quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is wel aardig hoor, maar top 2000 onwaardig, maar ja, als het aan mij lag zou ik er zo minimaal 200 platen uitflikkeren.
p.s. papa, ik wel, maar ze moet wel haar mond houdenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Papa Stevie....ik ben niet echt weg van je dochter, vindt u dat erg?
Fairy Tale gok ikquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik wakker word in een elfenstaart?
Je zou er daarentegen wel voor weglopenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:28 schreef djenneke het volgende:
Ik ben er niet weg van.
fairy tail = sprookjequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik wakker word in een elfenstaart?
Ik ken het niet maar ik hoor wel enige potentie.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Papa Stevie....ik ben niet echt weg van je dochter, vindt u dat erg?
Da's bescheidenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is wel aardig hoor, maar top 2000 onwaardig, maar ja, als het aan mij lag zou ik er zo minimaal 200 platen uitflikkeren.
Niet nodig... heb er zelf wel minimaal 500quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog wel een Top200 om aan te vullen dan
quote:
quote:tale (tāl) Pronunciation Key
n.
A recital of events or happenings; a report or revelation: told us a long tale of woe.
A malicious story, piece of gossip, or petty complaint.
A deliberate lie; a falsehood.
A narrative of real or imaginary events; a story.
Archaic A tally or reckoning; a total.
quote:tail1 /teɪl/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[teyl] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation,
–noun 1. the hindmost part of an animal, esp. that forming a distinct, flexible appendage to the trunk.
Sterkte Wesy, hopelijk valt het mee.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:29 schreef Wexy het volgende:
ga eens ff weer luisteren waar we zijn.. aan de titel te lezen heb ik weinig gemist...
Thnx trouwens voor de steun in vorig topic.
Pa is naar ziekenhuis. Buikgriep waarbij de pijn in zn buik niet meer dragelijk was en aangezien er een voorgeschiedenis was met darmkanker (gelukkig wel volledig schoon verklaard) hebben ze hem toch maar even naar ZKH voor onderzoekjes.......
Wat voor gepingel hoot ik nu eigenlijk op de radio?
o gelukkig t is over....
nu het kleine cafe aan de haven..... joeppie... t niveau stijgt
Ja het toilet was bezetquote:
Wel beter even onder controle....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:29 schreef Wexy het volgende:
ga eens ff weer luisteren waar we zijn.. aan de titel te lezen heb ik weinig gemist...
Thnx trouwens voor de steun in vorig topic.
Pa is naar ziekenhuis. Buikgriep waarbij de pijn in zn buik niet meer dragelijk was en aangezien er een voorgeschiedenis was met darmkanker (gelukkig wel volledig schoon verklaard) hebben ze hem toch maar even naar ZKH voor onderzoekjes.......
Wat voor gepingel hoot ik nu eigenlijk op de radio?
o gelukkig t is over....
nu het kleine cafe aan de haven..... joeppie... t niveau stijgt
Het had me niet verbaasd.... Maar nee, gelukkig niet.quote:
Na kinderen voor kinderen verbaasd niks mij meer.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:34 schreef Fred_B het volgende:
Toch wel een nummer dat in de lijst thuishoort dit
Baileys? Toffe naam!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys ontwaakte spontaan bij de eerste tonen van dit nummer en wilde op schoot.
Alsof ie me wilde troosten
Ik ga voor de beelies of de boswandeling... veel beterquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sterkte Wesy, hopelijk valt het mee.![]()
Biertje bij de polonaise?
Maurice.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Welke is er al dood eiks?
Zouden ze wel moeten regelen... perfecte bekkies!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Hebben de broertjes Gibbs eigenlijk een sponsoring contract met prodent?
Tis ook een toffe Poezzquote:
En waarom de rest nog niet?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Sla Streisand ook maar overquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik ga de songtekst van Anastacia ook niet postenik heb zo mn grenzen.
Smoesjes !! Dan moet je s'nachts ook gewoon gaan slapen . . .quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ow jalaat, vroeg op, weinig slapen enz. enz.
![]()
Dezequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is dat mens toch allemachtig scheelquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Smoesjes !! Dan moet je s'nachts ook gewoon gaan slapen . . .![]()
Please, have mercyquote:
Onkruid vergaat niet, zeggen ze wel es . . .quote:
Hype? Welke hype?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb die Barbra hype nooit begrepen, vind dat ze een karakterloze stem heeft.
Ik krijg nu kippevel, maar ik geloof niet dat het positief is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:39 schreef Neleos het volgende:
Homdeck! En je uitslag was net weer weg...
You're soooo evil!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Woman in love vinnik wel weer grappig
Ik heb onlangs bij Reiki geleerd, dat kippenvel altijd positief is....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik krijg nu kippevel, maar ik geloof niet dat het positief is.
nee is ook rommelquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Woman in love vinnik wel weer grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |