boeiend het zijn ook de mensen die de linkse knuffel beweging instant hebben gebracht.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:06 schreef Professor_Paljas het volgende:
Hoe durf jeDie mensen hebben het land na de oorlog weer opgebouwd. Je moet je schamen
Dan moet je ook niet op de plek voor mindervalide gaan zitten!quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:19 schreef Matje-1989 het volgende:
In de bus ook altijd maar voordringen en plekjes inpikken terwijl
de rest van de bus leeg is. "ja ik wil graag op m'n eigen plekje zitten"
Idd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:12 schreef MouzurX het volgende:
bij situatie 1 heb je jezelf gewoon geownd
Lidl verkoopt ook Veltinsbierquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:45 schreef bijdehand het volgende:
TS koopt bij de Lidl(als het voor energiedrank was mag je m'n opmerking vergeten
)
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:22 schreef RickoKun het volgende:
Asociale oude mensen?
schelden ze ook zo veel als deze oude mensen?![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)t_is_weer_kerst.htmlhilarisch gast! moet je es tellen hoe vaak ie kank** en godv****** zegt
Precies. Zoals ik al zei: als ze kunnen rennen, dan kunnen ze ook staan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:04 schreef Battlefan het volgende:
Of dan rennen ze inderdaad naar een bus toe, om daarna zielig door de bus te strompelen op zoek naar iemand die opstaat
De jeugd, de jeugd... ze zijn zelf in een grijs verleden ook jong en strak geweest dus ze moeten zeker niet gaan zeurenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:55 schreef marcel-o het volgende:
en de vragen die ze stellen in de winkel
"wilt u opwaarderen voor mij, ik snap dat niet"
- "u kunt begijpend lezen? "
"ik zoek van die staafjes voor in de afstandfsbediening"
- "uhm batterijen?!"
"ik geloof van wel"
- ""
"de jeugd van tegenwoordig"
- "vroegah aten we met één hand"
enz ende enzovoort
Hoef je niet oud voor te zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:55 schreef marcel-o het volgende:
en de vragen die ze stellen in de winkel
"wilt u opwaarderen voor mij, ik snap dat niet"
- "u kunt begijpend lezen? "
Hoe doe je dat, iets "instant brengen"?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:08 schreef Gercos het volgende:
[..]
boeiend het zijn ook de mensen die de linkse knuffel beweging instant hebben gebracht.
Daar ontlenen ze volgens hen toch ook alle rechten aan? Wij hebben vroeger het land bevrijd en weer opgebouwd en dus zijn jullie ons respect verschuldigd.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ergste is als ze beginnen van 'vroeger, in de oorlog, blabla'.
Water bij en roeren maar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, iets "instant brengen"?
Ja echt, serieus irritant is dat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:19 schreef Matje-1989 het volgende:
In de bus ook altijd maar voordringen en plekjes inpikken terwijl
de rest van de bus leeg is. "ja ik wil graag op m'n eigen plekje zitten"
Misschien om nog te kunnen afrekenen voor magere hein toeslaatquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:04 schreef Battlefan het volgende:
Er was een graftak die bij de supermarkt voor probeerde te kruipen bij me, zij had een kar gevuld voor een hongerwinter, ik had 2 ham/kaas croissantjes () WAAROM DOEN ZE DAT?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:41 schreef Agiath het volgende:
Ik ben een keer geslagen door een 65 plusser omdat ik fietse over een rommelmarkt
kankerbejaarden! aan het gas, voor verjonging, van het RAS!
Fietste je toen niet heel erg langzaam?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:41 schreef Agiath het volgende:
Ik ben een keer geslagen door een 65 plusser omdat ik fietse over een rommelmarkt
kankerbejaarden! aan het gas, voor verjonging, van het RAS!
Helemaal mee eens, dat soort mensen moeten ze echt van de weg halen. Ik heb ook altijd al gezegd dat je boven een bepaalde leeftijd gewoon je rijbewijs verplicht zou moeten inleveren en omruilen voor een OV kaart of zo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:14 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Degene die op de autosnelweg tientallen km's langzamer rijden. Ook dat is het verkeer gewoon in gevaar brengen want je bevordert de doorstroom niet. Ik heb een agent nooit zien ingrijpen, maar van mij mogen ze dat zeker wel doen. Bij een paar km's te hard rijden staan ze echt paraat, maar bij tientallen km's te langzaam rijden zijn ze werkelijk nergens te bespeuren. Hoe krom!!!
Nee niet eens....quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:43 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarna snel naar huis gefietst voor een; [ afbeelding ]?
Een bejaarde met conditie. Het moet niet gekker worden hequote:Op zaterdag 29 december 2007 12:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee niet eens....
Ik fietste gewoon normaal, maar die dag was daar 1 of andere markt ofzo...
Opeens voel ik een klap
Ik had dat mens toch echt een hengst terug gegeven, wat denkt ze wel niet.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee niet eens....
Opeens voel ik een klap
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee niet eens....
Opeens voel ik een klap
Ja, leuk, laten we mensen van staatswege nog verder gaan beperken in hun vrijheid. JAWOHL!quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:46 schreef karr-1 het volgende:
Helemaal mee eens, dat soort mensen moeten ze echt van de weg halen. Ik heb ook altijd al gezegd dat je boven een bepaalde leeftijd gewoon je rijbewijs verplicht zou moeten inleveren en omruilen voor een OV kaart of zo.
Oud fossiel. Ik had er toch wat van gezegd. Kutmummiequote:Op zaterdag 29 december 2007 12:49 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Jammer, had je moeten doen.
Vroeger, lang lang geleden toen ik nog met de bus ging kwam ik weleens langs een school. Zat er voorin zo'n graftak met een paraplu, daarmee gaf ze iedere scholier die de bus in kwam een klap.
Het leukste was dat het nog een tokkieschool was ook eigenlijk, alleen maar vuige jongeren, maar geen van hen durfde er iets van te zeggen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oud fossiel. Ik had er toch wat van gezegd. Kutmummie
Whahaha, das dan wel weer prachtigquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:54 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Het leukste was dat het nog een tokkieschool was ook eigenlijk, alleen maar vuige jongeren, maar geen van hen durfde er iets van te zeggen.
Het was een man.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik had dat mens toch echt een hengst terug gegeven, wat denkt ze wel niet.....
En wat zei hij?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het was een man.
Ik heb er wel wat van gezegd natuurlijk...
Dan op zijn minst een keer in de zoveel tijd een rijtest afnemen, kijken of je nog mee kunt komen in het normale verkeer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, leuk, laten we mensen van staatswege nog verder gaan beperken in hun vrijheid. JAWOHL!.
Zo lang ze niet nog langzamer rijden dan het vrachtverkeer, en netjes rechts blijven, is er niks aan de hand, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |