quote:
quote:tale (tāl) Pronunciation Key
n.
A recital of events or happenings; a report or revelation: told us a long tale of woe.
A malicious story, piece of gossip, or petty complaint.
A deliberate lie; a falsehood.
A narrative of real or imaginary events; a story.
Archaic A tally or reckoning; a total.
quote:tail1 /teɪl/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[teyl] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation,
–noun 1. the hindmost part of an animal, esp. that forming a distinct, flexible appendage to the trunk.
Sterkte Wesy, hopelijk valt het mee.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:29 schreef Wexy het volgende:
ga eens ff weer luisteren waar we zijn.. aan de titel te lezen heb ik weinig gemist...
Thnx trouwens voor de steun in vorig topic.
Pa is naar ziekenhuis. Buikgriep waarbij de pijn in zn buik niet meer dragelijk was en aangezien er een voorgeschiedenis was met darmkanker (gelukkig wel volledig schoon verklaard) hebben ze hem toch maar even naar ZKH voor onderzoekjes.......
Wat voor gepingel hoot ik nu eigenlijk op de radio?
o gelukkig t is over....
nu het kleine cafe aan de haven..... joeppie... t niveau stijgt
Ja het toilet was bezetquote:
Wel beter even onder controle....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:29 schreef Wexy het volgende:
ga eens ff weer luisteren waar we zijn.. aan de titel te lezen heb ik weinig gemist...
Thnx trouwens voor de steun in vorig topic.
Pa is naar ziekenhuis. Buikgriep waarbij de pijn in zn buik niet meer dragelijk was en aangezien er een voorgeschiedenis was met darmkanker (gelukkig wel volledig schoon verklaard) hebben ze hem toch maar even naar ZKH voor onderzoekjes.......
Wat voor gepingel hoot ik nu eigenlijk op de radio?
o gelukkig t is over....
nu het kleine cafe aan de haven..... joeppie... t niveau stijgt
Het had me niet verbaasd.... Maar nee, gelukkig niet.quote:
Na kinderen voor kinderen verbaasd niks mij meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop