quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik verheug me nu al op het laatste uur van de dagen dan vooral het laatste nummer
datt was mijn nr. 1quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik verheug me nu al op het laatste uur van de dagen dan vooral het laatste nummer
OP is prima hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:44 schreef Wexy het volgende:
Lekkere OP.....
Quoten in de OP is niet handig.......
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb op grace gestemd, maar die heeft het niet gehaaldquote:
I feel your pain, I really do . . .quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Nou ja, euh... wel in mijn familie![]()
Was wel meer terecht geweest imhoquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb op grace gestemd, maar die heeft het niet gehaald
Wel netjes pcies t zelfde plaatjequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:47 schreef peaceman het volgende:
haha sorry wexy....
En nog esquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
Wel netjes pcies t zelfde plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
Wel netjes pcies t zelfde plaatje
[ afbeelding ]
Ik kende het eerst alleen van Leonard Cohen, wat ook mooie uitvoering is, maar dan vind ik Jeff beterquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Was wel meer terecht geweest imho
Ik vind zijn Hallelujah nog altijd minder dan 't origineel, die van John Cale en Rufus Wainwright.
Mijn moeder houdt ook van Celine en Goellio Iglesiasquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
I feel your pain, I really do . . .![]()
aangepastquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ha! Poedelrock. Maar best lekker nummer.
Julio, maar de J spreek je in Spanje idd uit als G.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt ook van Celine en Goellio Iglesias![]()
Verder heeft ze goede muzieksmaak hoor, ik heb het aan haar te danken dat ik zoveel muziek ken maar die drie had ze best weg mogen laten.
Doe je het toch gewoon ?? Het grote voordeel van het internet: wij horen het niet . . .quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik toch enigzins zou kunnen zingen, brulde ik nu het hele huis bij elkaar![]()
Heerlijk nummer!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Julio, maar de J spreek je in Spanje idd uit als G.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |