Photoshop ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:57 schreef Leprachaun het volgende:
[ afbeelding ]
Ducktape doet wonderen!
Kan ze dan schrijven?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:12 schreef DANILXL het volgende:
met haar kut-columns
Dat is de pest dus altijd. Als je een BN'er bent die ook nog eens wordt begeerd, dan krijg je moeiteloos een column toegeworpen, ook al schrijf je als een kind van 6.quote:
Nee. Daarom zijn het ook kutcolumns.quote:
Nee man, Russisch!quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:16 schreef Noorseviking het volgende:
Dat wijf moet is flink anaal vernederd worden
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee man, Russisch!DDENIZE!!E!!!!11!!!:D:::DD:
Anyway...ik mag d'r ook niet. Een beetje arrogant-interessant bij talkshows komen en dan vertellen dat je later de Russische politiek in wil.
Nou, doe dat nú dan.
Als ik zulk haar had liet ik het vervenquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:57 schreef Leprachaun het volgende:
[ afbeelding ]
Ducktape doet wonderen!
Gewoon gebleven??? Het is een enorme aandachtshoer, met slechte oninteressante columns, ze komt heel dom en vooral heel nep over op TV. En al met al ziet ze eruit als 1 of andere huismoeder die de hele DA-verzorgingscollectie van binnen en buiten kent.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:26 schreef henkway het volgende:
Vind het een leuke meid die heel gewoon is gebleven, ze komt wat boven het maaiveld uit nou en?
Ze komt trouwens uit Oekraïne hoor, dat is net als zeggen dat jij uit Denemarken komt.
Mooie vrouwen daar, ga maar eens naar Kiev
Dat zijn geen tieten, dat zijn pannekoeken.quote:
Meer zo'n Calzone (dubbelgevouwen pizza)...quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zijn geen tieten, dat zijn pannekoeken.
Ja..films met een uberzielige titel sl8n8quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:23 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Die muts kan alleen maar in slechte soaps en films spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |