Thais restaurantje?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:12 schreef Aoristus het volgende:
Het is wel mooi geweest. Tijd om buiten de deur te eten.
Chinees denk ik, was jij Mutant de oortjes maar en bepaal zelf je score op de Mutantmatrixquote:
Nee, jij bent lekker.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:12 schreef Mutant01 het volgende:
Zalm is smerig.
Nee, ik ga dansen bij De Kring.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Chinees denk ik, was jij Mutant de oortjes maar en bepaal zelf je score op de Mutantmatrix
Veel plezier, ik ga wat anders doenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, ik ga dansen bij De Kring.
Avanti popolo, alla riscossaquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kwaliteitspost:
http://www.nu.nl/news/137(...)r_vaderschap%27.html
Niet zo leuk als Chamberlain in Duitsland.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:16 schreef sigme het volgende:
Hoewel Lubbers en Kok op staatsbezoek in een Engelssprekend land nog leuker was.
Dat je er altijd een argument aan kunt ontlenen om iemand in NWS mee om de oren te slaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:21 schreef sigme het volgende:
Wat was daar ook al weer leuk aan?
Niet voor niets dat ik mij daar zelden vertoonquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat je er altijd een argument aan kunt ontlenen om iemand in NWS mee om de oren te slaan.
Balkenende == Hitler ??quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:25 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Waar deed het mij aan denken?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |