Photoshop ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:57 schreef Leprachaun het volgende:
[ afbeelding ]
Ducktape doet wonderen!
Kan ze dan schrijven?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:12 schreef DANILXL het volgende:
met haar kut-columns
Dat is de pest dus altijd. Als je een BN'er bent die ook nog eens wordt begeerd, dan krijg je moeiteloos een column toegeworpen, ook al schrijf je als een kind van 6.quote:
Nee. Daarom zijn het ook kutcolumns.quote:
Nee man, Russisch!quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:16 schreef Noorseviking het volgende:
Dat wijf moet is flink anaal vernederd worden
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee man, Russisch!DDENIZE!!E!!!!11!!!:D:::DD:
Anyway...ik mag d'r ook niet. Een beetje arrogant-interessant bij talkshows komen en dan vertellen dat je later de Russische politiek in wil.
Nou, doe dat nú dan.
Als ik zulk haar had liet ik het vervenquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:57 schreef Leprachaun het volgende:
[ afbeelding ]
Ducktape doet wonderen!
Gewoon gebleven??? Het is een enorme aandachtshoer, met slechte oninteressante columns, ze komt heel dom en vooral heel nep over op TV. En al met al ziet ze eruit als 1 of andere huismoeder die de hele DA-verzorgingscollectie van binnen en buiten kent.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:26 schreef henkway het volgende:
Vind het een leuke meid die heel gewoon is gebleven, ze komt wat boven het maaiveld uit nou en?
Ze komt trouwens uit Oekraïne hoor, dat is net als zeggen dat jij uit Denemarken komt.
Mooie vrouwen daar, ga maar eens naar Kiev
Dat zijn geen tieten, dat zijn pannekoeken.quote:
Meer zo'n Calzone (dubbelgevouwen pizza)...quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zijn geen tieten, dat zijn pannekoeken.
Ja..films met een uberzielige titel sl8n8quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:23 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Die muts kan alleen maar in slechte soaps en films spelen.
WIE?!quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:55 schreef floris.exe het volgende:
Wat een arrogante doos is dat. Met roots in als het ware de Goelach hier in het rijke Westerse Nederland een beetje de paraderende pauw uithangen? Zet dat wijf eens direct met haar beide benen op de grond.
Klacht: de persoon Victoria Koblenko.
Onbekende bekende Nederlander.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
WIE?!
Waarom een topic voor elke onbekende "BNner" die je maar kan verzinnen?
Ga jij naar maar Char aanbidden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:03 schreef Viking84 het volgende:
Ze is wel heel slim, want naast GTST (doet ze dat eigs nog?) studeert ze ook nog politicologie en Ruslandkunde. Wow!
Ach, je kan natuurlijk ook gewoon je dagen slijten op Fok en andere internetsites. Dan ben je ook behoorlijk slimquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:03 schreef Viking84 het volgende:
Ze is wel heel slim, want naast GTST (doet ze dat eigs nog?) studeert ze ook nog politicologie en Ruslandkunde. Wow!
Charquote:[quote]Op zaterdag 29 december 2007 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga jij naar maar Char aanbidden.
Heb je het nu over mij of over jezelf?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach, je kan natuurlijk ook gewoon je dagen slijten op Fok en andere internetsites. Dan ben je ook behoorlijk slim
Is dat moeilijk dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:03 schreef Viking84 het volgende:
Och, begin er niet over. Ik krijg meteen een negatieve lading over mij heen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:12 schreef DANILXL het volgende:
met haar kut-columns
Het was dan ook een beetje sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat moeilijk dan?
Volgens mij zit dit land vol met zuipende en blowende pubers die studeren.
Ze mag wel met míjn soap spelenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:23 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Die muts kan alleen maar in slechte soaps en films spelen.
Koblenko mag behoorlijk irritant zijn op tv. Ze is absoluut geen dom wijf. Ze ontstijgt het gemiddelde (ook op taalkundig vlak) en was instaat om haar werk TV werk (meer dan alleen een bijbaantje) te kunnen combineren met twee studies. Om zoiets te kunnen moet je doorzettings vermogen hebben, weten wat je wilt en niet bang zijn om lange dagen te maken. Je hebt dan weinig tijd om achter de pc te hangen in ieder gevalquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was dan ook een beetje sarcastisch bedoeld(al ken ik die studies niet, verder).
Ik weet overigens niet hoe serieus ze aan het studeren is. Toen ze begon met GTST studeerde ze al en nu (7 jr later ofzo?) noch immer.
quote:Op haar dertiende verhuisde ze met haar familie naar Nederland waar ze een gymnasiumopleiding volgde aan het Krimpenerwaard College in Krimpen aan den IJssel. Ondanks haar aanvankelijke onbekendheid met de Nederlandse taal behaalde ze haar diploma in de zes jaar die er voor staan.
Oh, ik zie ook dat ze in Groningen woontquote:Koblenko spreekt Russisch, Oekraïens, Nederlands, Engels, Frans en Duits.
Wauw, het lijkt wel of die complete foto gewoon een 3D animatie is. Photoshop FTL.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:57 schreef Leprachaun het volgende:
[ afbeelding ]
Ducktape doet wonderen!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:52 schreef siekman het volgende:
Het lekkerste wijf van de nederlandse tv .
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ze beter gezien op straat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:52 schreef siekman het volgende:
Het lekkerste wijf van de nederlandse tv .
Dus niet zeiken he
Als ze daar nu eens was gebleven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen jammer dat ze overal waar ze komt even moet zeggen dat ze uit Oekraïne komt.
Dat is niet het enige dat ze zegt, ze pronkt ook met haar opleiding.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
Da's ook wel overdreven, maar ik zou haar wel doen. Alleen jammer dat ze overal waar ze komt even moet zeggen dat ze uit Oekraïne komt.
Hoe lang heeft ze daar over gedaan? 10 jaar of langer?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:41 schreef Ofyles2 het volgende:
ze pronkt ook met haar opleiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |