schreef Ajaxfan het volgende:
Zondag maar weer een keer winnen en hopen op puntverlies van Feyenoord.
Heerenveen uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Kijk nou maar uit, VVV is in vorm.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
3 punten MOET gewoon, als dit niet lukt dan zijn we titelkandidaat af imho...
Waarom ga je uitgerekend naar VVV toe ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:31 schreef denthemen het volgende:
tvp
We komen voor Ajax, niet voor VVV.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom ga je uitgerekend naar VVV toe ?
Kijk dan gewoon tele 2
Clubliefde, en waarom VVV? Omdat ik bij de andere uitwedstrijden met tentamens zatquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom ga je uitgerekend naar VVV toe ?
Kijk dan gewoon tele 2
Moet je ook bij de hoofdingang naar binnen? Het is niet zo groot daar, misschien zie ik je nog wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:09 schreef denthemen het volgende:
Ik krijg(koop) gewoon rolstoelkaarten ja, tot nu toe gaat dat overal goed
Kaart binnen hierquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:28 schreef Silenus het volgende:
Oh shit, NECuit was vandaag, maar niet uitverkocht.
Ik spurt snel naar de ticketbox.
Hier nu ook, maar dat broodje bal en die cola kun je op je buik schrijven!quote:
Ik heb geen idee, moet eerst bij de administratie zijn van VVVquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Moet je ook bij de hoofdingang naar binnen? Het is niet zo groot daar, misschien zie ik je nog wel.
Hehe, damn daarom had ik dat kaartje gekochtquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier nu ook, maar dat broodje bal en die cola kun je op je buik schrijven!
Danny Buijs zou het nog winnen tegen Urby op dit momentquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:57 schreef dronkeykong het volgende:
Amrabat laat furby morgen helemaal door het ijs zakken
Amrabat moet je niet op de man dekken maar in de ruimte . En dan moet je hem stevig aanpakken. Urby zal hem vaak tegenkomen denk ik ..achquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:15 schreef toma het volgende:
Morgen Vertonghen in de mandekking bij Amrabat en we zien m de hele wedstrijd niet.
nu ga je wel heel verquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:11 schreef jna het volgende:
[..]
Danny Buijs zou het nog winnen tegen Urby op dit moment
Ja ik dus ook, daar liggen ze klaar. Maar ik herken je wel als ik je zie denk ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, moet eerst bij de administratie zijn van VVV
Dat ging over NAC-uit voor de beker toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier nu ook, maar dat broodje bal en die cola kun je op je buik schrijven!
Ja, en de eerstvolgende combi zou dan NEC-uit zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat ging over NAC-uit voor de beker toch?
Als je me niet ziet zit ik in de aangepaste ME busquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, daar liggen ze klaar. Maar ik herken je wel als ik je zie denk ik.
nee joh. Die Amrabat moet na de wedstrijd van morgen gewoon bij Ajax in de spelers bus stappen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:32 schreef Noshiba het volgende:
johnny moet die amrabat gewoon even een goeie harde schop geven, dan is die amrabat hype ook weer over!
Zijn ze tegenwoordig zo brutaal dat ze zelfs in een volle bus stappen om te jatten?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:35 schreef toma het volgende:
[..]
nee joh. Die Amrabat moet na de wedstrijd van morgen gewoon bij Ajax in de spelers bus stappen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zijn ze tegenwoordig zo brutaal dat ze zelfs in een volle bus stappen om te jatten?
Ik denk dat ik gewoon tussen de VVV'ers zit ja, gezellig tochquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Hey Den, hoe werkt een uitwedstrijd bezoeken in jouw geval?
Zit je dan tussen VVV'ers?
Als je genoeg vuurwerk meeneemt wel..quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:06 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat ik gewoon tussen de VVV'ers zit ja, gezellig toch
Is inderdaad prima, je verstaat ze toch niet!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon tussen de VVV'ers zit ja, gezellig toch
475 nu ongeveer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:43 schreef Jasza het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er verkocht voor NAC uit, 200 maximaal zker?
Ik mis mensen als Davids en Stam die bv. Urby op scherp zetten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens, als Stam nog gewoon speelde was er m.i. heel wat minder puntverlies geleden. Er ontbreekt iemand die er eens in durft te vliegen op belangrijke momenten. Heitinga is een meester in het invliegen op onbelangrijke en onnodige momenten.
Die er ook voor zorgen dat anderen fouten kúnnen maken. Je ziet dat b.v. Gabri op eieren loopt omdat hij niet de rust van Davids naast zich heeft. Urby en Stam idem.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik mis mensen als Davids en Stam die bv. Urby op scherp zetten.
quote:AT5: Gabri zondag er gewoon bij
AT5 meldt dat de Spanjaard Gabri er zondag gewoon bij is. De middenvelder moest de training vrijdag aan zich voorbij laten gaan wegens een enkelblessure, maar kon zaterdag zonder problemen weer in actie komen.
Denk dat ie na de winterstop weer mee gaat doen. (iig dat hoop ik)quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:32 schreef MaxC het volgende:
Zonder Gabri moeten we ook kunnen winnen.
Zou Davids al fit zijn tegen AZ?
Je mag het eigenlijk niet zeggen, want de beste man heeft de eer aan zichzelf gehouden. Maar door die onverwachte actie is Ajax gewoon flink genaaid.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens, als Stam nog gewoon speelde was er m.i. heel wat minder puntverlies geleden. Er ontbreekt iemand die er eens in durft te vliegen op belangrijke momenten. Heitinga is een meester in het invliegen op onbelangrijke en onnodige momenten.
Dat klopt. Als ze alles van te voren hadden geweten was er wel een stand-in als leerling van Jaap gehaald denk ik?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
Je mag het eigenlijk niet zeggen, want de beste man heeft de eer aan zichzelf gehouden. Maar door die onverwachte actie is Ajax gewoon flink genaaid.
Heeft Valencia niet nog wat lopenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat klopt. Als ze alles van te voren hadden geweten was er wel een stand-in als leerling van Jaap gehaald denk ik?
Wie moet nu die aankoop worden dan?
ze moeten Jan-Arie eens op 10 zetten. Die jongen speelt de sterren van de hemel bij de beloftes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:44 schreef twi het volgende:
Boulahrouz moet gewoon komen. En voor de 10 is er gewoon geen optie meer, helaas. Amrabat ja, maar dan kun je net zo goed met De Jong verder.
Als Boulahrouz en een opvolger voor Huntelaar komt, ben ik in principe tevreden.
Precies ja. Bij de beloften. Leuk om eens te proberen als je al kampioen bent.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef toma het volgende:
[..]
ze moeten Jan-Arie eens op 10 zetten. Die jongen speelt de sterren van de hemel bij de beloftes.
Bij ons liep tot voor de kerst een trainer die een spits op rechtsback zette, dus ik kijk nergens meer van opquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:50 schreef twi het volgende:
Maar niet als 10, lijkt me? Die wedstrijd tegen Feyenoord had 'ie in elk geval rugnummer 4. Waarom zou je zo iemand dan op 10 zetten?
Bij gebrek aan beter kun je het altijd proberen lijkt me.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Precies ja. Bij de beloften. Leuk om eens te proberen als je al kampioen bent.
Over kapitaalvernietiging maar niet te spreken danquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:52 schreef twi het volgende:
Herstel de fout van het halen van Colin trouwens ook maar gelijk, door alsnog Boakye te halen.
Ach, het is voor een goed doel. Miljoentje of 2, plus Colin? Prima als rechtsback te gebruiken. Kan Vertonghen linksback en dan hoeven we niet zo belachelijk veel goals meer tegen te krijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef Damzkieee het volgende:
Over kapitaalvernietiging maar niet te spreken dan
2 miljoen is prima. Hou Colin maarquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, het is voor een goed doel. Miljoentje of 2, plus Colin? Prima als rechtsback te gebruiken. Kan Vertonghen linksback en dan hoeven we niet zo belachelijk veel goals meer tegen te krijgen.
Jan-Arie is helemaal geen 10.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef toma het volgende:
[..]
ze moeten Jan-Arie eens op 10 zetten. Die jongen speelt de sterren van de hemel bij de beloftes.
Misschien als Van Basten komt, die heeft daar wel een handje van.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:06 schreef toma het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat ik hem wel graag op 10 wil zien spelen
Zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Overigens houd ik mijn hart vast voor morgen.. Arme Urby.... Amrabak laat hem wsl alle hoeken van het veld zien..
Zal zeker wel meevallen, de meesten overdrijven hier verschrikkelijk wat Urby betreft.quote:
Mja, nou ja.. Je kan niet ontkennen dat ie flink wat steken laat vallen en bij veel tegengoals betrokken is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zal zeker wel meevallen, de meesten overdrijven hier verschrikkelijk wat Urby betreft.
Bedoelde jou ook niet meteen maar als Ajax een tegengoal krijgt is het heel vaak te schuld van Urby vindt men hier, terwijl dat lang niet altijd het geval is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, nou ja.. Je kan niet ontkennen dat ie flink wat steken laat vallen en bij veel tegengoals betrokken is.
Behalve dat, Amrabat speelt de pannen van het dak op dit moment..
Idd en tegen de club waar hij opgeleid is en mocht vertrekken zet hij zich 200% in, als je dan een Urby hebt lopen die maar met 50% inzet het veld opgaat....quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, nou ja.. Je kan niet ontkennen dat ie flink wat steken laat vallen en bij veel tegengoals betrokken is.
Behalve dat, Amrabat speelt de pannen van het dak op dit moment..
Je kunt Emanuelson heel goed als aanvallende hangende speler kunnen gebruiken, alleen moet je dan wel andere jongens aan de linkerflank hebben die de verdedigende taken overnemen. Nu Davids en Vermaelen niet beschikbaar zijn, heb je alleen Vertonghen; en dat is te weinig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:31 schreef Brammie het volgende:
Als je toch op zoek bent naar buitenspelers: zou je Urby niet beter als linksvoor kunnen gebruiken? Daar kan hij tenminste fouten maken terwijl zijn vlugge dribbel en voorzet wat beter tot hun recht komen. Het is maar vreemd dat men zo stug hem probeert te leren verdedigen terwijl het lijkt alsof zijn talenten elders liggen.
Of zeg ik nu iets heel stoms
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Idd en tegen de club waar hij opgeleid is en mocht vertrekken zet hij zich 200% in, als je dan een Urby hebt lopen die maar met 50% inzet het veld opgaat....
Hou me hart vast
die maak ik zelfquote:Op zondag 30 december 2007 00:00 schreef BonJovi het volgende:
wtf hoe kom je aan die tekeningen
bedankt.quote:
Opgeleid? Amrabat mocht toch gewoon een paar weekjes stage lopen bij de A1 ofzo?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Idd en tegen de club waar hij opgeleid is en mocht vertrekken zet hij zich 200% in, als je dan een Urby hebt lopen die maar met 50% inzet het veld opgaat....
Hou me hart vast
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach als Urby weer ligt te slapen zoals tegen Twente merkt ie er zelf iig niet zoveel van.
Die pakken we wel op doelsaldo!quote:Op zondag 30 december 2007 00:15 schreef toma het volgende:
Grun staat gewoon boven ons
[ afbeelding ]
Paar weekjes?quote:Op zondag 30 december 2007 00:13 schreef jna het volgende:
[..]
Opgeleid? Amrabat mocht toch gewoon een paar weekjes stage lopen bij de A1 ofzo?
oh ok, dan had ik het verkeerd gehoord ergensquote:Op zondag 30 december 2007 00:18 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Paar weekjes?
Al op jonge leeftijd werd hij gescout door AFC Ajax, maar na 3 seizoenen kreeg hij last van groeiproblemen en blessures waardoor hij weinig in actie kwam. Ook kwam hij te laat terug van zijn vakantie. Na dit korte avontuur bij Ajax keerde Amrabat terug bij zijn eerste club, de amateurs van Zuidvogels
Hoezo ? Wat was daar mee danquote:Op zondag 30 december 2007 00:19 schreef jna het volgende:
[..]
oh ok, dan had ik het verkeerd gehoord ergens![]()
Gelukkig is het nog niet zo erg als Obi Mikel
quote:Op zondag 30 december 2007 00:19 schreef jna het volgende:
[..]
oh ok, dan had ik het verkeerd gehoord ergens![]()
Gelukkig is het nog niet zo erg als Obi Mikel
Vergeten op te halen bij Ajax CTquote:Op zondag 30 december 2007 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoezo ? Wat was daar mee dan
1 punt met 2 wedstrijden minderquote:Op zondag 30 december 2007 00:15 schreef toma het volgende:
Grun staat gewoon boven ons
[ afbeelding ]
niet de 2 makkelijkste wedstrijdenquote:
maar volgens mij heeft Ajax het juist lastig tegen de clubs die daar onderaan bungelen.......quote:Op zondag 30 december 2007 01:00 schreef toma het volgende:
Ach VVV uit waar hebben we het toch over. Ze hebben 1 speler die wel goed kan ballen maar wij hebben er minstens een stuk of 3 voorin die makkelijk scoren.
Das een beetje hetzelfde als Excelsior uitquote:Op zondag 30 december 2007 01:00 schreef toma het volgende:
Ach VVV uit waar hebben we het toch over.
grappig manquote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Das een beetje hetzelfde als Excelsior uit.
Doe niet zo zielig manquote:Op zondag 30 december 2007 00:16 schreef M.Melandri het volgende:
wij staan boven de joden!
Net zo grappig als die onderschatting van jullie elke wedstrijd weer. "Ach het is maar ....".quote:
Je heb gelijk Willem.quote:Op zondag 30 december 2007 01:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Net zo grappig als die onderschatting van jullie elke wedstrijd weer. "Ach het is maar ....".
Niet dat je als Ajax zijnde met scheit in je broek naar VVV moet maar zowel de supporters als spelers van Ajax gaan elke wedstrijd opnieuw weer uit van een (makkelijke) overwinning en dan krijg je zodra een ploeg een beetje aan gaat zetten dus zo weer de situatie dat je het moeilijk krijgt tegen Excelsior, Praag of zelfs Kozakken Boys. De tegenstanders voelen die onderschatting gewoon.
VVV bungelt ook niet meer onderaan. VVV is een heul andere ploeg dan Excelsior, en tegen de Graafschap hebben we er ook 8 ingelegd.quote:Op zondag 30 december 2007 01:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar volgens mij heeft Ajax het juist lastig tegen de clubs die daar onderaan bungelen.......
Nu werd er net gedaan of we tegen PSV moeten. VVV is nog altijd een paar maatjes kleiner dan Ajax maar dat wil niet zeggen dat je VVV niet mag onderschatten.quote:Op zondag 30 december 2007 01:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Net zo grappig als die onderschatting van jullie elke wedstrijd weer. "Ach het is maar ....".
Niet dat je als Ajax zijnde met scheit in je broek naar VVV moet maar zowel de supporters als spelers van Ajax gaan elke wedstrijd opnieuw weer uit van een (makkelijke) overwinning en dan krijg je zodra een ploeg een beetje aan gaat zetten dus zo weer de situatie dat je het moeilijk krijgt tegen Excelsior, Praag of zelfs Kozakken Boys. De tegenstanders voelen die onderschatting gewoon.
Daarom verwacht ik (helaasquote:
Misschien zou dat wel goed zijn, elke wedstrijd zo benaderen.quote:Op zondag 30 december 2007 01:17 schreef toma het volgende:
[..]
Nu werd er net gedaan of we tegen PSV moeten. VVV is nog altijd een paar maatjes kleiner dan Ajax maar dat wil niet zeggen dat je VVV niet mag onderschatten.
dat is echt onzin, lees maar even terug hoe er over de wedstrijd tegen Twente gedacht werd.quote:Op zondag 30 december 2007 01:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Twente is wel van ander niveau dan Excelsior en VVV. Maar goed, je mag niemand onderschatten. Onderschatting is onprofessioneel gedrag, elke wedstrijd begint met 0-0 en als je iemand onderschat sta je al voordat de wedstrijd begint met 0-1 achter.quote:Op zondag 30 december 2007 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is echt onzin, lees maar even terug hoe er over de wedstrijd tegen Twente gedacht werd.
Ben je nu sarcastisch? Moet wel toch?quote:Op zondag 30 december 2007 01:00 schreef toma het volgende:
Ach VVV uit waar hebben we het toch over.
Je bent niet voor niets Ajacied hequote:Op zondag 30 december 2007 01:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je nu sarcastisch? Moet wel toch?
Hoe kan je zoiets nou nog na Excelsior uit zeggen?
Ja, daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op zondag 30 december 2007 01:37 schreef toma het volgende:
[..]
Je bent niet voor niets Ajacied he
Wij zijn Ajax... Wij zijn de beste!
Jij snapt het maar zegt het maar tegen die klootzakken in Amsterdam.quote:Op zondag 30 december 2007 01:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
AJAX wint de wereldcup!quote:Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel weer een punt.
En Huntelaar gaat weer scoren.
Dat is omdat ze net een paar 'tikken' hadden gehad. Als Ajax daarvoor 3 wedstrijden op rij had gewonnen dan was Twente waarschijnlijk kansloos geweest volgens velen hier.quote:Op zondag 30 december 2007 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is echt onzin, lees maar even terug hoe er over de wedstrijd tegen Twente gedacht werd.
Dat ligt er maar net aan HOE ze spelen. Als Ajax net zo zou spelen als vorig jaar Feyenoord uit zou Twente thuis zeker een makkie zijn. Maar in de huidige vorm moet je reeel blijven.quote:Op zondag 30 december 2007 02:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat is omdat ze net een paar 'tikken' hadden gehad. Als Ajax daarvoor 3 wedstrijden op rij had gewonnen dan was Twente waarschijnlijk kansloos geweest volgens velen hier.
Feyenoord uit was gewoon open huis voor julliequote:Op zondag 30 december 2007 02:02 schreef toma het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan HOE ze spelen. Als Ajax net zo zou spelen als vorig jaar Feyenoord uit zou Twente thuis zeker een makkie zijn. Maar in de huidige vorm moet je reeel blijven.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach als Urby weer ligt te slapen zoals tegen Twente merkt ie er zelf iig niet zoveel van.
Mooi manquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:30/12/2007 - Zaakwaarnemer Emanuelson dringt aan op transfer
(Gepost door H)
Tegenover de Sunday Mirror laat de zaakwaarnemer van Urby Emanuelson weten dat hij Tottenham Hotspur gevraagd heeft het nogmaals te proberen bij Ajax. Een eerdere poging liep op niets uit, omdat Ajax geen spelers wil laten gaan in de winterstop. "Urby wil heel graag naar Tottenham. We weten dat de Spurs hem willen, maar Ajax zit in de strijd om de titel en wil zich graag plaatsen voor de Champions League. Dat zal een moeilijke strijd worden, maar de speler wil heel graag naar de Spurs."
Ja want dan hebben we automatisch een goede vervanger.quote:Op zondag 30 december 2007 10:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Laat hem lekker oprotten "Urby wil heel graag naar Tottenham"
Als dat waar is begrijp ik van Geel ook niet. Hele grote strik en wegwezen met die gozer. Lost gelijk een vraagstuk aan de linkerkant op.
zolang ik er tijd voor heb zal ik af en toe s een tekeningetje makenquote:Op zondag 30 december 2007 05:54 schreef SteveBallmer het volgende:
Zeg Toma, die tekeningen houden we er in als je het goed vindt.
quote:Juventus spendeert zijn miljoenen liever aan Palermo-aanvaller Amauri dan aan Ajacied Klaas-Jan Huntelaar. Dit in verband met de reeds opgedane ervaring met het Italiaanse voetbal, aldus zaakwaarnemer Vincenzo Morabito. (La Gazzetta dello Sport)
quote:Cho Jae-jin treedt niet in dienst bij Newcastle United. De Engelse club heeft besloten om de onderhandelingen met het Japanse Shimizu S-Pulse te staken. De Zuid-Koreaanse aanvaller, ooit in de belangstelling van Ajax, FC Utrecht en NAC, wordt ook gelinkt aan Fulham en Newcastle United. (Diverse Britse media)
quote:Luka Modric gaat niet in op de avances uit de Premier League. De Kroatische spelmaker geeft de voorkeur aan een langer verblijf bij Dinamo Zagreb. (Mail on Sunday)
Nou zo goed is hij niet dan kan je tenminste naar een vervanger zoeken ipv aan blijven rommelen met Urby. Hij heeft talent zat maar het komt er niet uit bij Ajax. Laat ze lekker betalen en weg wezen.quote:Op zondag 30 december 2007 11:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja want dan hebben we automatisch een goede vervanger.
Ja, inderdaad. En uiteindelijk gaat-ie naar PSV ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 11:29 schreef Black-Death het volgende:
Waarom zou Modric nou bij Zagreb willen blijven. Ik blijf het maar maf vinden allemaal
PSVquote:Op zondag 30 december 2007 11:38 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En uiteindelijk gaat-ie naar PSV ofzo
Ajax kan de ene week super spelen, en de andere week is hij niveau weer bedroevend. Ik denk dat het vandaag wel eens een grote uitslag kan worden voor Ajax. 5-1 ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 11:46 schreef RayMania het volgende:
Ik heb geen goed gevoel voor straks...
Ik zou ons vandaag ook maar supporteren als ik jou was. Als we vandaag winnen van Heerenveen dan zorgen wij ervoor dat jullie een gat met Heerenveen houdenquote:Op zondag 30 december 2007 11:51 schreef Brammie het volgende:
Als Feyenoorders tegenwoordig Ajacieden moeten opbeuren
whaha viel me ook al opquote:Op zondag 30 december 2007 11:51 schreef Brammie het volgende:
Als Feyenoorders tegenwoordig Ajacieden moeten opbeuren
Ik heb liever dat Heerenveen wint, die vallen volgend jaar toch wel af. Feye mag niet een te grote voorsprong krijgen jah!!quote:Op zondag 30 december 2007 11:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zou ons vandaag ook maar supporteren als ik jou was. Als we vandaag winnen van Heerenveen dan zorgen wij ervoor dat jullie een gat met Heerenveen houden
Hey kom op, we kijken omhoog, niet omlaag. Er moet tenslotte kampioen geworden wordenquote:Op zondag 30 december 2007 11:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zou ons vandaag ook maar supporteren als ik jou was. Als we vandaag winnen van Heerenveen dan zorgen wij ervoor dat jullie een gat met Heerenveen houden
Als wij vandaag van VVV winnen, Feyenoord en PSV verliezen staat Ajax weer bovenaanquote:Op zondag 30 december 2007 11:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klinkt weinig overtuigendquote:Op zondag 30 december 2007 12:13 schreef F1Bas het volgende:
VVV-Venlo- Ajax staat in de Eredivisie voor de 16de keer op het programma. De Limburgers wonnen 5 keer, Ajax 6 keer en het werd 4 keer gelijk.
Bahquote:Definitieve opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Vertonghen, Emanuelson; Gabri, De Jong, Kennedy; Rommedahl, Huntelaar, Súarez
quote:Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Vertonghen, Emanuelson; Gabri, Maduro, De Jong; Luque, Huntelaar, Súarez
quote:Op zondag 30 december 2007 12:13 schreef F1Bas het volgende:
VVV-Venlo- Ajax staat in de Eredivisie voor de 16de keer op het programma. De Limburgers wonnen 5 keer, Ajax 6 keer en het werd 4 keer gelijk.
Urby moet in de winterstop gewoon naar Tottenham, geld vangen en weg ermee.quote:Op zondag 30 december 2007 12:48 schreef Chadi het volgende:
Sjees wat een ego zeg.. en die Urby zet hem alsjeblieft NOOIT meer back Je kan aan die man zien dat ie dat niet beheerst. IPV de ruimte te dekken dekt ie weer niks waardoor de bal erin kan.
Vraag het me ook af, maar er was interesse.quote:Op zondag 30 december 2007 13:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Waarom zou Tottenham Urby willen hebben. Kijken ze daar weleens een wedstrijd van Ajax?
Luque is het voetballen verleerd beste manquote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Luque moet boven Suarez staan in de pikorde.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Luque moet boven Suarez Kennedy & Rommedahl staan in de pikorde.
Verbeteren terwijl het gewoon goed staat, oeiquote:
In 3 weken tijd? Hij kwam juist steeds sterker terug, en Huntelaar is de spits bij Ajax, hij moet geserveerd worden iets dat ego suarez niet doet.quote:Op zondag 30 december 2007 13:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Luque is het voetballen verleerd beste man
Vanaf het moment dat hij voor Newcastle uitkwamquote:Op zondag 30 december 2007 13:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In 3 weken tijd? Hij kwam juist steeds sterker terug, en Huntelaar is de spits bij Ajax, hij moet geserveerd worden iets dat ego suarez niet doet.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef Urquhart het volgende:
Rommedahl doet het alleen goed als hij invalt en de tegenstander moe is, waardoor hij met zijn snelheid kan doorbreken. In de basis moet je gewoon Luque zetten.
Zoveel spelers mislukken in Engeland, en ik heb echt vertrouwen in hem dat hij goed kan voetballen, iets wat hij aan het bewijzen was maar nu helaas niet meer. Suarez mag van mij linea recta oprotten als je nu al ziet hoe hij de prestigieuze Ajax naam naar de klote aan het helpen is met zijn vieze kut schwalbe´s!!quote:Op zondag 30 december 2007 13:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat hij voor Newcastle uitkwam
zie pi verbeteringquote:Op zondag 30 december 2007 13:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verbeteren terwijl het gewoon goed staat, oei.
Anyway, was een trieste eerste helft. Totaal geen opbouw, Stekelenburg schiet die ballen maar weg - ook als iemand zich gewoon aanbiedt -, veel te gehaast, alleen maar lange ballen en dan denken dan Suarez of Rommedahl goed gaan koppen.
Blijkbaar denkt Koster daar anders over..quote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef Urquhart het volgende:
Luque moet er gewoon in staan in plaats van Rommedahl. Rommedahl doet het alleen goed als hij invalt en de tegenstander moe is, waardoor hij met zijn snelheid kan doorbreken. In de basis moet je gewoon Luque zetten.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef Urquhart het volgende:
Luque moet er gewoon in staan in plaats van Rommedahl. Rommedahl doet het alleen goed als hij invalt en de tegenstander moe is, waardoor hij met zijn snelheid kan doorbreken. In de basis moet je gewoon Luque zetten.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Logisch hij moet het van zijn snelheid hebben die natuurlijk nog beter opvalt als de tegenstanders 60 min in de benen hebben zitten...
juist.quote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef Urquhart het volgende:
Suarez is één van de weinige lichtpuntjes op dit moment. vooral als hij in de vorm van het begin van het seizoen is. De goal van net ook weer heerlijk. deze jongen gaat schitteren in de Serie A over een aantal jaar.quote:Op zondag 30 december 2007 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zoveel spelers mislukken in Engeland, en ik heb echt vertrouwen in hem dat hij goed kan voetballen, iets wat hij aan het bewijzen was maar nu helaas niet meer. Suarez mag van mij linea recta oprotten als je nu al ziet hoe hij de prestigieuze Ajax naam naar de klote aan het helpen is met zijn vieze kut schwalbe´s!!
Ik heb hem uit het live verslagen-topic, daar moet je even kijken voor de gifjesquote:Op zondag 30 december 2007 13:34 schreef Jerooneytje het volgende:
Urquhart heb jij toevallig eigen weblog/site waar je altijd die gifjes toevoegt?
Maar wat heeft die jongen veel kansen, mislukte acties etc. nodig voordat hij eindelijk scoort, geen overzicht, geen oog voor medespelers, smerige streken... Nee geen lichtpunt.quote:Op zondag 30 december 2007 13:34 schreef BigFire het volgende:
[..]
Suarez is één van de weinige lichtpuntjes op dit moment. vooral als hij in de vorm van het begin van het seizoen is. De goal van net ook weer heerlijk. deze jongen gaat schitteren in de Serie A over een aantal jaar.
klinkt net als onze Zweedse vriend toendertijd... die nu de beste voetballer van Italie is.quote:Op zondag 30 december 2007 13:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar wat heeft die jongen veel kansen, mislukte acties etc. nodig voordat hij eindelijk scoort, geen overzicht, geen oog voor medespelers, smerige streken... Nee geen lichtpunt.
Eredivisie liveverslagentopic #64: en Rood/Wit op voorsprongquote:Op zondag 30 december 2007 13:45 schreef Jerooneytje het volgende:
Kan iemand mij link geven van Live-verslagentopic.. ik kan hem niet meer vinden :S
Na Excelsior, had ik al min of meer rekening gehouden met een nederlaag vandaag.quote:Op zondag 30 december 2007 13:53 schreef F1Bas het volgende:
Zucht, als we dit niet winnen kunnen we het helemaal vergeten.
gaat erom dat hij vaak beslissend is en bij vlagen genialiteit vertoond(bij Groningen en Ajax). dat er dan daarbij zoveel fout gaat en z'n gedrag kut is zie je vaak bij jonge uitzonderlijk talentvolle spelers. de komende jaren moet hij volwassener en constanter worden. als je dit niet ziet neem ik je nog wel serieus, alleen je oog voor talent en kwaliteit totaal niet.quote:Op zondag 30 december 2007 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop voor je dat je Bakircioglu bedoelt en niet Zlatan want dan zou ik je echt NOOIT meer serieus kunnen nemen................
Nou, heb ik ook eens een keer gelijk.quote:Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel weer een punt.
En Huntelaar gaat weer scoren.
Ergo; typische straatvoetballer uit latijn-amerikaanse sloppenwijken.quote:Op zondag 30 december 2007 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee hoor, Suarez heeft imho geen geniale actie op zijn naam staan, hij kijkt naar beneden en kapt eens een man uit, iets wat men in alle spaanstalige landen kundig beheersen. Wat Suarez geen talent maakt in mijn ogen is het feit dat hij geen controle heeft over de bal als hij een voorzet wilt geven (letterlijk nog geen goede voorzet gezien), Hij niet ziet waar zijn medespelers staan, niet begrijpt dat schwalbe´s bij de buren horen en niet in nederland, hij niet de rust heeft om te kijken hoe hij een man kan passeren om een kans te creeeren voor zichzelf of voor Huntelaar.
Téveel mankementen en bovendien enorm gehyped.
quote:Op zondag 30 december 2007 14:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, heb ik ook eens een keer gelijk..
Ja, die gezien werd door groningen en daar een leuke voetballer had kunnen zijn.quote:Op zondag 30 december 2007 14:09 schreef s0k het volgende:
[..]
Ergo; typische straatvoetballer uit latijn-amerikaanse sloppenwijken.
quote:Op zondag 30 december 2007 14:12 schreef jna het volgende:
Urzaiz hoeft zich maar aan de zijlijn te vertonen en de doelpunten vliegen er al in
*piep*, ik had nog wel zo een zin in januari/februari maar dit jongen dit slaat toch nergens op vieze vuile zooi!quote:Op zondag 30 december 2007 14:21 schreef Jasza het volgende:
Hoe dramatisch slecht zijn we, 2 tegengoals tegen Excelsior en vvv, ik heb geeneens zin meer me geld hierin te steken zeg.
Ik kan gaan schreeuwen tegen mijn pc en dan?quote:Op zondag 30 december 2007 14:22 schreef sirmike het volgende:
2-2 iedereen is stil ole ole
Ja, das echt zijn schuld.quote:Op zondag 30 december 2007 14:25 schreef rompompom het volgende:
Tyfus kut-Ogararu.
Dat blijkt wel weer. Wat een drama weer zeg. gvd weer 2 punten weggegooid in de slotfasequote:Op zondag 30 december 2007 11:46 schreef RayMania het volgende:
Ik heb geen goed gevoel voor straks...
quote:Op zondag 30 december 2007 14:25 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zwaaien we allemaal even mee?
Exact, stelletje prutsers daar in Venloquote:Op zondag 30 december 2007 14:27 schreef toma het volgende:
En nou is Ogararu weer de zondebok![]()
flikker toch op. Als Huntelaar rood had gehad had je dan gezegd:"Tyfus kut-Huntelaar" ?
COLLECTIEF FALEN DAT IS HET! KWALITEITSGEBREK !!
Urby rent achter een speler van VVV aan die de bal heeft en zomaar uit het niets gewoon in zijn eentje maakt furby een sliding! Oprotten met die lakse klootzakquote:Op zondag 30 december 2007 14:28 schreef sjimz het volgende:
Urby dook 4 keer onder de bal door in de 2e helft bij een kopduel en over zijn positionele spel maar te zwijgen
Ogararu die een onnodige overtreding maakt waardoor de terechte 2e kaart valt.
Kennedy en Rommedahl die geen enkele goede bal hebben gespeeld.
Gabri die in de tweede helft een paar keer flink verzaakt.
Het gaat goed
Jahoor Colin is schuldig aan de 2-2quote:Op zondag 30 december 2007 14:28 schreef Wooldoor het volgende:
Het was echt te sneu om te zien, vrijwel geen combinaties of snelle passes. Er zit totaal geen stijgende lijn in, eerder een dalende lijn. En Colin erin en het gaat gelijk fout doordat Urby 5 meter van zijn man stond te dekken en die gast die gewoon in alle rust een voorzet kon geven.
Wat een kut zooi
de rustige trainer die Ajax stabiel leek te maken.. daar is ook niks meer van over. ook hij kan geen lijn in het spel van Ajax brengen. hoe het kan? wie het weet mag het zeggen.quote:Op zondag 30 december 2007 14:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik denk dat we Koster niet meer zien als trainer in 2008 bij ajax.
Zijn vertoning alleen al zorgde direct voor de 1-2quote:Op zondag 30 december 2007 14:29 schreef Black-Death het volgende:
En Urzaiz stond nog wel klaar om in te vallen
*zucht*.quote:Op zondag 30 december 2007 14:28 schreef Wooldoor het volgende:
Het was echt te sneu om te zien, vrijwel geen combinaties of snelle passes. Er zit totaal geen stijgende lijn in, eerder een dalende lijn. En Colin erin en het gaat gelijk fout doordat Urby 5 meter van zijn man stond te dekken en die gast die gewoon in alle rust een voorzet kon geven.
Wat een kut zooi
De onstuurbare selectie van Ajax.quote:Op zondag 30 december 2007 14:30 schreef BigFire het volgende:
[..]
de rustige trainer die Ajax stabiel leek te maken.. daar is ook niks meer van over. ook hij kan geen lijn in het spel van Ajax brengen. hoe het kan? wie het weet mag het zeggen.
Luque viel idd heel goed inquote:Op zondag 30 december 2007 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verliezen van Excelsior, thuis verliezen van NAC, punten laten liggen tegen VVV.
Alle drie de wedstrijden zat Luque op de bank.
HEB JE SCHIJT IN JE OGEN KOSTER?
Dat zal t vast zijn geweestquote:Op zondag 30 december 2007 14:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zijn vertoning alleen al zorgde direct voor de 1-2
Feyenoord had vorig seizoen in de winterstop 39 punten uit 20 wedstrijden. Ajax moet de komende drie wedstrijden winnen om het beter te doen dan Feyenoord vorig seizoen. Dat gaat nog lastig worden..quote:Op zondag 30 december 2007 14:30 schreef Mr.Mills het volgende:
We beginnen nu wel ernstig op Feyenoord te lijken
quote:Op zondag 30 december 2007 14:28 schreef Urquhart het volgende:
Laat ze maar lekker zandhappen achter in dat Dubai
Het gaat er sowieso al om dat de rol van Luque en Rommedahl worden omgedraaid. Rommedahl doet het alleen goed als invaller. De achterhoede is om te huilen, ik mag toch hopen dat Van Geel dat ook ziet.quote:Op zondag 30 december 2007 14:31 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Luque viel idd heel goed in. Kom op, Luque alleen zou niet veel verbeteren met zo'n achterhoede.
Wilde net een schroevendraaier erdoor heen meppen.. alleen kost me dat geld wathet niet waard isquote:Op zondag 30 december 2007 14:26 schreef toma het volgende:
ik sta op t punt om mn muis door mn monitor te smijten
Wat een drama.
Dat lukt ons niet.quote:Op zondag 30 december 2007 14:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord had vorig seizoen in de winterstop 39 punten uit 20 wedstrijden. Ajax moet de komende drie wedstrijden winnen om het beter te doen dan Feyenoord vorig seizoen. Dat gaat nog lastig worden..
hehe een schroevendraaierquote:Op zondag 30 december 2007 14:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wilde net een schroevendraaier erdoor heen meppen.. alleen kost me dat geld wathet niet waard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |