Sterkte. [aai-over-bolsmiley]quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik was er even niet. Slecht nieuws in de familie, laat ik het daar maar even bij houden.
Ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:44 schreef Z het volgende:
Pope. Ben je weer aan het bemiddelen vandaag?
Ja. Maar het niveau van de reacties was toch echt ver beneden peil. Wat een agressie. Ik had niet eens zin meer om er verder op in te gaan. "Ik hoop dat het kind stikt in de broodkorst" e.d. Dan gaat de lol er wel een beetje vanaf.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:33 schreef Frollo het volgende:
L, wat heb je iedereen toch weer fijn op de kast gekregen met je bakkerverhaal.
Zoiets vermoedde ik al. Ik heb dan ook de vrijheid genomen om namens jou te zeggen dat je alle haters pwnt met je schietgeweer. Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Maar het niveau van de reacties was toch echt ver beneden peil. Wat een agressie. Ik had niet eens zin meer om er verder op in te gaan. "Ik hoop dat het kind stikt in de broodkorst" e.d. Dan gaat de lol er wel een beetje vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen wonder dat niemand z'n kind zo noemt..ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik ook niet. Heb eigenlijk nooit het nut of de toegevoegde waarde begrepen van roken of blowenquote:Op zondag 6 januari 2008 10:54 schreef k_man het volgende:
Ik heb nog nooit geblowed. Of überhaupt gerookt.
Het zal wel de tijd van het jaar zijn. Ik heb donderdagavond ook weer eens geblowd. Niet zeventien jaar geleden; ik denk dat ik het gemiddeld twee of drie keer per jaar doe. Maar ik begreep ook meteen weer waarom het ook al weer geen goed idee is om het vaak te doen. Ik was met een oude vriend uit het begin van mijn studententijd. Paar jaar ouder, nooit de studie afgemaakt, nooit een fatsoenlijke baan in z'n leven lang kunnen houden, geen idee wat ie eigenlijk aan het doen is, volkomen passief, behoorlijk eenzaam, leeft in het verleden (want toen was zijn leven wél leuk). Iemand met wie ik toen met enige regelmaat in de coffeeshop zat. Maar hij blowt nog iedere dag dus. Vrijdagochtend ben ik gaan hardlopen.quote:Op zondag 6 januari 2008 04:16 schreef thaleia het volgende:
Ik heb vannacht geblowd. Dat is vooral opzienbarend, omdat het de eerste keer was in zeventien jaar. Realiseerde ik me. ZE-VEN-TIEN JAAR. Waar blijft de tijd..... *mijmer*
Dat valt me van je tegen.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik snap die laatste zin niet zo.
Het hardlopen ging wel wat stroef trouwens. Maar dat maakte me alleen maar nog fanatieker.quote:
En wat is 'matig intensief bewegen' ongeveer? Een half uur met je armen zwaaien?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:03 schreef k_man het volgende:
Vijf dagen per week een half uur matig intensief bewegen is voldoende.
Ik heb een hoop gemist zie ik!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga vanaf komende week vier keer in de week sporten, en dan wil ik ook weer gaan hardlopen met mijn Vlam. En door dit alles probeer ik ook minder te drinken. Ja, er staan schokkende dingen te gebeuren in het leven van IR in 2008.
De hokey-pokey doen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:10 schreef dwerg het volgende:
[..]
En wat is 'matig intensief bewegen' ongeveer? Een half uur met je armen zwaaien?
Bijvoorbeeld. Of wandelen. Of fietsen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:10 schreef dwerg het volgende:
[..]
En wat is 'matig intensief bewegen' ongeveer? Een half uur met je armen zwaaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |