Jij hebt echt een abonnement als ik die site zo lees. Vitatas is dat niet en Odin eigenlijk ook niet, al doen ze stiekem van wel (maar in de spelregels staat daar ook: 'u bestelt elke week de tas voor de week daarop en betaalt het bedrag daarbij vooruit' , dat is in feite geen abonnement).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:39 schreef Innocence het volgende:
Hier ook veel 'blaadjesgroente' Moet nu vanavond snel snijbiet eten, terwijl ik daar helemaal geen zin in heb...
Maar ik kan helemaal niet beslissen of ik de tas wil of niet, kan alleen vantevoren vakantie opgeven.
Je hebt landgoed Vollenhove nog, maar dat is waarschijnlijk te ver voor jou. Mijn moeder had vroeger een dealtje met een echtpaar dat een volkstuin had, en chronisch te veel oogst. Af en toe wat schoffelen en wieden voor tassen met groente en fruit.quote:Op zondag 25 april 2010 12:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar een abonnement, maar kom tot nu toe op Odin uit hier. Heb er liever een met streek- of Nederlandse producten... Iemand de gouden tip voor omgeving Utrechtse Heuvelrug?
Yska, de Ekonoom bezorgt dit soort pakketten in Groningen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb hier anderhalf jaar terug ook weleens over nagedacht. Ik zit alleen met het afhalen/bezorgen. Ik werk zelf ook in een winkel dus afhalen wordt al lastig. Maar als ik aan het werk ben is bezorgen ook mooi knudde....
Ik woon in Groningen trouwens.
Dat is ook een idee...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik laat mijn BioAanHuis-pakketje gewoon op het werk bezorgen. :-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |