Hypotheek?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat geweldig! Dat dit nog kan in Nederland!
Maar manlief moet dan toch wel wat geld binnenbrengen, denk ik dan! Of betaal je de hypotheek af van het schapenvlees wat je hier op FOK! verpatst
Nee, we zouden er eerst naar eentje gaan maar die was dicht, en nu gaan we naar de Tibetaan op de wallen. En ik heb geen idee wat ie maakt, maar ja, er schenen veel vega-dingen te zijn en dan zijn m'n vrienden ook weer blij.quote:Op maandag 31 december 2007 18:19 schreef Z het volgende:
Hebben we het hier over de Tibetaan/Nepalees in de Korte Leidse Dwars?
Tibetaan/Nepalees, dat bekt altijd zo lekker.
Mijn god, dat klinkt echt vreselijk!quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Tandartsbemiddelingsbureau.
Dat is niet ons 0900nummer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:12 schreef k_man het volgende:
Overzicht forums/Gezondheidszorg / Instellingen/tandartsbemiddelingsbureau 0900-8212230 in Amsterdam
Geplaatst op 27 Dec 2007 11:38 door NewDutchie
--------------------------------------------------------------------------------
Hebben meer mensen problemen met deze organisatie a 20 cent per minuut?
Vanmorgen een 1/2 uur in de wacht gehangen waarvan de laatste 20 minuten als "er is nog 1 gesprek voor U". Lijkt er op dat dit bedrijf geen bezetting heeft vandaag maar welk iedereen laat betalen voor het wachten. Je kan wel gegevens achterlaten om teruggebeld te worden maar inmiddels zijn we weer 2 uur verder.
Ik vind dat enorme raam altijd een beetje imponerend. Je geeft je zo bloot.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:34 schreef Z het volgende:
Er zit een wel goede op de rozengracht I.R. 'Tandartsenpraktijk Rozengracht'. En volgens mij kan je daar nog wel terecht.
Er zitten twee ruimtes verderop in het pand, daar zit ik. Ik hoef ook niet zo nodig in de etalage.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind dat enorme raam altijd een beetje imponerend. Je geeft je zo bloot.
Waarom schieten ze die mensen niet gewoon dood, in plaats van ze zo te vernederen? Oorlog is een vreselijk iets, dat blijkt maar weer. Maar in liefde en oorlog is alles geoorloofd, wordt wel gezegd. Dus ook dit soort praktijken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:42 schreef JAM het volgende:
Zojuist heb ik de treurigste beelden van de hele Irakoorlog gezien. Er schijnt een groep Amerikaanse soldaten daar te zijn die zichzelf de Iraq Party Boys noemen. Ze rijden de hele dag rond in een Humvee, gekleed in fatigues, of hoe dat ook heet in het Nederlands (korstondige aanval van het Jan de Bont/Fanke Jansen-syndroom hier) en als ze dan iemand tegenkomen op straat, die aan de weg aan het werken is, of gewoon wat rondloopt, of ergens in een rij op water staat te wachten, roepen ze naar buiten: 'Hey, you wanna party? Wanna party dude? Come on dude, let's have a party.' Daarna zetten ze kei- en keihard de Vengaboys met BOOM-BOOM-BOOM op en komen ze al dansende, het is een beetje een kinderlijk, spastisch dansje zoals jongeren helaas vaker dansen, de auto uit. Ze vormen dan een kringetje om zo iemand heen en dan dansen ze een tijdje en stappen ze weer in. Daarna rijden ze weg. Het filmpje eindigt met de mededeling: 'THAT'S HOW YOU WIN THE WAR ON TERROR'. Ik hoop bij God, de lieve Heer die in de hemel zijt, dat ze binnenkort op een landmijn rijden..
Als het goed is, is dit het nummer dat aan dat 0900-nummer gekoppeld is: 020-5709595quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:12 schreef k_man het volgende:
Overzicht forums/Gezondheidszorg / Instellingen/tandartsbemiddelingsbureau 0900-8212230 in Amsterdam
Geplaatst op 27 Dec 2007 11:38 door NewDutchie
--------------------------------------------------------------------------------
Hebben meer mensen problemen met deze organisatie a 20 cent per minuut?
Vanmorgen een 1/2 uur in de wacht gehangen waarvan de laatste 20 minuten als "er is nog 1 gesprek voor U". Lijkt er op dat dit bedrijf geen bezetting heeft vandaag maar welk iedereen laat betalen voor het wachten. Je kan wel gegevens achterlaten om teruggebeld te worden maar inmiddels zijn we weer 2 uur verder.
Ja. Ik moet altijd erg om mijzelf lachen. Soms ook om iemand anders maar vooral om mijzelf. Dan denk ik: 'Godverdomme, wat was ik toen briljant zeg. Wat was ik toen briljant.' Om de een of andere reden ben ik er in het heden ten dage (!) niet van overtuigd dat ik briljant ben. Integendeel, ik denk vrijwel de hele dag, bij alles wat ik zeg, bij alles wat ik schrijf: 'Godverdomme, JAM, wat ben je nu weer slap aan het ouwehoeren? Man, houd je bek nu eens. Alsjeblieft.' Ik weet dat ik dat niet moet doen, want als ik het dan over een tijdje weer teruglees denk ik toch weer: 'Godverdomme, etc.'quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:38 schreef LXIV het volgende:
Als ik me verveel blader ik wel eens door de oude LPT's. En die zijn soms best vermakelijk. Dan denk ik: Heb ík dat geschreven?
Jullie ook?
quote:Zij wilden de jongens opvoeden als ware het hun eigen zoons, om zo de familielijn voort te zetten volgens het Chinese persbureau Xinhua.
Dat is toch goed? Aanvoegende wijs.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:24 schreef sigme het volgende:
Laat ik zinnetjes waarvan het taalgebruik mij in het oog springt maar in de LPTTK zetten, misschien zijn ze daar meer op hun plaats dan in mijn eigen polhol.
[..]
Die is prima ja.quote:
Ja, je hebt gelijk:quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:26 schreef Frollo het volgende:
Ehm, het moet nog altijd 'als waren het hun eigen zoons' zijn. Meervoud, immers.
Hell, als zelfs twee van de intelligentste users die ik ken dit al over het hoofd zien, is het misschien maar goed dat de aanvoegende wijs verdwijnt.
quote:[bewerk] Zijn
Niet-finiete vormen
Infinitieven zijn (O.T.T.), te zullen zijn (O.Tk.T.), zijn geweest (V.T.T.), te zullen zijn geweest (V.Tk.T.)
Deelwoorden zijnde (Onvoltooid), geweest (Attributief: gewezen) (Voltooid)
Aantonende wijs ik jij(je)1 gij(ge)1 hij, zij, het, u2 wij, we,jullie4,zij, ze
O.T.T. ben bent zijt is zijn
O.V.T. was was waart was waren
O.Tk.T. zal zijn zal/zult zijn zult zijn zal zijn zullen zijn
O.V.Tk.T. zou zijn zou zijn zoudt zijn zou zijn zouden zijn
V.T.T. ben geweest bent geweest zijt geweest is geweest zijn geweest
V.V.T. was geweest was geweest waart geweest was geweest waren geweest
V.Tk.T. zal zijn geweest zal/zult zijn geweest zult zijn geweest zal zijn geweest zullen zijn geweest
V.V.Tk.T. zou zijn geweest zou zijn geweest zoudt zijn geweest zou zijn geweest zouden zijn geweest
Aanvoegende wijs3 ik jij(je)1 gij(ge)1 hij, zij, het, u2 wij, we,jullie4,zij, ze
O.T.T. zij zij zij(t) zij zijn
O.V.T. ware ware ware(t) ware waren
V.T.T. zij geweest zij geweest zij(t) geweest zij geweest zijn geweest
V.V.T. ware geweest ware geweest ware(t) geweest ware geweest waren geweest
Gebiedende wijs enkelvoud meervoud
O.T.T. wees weest3
Zo zo, een taalkundige verdediging? Succes. De spelling-Kollewijn zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:29 schreef sigme het volgende:
Tsja. Ik ben niet zo strikt in de leer, in dit geval vind ik het enkelvoud mooier. En ik denk dat ik ergens ook een taalkundige verdediging zou moeten kunnen opgraven, maar dat kan ik je niet beloven. Even zoeken.
Hey kewl, ik ga me meteen melden!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:46 schreef Z het volgende:
Frollo. Er is gewoon een IJmuiden topic.
IJmuiden
Jammer genoeg is er niks aan.
Sterkte. [aai-over-bolsmiley]quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik was er even niet. Slecht nieuws in de familie, laat ik het daar maar even bij houden.
Ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:44 schreef Z het volgende:
Pope. Ben je weer aan het bemiddelen vandaag?
Ja. Maar het niveau van de reacties was toch echt ver beneden peil. Wat een agressie. Ik had niet eens zin meer om er verder op in te gaan. "Ik hoop dat het kind stikt in de broodkorst" e.d. Dan gaat de lol er wel een beetje vanaf.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:33 schreef Frollo het volgende:
L, wat heb je iedereen toch weer fijn op de kast gekregen met je bakkerverhaal.
Zoiets vermoedde ik al. Ik heb dan ook de vrijheid genomen om namens jou te zeggen dat je alle haters pwnt met je schietgeweer. Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Maar het niveau van de reacties was toch echt ver beneden peil. Wat een agressie. Ik had niet eens zin meer om er verder op in te gaan. "Ik hoop dat het kind stikt in de broodkorst" e.d. Dan gaat de lol er wel een beetje vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen wonder dat niemand z'n kind zo noemt..ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik ook niet. Heb eigenlijk nooit het nut of de toegevoegde waarde begrepen van roken of blowenquote:Op zondag 6 januari 2008 10:54 schreef k_man het volgende:
Ik heb nog nooit geblowed. Of überhaupt gerookt.
Het zal wel de tijd van het jaar zijn. Ik heb donderdagavond ook weer eens geblowd. Niet zeventien jaar geleden; ik denk dat ik het gemiddeld twee of drie keer per jaar doe. Maar ik begreep ook meteen weer waarom het ook al weer geen goed idee is om het vaak te doen. Ik was met een oude vriend uit het begin van mijn studententijd. Paar jaar ouder, nooit de studie afgemaakt, nooit een fatsoenlijke baan in z'n leven lang kunnen houden, geen idee wat ie eigenlijk aan het doen is, volkomen passief, behoorlijk eenzaam, leeft in het verleden (want toen was zijn leven wél leuk). Iemand met wie ik toen met enige regelmaat in de coffeeshop zat. Maar hij blowt nog iedere dag dus. Vrijdagochtend ben ik gaan hardlopen.quote:Op zondag 6 januari 2008 04:16 schreef thaleia het volgende:
Ik heb vannacht geblowd. Dat is vooral opzienbarend, omdat het de eerste keer was in zeventien jaar. Realiseerde ik me. ZE-VEN-TIEN JAAR. Waar blijft de tijd..... *mijmer*
Dat valt me van je tegen.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik snap die laatste zin niet zo.
Het hardlopen ging wel wat stroef trouwens. Maar dat maakte me alleen maar nog fanatieker.quote:
En wat is 'matig intensief bewegen' ongeveer? Een half uur met je armen zwaaien?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:03 schreef k_man het volgende:
Vijf dagen per week een half uur matig intensief bewegen is voldoende.
Ik heb een hoop gemist zie ik!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga vanaf komende week vier keer in de week sporten, en dan wil ik ook weer gaan hardlopen met mijn Vlam. En door dit alles probeer ik ook minder te drinken. Ja, er staan schokkende dingen te gebeuren in het leven van IR in 2008.
De hokey-pokey doen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:10 schreef dwerg het volgende:
[..]
En wat is 'matig intensief bewegen' ongeveer? Een half uur met je armen zwaaien?
Bijvoorbeeld. Of wandelen. Of fietsen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:10 schreef dwerg het volgende:
[..]
En wat is 'matig intensief bewegen' ongeveer? Een half uur met je armen zwaaien?
Sterkte.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:38 schreef Lienekien het volgende:
Nee, vandaag nog niet. Maandag is mijn vrije dag. Wil het morgen weer gaan proberen.
De term is imponeerbroek, Gellius. En als je moe bent van het imponeren, neem je een powernap.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:59 schreef Gellius het volgende:
Een powerbroek, zou 'k altijd doen.
Hoezo?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:09 schreef Gellius het volgende:
Wat 'n merkwaardig universum bewoon jij toch, Lienekien.
Jij begint er anders over.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:12 schreef Gellius het volgende:
Nu, met je imponeerbroeken en powernaps.
't Interesseert me verder ook niks, hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:17 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gaat ze weer.
Akkoord.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Mogelijk, maar jij bent er méé begonnen.
Geen idee, eigenlijk. Het was zomaar een grappige term van een collega. Het was volgens haar een broek waarmee ik bij een bank zou kunnen gaan werken. Niet dat ik die ambitie ook maar in de verste verten heb, hoor. Ik vind het meer een Marlene Dietrichbroek. Die kon trouwens ook best imponeren.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef k_man het volgende:
Zo'n imponeerbroek... is dat nou typisch een kledingstuk voor dames? En zo ja, wat moeten de heren dan aan om te imponeren? Of zijn die er alleen om geïmponeerd te worden?
Vragen, vragen, vragen...
Volgens mij wou Z. alleen maar matig intensief gaan bewegen in de sneeuw.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:40 schreef k_man het volgende:
Zie je nou wel dat sporten ongezond is?
Maar je hebt nog twee weken. Ik zou een voorraadje ibuprofen inslaan en per dag een half uurtje wandelen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef Z het volgende:
Dat ik er doorheen ga komt deels door een gebrek aan sport de laatste tijd. Ik ben op een lager niveau gaan sporten en dat komt m'n rug vooralsnog niet ten goede. En mee vallen doet het helaas nog niet Lien.
Is ook mijn plan. En een manueel therapeut om de boel weer wat op los te krijgen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je hebt nog twee weken. Ik zou een voorraadje ibuprofen inslaan en per dag een half uurtje wandelen.
Het is een familiekwaaltje hoor. Mijn vader zaliger had er ook altijd last van. Mijn zus heeft er last van. Misschien hebben we allemaal een slechte smaak in schoenen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:26 schreef Lienekien het volgende:
Dat moet toch ergens aan liggen, Gellius. Ik zou niet als eerste aan ouderdom denken. Nieuwe schoenen?
Uitstekend, dank je. Met jou?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:10 schreef Gellius het volgende:
K-man! Hoe gaat het met je?
Hm. Dat kan anders ook kankerongelegen komen, hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik yoga en ik word er kankergeil van.
Is dat juist niet erg frustrerend, zo zonder 'dinnetje?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Niet dan, gewoon over het algemeen. Zowel in de actieve als passieve zin van geil.
In elk geval hakken natuurlijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:30 schreef Thisbe het volgende:
Morgen is mijn eerste werkdag. Ik heb er zin in, maar wát moet ik in 's hemelsnaam áán? Een leuk rokje, of juist een jasje met bijpassende broek? Het is overigens meteen een cursusdag.
Dat zou bij mij toch wel een heroverweging betekenen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:29 schreef Gellius het volgende:
De teerbeminde wil ook al dat ik ga yoga-en.
Waar werk jij in godsnaam?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Op m'n werk hadden ze twee weken ook al een mediteersessie om in contact te komen met 'het eeuwige in jezelf'.
Nu ja, het was een suggestie om van de lage rugpijn af te komen. De teerbeminde is even allergisch voor zweverige nonsens als ik.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat zou bij mij toch wel een heroverweging betekenen.
Op m'n werk hadden ze twee weken ook al een mediteersessie om in contact te komen met 'het eeuwige in jezelf'. Ik vraag mezelf af in hoeverre in contact komen met 'het eeuwige in jezelf' mij zou helpen om betere queries te schrijven. Maar ja, ik ben natuurlijk gewoon een calvinistische zeurpiet.
Nee, dat kan juist erg sexy zijn. Maar zonder foto's blijft dat natuurlijk allemaal speculatie.quote:
Oh, verkeerd begrepen.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:01 schreef Thisbe het volgende:
Stond, stond? Morgen is pas de grote dag!
Nee hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:08 schreef LXIV het volgende:
Zwarte leren schoenen zijn bijvoorbeeld altijd wel goed.
Je doet me denken aan die beruchte studentenhuisbeller die zogenaamd belde voor een onderzoek naar kledingstijlen en gaandeweg alsmaar intiemer werdquote:Op maandag 7 januari 2008 22:19 schreef k_man het volgende:
Vertel eens wat meer? Lengte, kleur en model rok? Wat voor bloesje? Hoogte van de hak, kleur van de schoen? Kousen?
Niet bij een bruine riem. Maar dat ligt aan de riem, niet aan de schoenen.quote:
Nou zeg. Ik heb het nochtans alleen over de zichtbare kleding. Puur ter beeldvorming en eventueel advies.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:22 schreef thaleia het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die beruchte studentenhuisbeller die zogenaamd belde voor een onderzoek naar kledingstijlen en gaandeweg alsmaar intiemer werd
Er zijn verschillende modellen zwarte leren schoenen, die niet alle overal bij passen. Bovendien zijn zwarte leren schoenen niet gepast als je gaat tennissen. Zelf ben ik ook geen fan van zwarte schoenen bij een camelkleurig pak, of zelfs maar een bruine broek.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet bij een bruine riem. Maar dat ligt aan de riem, niet aan de schoenen.
Fatje.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Er zijn verschillende modellen zwarte leren schoenen, die niet alle overal bij passen. Bovendien zijn zwarte leren schoenen niet gepast als je gaat tennissen. Zelf ben ik ook geen fan van zwarte schoenen bij een camelkleurig pak, of zelfs maar een bruine broek.
Oh, ik had juist de hoop dat het niet saai zou worden.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:27 schreef LXIV het volgende:
Ik wil het ook graag weten.
Ik denk een wit of wit-achtig bloesje met wat franje, een donkerblauw, strakzittend rokje met kleine split en hoge, rode hakken.
De google-ads van je fobo.quote:Gogo Paaldansers
Boek Gogo Paaldansers via de online artiestenshop van Swinging
www.swinging.nl
Vrijgezelle meiden?
De leukste vrijgezelle vrouwen Vind je via het Dating Overzicht!
Dating.Overzicht.nl
Verleid Iedere Vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen je droomvrouw.
www.VrouwenVersieren.com
Ik krijg andere, waaronder eentje overquote:
Zo'n weinig flateuze politiebroek bijvoorbeeld? Met zo'n broek aan krijgen vrouwen een kont waar een trekpaard zich niet voor zou hoeven schamen.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:31 schreef LXIV het volgende:
Thisbe kan overigens ook altijd nog voor een geüniformeerd beroep kiezen. Dan hoeft ze niet een dag te laat op haar werk te komen om haar tenue uit te zoeken.
Wat weet jij nou van mijn romantische leven?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dat juist niet erg frustrerend, zo zonder 'dinnetje?
Heb je wel een 'dinnetje dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:06 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mijn romantische leven?
Laat ik het er op houden dat het een snelgroeiend hip jong bedrijf is, en dat ik totnutoe dacht dat ze een best rationele insteek hadden.quote:
Maar wat doe jij er dan, IR?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat het een snelgroeiend hip jong bedrijf is,
Oja, toen mijn toenmalige leidinggevende dacht dat jij mijn wederhelft was en ze vervolgens ging zeuren dat ik haar voorgesteld had als 'baas'. Ja, het is wat.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:12 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij had ik IR's bedrijf al eens bestempeld als een gebakkenluchtbedrijf. I rest my case.
Nou vooruit dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:57 schreef Gellius het volgende:
Een ouderwetse vis-van-de-dag, daar zou ik nu echt van opkikkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon er wel om lachen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:23 schreef Gellius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |