Kun je het niet gratis terugsturen dan? Bestel je het vandaag weer opnieuwquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Lullig man, had ik gisteravond iets besteld bij de Hunkemoller krijg ik vandaag een mailtje dat er NU geen verzendkosten in rekening worden gebracht.
Dat is me natuurlijk weer teveel werk voor 4 euro.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:19 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Kun je het niet gratis terugsturen dan? Bestel je het vandaag weer opnieuw
Tof!quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Huurprijs studentenkamers fors gedaald
Ook zo'n leuk bericht, gelukkig ligt de gemiddelde huurprijs in Utrecht nog steeds fiks hoger dan het landelijk gemiddelde.
Dat is natuurlijk wel waar, dan stijgen de kosten de pan uitquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:39 schreef Q. het volgende:
Alleen wordt wonen voor net-afgestudeerden steeds onbetaalbaarder omdat die zsm uit de studentenwoningen worden gegooid..
Bierkratten?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:44 schreef AirwiN het volgende:
Woei, flink geld gespendeerd vandaag! Allemaal mooie spulletjes voor in huis gekocht...
Bierkratten zijn voor paupers!quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:45 schreef Q. het volgende:
Bierkratten?
Foto'squote:Op vrijdag 28 december 2007 16:44 schreef AirwiN het volgende:
Woei, flink geld gespendeerd vandaag! Allemaal mooie spulletjes voor in huis gekocht...
Neee, in van die jerrycans!quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:58 schreef Q. het volgende:
Wijn hoort in pakken te zitten, neppaupers!
Een boekenkast. Die krijgt dezelfde kleur als de eettafel en het televisiekastje.quote:
Ook niet, alhoewel we binnenkort ook maar eens een handig opbergsysteem moeten hebben voor onze immer uitdijende voorraad wijn...quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
Wijnvaten dan?
Absoluut, eindelijk de bergruimte die we nodig hebben. Dat gaan ons weer een hoop zooi schelen in huis. Je gaat het niet meer terugherkennen als het er allemaal staat en ingeruimd is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Mooi! Zeker in de kleur van de eettafel
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, eindelijk de bergruimte die we nodig hebben. Dat gaan ons weer een hoop zooi schelen in huis. Je gaat het niet meer terugherkennen als het er allemaal staat en ingeruimd is.
We hebben de eettafel een kwartslag gedraaid. Zo hebben we in de eetkamer meteen voldoende ruimte voor die boekenkast.quote:
Sterker nog, al die spullen komen ter vervanging van de IKEA spullen hier in huis. Omdat jij een vriend van de familie bent mag jij bieden voordat ze officieel de tweedehands markt opgaan...quote:
Ik moet jullie afdankerstjes niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterker nog, al die spullen komen ter vervanging van de IKEA spullen hier in huis. Omdat jij een vriend van de familie bent mag jij bieden voordat ze officieel de tweedehands markt opgaan...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterker nog, al die spullen komen ter vervanging van de IKEA spullen hier in huis. Omdat jij een vriend van de familie bent mag jij bieden voordat ze officieel de tweedehands markt opgaan...
Ga jij trouwen? Met wie?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben de eettafel een kwartslag gedraaid. Zo hebben we in de eetkamer meteen voldoende ruimte voor die boekenkast.
En het mooie is, al deze spulletjes vallen in de categorie trouwcadeaus, dus afgezien van de investering in de bruiloft betalen wij er bijna niks voor...
De hele IKEA staat hier al.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Q kan idd nog wel wat IKEA-zooi gebruiken.
Wie is hier nou de nep-pauper.quote:
Hij staat ook erg hoog op de lijst van mensen bij wie we verwachten die meuk te kunnen dumpen voor wènag!quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Q kan idd nog wel wat IKEA-zooi gebruiken.
Met jouw persoon als de vlag op de modderschuit!quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:18 schreef Q. het volgende:
Mijn hele huis is één grote afdanker.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw persoon als de vlag op de modderschuit!
Als ik plek zou hebben dan zou ik ook als de wiederweerga wènag bieden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij staat ook erg hoog op de lijst van mensen bij wie we verwachten die meuk te kunnen dumpen voor wènag!
Als vaste bewoonster van dit perceel zou jij die spullen gewoon mee krijgen natuurlijk...quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Als ik plek zou hebben dan zou ik ook als de wiederweerga wènag bieden.
Oh oke, ik wilde nog wel een kusje op je voorhoofd geven in ruil. Maar hé.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als vaste bewoonster van dit perceel zou jij die spullen gewoon mee krijgen natuurlijk...
Die wil ik alleen maar hebben als teken van onze oneindige liefde. Niet als ruilmiddel voor wat dan ook!quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh oke, ik wilde nog wel een kusje op je voorhoofd geven in ruil. Maar hé.
En als welgemeend bedankje?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wil ik alleen maar hebben als teken van onze oneindige liefde. Niet als ruilmiddel voor wat dan ook!
Dat ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:26 schreef TwistedDarling het volgende:
En als welgemeend bedankje?
Ja, ik heb al weer weekend. Heb ik goed gedaan he?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:06 schreef MNR het volgende:
Ow boy.. ik ben te vroeg gaan werken. Morgen maar vrij en dan zondag werken. Was wel een beetje misselijk. Vanavond lekker thuisblijven, niet op stap en dan maar heel lief zijn voor mezelf
Hoest verder hier met iedereen? Jullie alweer weekend?
Hehe.. Al verder gekomen met je 30 things to do before...?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:08 schreef Q. het volgende:
Ja, ik heb al weer weekend. Heb ik goed gedaan he?
Nee. Wel naar de supermarkt geweest.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe.. Al verder gekomen met je 30 things to do before...?
Ow man.. heb vandaag een kerel gesproken die recht in mijn gezicht loog (hij bracht het er nog best vanaf door me niet recht aan te kijken). Even later loog hij weer en toen ging hij echt over de schreef. Uiteindelijk heb ik hem zijn eigen kuil laten graven en heeft zich alles als vanzelf opgelost. Echt jammer.. was een sympathieke gozer, maar manipulatie en bedrog daar houd ik echt niet van. Anders had ik het echt nog wel door de vingers gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:10 schreef Q. het volgende:
Oh, en ik heb ook weer 8 South Park afleveringen gekeken vandaag. Drukke dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |