quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:23 schreef Marrije het volgende:
OP wordt verzorgd door PY als ie klaar is met douchen. . .
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:23 schreef Marrije het volgende:
OP wordt verzorgd door PY als ie klaar is met douchen. . .
Dit is het vervolg van [COS #3095] Bossche Bollem maken oliebollen
Precies. Iedereen die ermee te maken heeft gehad weet vast wel dat humor bijna onontkoombaar is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Proest ! Oepss........![]()
(Ach, je kan er maar beter om lachen. Dark Humor Rulez)
Ik hoorde dat van daarnet niet, maar Lieke heeft volgens haar eigen zeggen en dat van Huub voor de AIVD gewerkt (brieven gelezen).quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik las vanmorgen ook al iets over de AIVD en nu hebben Jaap, Amanda en Lieke het er ook weer over.
Kan iemand mij vertellen waar dat over gaat?
Lieke heeft daar ooit gesolliciteerd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik las vanmorgen ook al iets over de AIVD en nu hebben Jaap, Amanda en Lieke het er ook weer over.
slimquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:35 schreef blomst het volgende:
ik vind dat zo'n vreemde uitspraak van dat verdient ze niet, net of er andere mensen zijn die wel een ziekte verdienen.
Ja opeens he, sinds vanmorgen of sinds het bezoek van Lieke haar moeder?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:42 schreef blomst het volgende:
komt vreemd over dat Lieke en Huub normaal tegen elkaar doen.
Ik sprak vannacht de hoop uit dat hun geklooi met anderen op het feest iets zou veranderen. Hopelijk heb ik dan toch gelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:42 schreef blomst het volgende:
domtiedomtiedom ... ik zeg niets ....quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja opeens he, sinds vanmorgen of sinds het bezoek van Lieke haar moeder?
(AIVD)quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:30 schreef Deisyy het volgende:
als het maar zo blijft, dit is beter om aan te horen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sprak vannacht de hoop uit dat hun geklooi met anderen op het feest iets zou veranderen. Hopelijk heb ik dan toch gelijk.
Ga er maar gewoon vanuit dat het oliebollenakkoord over is, de kerstbonussen zijn binnen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sprak vannacht de hoop uit dat hun geklooi met anderen op het feest iets zou veranderen. Hopelijk heb ik dan toch gelijk.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
domtiedomtiedom ... ik zeg niets ....
Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga er maar gewoon vanuit dat het oliebollenakkoord over is, de kerstbonussen zijn binnen.
IkWeetNiets bedoelt dat het "Lieke's moeder" is, niet "Lieke haar moeder".quote:
Vreemder dan Huub en Lieke die elkaar vannacht 2 keer gezoend hadden?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:42 schreef blomst het volgende:
Ligt eraan hoe lang het programma nog door moet gaan. Als ze het programma binnen 3 maanden willen beeindigen dan is het praktischer om Huub vanavond naar huis te sturen. Maar als ze doorgaan met het programma dan heb je toch minimaal 1 idioot nodig om tv momentjes te creeeren...quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:00 schreef Kaleddis het volgende:
Gaan ze het plannetje voor vanavond nou doorzetten ? Dat iedereen Huub erin houdt ?
Thanks.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
IkWeetNiets bedoelt dat het "Lieke's moeder" is, niet "Lieke haar moeder".
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik word echt gek van dat "hij wilt" en "Lieke haar moeder"
Het was erg komisch uit de mond van Natasia Slabek maar ik krijg onderhand
het gevoel dat ik op NoLife aan het lezen ben.
Kijk daar is Lieke. Haar moeder loopt er ook bij
Daar ligt haar van Liekes moeder.
Of is dat het haar van Huub zijn vader haar moeder.
Wilt jullie daar mee stoppen.
(niet op letten, gewoon stukje frustratie gebeuren dat ik even de vrije loop liet)
We weten natuurlijk niet in wat voor milieu ze opgegroeid is. Misschien is haar familie wel trots op haar, en zal ze binnen haar vriendenkring als een grote heldin gezien worden. Niet iedereen krijgt de kans om een "bn-er" te neuken terwijl mensen gewoon mee kunnen kijken op de streams.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik vraag me toch wel af hoe de sfeer nu is in huize Katie. Een vriend zijn vader
(..) werd een keer volledig afgebrand in de panorama. Nederland liep gewoon
door maar het "dorp" stond op z'n kop en de familie was gezamenlijk aan het
hyperventileren. Ik ben bang dat dit Katy nog lang blijft achtervolgen. RTL zou
zo'n meisje daar toch beter tegen moeten beschermen en iets minder aan de
sensatie moeten denken.
RTL zegt: 'Hier tekenen, anders kom je de kooi niet in'quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik vraag me toch wel af hoe de sfeer nu is in huize Katie. Een vriend zijn vader
sensatie moeten denken.
Ik vond die opmerking van die Teaser ook wel leuk, dat Amanda's haar Amanda haar haar er goed uitzagquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt dat Lieke er gisteravond mooi uitzag, Huub vindt dat ze er nogal hoerig uitzag.
Denk je dat het kwartje valt bij Amanda?
Nee, hij was het vast al weer vergeten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ooow dat zou kunnen. Dus hij claimt nu mikey omdat hij zoiets maanden geleden gezegd heeft. Is er iemand die brian de laatste tijd (pre-mikey) heeft horen spreken over actief lobby-en voor een zwerver?
Opruimen en inrichten, gok ik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:16 schreef blomst het volgende:
wat doen ze in de huiskamer dat ze niet naar binnen mogen?
Blijven we aan de gang, Amanda's haar Amanda haar haar ziet er echt niet uit maar wat weet een Teaser daar nu van?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking van die Teaser ook wel leuk, dat Amanda's haar Amanda haar haar er goed uitzag
De Poes is ergens van gemaakt .........quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:17 schreef Py het volgende:
Jaap vertelt dat Kelly's gekunstelde poesje eruit ziet alsof
er eelt van haar voet is geschraapt en dat langs haar snee is geplakt.
Ja ok, maar als het lijkt op eelt........jakkes, welke vent wil daar nu op?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De Poes is ergens van gemaakt .........![]()
het haar van Amanda ziet er echt niet uit, die teaser is echt een teaser.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijven we aan de gang, Amanda's haar Amanda haar haar ziet er echt niet uit maar wat weet een Teaser daar nu van?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar volgens mij zou Huub er geen probleem mee hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ok, maar als het lijkt op eelt........jakkes, welke vent wil daar nu op?
Ze gaan vrolijk verder aan de champagne, gaat helemaal goedkomen met de ontslagronde.
Ik had de post inderdaad niet gezienquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
sensatie moeten denken.
en Marrije, ik denk dat je een van de laatste posts in de vorige Cos waarschijnlijk niet gezien hebt.
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar volgens mij zou Huub er geen probleem mee hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ok, maar als het lijkt op eelt........jakkes, welke vent wil daar nu op?
dat meen je niet......... ze zijn amper in beeld geweest.... tja ze deden ook nietsquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Ach gossie, Brian en Amanda hebben een compliment gekregen van Polo omdat ze zich zo voorbeeldig hebben gedragen gisteravond.
Polo gaat ook voor een heiligverklaring?
Verveel je je?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik wil jullie niet haar eetlust bederven
echt? of een dooie mus?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:31 schreef blomst het volgende:
Is Selene naar huis????
Allerminst, ik vermaak me maar moet eigenlijk nog naar kantoor. Mijn auto staat al een uur dubbelgeparkeerd met knippertjes.quote:
Of Brian snapt het idee achter sarcasme nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Ach gossie, Brian en Amanda hebben een compliment gekregen van Polo omdat ze zich zo voorbeeldig hebben gedragen gisteravond.
Polo gaat ook voor een heiligverklaring?![]()
Permabans hebben weinig grip op mij.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:34 schreef mazaru het volgende:Als je nog wat langer wilt meeposten, dan kun je die beter weghalen Ikweetniets
Gatverdamme... wilde net kip gaan eten... heb gelijk geen trek meer!quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
- edit -
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
- edit -
Een kip met gereconstrueerde cloaca zeker?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Gatverdamme... wilde net kip gaan eten... heb gelijk geen trek meer!
Gelukkig weet ik niet wat het betekend....quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Een kip met gereconstrueerde cloaca zeker?
Bon appetit
Ik hoop dat het sarcasme was van die Marco. Als redaktie wil je toch zoveel mogelijk bruikbaar materiaal voor de tv uitzending hebben, zeker in een periode dat je om 20:00 met GTST gaat concurreren. Vervolgens spreken 2 van de 5 bewoners zich uit "we gaan het rustig aan doen, laat de anderen maar tv maken". Ik kan me niet voorstellen dat je als redaktie daar blij mee bent, maar toch laten ze het toequote:Op vrijdag 28 december 2007 17:35 schreef mazaru het volgende:
Of Brian snapt het idee achter sarcasme niet
Een cloaca? Daar is het ei van Columbus mee uitgevonden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik niet wat het betekend....
Ik heb hem nog niet gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hier de uitleg.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier de uitleg.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cloaca_%28anatomie%29
In a world, where genitals where abandoned...quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:40 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien.
http://www.cloacadefilm.nl/
Je kunt hier toch maar één conclusie uit trekken......het zijn echt kindjes van God.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het sarcasme was van die Marco. Als redaktie wil je toch zoveel mogelijk bruikbaar materiaal voor de tv uitzending hebben, zeker in een periode dat je om 20:00 met GTST gaat concurreren. Vervolgens spreken 2 van de 5 bewoners zich uit "we gaan het rustig aan doen, laat de anderen maar tv maken". Ik kan me niet voorstellen dat je als redaktie daar blij mee bent, maar toch laten ze het toe
Amanda heeft een kaassoufle over, die wil ze wel weggevenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:44 schreef blomst het volgende:
is er te weinig friet gekomen, maar de anderen eten gewoon door, dan deel je het toch.
Het feit dat Brian en Amanda niets uit hoeven te voeren doet mij ook nog steeds denken dat Brian de winnaar van DGK zal wordenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt hier toch maar één conclusie uit trekken......het zijn echt kindjes van God.
De rest doet echt zijn best om tv te maken, zelfs Zeurlène, maar Brian en Amanda neuken alleen en zeggen idd on cam dat de rest maar tv moet maken, zij zijn succesvol zoals ze nu bezig zijn. Ik snap het niet meer hoor.
Normaal gesproken rond de klok van 21.00 uur, we shall see.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:51 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat moet ik vanavond aanwezig zijn om Huub weggestemd te lezen worden?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nou hoorde ik dat Kelly geen haar op heur tanden had maar onder haar voeten. Toen daar eelt is weggeschraapt voor haar labia-reconstructie is het epilatie residu gebruikt voor Amanda haar pruik, via haar moeder, die Kelly haar moeder weer kent van haar haarkliniek. Vandaar dat haar haar zo naar zit.
Tenzij de redaktie ons gewoon express op het verkeerde been zet. Misschien bevoordelen ze B&A wel om zo wat woede van de streamers op de hals te halen. Om vervolgens bij de finale Huub, Lieke of Jaap te laten winnen en dan te zeggen "zien jullie wel dat we niets scripten"quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:52 schreef SiRojK het volgende:
Het feit dat Brian en Amanda niets uit hoeven te voeren doet mij ook nog steeds denken dat Brian de winnaar van DGK zal worden
Teveel gezopen, net als de rest maar Amanda en Brian mogen off cam gewoon weer maffen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:10 schreef Mika25 het volgende:
Waarom is Amanda eigenlijk zo moe, heb haar nog weinig inspanning zien leveren de afgelopen 2 dagen
ik vond het een leuk gesprek.... lag helemaal in een deukquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:15 schreef Marrije het volgende:
Huub: ik wil een harem, en dan Lieke en Hedda als HoofdHarem die de andere meisjes voor mij uitkiezen en ook vervangen.
Jaap: bij mij is het niet zozeer vrouwen maar meer de tieten
Ben ik het niet helemaal mee eens. Natuurlijk is het sneu voor die meid.. maar kom op zeg, als je bij Huub blijft slapen VRAAG je er toch bijna om? Had ze verwacht dat ze zouden pim-pam-petten?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
sensatie moeten denken.
[..]
De boete voor Lieke?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:18 schreef Katewalker het volgende:
Op de bank! Nu al? Ik wilde net weg gaan...
Ik lach me altijd kapot om Laurel en Hardy. Als er 2 tv kunnen maken zijn zij het wel.quote:[b]Op vrijdag 28 december 2007 18:19 schreef Desii het volgende:[
De fantasie van die twee, het is echt mijn soort van humor![]()
Hij spreekt gewoon zijn verbazing uit over het spugen van Lieke.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
Oh gut nu gaat Huub preken.
Wat een held hé...quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
Oh gut nu gaat Huub preken.
Doet hij best netjes.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij spreekt gewoon zijn verbazing uit over het spugen van Lieke.
Ze waren weer te vriendelijk tegen elkaar geworden....quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:27 schreef rooie3 het volgende:
Belachelijk die boete voor Lieke.Ben geen Liekefan,maar dit is belachelijk.Waarom kreeg Brian geen boetes.Vond de douche aardig lijken op mishandeling.
Dat heeft ie al gedaan, gisteren en nu loopt ie weer te oreren over hoe goed Lieke altijd pretendeert te zijn, dat ze niet agressief is en natasia dit en dat en blablablaquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij spreekt gewoon zijn verbazing uit over het spugen van Lieke.
wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:29 schreef fladdie het volgende:
ik wou toch zo graag dat die huub een klem in zijn bek kreeg
Nu komt de brief met de boete. Het is niet vreemd dat die daar dan nu nog wat over te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heeft ie al gedaan, gisteren en nu loopt ie weer te oreren over hoe goed Lieke altijd pretendeert te zijn, dat ze niet agressief is en natasia dit en dat en blablabla
Het had hem meer gesierd als ie zn schouders had opgehaaldquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu komt de brief met de boete. Het is niet vreemd dat die daar dan nu nog wat over te zeggen heeft.
Ik zou nog veel irritanter zijn als iemand in mijn gezicht had gespuugd.
Dan was het Huub nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het had hem meer gesierd als ie zn schouders had opgehaald
En daar gaat het nu om, het spel. Lieke wil niet meer spelen met Huub dus speel je tegen iemand, simpel toch?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:33 schreef Marrije het volgende:
Amanda: ga je een vrouw forceren om met jou te spelen?
Huub: nee, niet een vrouw, als speler
Er is natuurlijk een tussenweg, je hoeft niet met iemand te zijn om tegen hem te zijn (ala Bush)quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar gaat het nu om, het spel. Lieke wil niet meer spelen met Huub dus speel je tegen iemand, simpel toch?
Ik gun het haar wel steeds meerquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:38 schreef mspoez het volgende:
Lieke wint het spel olé olé...
Dat heeft alles te maken met Lieke. Huub wil wel met haar spelen ondanks het feit dat ze geen relatie meer hebben ( als ze die al ooit gehad hebben als ik zo naar Lieke luister ). Lieke zoekt dekking en de enige dekking die Huub heeft is Jaap. Twijfelachtig op zijn minst.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een tussenweg, je hoeft niet met iemand te zijn om tegen hem te zijn (ala Bush)
Tja, Huub heeft Lieke gisteren staan treiteren tot ze naar hem spuugde, ik geef Lieke groot gelijk dat zij nu terugtreitert als het gesprek over deze boete gaat. Lok Huub nu ook maar uit zijn tent zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:39 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp heel goed waarom Huub zo pissig wordt..Lieke onderbreekt hem steeds met lulopmerkingen, ze laat hem niet uitpraten omdat ze niet wil horen wat hij gaat zeggen...ik word ook pissig als ik Lieke hoor praten..en niet ineens inhoudelijk maar hoe ze dat doet en dan dat toontje en die knipperende ogen..brrrr..
Twijfelachtig, ja. Maar samenspelen met Huub is nog twijfewlachtiger. Huub en "samen" werkt namelijk niet, hij is daarvoor te veel een egoist.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft alles te maken met Lieke. Huub wil wel met haar spelen ondanks het feit dat ze geen relatie meer hebben ( als ze die al ooit gehad hebben als ik zo naar Lieke luister ). Lieke zoekt dekking en de enige dekking die Huub heeft is Jaap. Twijfelachtig op zijn minst.
en ik tweequote:Op vrijdag 28 december 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
Yep, Lieke wel een boete maar Brian ..........ik ga even een rondje lopen.
Ze krijgt hem aardig over de rooiequote:Op vrijdag 28 december 2007 18:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Tja, Huub heeft Lieke gisteren staan treiteren tot ze naar hem spuugde, ik geef Lieke groot gelijk dat zij nu terugtreitert als het gesprek over deze boete gaat. Lok Huub nu ook maar uit zijn tent zou ik zeggen.
droom lekker verderquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:38 schreef mspoez het volgende:
quote:In de keuken aangekomen slaakt Amanda een vreugdekreet. “Aaaah! Dank je wel voor iedereen die dit mogelijk maakt!”, klinkt de jonge Miljonair blij. Je zou toch op z’n minst verwachten dat er in de keuken een groot cadeau ligt ofzo. Maar de Miljonairs schijnen ook nog blij te kunnen zijn met kleine dingen, want in de keuken zijn alleen een berg friet en snacks terug te vinden.
Klopt. En dat is vrij vaak bij dit soort verplichte gesprekken na een brief ........quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:44 schreef tipsch het volgende:
Tjezus wat is dit slecht geacteerd, door allemaal
Ze hebben vanmiddag de prijs ontvangen voor de beste RLS, ik lig in een deuk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:44 schreef tipsch het volgende:
Tjezus wat is dit slecht geacteerd, door allemaal
Indien meerdere aanvragen zijn geplaatst, moeten de aanvragers daarvoor als eerste een motivatie geven. Bij de uiteindelijke stemming bestaat die regel niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:46 schreef T-lex het volgende:
Even over de ontslagronde....Jaap vroeg hem aan voor Huub.
Als alles volgens de regels gaat, moet Jaap dan als eerste op de bank aangeven of hij Huub er in wil houden of niet. Maar als dat zo is...heeft heel die ontslagronde geen zin meer.
Of gaan ze nu voor TV Jaap op de laatste plaats van de bank zetten..zodat die hem er uiteindelijk in kan houden. Ik ben benieuwd...
Ga er maar vanuit dat Jaap de laatste stem heeft.......spannend.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:46 schreef T-lex het volgende:
Even over de ontslagronde....Jaap vroeg hem aan voor Huub.
Als alles volgens de regels gaat, moet Jaap dan als eerste op de bank aangeven of hij Huub er in wil houden of niet. Maar als dat zo is...heeft heel die ontslagronde geen zin meer.
Of gaan ze nu voor TV Jaap op de laatste plaats van de bank zetten..zodat die hem er uiteindelijk in kan houden. Ik ben benieuwd...
De vraag is of een volgorde bij een stemming uberhaupt in de regels staat. Wellicht bestaat er een gewoonte, maar een regel (in het regelboek) ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Jaap de laatste stem heeft.......spannend.
Btw......regels in DGK, dat zou nieuw zijn.
Het zou leuker zijn als Lieke op de laatste stoel zou zitten. Deze ontslagronde is toch aangevraagd om haar te testen??quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Jaap de laatste stem heeft.......spannend.
Btw......regels in DGK, dat zou nieuw zijn.
Droom je ook elke nacht over Huub?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:39 schreef riri het volgende:
Huub is megadom geweest Lieke tegen zich in het harnas te drijven
Dat zal niet werken. Huub heeft Japio als vangnet nodig. Met Lieke op de laatste stoel zou Japio eerder al NEE moeten stemmen. En dan is Lieke's stem niet meer van belang.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als Lieke op de laatste stoel zou zitten. Deze ontslagronde is toch aangevraagd om haar te testen??
Yep !!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:38 schreef mspoez het volgende:
Nee dat kan niet.... want dan zou Jaap voor Lieke moeten zitten en Huub wegstemmen. Anders zou Lieke's stem sowieso geen zin meer hebben... heeft ze alleen maar haar standpunt bevestigd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als Lieke op de laatste stoel zou zitten. Deze ontslagronde is toch aangevraagd om haar te testen??
Volgens mij is dit de 7de reactie die ik wederom hier op ga geven.. maar: Huub kan en mag niet tegen Brian en Amanda spelen, elke actie die ze(HLJ) wilden plannen werd afgekeurd door de Febo, en andersom mochten dat soort dingen wel.. zoals het verbranden van spullen wat Huub wilde doen tegen B en A, en dat dat niet mocht, en de dag erna krijg Brian het groene licht om zn honkbal te verbranden. En zovaak is er gezegd van laat Brian en Amanda vandaag maar met rust etc etc. Elke streamer die oplet weet dit. Vandaar dat niemand tegen B en A speelt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:53 schreef rooie3 het volgende:
Ach Huub gaat tegen Lieke spelen,maar dat stelt toch niks voor.Hij speelt toch ook tegen Amanda en Brian en daar doet ie ook niks tegen.
Tijdens de party gisteren werden er ook caps in de COS geplaatst van een Huub en Lieke die het wel eeerrgggg goed ineens met elkaar konden vinden. Snapte ik ook helemaal niets van.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja opeens he, sinds vanmorgen of sinds het bezoek van Lieke haar moeder?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:59 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Tijdens de party gisteren werden er ook caps(?) in de COS geplaatst van een Huub en Lieke die het wel eeerrgggg goed ineens met elkaar konden vinden. Snapte ik ook helemaal niets van.
Hij maakt toch een ijzersterk punt zo aan het einde van deze bankzitting. Lieke is nepquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En zoals altijd begint Huub weer te schreeuwen ....... Een normaal gesprek gaat bijna niet met Huub.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als Jaap slim is, stemt hij Huub er vanavond uit.
Als dekking stelt Huub niets voor.'
We hebben allemaal gezien hoe hij Eric er uitgepest heeft.
Script of niet, hij deed het toch maar even!!
Precies. We weten toch dat Lieke hem weg gaat stemmen, het gaat duidelijk om de stem van onbetrouwbare Jaap.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dat kan niet.... want dan zou Jaap voor Lieke moeten zitten en Huub wegstemmen. Anders zou Lieke's stem sowieso geen zin meer hebben... heeft ze alleen maar haar standpunt bevestigd.
Lieke is verschrikkelijk. Ik zit hier ook te SCHREEUWENquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En zoals altijd begint Huub weer te schreeuwen ....... Een normaal gesprek gaat bijna niet met Huub.
En ondertussen haar maar onder druk blijven zetten omdat ie haar dekking wil.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij maakt toch een ijzersterk punt zo aan het einde van deze bankzitting. Lieke is nep
Maar je kan toch ook met woorden spelen tegen hun.Doe niet aardig en ga vitten Jaap wilde wel spelen tegen hun,maar Huub vind het geen nut hebben omdat ze sterk zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:58 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de 7de reactie die ik wederom hier op ga geven.. maar: Huub kan en mag niet tegen Brian en Amanda spelen, elke actie die ze(HLJ) wilden plannen werd afgekeurd door de Febo, en andersom mochten dat soort dingen wel.. zoals het verbranden van spullen wat Huub wilde doen tegen B en A, en dat dat niet mocht, en de dag erna krijg Brian het groene licht om zn honkbal te verbranden. En zovaak is er gezegd van laat Brian en Amanda vandaag maar met rust etc etc. Elke streamer die oplet weet dit. Vandaar dat niemand tegen B en A speelt.
Ze is weer onuitstaanbaarquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:00 schreef Borga het volgende:
[..]
Lieke is verschrikkelijk. Ik zit hier ook te SCHREEUWEN
Overigens gaat niemand toch nergens naar toe en Lieke zou ook wel gewoon kunnen zeggen dat ze Huub deze ronde niet wegstemt omdat ze weet dat deze ontslagronde in scene is gezet. Hoe was het eigenlijk ook alweer? Je mag je eigen ontslag niet in gang brengen op straffe van diskwalificatie. Dus als Huub ontslagen word is ie gediskwalificeerd?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zal niet werken. Huub heeft Japio als vangnet nodig. Met Lieke op de laatste stoel zou Japio eerder al NEE moeten stemmen. En dan is Lieke's stem niet meer van belang.
Die robotstem van haar, ik mute regelmatig, niet te harden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:00 schreef Borga het volgende:
[..]
Lieke is verschrikkelijk. Ik zit hier ook te SCHREEUWEN
Deed hij dit ook niet met Eric destijds??quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:39 schreef riri het volgende:
Huub is megadom geweest Lieke tegen zich in het harnas te drijven
Was wel grappig...Brian pakte Amanda op en liep zo met d'r in z'n armen weg.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:03 schreef Marrije het volgende:
Brian, Amanda en Selene zijn al afgehaakt tijdens dit enerverende gesprek.
Wou dat het waar was.Huub naar huis vanavond.Dag gouden kooi.De villa winnen halen ze dan niet meer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:05 schreef Donnie29 het volgende:
En Huub en Lieke maken nu wederom (saaie) tv, en Brian en Amanda doen wederom voor de zoveelste maand geen ene vet cholera, van mij mag Huub eruit gestemd worden, dan hoef ik naar de rest van de zielige stumperds te kijken. Behalve Jaap dan..
Er is al zovaak afgelopen weken zo vaak uitgesproken dat er pas weer gespeeld wordt na 8 januari dat Lieke misschien gewoon Huub de wind uit de zeilen moet nemen en hem erin laten. Dan heeft Huub nog steeds zijn bevestiging niet. Het zou me niets verbazen dat ze hem gewoon niet wegstemt omdat ze geen zin heeft in de spelletjes die Huub en Jaap spelen. Iets waar Lieke een hekel aan heeft omdat zij gewoon het tempo niet kan bijhouden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. We weten toch dat Lieke hem weg gaat stemmen, het gaat duidelijk om de stem van onbetrouwbare Jaap.
Lieke is wederom sociaal wenselijk bezig en inmiddels heeft iedereen haar door. Ze voelt zich keigoed maar men ziet dat ze met een masker oploopt.
Lieke trapt er niet meer in gelukkigquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:06 schreef Marrije het volgende:
Huub: Lieke, guess what?? This conversation is over!
Lieke: prima, loop jij maar weg
Jaap: loop er achteraan dan!!
Lieke: zo ben ik niet
Veel rust en tijd voor andere dingen:-)quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wou dat het waar was.Huub naar huis vanavond.Dag gouden kooi.De villa winnen halen ze dan niet meer.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:07 schreef Marrije het volgende:
Mickey tegen Jaap: is Huub betrouwbaarder voor jou in dit spel dan zij?
Jaap: Mickey weet het!!
En als extraatje begint Lieke nog een keer opnieuw tegen Jaap.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Jaap: Ik word er niet goed van. Ik word er moe van. Ik word moe van die twee.
Ze is aardig standvastig.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke trapt er niet meer in gelukkig
Klasse
ik denk dat ze allebei wel oprecht zijn geweest over hun gevoelens.. en dat ze nog steeds ergens wel van elkaar houden...quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:05 schreef Borga het volgende:
G.I. Lieke is in de relatie met Held Huub nooit oprecht geweest.
I rest my case, dag Lieke.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:08 schreef akveor het volgende:
Iets waar Lieke een hekel aan heeft omdat zij gewoon het tempo niet kan bijhouden.
Nou stem Huub eruit heeft ie 1 zorg minder.... maar dat kan niet want het oliebollen akkoord heeft anders beslist....quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Jaap: Ik word er niet goed van. Ik word er moe van. Ik word moe van die twee.
Ik vind het redelijk onbeschaamdquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef 2live het volgende:
[..]
En als extraatje begint Lieke nog een keer opnieuw tegen Jaap.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:11 schreef droomkoningin het volgende:
op dit moment is Lieke zoveel sterker... misschien niet qua dekking, maar qua persoonlijkheid wel
Ze moest eerst een dekking erbij hebben,anders kon ze niet met Huub stoppen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:14 schreef Borga het volgende:
Ja, G.I. Lieke. Je hebt al die tijd met een knoop in je maag rond gelopen omdat je helemaal ziek werd van Held Huub. Maar je durfde niet je gevoel te volgen en het uit te maken. Daarom ben jij NU zo gefrustreerd en kwaad op Held Huub. Maar eigenlijk ben jij kwaad op jezelf.
¤ 1000,- + een ton van haar eventuele jackpotquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:16 schreef Copycat het volgende:
Hoe hoog is die boete van Lieke eigenlijk? ¤ 1000,- + een ton van haar eventuele jackpot zou ik wel erg buitenproportioneel vinden, namelijk.
dat dus...quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:16 schreef Copycat het volgende:
Hoe hoog is die boete van Lieke eigenlijk? ¤ 1000,- + een ton van haar eventuele jackpot zou ik wel erg buitenproportioneel vinden, namelijk.
Dat ja en het is ook buitenproportioneel. Maar boeie, het is Lieke maar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:16 schreef Copycat het volgende:
En gelijk heeft hijquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:18 schreef rooie3 het volgende:
Haha nu is de zwerver aan de beurt.Maar die lult dus ook met iedereen mee.
och... gooien met een oorbel en het gebruiken van een oogpotlood is hetzelfde kaliberquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat ja en het is ook buitenproportioneel. Maar boeie, het is Lieke maar.
Lieke is saai en heeft totaal geen humor en een zeikerd........ Japie rulez (maar ieder zijn mening)quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Lieke blijft toch verreweg de leukste in die villa. Eigenlijk de enige leuke.
Hopelijk gaat ze gewoon winnen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:20 schreef tipsch het volgende:
Huub blijft toch verreweg de leukste in die villa. Eigenlijk de enige leuke.
Hopelijk gaat hij gewoon winnen.
Daar word je toch gek van.......tegen iedereen hetzelfde verhaal, van poets tot zwerver,quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:18 schreef Desii het volgende:
Nu gaat ze ook nog eens tegen Mikey beginnen
Laterzzzzzzz.... 10x hetzelfde verhaal per dag is me echt TEveel
You are so rightquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind Brian schijnheil, ik vind Huub een schijnheil, ik vind Jaap een schijnheil, ik vind Lieke een zuur wijf, ik vind Amanda dom en arrogant.
Mocht ik nog iemand zijn vergeten dan is diegene al helemaal niet belangrijk.....
Zo...
HOU GVD EENS OP, WE WETEN NU WEL WIE WIE EEN LUL/KUT VINDT
Ben misschien 1 van de weinige die altijd de COSSEN terug leest en de helft gaat niet over de COS
Oh ja, die oorbel en dat oogpotlood. Ook al zo dieptriest.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:20 schreef Desii het volgende:
och... gooien met een oorbel en het gebruiken van een oogpotlood is hetzelfde kaliber
Maar staat in geen verhouding tot het douche-incident... knepen van Brian onder het dekbed ri. Amanda
eigenlijk..... hoe heftiger, hoe minder kans op een boete.
Al was het maar 10 euro, die hele boete is belachelijk. Als men ongestraft iemand voor z'n kop mag knallen of een medebewoner door een douchecel mag rammen, dan is spugen een lachertje.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:16 schreef Copycat het volgende:
Ik hou van Mike, van mij mag hij winnen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind Brian schijnheil, ik vind Huub een schijnheil, ik vind Jaap een schijnheil, ik vind Lieke een zuur wijf, ik vind Amanda dom en arrogant.
Mocht ik nog iemand zijn vergeten dan is diegene al helemaal niet belangrijk.....
Zo...
Ben misschien 1 van de weinige die altijd de COSSEN terug leest en de helft gaat niet over de COS
quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:21 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieke is saai en heeft totaal geen humor en een zeikerd........ Japie rulez (maar ieder zijn mening)
Om een Cos realistisch te kunnen weergeven moet je dat soort bijvoeglijk naamwoorden weleens gebruikenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo...
Lieke was leuk, en oprecht, vind haar nu net zo nep als de rest.. Het lijkt wel een fucking langspeelplaat..quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Lieke blijft toch verreweg de leukste in die villa. Eigenlijk de enige leuke.
Hopelijk gaat ze gewoon winnen.
Iedereen die zijn bevindingen van de gebeurtenissen op de streams geeft maakt zich daaraan schuldig, daar ontkom je niet aan. Maar he, what the heck?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou van Mike, van mij mag hij winnen.![]()
BTW, ik lees de COSSEN ook terug en soms gaat het idd maar door en door, maak ik me ook schuldig aan, sorry.
hiermee wil hij volgens mij de beschuldigingen van lieke ontkrachtenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft het over fluisteren onder de dekens. Hij heeft tijdens het befincident met haar gesproken over het gebruik van een condoom, dat was dus wel in de tv uitzending ( klopt), maar de gesprekken van Amanda en Brian zijn nooit in de reguliere.....goh.
En wie mag die dekking dan wel zijn, Jaap? Wat dat betreft heb ik geen vertrouwen in hem.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze moest eerst een dekking erbij hebben,anders kon ze niet met Huub stoppen.
Ja dat is natuurlijk ook zo, het is zeker niet zo zwart/wit bedoeld. Maar altijd alleen maar posten hoe stom die wel niet is dat wordt zo irritant, helemaal zo uit de lucht gegrepen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Om een Cos realistisch te kunnen weergeven moet je dat soort bijvoeglijk naamwoorden weleens gebruiken
Ik vind het wel handig als iemand schrijft dat Lieke weer aan het zuurpruimen is of Selene aan het zeiken dan weet ik dat ik de streams niet hoef te kijken.
Zou er dus in jouw plaats proberen lekker overheen te lezen.
Ik zou in jouw plaats niet de moeite nemen om hem met toeters en balonnen op te wachten want Jaap houdt hem erin.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:34 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe laat wordt Huub vanavond naar huis gestemd, uurtje of 9?
Ja ik weet wat je bedoelt, sommige Cossers hebben een soort diepgewortelde obsessieve haat jegens een bewoner, zulke reacties roepen dan meer vragen over de gemoedstoestand vd betreffende user op dan dat je iets wijzer wordt van wat er op dat moment gaande is in dat huis.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook zo, het is zeker niet zo zwart/wit bedoeld. Maar altijd alleen maar posten hoe stom die wel niet is dat wordt zo irritant, helemaal zo uit de lucht gegrepen.
Posten hoe stom iemand is omdat hij/zij op dat moment doet, dat is ook helemaal niet erg
Heb je gelijk in. Alleen werkt 'men' daar blijkbaar zo krom dat als er geen melding wordt gemaakt, het ook niet is gebeurd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:27 schreef koppiesoep het volgende:
Al was het maar 10 euro, die hele boete is belachelijk. Als men ongestraft iemand voor z'n kop mag knallen of een medebewoner door een douchecel mag rammen, dan is spugen een lachertje.
De enige leuke opmerking die ik me van dennis kan herinneren is bij zijn vertrek uit de kooi. Toen hij afscheid nam van brrrrrian zei hij iets in de trant van "niet langer meer mishandelen hé".quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:24 schreef Margo37 het volgende:
In 3 dingen gaf ik dennis gelijk, Huub is een klootzak, Brian nog een grotere klootzak en Lieke is nep
Het is ook wel ondoenlijk om iemand in je eentje de villa uit te stemmen, natuurlijk. Of wil hij hun hulp biij pesterijen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:40 schreef neehe het volgende:
Huub gaat om hulp vragen bij Amandel en Brian om Lieke de villa uit te krijgen.
Hij kan het niet alleen blijkt nu wel. hij heeft zijn maatjes B en A nodig.
Hij weet dat Lieke sterker is, en heeft hulptroepen nodig.
Achter zijn het nog grotere klootzakken dan dat brrrrian al is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, die oorbel en dat oogpotlood. Ook al zo dieptriest.
Jammer dat Amanda nooit gebeld heeft voor Brian's gedrag. Nog jammerderder dat achter hierbij zelf nooit de noodzaak voelde aan de bel te trekken.
Script en nog eens script. Huub die hulp gaat vragen aan Bra en Manny.......give me a break.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is ook wel ondoenlijk om iemand in je eentje de villa uit te stemmen, natuurlijk. Of wil hij hun hulp biij pesterijen?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:48 schreef Margo37 het volgende:
Dennis heeft destijds ook een boete gekregen voor het verscheuren van post van Huub, is nooit over gebeld want Huub wist het niet eens.
Amanda ook, en Brian ook, en Huub ook, en eh, iedereen eigenlijk in die villaquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:43 schreef riri het volgende:
Lieke heeft heel veel post gekregen
Jaap ook?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda ook, en Brian ook, en Huub ook, en eh, iedereen eigenlijk in die villa
Echt waarquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dan is achter nog schunniger dan ik al dacht.
Gatverdamme!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Bah, Jaap zat dus ook op pedofielensites en weet daardoor dat er pillen bestaan om je libido te onderdrukken.
Smerig mannetje is het ook.
Zo zie je wat voor misselijkmakend mannetje het is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:40 schreef neehe het volgende:
Huub gaat om hulp vragen bij Amandel en Brian om Lieke de villa uit te krijgen.
Hij kan het niet alleen blijkt nu wel. hij heeft zijn maatjes B en A nodig.
Hij weet dat Lieke sterker is, en heeft hulptroepen nodig.
Hoe kun je het in je bolle harses halen een brief verscheuren zo zwaar te beboeten en lichamelijk geweld te negeren. Ik kan daar met mijn eigen bolle harses niet bij.quote:
Vermoedelijk n.a.v. een wetenschappelijk onderzoek waarbij blijkt dat papier hele sterke pijnsensoren bevat. Zo`n 10 à 15 keer sterker dan bij een gemiddeld mens.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kun je het in je bolle harses halen een brief verscheuren zo zwaar te beboeten en lichamelijk geweld te negeren. Ik kan daar met mijn eigen bolle harses niet bij.
Meneer de president, welterusten. Slaap maar lekker in je mooie witte huis...
Een of andere achter de schermen nitwit zal inderdaad wel wraak hebben willen nemen op zijn vele papercuts bij het sorteren van de diverse callsheetsquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
Vermoedelijk n.a.v. een wetenschappelijk onderzoek waarbij blijkt dat papier hele sterke pijnsensoren bevat. Zo`n 10 à 15 keer sterker dan bij een gemiddeld mens.
het bosje stro van Amanda, of die tekst ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Die tekst van lieve Ramses achter het nieuwe bossie stro van Amanda, het blijft hilarisch.
[ afbeelding ]
Dan gooi ik mijn streams aanquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap moet hem er geloof ik inhouden.
Toen ik Huub eens hoorde zeggen dat ie daarin geen keus had zei hij ook dat ie dat nooit weer zou doen, script of niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zo zie je wat voor misselijkmakend mannetje het is.
Zo deed ie het ook bij Eric. Walgelijke gozer![]()
![]()
![]()
Spel of niet, script of niet. Hij doet het zonder blikken of blozen.
En daarna zeggen, dat ie nog zoveel om haar geeft. Net als bij Eric.
Wat is dat houden van van die gozer eigenlijk waard?
Zo lang je hem niet in de weg staat alles, andersom dus geen ene moer.![]()
Dat zal wel een uurtje of negen worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe laat is die ontslagronde?
dus als ik het goed begrijp heeft huub gisteravond niks gedaan met de adviezen die die net heeft gekregen?quote:19:55 - Post voor twee!
Er is post in de Villa! Er zit zelfs een brief tussen voor Huub en Selène samen. “Wàt? Voor ons tweeën?”, roept de gastspeelster verbaasd. Samen gaan ze op bed liggen, ze lezen de brief door. Huub mag hem natuurlijk voorlezen en Selène leest geboeid mee. “‘Huub, ga alsjeblieft weer terug naar Hedda!’”, leest hij voor. Wat zal Huub met deze adviezen doen? Als we terugkijken naar afgelopen nacht niet zoveel…
De combi. Mooie tekst van Ramses bij een verschrikkelijk nepstel en om dit te toppen de pruik van Amanda die ¤ 6000,- gekost heeft en binnen een maand verkloot is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:00 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
het bosje stro van Amanda, of die tekst ?
Kaartje van Blomst. voorgelezen door Huubquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:28 schreef blomst het volgende:
[..]
het haar van Amanda ziet er echt niet uit, die teaser is echt een teaser.
Ik ben dit keer wel op tijd..quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit ook al met knikkende knieën te wachten op die sidderende ontslagronde van vanavond.
O ja, hij staat gepland om 9 uur.
Echt waar, elke keer overtreffen ze hun eigen domheiid bij VV.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:12 schreef Guuskeee het volgende:
op VV:
dus als ik het goed begrijp heeft huub gisteravond niks gedaan met de adviezen die die net heeft gekregen?![]()
![]()
![]()
domme, domme huub
dit stond er onder andere op:quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:19 schreef BuffyJan het volgende:
Huub heeft gehoord dat Katie wel problemen heeft gekregen door gister.
JaaP; nou dan gaat ze toch naar Jensen
Kan trouwens niet meer op dr Hyves kijken
was dit de enige reactie die ze op haar hyves had gekregen of ook nog andere?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dit stond er onder andere op:
[ afbeelding ]
1 van iemand die pimp maar stom vond (net als ik, het kon wel wat beleefder vind ik) en van ene Peter die schreef vanacht samen met 11 vrienden genoten te hebben van Kati's pijpkunsten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
was dit de enige reactie die ze op haar hyves had gekregen of ook nog andere?
Ik dacht ook net 'ff d'r Hyves checken of ze hem al gezien heeft'quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:19 schreef BuffyJan het volgende:
Huub heeft gehoord dat Katie wel problemen heeft gekregen door gister.
JaaP; nou dan gaat ze toch naar Jensen
Kan trouwens niet meer op dr Hyves kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |