abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 december 2007 @ 01:49:33 #51
3767 Herald
Come get some
pi_55617045
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 01:43 schreef Drugshond het volgende:
Wat is de discussiewaarde..... bedenk hier een passende middeleeuwse straf ?
Nee natuurlijk niet. Dit is een zeer boeiende discussie over de te lage straffen in Nederland. En nog net op tijd in het oude jaar, anders was dit heikele punt niet besproken in 2007!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zaterdag 29 december 2007 @ 02:19:37 #52
201278 Kempi
Ik zet mijn hossol om in rap
pi_55617573
Gewoon ballen eraf, harde maatregelen nemen tegen zieke geesten
Zo denken de toekomstige rapers wel twee keer na voordat ze een geile wijf verkrachten
Hoeveel keer zal ik weer als een dealer
De straten onveilig maken met de popo op mijn hielen
Als ik droom, zie ik hoe negers me doodschieten
Konden het niet hebben hoe Kempi z'n dough verdiende
pi_55617768
Opzich denk ik wel dat dit een gepaste straf is (alhoewel ik deze casus niet bestudeerd heb), daar men op zodanig lage leeftijd een vrijheidsneming niet bevordelijk vindt voor de ontwikkeling van het kind.
pi_55617936
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 02:34 schreef Koewam het volgende:
Opzich denk ik wel dat dit een gepaste straf is (alhoewel ik deze casus niet bestudeerd heb), daar men op zodanig lage leeftijd een vrijheidsneming niet bevordelijk vindt voor de ontwikkeling van het kind.
te laag ook niet want dan doen ze het zo weer, want tja wat kan ze gebeuren?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_55619444
112 dagen jeugddetentie is idd geen straf voor iemand die samen met 5 'vrienden' na -of tijdens carnaval het leven van een 'jonge vrouw' letterlijk verneukt.
Blijkbaar is het het voor die honden een welkome afsluiting, start of onderbreking van een aantal dagen meedoen aan een verkleedpartijtje ofzo.
Des te zieker die lage straf. 112 dagen jeugddetentie is niet genoeg om de nu al zieke geest van zo iemand te 'genezen'. Als die al te genezen is. Als je het op je 16e al mannelijk, normaal en vooral opwindend vindt om met 4 anderen een jonge vrouw te verkrachten, dan biedt dat geen perspectief voor de toekomst dunkt mij. Misschien een beetje zwart-wit, maar zo iemand is toch echt deels een product van de ouders. Als ouders hun kinderen 'normale' normen en waarden meegeven, verkrachten ze met z'n vijven toch echt geen jonge vrouw.
pi_55620095
tjah krijg je met die saracenen heh, zien de vieze ongelovige hoeren als oorlogsbuit
  † In Memoriam † zaterdag 29 december 2007 @ 12:38:04 #57
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_55621469
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 20:08 schreef Leprachaun het volgende:
Man ik word schijtziek van die softe nederlandse klotenwetgeving!
Zo'n m*ngool moet je z'n eigen ballen laten opwokken en daarna op laten vreten, klootjesvolk!
Zoiets bedoel je?
pi_55623136
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 20:28 schreef SCH het volgende:
3000 is toch best veel voor een verkrachting? Veel vrouwen doen het voor een breezer
Sommige vrouwen doen het VRIJWILLIG voor een breezer. Ga lekker even zelf verkracht worden (gaarna daarna ook nog in stukjes) en kom daarna hier nog eens zo'n kansloze opmerking plaatsen
pi_55623209
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 20:28 schreef SCH het volgende:
3000 is toch best veel voor een verkrachting? Veel vrouwen doen het voor een breezer
jij lijkt me wel zo'n gozer die sneaky ghb in jongens hun drinken doet
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_55623689
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:52 schreef Sora het volgende:

[..]

Sommige vrouwen doen het VRIJWILLIG voor een breezer. Ga lekker even zelf verkracht worden (gaarna daarna ook nog in stukjes) en kom daarna hier nog eens zo'n kansloze opmerking plaatsen
heb je iets nog niet verwerkt?
pi_55624516
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:20 schreef Koewam het volgende:

[..]

heb je iets nog niet verwerkt?
neuh maar typetjes als sch gun je zo'n ervaring van harte.
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:34:20 #62
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55625214
-Verkeerd topic -
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')