Waar ging dit dan over? Ben niet nieuwsgierig hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow man.. heb vandaag een kerel gesproken die recht in mijn gezicht loog (hij bracht het er nog best vanaf door me niet recht aan te kijken). Even later loog hij weer en toen ging hij echt over de schreef. Uiteindelijk heb ik hem zijn eigen kuil laten graven en heeft zich alles als vanzelf opgelost. Echt jammer.. was een sympathieke gozer, maar manipulatie en bedrog daar houd ik echt niet van. Anders had ik het echt nog wel door de vingers gezien.
Dat ligt er aan: waar smaakt bier beter bij?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:26 schreef Plato1980 het volgende:
Zou ik pizza of gewoon broodjes kaas gaan eten?
Dat komt pas daarna, dus dat is even niet belangrijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ligt er aan: waar smaakt bier beter bij?
Wat nou, daarna pas?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt pas daarna, dus dat is even niet belangrijk.
Ik moet nog een uur of zes opblijven en ik mag vandaag van mezelf niet meer dan twee Duvels drinken. Daar begin ik dus pas rond een uur of half tien mee.quote:
Haal Chinees, is eens een keer wat anders dan Italiaans.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:26 schreef Plato1980 het volgende:
Zou ik pizza of gewoon broodjes kaas gaan eten?
Er moet niets.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet nog een uur of zes opblijven en ik mag vandaag van mezelf niet meer dan twee Duvels drinken. Daar begin ik dus pas rond een uur of half tien mee.
Te duur, ik eet gewoon een pizza. De afgelopen dagen heb ik trouwens geen Italiaans maar zelfgemaakte groentesoep gegeten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Haal Chinees, is eens een keer wat anders dan Italiaans.
Aan een boom binden en laten wegrotten. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:32 schreef Plato1980 het volgende:
Bij Eenvandaag is er een reportage over ADHD-kinderen en ik vind het joch in die reportage nu al bloedirritant, stel je voor dat je met zoiets in huis moet leven.
Dat is tegenwoordig helaas strafbaar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan een boom binden en laten wegrotten. Probleem opgelost.
Het ging over een locatie waar we allebei het op gemunt hadden. Iedereen had evenveel recht. Vervolgens kwam hij met de leugen dat hij een vergunning had. Dat heb ik dus uit laten zoeken en dat heeft hem de das om gedaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:24 schreef Q. het volgende:
Waar ging dit dan over? Ben niet nieuwsgierig hoor..
Niemand hoeft het te weten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig helaas strafbaar.
Ik ben toch bang dat mensen uit je omgeving gaan vragen waar dat kind gebleven is.quote:
Cool! Al heb ik nu niemand op mijn nominatielijstje staanquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:36 schreef Q. het volgende:
Niemand hoeft het te weten.
Te duur?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Te duur, ik eet gewoon een pizza. De afgelopen dagen heb ik trouwens geen Italiaans maar zelfgemaakte groentesoep gegeten.
MNR wel?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:42 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, maar wij hebben dan ook geen kinderen.
Ik iig niet waar ik van weet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:42 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, maar wij hebben dan ook geen kinderen.
Het is geen kwestie van niet kunnen betalen, maar van niet willen betalen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Te duur?Je bent toch geen student meer, mijn beste Plato.
Bush, Ahmedinejad, en een collega van me.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Cool! Al heb ik nu niemand op mijn nominatielijstje staan![]()
Jullie?
Ik schrok al, een ambtenaar die geen Chinees kan betalen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van niet kunnen betalen, maar van niet willen betalen.
Dat heb ik met bier in de kroeg! Alleen gaan ze wel raar kijken als je zelf bier tapt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van niet kunnen betalen, maar van niet willen betalen.
We gaan van kalkoen naar kinderenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:43 schreef Q. het volgende:
MNR wel?
How's that?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:46 schreef AirwiN het volgende:
Zo, ik heb wel een Hertog Jan verdient...
Volgende keer nog wat beter je best doen, misschien verdien je dan zelfs wel een Bavaria!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:46 schreef AirwiN het volgende:
En gequote. Wat zullen zijn kinderen later lachen zeg.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:48 schreef MNR het volgende:
[..]
How's that?
AH LOL!!! Ik heb je betrapt op een spelfout!!!![]()
![]()
Tja, vakantie en toch veel ondernemen... Een gevaarlijke combinatie...quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:48 schreef MNR het volgende:
AH LOL!!! Ik heb je betrapt op een spelfout!!!![]()
![]()
Wat heb jij opeens met kinderen? Heb je nesteldrang dawg?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:49 schreef dawg het volgende:
En gequote. Wat zullen zijn kinderen later lachen zeg.![]()
![]()
![]()
Dat is hun goed recht. Hebben ze in ieder geval nog een beetje lol als ik hen opsluit in de trapkast omdat ze mij uitlachen!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:49 schreef dawg het volgende:
![]()
![]()
Toffe meubels.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een boekenkast. Die krijgt dezelfde kleur als de eettafel en het televisiekastje.
[ afbeelding ]
Een CD kast. Ook deze krijgt dezelfde kleur als de eettafel en het televisiekastje. Hij komt er ongeveer uit te zien zoals de foto hieronder. Wij krijgen hem zonder de kastjes, één meter breed en 2.10 meter hoog. Zo is er ruimte voor zo'n duizend CD's. Kunnen we voorlopig even vooruit. Altijd fijn, zo'n leverancier die alles zelf maakt, dan is er nog eens wat mogelijk.
[ afbeelding ]
Een salontafel. Wederom in dezelfde kleur. Vanwege de beperkte ruimte in de woonkamer krijgen wij hem op onze aangegeven maat gemaakt.
[ afbeelding ]
Verder hebben we nog een mooie klerenkast en nachtkastjes voor in de slaapkamer gezien. Dat wilden we eerst nog even opmeten voor we die zouden bestellen. Dat gaat passen, dus dat gaat ook gebeuren. Daar hebben we alleen geen foto's van.
Wanneer kwam je ook alweer een cursus 'goed bier van bocht leren onderscheiden' volgen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgende keer nog wat beter je best doen, misschien verdien je dan zelfs wel een Bavaria!
"Bla, bla, bla"quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:50 schreef AirwiN het volgende:
Tja, vakantie en toch veel ondernemen... Een gevaarlijke combinatie...
Eentje maar?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:46 schreef AirwiN het volgende:
Genoeg over die splinter in mijn oog. Zullen we het nu weer over die balk in jouw oog hebben?quote:
*kuch* verdiend *kuch*quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:46 schreef AirwiN het volgende:
Hij woont in tegenstelling tot ons niet alleen en kan daarom niet altijd volledig toegeven aan zijn alcoholistische neigingen.quote:
Projectie?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens met kinderen? Heb je nesteldrang dawg?
Oeh, daar is het N-woord weer!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens met kinderen? Heb je nesteldrang dawg?
De eerste heb ik verdiend. De volgende neem ik gewoon!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:52 schreef Q. het volgende:
Eentje maar?
Ik nu alquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is klote voor hem.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij woont in tegenstelling tot ons niet alleen en kan daarom niet altijd volledig toegeven aan zijn alcoholistische neigingen.
Het is geen vrouw.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eerste heb ik verdiend. De volgende neem ik gewoon!
Ik zie ze allebei nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:53 schreef Q. het volgende:
Ik zie het verschil niet.
Sluit maar aan achterin de rij van mensen die menen mij daar op aan te moeten spreken!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:53 schreef Hime het volgende:
*kuch* verdiend *kuch*
Als jouw eerste zoon geboren is, kom ik een echt pilsje drinken bij je, op zijn gezondheid.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wanneer kwam je ook alweer een cursus 'goed bier van bocht leren onderscheiden' volgen?
Omdat z'n vriendin de drankkast al leeg heeft voor hij er aan kan beginnen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij woont in tegenstelling tot ons niet alleen en kan daarom niet altijd volledig toegeven aan zijn alcoholistische neigingen.
Dat werkt misschien wel zo bij jouw mamma, maar met een partner is dat weer anders...quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:53 schreef Plato1980 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Als jouw eerste zoon geboren is, kom ik een echt pilsje drinken bij je, op zijn gezondheid.
Dan was ik na de eerste lekker in slaap gevallen...quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:55 schreef Kuukske het volgende:
Eens kijken of ik het FOK!ken vanavond wél lang volhou.
Dawg!!!!quote:
Hahaha! LOL!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:53 schreef AirwiN het volgende:
Genoeg over die splinter in mijn oog. Zullen we het nu weer over die balk in jouw oog hebben?
Ik zie voldoende koppels waar dat wel degelijk zo gaat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat werkt misschien wel zo bij jouw mamma, maar met een partner is dat weer anders...
Dat helpt al!quote:
Dat doen sommige mensen bij bier ook.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan was ik na de eerste lekker in slaap gevallen...
Zég, Hime is er gewoon hoor.quote:
Zeg schat, jij zou zo'n kans ook niet ongezien voorbij laten gaan. Zelfs niet als er al 10 anderen voor je waren die een opmerking plaatstenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sluit maar aan achterin de rij van mensen die menen mij daar op aan te moeten spreken!
Hoe zou kleine Plato heten? "Platje" ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Als jouw eerste zoon geboren is, kom ik een echt pilsje drinken bij je, op zijn gezondheid.
Spreek hen daar dan op aan en laat mij erbuiten!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zie voldoende koppels waar dat wel degelijk zo gaat.
Ja? Dan moet ik dat toch eens een keer proberen, zo'n "partner".quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat werkt misschien wel zo bij jouw mamma, maar met een partner is dat weer anders...
Ik ben dan ook een ongevoelige, akelige klootzak. Jij daarentegen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:57 schreef Hime het volgende:
Zeg schat, jij zou zo'n kans ook niet ongezien voorbij laten gaan. Zelfs niet als er al 10 anderen voor je waren die een opmerking plaatsten
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe zou kleine Plato heten? "Platje" ?
Ik vond t oprecht grappigquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:57 schreef Kuukske het volgende:
Zég, Hime is er gewoon hoor.
Vrouw naar mijn hart!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:59 schreef Hime het volgende:
Ik voel mij in z'n geheel niet in mijn territorium binnen gedrongen
Ben een naar addergebroed...quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een ongevoelige, akelige klootzak. Jij daarentegen...
Socrates natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe zou kleine Plato heten? "Platje" ?
Ik geloof dat Plato een leerling van Socrates was.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald klassiek geschoold.
Dawg kent gewoon geen andere politici van naam.quote:
Anders zouden we immers niet al jaren in deze reeks rondhangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |