Het begin van een zin. Dat stuk met een hoofdletterquote:
Je behoort een zin met een hoofdletter te beginnen.quote:
Check! En ik ook vele reeksen hiervoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Anders zouden we immers niet al jaren in deze reeks rondhangen.
's Ochtends hoeft dat niet hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je behoort een zin met een hoofdletter te beginnen.
Het verklaart op zich wel veel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Check! En ik ook vele reeksen hiervoor..
quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Het begin van een zin. Dat stuk met een hoofdletter
Ten eerste heb ik dawg natuurlijk niet voor niets met een kleine 'd' gekozen. En ten tweede, wanneer gingen jullie ook alweer daten?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je behoort een zin met een hoofdletter te beginnen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het verklaart op zich wel veel.
Wellicht, maar het moet toch met een hoofdletter aan het begin van een zin.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
Ten eerste heb ik dawg natuurlijk niet voor niets met een kleine 'd' gekozen. En ten tweede, wanneer gingen jullie ook alweer daten?
Eed smakelijk!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:15 schreef MNR het volgende:
Ik ga eens wat te eten klaarmaken. Dat heb ik wel verdiend.
Ta-ta
Dank!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:32 schreef AirwiN het volgende:
Eed smakelijk!
Jazeker! Heb mijn vrijheid weer hervonden en ben lekker aan het verdienenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:50 schreef mrbox het volgende:
Hey MNR heb je eigenlijk al wat lopen klussen bij het tijdelijke werk dat je zou gaan doen ? (tijdje niet echt mee kunnen lezen)
Ow mooiquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:13 schreef MNR het volgende:
Jazeker! Heb mijn vrijheid weer hervonden en ben lekker aan het verdienen
En hoe staat het er bij jou bij? Zeker kerstvakantie nu, nietwaar?
You'll find out in timequote:Op vrijdag 28 december 2007 20:22 schreef mrbox het volgende:
Ja ik ben nu heerlijk aan het genieten van mijn kerstvakantiemaar hoelang het uni avontuur nog door gaat is twijfelachtig
![]()
Geen TV hier. En niet tot mijn spijt als ik de aankondiging zie in de online TV gids... Vrouwenfilms...quote:
Alleen de 18+ variant!quote:
Zijn vrouw is trouwens mijn eerste echte liefde. Best raar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef Q. het volgende:
De tweede persoon uit mijn goede oude vriendenclub is vandaag vader geworden.
It's the end of the friendschip and you know it...quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef Q. het volgende:
De tweede persoon uit mijn goede oude vriendenclub is vandaag vader geworden.
Je weet de voorspelling he, 2008 wordt jouw jaar van de liefde. 2009 wordt jouw jaar voor de babies!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:07 schreef Q. het volgende:
Hij gaat al niet mee sinterklaas vieren in februari.
Je zocht toch nog bezigheden tijdens het binnen zitten? Waarom wachten tot 1 januari?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Vanaf 1 januari ga ik op zoek naar de gelukkige dame.
Datingsites zijn prima te benaderen vanuit huis hoor...quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:11 schreef Q. het volgende:
Bepaalde bezigheden kan ik momenteel niet uitvoeren. Fysiek onmogelijk.
Niet nodig, ik heb FOK!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Datingsites zijn prima te benaderen vanuit huis hoor...
Ik zou ergens aan de slag gaan waar je reputatie wat minder bekend is...quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:16 schreef Q. het volgende:
Niet nodig, ik heb FOK!
Vergelijkend warenonderzoek suggereert nog wel meer over meisjes met rode harenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:09 schreef MNR het volgende:
Ow, weet je wat vandaag iemand tegen mij zei? Dat meisjes met rode haren de allerliefste waren![]()
Heb ik een reputatie? En zo ja, wat dan nog?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou ergens aan de slag gaan waar je reputatie wat minder bekend is...
Alsof ik jou dat zou moeten vertellenquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:07 schreef Q. het volgende:
Die nixxx is ook maar een verrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |