Nee natuurlijk niet. Dit is een zeer boeiende discussie over de te lage straffen in Nederland. En nog net op tijd in het oude jaar, anders was dit heikele punt niet besproken in 2007!quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:43 schreef Drugshond het volgende:
Wat is de discussiewaarde..... bedenk hier een passende middeleeuwse straf ?
te laag ook niet want dan doen ze het zo weer, want tja wat kan ze gebeuren?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:34 schreef Koewam het volgende:
Opzich denk ik wel dat dit een gepaste straf is (alhoewel ik deze casus niet bestudeerd heb), daar men op zodanig lage leeftijd een vrijheidsneming niet bevordelijk vindt voor de ontwikkeling van het kind.
Zoiets bedoel je?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:08 schreef Leprachaun het volgende:
Man ik word schijtziek van die softe nederlandse klotenwetgeving!
Zo'n m*ngool moet je z'n eigen ballen laten opwokken en daarna op laten vreten, klootjesvolk!
Sommige vrouwen doen het VRIJWILLIG voor een breezer. Ga lekker even zelf verkracht worden (gaarna daarna ook nog in stukjes) en kom daarna hier nog eens zo'n kansloze opmerking plaatsenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:28 schreef SCH het volgende:
3000 is toch best veel voor een verkrachting? Veel vrouwen doen het voor een breezer
jij lijkt me wel zo'n gozer die sneaky ghb in jongens hun drinken doetquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:28 schreef SCH het volgende:
3000 is toch best veel voor een verkrachting? Veel vrouwen doen het voor een breezer
heb je iets nog niet verwerkt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:52 schreef Sora het volgende:
[..]
Sommige vrouwen doen het VRIJWILLIG voor een breezer. Ga lekker even zelf verkracht worden (gaarna daarna ook nog in stukjes) en kom daarna hier nog eens zo'n kansloze opmerking plaatsen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |