Uit het andere topic weet ik wat het onderwerp is van het einde, maar ben wel erg benieudquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef 7eVeNL het volgende:
Vooral het einde vond ik briljant in deze show.
Volgens mij staat die op uitzendinggemist.nl.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:23 schreef Stansfield het volgende:
Morgenavond ook even kijken.
Moet ook nog de show van lebbis die gisteravond op tv was kijken. Iemand die gezien of is daar een apart topic over?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:02 schreef pberends het volgende:
Nieuwe show dus?
Ah, thanks.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. De show waarmee Youp dit jaar heeft getourd
.
Dacht al dat 't aan mij lag, maar blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:31 schreef jmac het volgende:
Ehhh is mijn tv kapot of is het geluid ongelofelijk bagger?
Idd. Andere zenders zijn wel kristalhelder. Een beetje bedompt geluid oid. Bij andere cabaretshows kunnen ze 't ook goed opnemen dus lijkt me dat de grootste caberatier toch wel een normale geluidsman heeft en als 't dan misgaat dat ze de show dan nogmaals opnemen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dacht al dat 't aan mij lag, maar blijkbaar niet...
Slecht idd van de geluidstechnici aldaarquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:31 schreef jmac het volgende:
Ehhh is mijn tv kapot of is het geluid ongelofelijk bagger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |