Precies je hebt gelijk. Die 110 dagen zijn onmenselijk. Komop mensen ik verwacht veel steun van julliequote:Op vrijdag 28 december 2007 20:19 schreef Frasier het volgende:
Waarom is het godverdomme zo moeilijk om die low-life een fatsoenlijke straf te geven!
Een goede psychiater zoeken ofzo?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:18 schreef zarGon het volgende:
110 dagen? Effect van zo straffen werkt alleen maar averechts?.
Die vrouw moet haar hele leven hiermee omgaan, terwijl die knakker 110 dagen krijgt en blijkbaar noodzakelijk in een inrichting moet zitten... Wat gaat ze in hemelsnaam met die 3000 euro doen?.
.
Schrijf een brief naar de Telegraaf.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:28 schreef Fliepke het volgende:
Ik zou graag zien dat hij net zo lang in de bak zit totdat ie zn matties opgeeft en dan nog eens +110 dagen. Wat denkt die hufter wel niet?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Schrijf een brief naar de Telegraaf.
dat dus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:28 schreef Fliepke het volgende:
Ik zou graag zien dat hij net zo lang in de bak zit totdat ie zn matties opgeeft en dan nog eens +110 dagen. Wat denkt die hufter wel niet?
Dat alle betrokkenen gestraft worden en dat die vuilakjes die nu gepakt zijn ook hun maten erbij naaien. Als je ervoor zorgt dat iedereen de rat moet uithangen anders boet je zelf heel zwaar is het lastiger om je criminele matties te vertrouwen. Dat zou mooi zijn, toch?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Stenigen op het marktplein, met pek en veren buiten de stadsgrenzen zetten ? Wat wil je dan ?
dat zijn meisjes geen vrouwen en die kiezen ervoor om het voor een breezer te doen, slachtoffers van een verkrachter hebben niets te kiezen... maar goed jij bent niet voor niets SCHquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:28 schreef SCH het volgende:
3000 is toch best veel voor een verkrachting? Veel vrouwen doen het voor een breezer
wel goed aanpakken, anders mag je zelf 20 jaar gaan zitten voor moord...quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
want dan speel ik eigen rechter
weet je, soms lijkt het net alsof alle verkrachters in hetzelfde dorp wonen, ergens in Friesland ofzo, want alle voor eigen rechter willen spelende FOK!kers komen er nooit eentje tegen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
110 dagen is 109 dagen te lang vind iklaat hem maar vrijkomen, want als het iemand uit mijn omgeving zou overkomen dan hoop ik ook dat diegene snel weer vrij op straat loopt want dan speel ik eigen rechter
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:49 schreef Athmozz het volgende:
[..]
wel goed aanpakken, anders mag je zelf 20 jaar gaan zitten voor moord...
Ja., maar jij gaat weer vrijuit.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:09 schreef Herald het volgende:
zozo, die heeft dus 110 dagen detentie over om zijn homies niet te verraden. Kijk dat is nou een échte vriend
Terug naar eigen land wellicht?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:56 schreef gelly het volgende:
Had iemand castreren al genoemd ?
Waar haal jij vandaan dat het hier om Marokkanen gaat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef alors het volgende:
eigenlijk heb ik een hekel aan/ben ik heel bang voor marokkanen
Hoe zie je dat voor je?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:27 schreef dmace het volgende:
Jongen verdient een nekschop,
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:28 schreef sandermans het volgende:
Ben je op je achterhoofd gevallen ofzo? Heb je geen besef wat ze gedaan hebben bij dat meisje?
Ik ben het eens met Gelly en van mijn part voor de daders er nog zo'n 1
In Amerika krijg je zelfs een standbeeld.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:49 schreef Athmozz het volgende:
[..]
wel goed aanpakken, anders mag je zelf 20 jaar gaan zitten voor moord...
mja recht in eigen handen ben ik wel niet voor, dus zeker geen standbeeld, maar als iemand het toch zou doen dan zou ik hem daar zéker nooit scheef voor aankijken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Amerika krijg je zelfs een standbeeld.
^^ zo simpel is het.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:31 schreef glaschol het volgende:
en dan vinden ze het raar dat binnenkort iemand gewoon die verkrachtende apen
gewoon
doodschieten
Nee natuurlijk niet. Dit is een zeer boeiende discussie over de te lage straffen in Nederland. En nog net op tijd in het oude jaar, anders was dit heikele punt niet besproken in 2007!quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:43 schreef Drugshond het volgende:
Wat is de discussiewaarde..... bedenk hier een passende middeleeuwse straf ?
te laag ook niet want dan doen ze het zo weer, want tja wat kan ze gebeuren?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:34 schreef Koewam het volgende:
Opzich denk ik wel dat dit een gepaste straf is (alhoewel ik deze casus niet bestudeerd heb), daar men op zodanig lage leeftijd een vrijheidsneming niet bevordelijk vindt voor de ontwikkeling van het kind.
Zoiets bedoel je?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:08 schreef Leprachaun het volgende:
Man ik word schijtziek van die softe nederlandse klotenwetgeving!
Zo'n m*ngool moet je z'n eigen ballen laten opwokken en daarna op laten vreten, klootjesvolk!
Sommige vrouwen doen het VRIJWILLIG voor een breezer. Ga lekker even zelf verkracht worden (gaarna daarna ook nog in stukjes) en kom daarna hier nog eens zo'n kansloze opmerking plaatsenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:28 schreef SCH het volgende:
3000 is toch best veel voor een verkrachting? Veel vrouwen doen het voor een breezer
jij lijkt me wel zo'n gozer die sneaky ghb in jongens hun drinken doetquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:28 schreef SCH het volgende:
heb je iets nog niet verwerkt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:52 schreef Sora het volgende:
[..]
Sommige vrouwen doen het VRIJWILLIG voor een breezer. Ga lekker even zelf verkracht worden (gaarna daarna ook nog in stukjes) en kom daarna hier nog eens zo'n kansloze opmerking plaatsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |